Ik weet dat je verloren hebt, SCH, en dat de hele wereld hard zuigt, maar:quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:00 schreef SCH het volgende:
Als je dat serieus een penalty vindt, dan ga ik echt heel serieus twijfelen aan je voetbalinzicht. Dat kun je gewoon niet menen. Maduro loopt keihard tegen de keeper op en daarvoor moet hij beloond worden ofzo? Help me even hoor maar volgens mij krijg je nog altijd een penalty als er een overtreding tegen jou wordt gemaakt.
Ben trouwens blij dat we niet hebben gewonnen dankzij een penalty maar omdat we vandaag gewoon beter waren. Als ik dan lees dat je een 1-1 al terecht zou vinden neem ik je bij voorbaat al niet meer serieus.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:00 schreef SCH het volgende:
Als je dat serieus een penalty vindt, dan ga ik echt heel serieus twijfelen aan je voetbalinzicht. Dat kun je gewoon niet menen. Maduro loopt keihard tegen de keeper op en daarvoor moet hij beloond worden ofzo? Help me even hoor maar volgens mij krijg je nog altijd een penalty als er een overtreding tegen jou wordt gemaakt.
En dat is dan een reden om hem te geven, omdat andere scheidsen hem wel geven? Het zou echt waanzinnig gaan worden als je een pingel geeft omdat een speler bewust keihard tegen de keeper oploopt. Wil je dat gaan invoeren dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:02 schreef Jasza het volgende:
Dat was echt een penalty hoor SCH, Vandenbuscche raakt de bal geeneens man en komt er gewoon dom uit. Maduro valt door hemGenoeg scheidsen geven hem wel, zoals die kneus bij Ajax-Arsenal vorig jaar
Jij bent al lang niet meer serieus te nemen. 1-1 had heel goed gekund, dat weet je best. Het had niet veel gescheeld.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ben trouwens blij dat we niet hebben gewonnen dankzij een penalty maar omdat we vandaag gewoon beter waren. Als ik dan lees dat je een 1-1 al terecht zou vinden neem ik je bij voorbaat al niet meer serieus.
0-5 had ook heel goed gekund, en dat had nog minder gespeeld aangezien Ajax wel de kansen had voor die uitslag en Heerenveen niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent al lang niet meer serieus te nemen. 1-1 had heel goed gekund, dat weet je best. Het had niet veel gescheeld.
Ja 3-1 had ook gekund. Heerenveen had genoeg kansen hoor, al wil jij die liever niet zien. Maar 1-1 was natuurlijk het meest logisch geweest gezien de 2e helft, na die schwalbe van Emanuelson was het over.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:08 schreef twi het volgende:
[..]
0-5 had ook heel goed gekund, en dat had nog minder gespeeld aangezien Ajax wel de kansen had voor die uitslag en Heerenveen niet.
Ga toch lekker naar Den Haag joh. Schijnt nog een geblesseerde keeper te zitten die zich verveelt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja 3-1 had ook gekund. Heerenveen had genoeg kansen hoor, al wil jij die liever niet zien. Maar 1-1 was natuurlijk het meest logisch geweest gezien de 2e helft, na die schwalbe van Emanuelson was het over.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:09 schreef twi het volgende:
Het is Vandenbussche die naar Maduro toe komt hoor, SCH. De keeper is altijd in beweging geweest.
Idd, het was gewoon een penalty. Vdbussche mist de bal compleet, en raakt Maduro wel dus dan is het gewoon een pingel.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:09 schreef twi het volgende:
Het is Vandenbussche die naar Maduro toe komt hoor, SCH. De keeper is altijd in beweging geweest.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ga toch lekker naar Den Haag joh. Schijnt nog een geblesseerde keeper te zitten die zich verveelt.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:11 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, het was gewoon een penalty. Vdbussche mist de bal compleet, en raakt Maduro wel dus dan is het gewoon een pingel.
Ik zie het NU op Talpa. Vandenbussche SPRINGT naar Maduro, zeker niet andersom.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:11 schreef SCH het volgende:
[..]Laat maar joh. Als je dat zo graag wilt. Maduro dendert met een rotvaart op Vandenbussche af, is de bal kwijt en maakt een fopduik. Tja, laten we daar nou maar geen pingels voor gaan geven - is dat het soort voetbal dat je wilt???
Gewoon de spelregels volgen. Als de keeper hem onderuit haalt, is het een pingel. Als de speler bewust tegen de keeper oploopt, is het geen pingel. Het is eigenlijk best simpelquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zie het NU op Talpa. Vandenbussche SPRINGT naar Maduro, zeker niet andersom.
Wat jij wil johquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon de spelregels volgen. Als de keeper hem onderuit haalt, is het een pingel. Als de speler bewust tegen de keeper oploopt, is het geen pingel. Het is eigenlijk best simpel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |