Nee hoor, gewoon een kwestie van de spelregels kennen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:15 schreef Roeni3 het volgende:
Leuke welles-nietes meuk dit.
Wat een 'argument'quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:21 schreef Jasza het volgende:
Die schwalbe tsja, waarom zou Urby gaan liggen in die situatie als ie niet geraakt werd. Hij zal vast wel iets aangeraakt zijn
Agh komop, hij was er bijna doorheen en die Johansson had hij toch wel weggekapt dus hij zal heus wel een beetje geraakt zijn.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:12 schreef SCH het volgende:
[..]Je bent echt teleurgesteld he. Ik kan er niks aan doen dat het geen walk-over werd. Ik had ook gedacht dat jullie veel beter zouden zijn.
Ja, ik heb het nu ook een paar keer goed bekeken, is inderdaad geen pingel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Overigens was het geval Maduro geen strafschop, voordat Maduro bij Vandenbussche is springt ie op/laat ie zich vallen.. Goed gezien van de ref...
Boeit ook niet natuurlijk...
Heb je wel netjes na 7 dagen een mail voor je unban gestuurd?quote:
naar shmoopy en 2 dagen later naar yvonne. heb shmoopy nu ook maar een pm met deze account gestuurd.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb je wel netjes na 7 dagen een mail voor je unban gestuurd?
Nope, we hebben gewonnen en nog verdiend ook. Drie (normaal) lastige uitwedstrijden op rij, die we uiteindelijk nog vrij simpel wonnen ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Boeit ook niet natuurlijk...
Volgens mij was iedereen (inclusief spelers en trainers) het er wel over eens dat SC-H juist wel overklast is. Maarja je zal het wel beter weten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:12 schreef SCH het volgende:
[..]Je bent echt teleurgesteld he. Ik kan er niks aan doen dat het geen walk-over werd. Ik had ook gedacht dat jullie veel beter zouden zijn.
Bovendien, teleurgesteld zijn dat je voor het eerst in jaren weer in Heerenveen de 3 punten pakt?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:30 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Volgens mij was iedereen (inclusief spelers en trainers) het er wel over eens dat SC-H juist wel overklast is. Maarja je zal het wel beter weten.
Wat heeft Vandenbussche daar te zoeken? De bal. Heeft 'ie die? Nee. Kan Maduro er omheen om naar de bal te komen? Misschien, maar waarschijnlijk niet meer.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:34 schreef Gollemrulez het volgende:
Het was wel een duik (sowieso in de meest letterlijke zin van het woord) van Maduro over Vdb heen. Hij zette de beweging zelfs in voordat er uberhaupt contact aanwezig was. Dan kan je toch nog niet uit balans zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |