Ze waren echt iets van 10 minuten bezig met die plaat met de Klezmerband, steeds weer doorgaan, zo'n unieke sfeerquote:
Is dat een reden om niet te gaan? Ik heb ook in totaal 2 uur in de auto gezeten maar het was het meer dan waardquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jammer dat ze niet in 013 staan.
Wel in de effenaar, da's toch ook in de buurtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Daar zijn ze een paar maanden geleden toch nog geweest?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:14 schreef Leinonlein het volgende:
Jaaa vanavond melkweg!
vind het echt jammer voor jequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:33 schreef Bravebart het volgende:
Ik had er echt superveel zin in enzo, zijn alletwee de gasten, waarmee ik zou gaan, ziekWonen in hetzelfde huis, dus hebben waarschijnlijk wat verkeerds gegeten ofso, maarja, ik had ook geen zin om in mn eentje naar dat concert te gaan
Dus nu zit ik maar wat thuis te balen
Heb de concertagenda's duidelijk niet gevolgd. A'dam Klezmer Band een aantal jaar geleden gezien op Lowlands. Met zweet in je nek de tent uit...geweldig !!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:34 schreef dubidub het volgende:
[..]
Als jij ziet wat ik net zag, heb jij een tópavond. Wát een show zeg![]()
Amsterdam Klezmerband
Da's kut. Da's heel kutquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:33 schreef Bravebart het volgende:
Ik had er echt superveel zin in enzo, zijn alletwee de gasten, waarmee ik zou gaan, ziekWonen in hetzelfde huis, dus hebben waarschijnlijk wat verkeerds gegeten ofso, maarja, ik had ook geen zin om in mn eentje naar dat concert te gaan
Dus nu zit ik maar wat thuis te balen
Laat effe weten wat je er van vond, zsmquote:Op zondag 20 januari 2008 15:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Aaah balen Bravebart!
Vanavond is 't voor mij zo ver. Zin in
Oh eeeh.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:09 schreef dubidub het volgende:
[..]
Laat effe weten wat je er van vond, zsmIk ben benieuwd hoe jij het hebt ervaren
Veel plezier, mocht je dit nog lezen![]()
Zijn er ergens wat previews van te zien? Ik wil 'm best zien, maar ik ga 'm niet kopen zonder preview. Dus, Youtube filmpjes, andere previews? Iemand?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:57 schreef dubidub het volgende:
Ik kreeg gister de dvd van Circus C-mon & Kypski in huisHij's tof
. Ik sta nog met een foto op de poster die aan de binnenkant zit, die foto had een vriend van me ingestuurd
![]()
Eens.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:44 schreef nietzman het volgende:
For fucks sake, wat hebben die jongens eigenlijk een vertyft irritante kutsite.
Flash..
Het is dat ze spelen kunnen....
Eens!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:44 schreef nietzman het volgende:
For fucks sake, wat hebben die jongens eigenlijk een vertyft irritante kutsite.
Flash..
Het is dat ze spelen kunnen....
Op youtube kon ik nog niets vinden, maar door deze post heb ik hem maar weer eens aangezetquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zijn er ergens wat previews van te zien? Ik wil 'm best zien, maar ik ga 'm niet kopen zonder preview. Dus, Youtube filmpjes, andere previews? Iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |