heb jij een uitkaart dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:43 schreef Simmertje het volgende:
Was echt lekker vandaag! echt genoten![]()
was voor mij eerste keer uitvak, een ervaring die ik nooit zal vergeten. Nu op naar donderdag, heb er nu al zin in!![]()
ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:12 schreef -Flow- het volgende:
Zouden deze er weer bij zijn?
[afbeelding]
Ik ben er nog steeds een beetje verbaasd over, maar wel lachen!.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:21 schreef M0NTANA het volgende:
Leuk wedstrijdje, leve SopCast en consorten!
Omdat Sopcast zwaar kut was deze keerquote:Op zondag 29 oktober 2006 03:29 schreef PLAE@ het volgende:
Waarom vind jij elke post grappig hier terwijl ik in 99% van die gevallen er geen grap in zie?
Wat een bullshit twi.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:54 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof Ajax Sneijder is. Nee sorry, wij zijn niet zo afhankelijk van 1 speler zoals PSV dat is.
Daarom werd Stam ook gespaard tegen ADO, omdat we hem zo hard nodig hebbenquote:Op zondag 29 oktober 2006 08:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een bullshit twi.
ajax is net zo afhankelijk van de as Stam-Sneijder-Huntelaar als PSV van Alex-Cocu-Farfan.
Tegen matige ploegen merkt ajax en ook PSV dat inderdaad niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 08:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Daarom werd Stam ook gespaard tegen ADO, omdat we hem zo hard nodig hebben
En toen Huntelaar een tijdje geblesseerd was, hebben we ook al die wedstrijden gewonnen.
zondag 29 oktober 2006 03:03quote:Op zondag 29 oktober 2006 03:03 schreef -Flow- het volgende:
Alle stappers struikelen weer binnen zo te zien. Misschien moet ik ook maar eens gaan slapen. Morgen hopelijk weer even lachen met 010.
Even los van de vraag of het een schwalbe was: jij zou het allemaal beter kunnen zien doordat je die shit op een beamer zit? Of wil je gewoon even pochen dat je op een beamer kijkt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:16 schreef Radegast het volgende:
Ik heb net die ultrasuidsamenvatting tien keer vertraagd afgespeeld op de beamer, raken VdBussche en Maduro elkaar uberhaupt wel?
Zonder Hunterlaar redden we het nog wel hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 08:41 schreef PyTh het volgende:
[..]
Tegen matige ploegen merkt ajax en ook PSV dat inderdaad niet.
Als ajax zonder Stam-Sneijder-Huntelaar speelt 12 November hebben ze geen schijn van kans, net zoals PSV geen schijn van kans heeft als ze zonder Alex-Cocu-Farfan zouden moeten aantreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |