abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43025034
Ik heb het ook teruggezien. Actie bij Maduro was zeker een penalty. Maar goed ik ga me niet eens meer in deze discussie mengen. Beetje kansloos... we hebben gewoon dikverdiend 3 punten in de pocket.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_43025072
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 01:15 schreef Roeni3 het volgende:
Leuke welles-nietes meuk dit.
Nee hoor, gewoon een kwestie van de spelregels kennen.
pi_43025151
Die schwalbe tsja, waarom zou Urby gaan liggen in die situatie als ie niet geraakt werd. Hij zal vast wel iets aangeraakt zijn
pi_43025190
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 01:21 schreef Jasza het volgende:
Die schwalbe tsja, waarom zou Urby gaan liggen in die situatie als ie niet geraakt werd. Hij zal vast wel iets aangeraakt zijn
Wat een 'argument'
  zondag 29 oktober 2006 @ 01:25:37 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43025225
't Is jammer dat de samenvatting van Ultrasuid niet het fragmentje van Urby heeft waar 'ie zich volgens de deskundige SCH liet vallen. Wat betreft Maduro blijf ik het een penalty vinden, en absoluut geen greintje spelbederf.
pi_43025261
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 01:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een 'argument'
Agh komop, hij was er bijna doorheen en die Johansson had hij toch wel weggekapt dus hij zal heus wel een beetje geraakt zijn.

Misschien heel minimaal maar kennelijk vond ie het leuk om te vallen.

Misschien was het geen overtreding, maar schwalbe gaat weer wat ver.
  zondag 29 oktober 2006 @ 01:33:35 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43025375
Het gaat er niet om hoe minimaal het is. Emanuelson werd naar mijn idee uit balans gebracht, op het moment dat hij de kans had om vrij naar de keeper te gaan. In volle sprint is het nu eenmaal moeilijker op de been te blijven wanneer je net even aan je shirtje getrokken wordt of een duw in de rug krijgt. Als het gebeurt op de middellijn met nog 5 verdedigers voor 'm, dan is het niet eens geel, slechts een vrije trap. Nu is 't een ander verhaal, en is het volgens de door SCH zo geprezen regeltjes dus rood.
  zondag 29 oktober 2006 @ 01:39:40 #158
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43025475
SCH je bent gewoon een sukkeltje.Je hebt gewoon terecht verloren en gaat dan lopen bitchen over een aantal momenten in de wedstrijd.Wees een echte kerel en zeg dat je gewoon terecht hebt verloren!
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43025509
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 01:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent echt teleurgesteld he. Ik kan er niks aan doen dat het geen walk-over werd. Ik had ook gedacht dat jullie veel beter zouden zijn.
, , , .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_43025534
Overigens was het geval Maduro geen strafschop, voordat Maduro bij Vandenbussche is springt ie op/laat ie zich vallen.. Goed gezien van de ref...

Boeit ook niet natuurlijk...
In Southern Sun
pi_43025564
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens was het geval Maduro geen strafschop, voordat Maduro bij Vandenbussche is springt ie op/laat ie zich vallen.. Goed gezien van de ref...

Ja, ik heb het nu ook een paar keer goed bekeken, is inderdaad geen pingel.

http://www.youtube.com/watch?v=W7DqRFpLBcs
  zondag 29 oktober 2006 @ 01:47:44 #162
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_43025584
100% pingel
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_43025611
leuk, zo'n weekban van 10+ dagen.

iemand hier ervaring met het maken van spandoeken? hoe groot moeten letters minstens zijn om een beetje duidelijk leesbaar te zijn? wil er een van 1 bij 3 meter maken met drie horizontale strepen en een tekst in de middelste streep. witte tekst in een zwarte streep.

als mijn amateuristische poging lukt heb ik een mooi spandoek klaar voor Sparta Praag uit.
bedenkt mezelf trouwens dat ik niet echt bulk van de ruimte om zo'n groot spandoek te verven binnenshuis. .
pi_43025632
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 01:49 schreef -Flow- het volgende:
leuk, zo'n weekban van 10+ dagen.
Heb je wel netjes na 7 dagen een mail voor je unban gestuurd?
In Southern Sun
pi_43025915
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 01:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Heb je wel netjes na 7 dagen een mail voor je unban gestuurd?
naar shmoopy en 2 dagen later naar yvonne. heb shmoopy nu ook maar een pm met deze account gestuurd.
pi_43026035
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Nope, we hebben gewonnen en nog verdiend ook. Drie (normaal) lastige uitwedstrijden op rij, die we uiteindelijk nog vrij simpel wonnen ook.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 29 oktober 2006 @ 02:25:24 #167
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43026107
Vandenbussche belet Maduro gewoon de weg naar de bal door zelf mis te springen in zijn poging de bal te stoppen. Maduro zou er overheen hebben kunnen springen als hij lenig zou zijn, maar sinds wanneer ligt die verantwoordelijkheid bij de speler en niet bij de inkomende keeper? Natuurlijk springt hij uit zelfbescherming wat op, anders breekt 'ie z'n beide enkels!
pi_43026150
Het was een zuivere penalty. Als Maduro niet had gesprongen had 'ie nog ongelukkiger kunnen vallen idd.
pi_43026176
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 01:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Je bent echt teleurgesteld he. Ik kan er niks aan doen dat het geen walk-over werd. Ik had ook gedacht dat jullie veel beter zouden zijn.
Volgens mij was iedereen (inclusief spelers en trainers) het er wel over eens dat SC-H juist wel overklast is. Maarja je zal het wel beter weten.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_43026232
Het was wel een duik (sowieso in de meest letterlijke zin van het woord) van Maduro over Vdb heen. Hij zette de beweging zelfs in voordat er uberhaupt contact aanwezig was. Dan kan je toch nog niet uit balans zijn.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_43026239
Tegen PSV gaat het pas echt ergens om. Het is een thuiswedstrijd, dus eigenlijk moeten we die gewoon winnen.

Reed vandaag nog langs die lichtbak in Eindhoven en die badkuip in 010 met de trein. Volgens mij ook nog langs het stadion van NAC. Eerste keer dat ik die stadions van dichtbij heb gezien geloof ik.

Doe mij maar Amsterdam.
  zondag 29 oktober 2006 @ 02:35:52 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43026255
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 02:30 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Volgens mij was iedereen (inclusief spelers en trainers) het er wel over eens dat SC-H juist wel overklast is. Maarja je zal het wel beter weten.
Bovendien, teleurgesteld zijn dat je voor het eerst in jaren weer in Heerenveen de 3 punten pakt?

KJH mag trouwens wel wat doen aan dat temperament wat na een uurtje bij 'm op komt wanneer hij nog geen goede kans heeft weten af te dwingen en er een aantal keren niet wordt gefloten na een overtreding op 'm. Dat gaat 'm nog eens een schorsing kosten.
pi_43026262
Kampioen van het noorden, meer zal er nooit inzitten voor die gekke Friezen. .
pi_43026289
Ik vind dat KJH sinds dit seizoen te vaak de bal kaatst. Dat moest geloof ik ook meer van HtC en Marco van Basten, maar soms heb ik dat 'ie toch liever even wat minder kaatst en gewoon weer voor de goal gaat.
  zondag 29 oktober 2006 @ 02:38:33 #175
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43026300
quote:
Op zondag 29 oktober 2006 02:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Het was wel een duik (sowieso in de meest letterlijke zin van het woord) van Maduro over Vdb heen. Hij zette de beweging zelfs in voordat er uberhaupt contact aanwezig was. Dan kan je toch nog niet uit balans zijn.
Wat heeft Vandenbussche daar te zoeken? De bal. Heeft 'ie die? Nee. Kan Maduro er omheen om naar de bal te komen? Misschien, maar waarschijnlijk niet meer.

Zet een tegenstander een sliding in naar de bal en mist hij deze, dan is het toch ook gewoon een strafschop wanneer de aanvaller er dusdanig door wordt gehinderd dat hij zijn actie niet kan afmaken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')