Ze hebben een single, Bumpy Road. Eigenlijk vind ik dat het enige discutabele nummer van de cd. Vreemde single-keuze, dus.quote:
quote:Zaterdag 11 november
Flowieso!4
C-mon & Kypski + Nobody Beats The Drum + RaZend & SfInX
DJ: 2Hype, host: Ghamte
Zaal Open: 20.30 uur
Aanvang: 21.00 uur
Entree: Euro 9,-
Mooi, ben wel benieuwd...quote:Op woensdag 8 november 2006 18:50 schreef maidho het volgende:
Hmm, ze zijn vanavond in de goudvishal te Arnhem. Ken ze nog niet zo goed, maar ga er wel heen. Hopelijk wordt het een beetje gezellig, laat 't nog wel weten![]()
Ze zijn er binnenkort weer, mét de Amsterdam Klezmer band.quote:Op maandag 5 februari 2007 17:14 schreef S-Two het volgende:
Ze zijn al een aantal malen in Groningen geweest, maar ik heb ze nog nooit gezien.
Vet. Die zijn live ook wel tof.quote:Op maandag 5 februari 2007 18:43 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ze zijn er binnenkort weer, mét de Amsterdam Klezmer band.
Zeer zeker.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:38 schreef Teije het volgende:
tvp, is er eigenlijk ook al een topic van pete philly![]()
Vrijdag toch?quote:
Ik heb er zin in!quote:Op maandag 9 april 2007 15:38 schreef Twisted_fok het volgende:
24 mei in Tivoli. Duurt nog even, maar de kaartjes zijn binnen en ik heb ruim de tijd om ten volle van de voorpret te genieten.
Ik moet idd ook nog het nodige huiswerk doen.quote:Op maandag 9 april 2007 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb er zin in!
En het geeft me nog even de tijd om me in hun laatste CD te verdiepen!
En het was tof, erg tof.quote:Op maandag 9 april 2007 15:35 schreef nietzman het volgende:
Ohja, vrijdag. Same difference. Heb de kaartjes in ieder geval al..
Klopt, was zeker een mooi feestje.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
En het was tof, erg tof..
Balkenende was er ook weer.
... en ik ben nog wezen kijken ook! Het was erg leuk om te zien. Publiek deed nog best aardig mee ook. Vooral Circus C-Mon & Kypski, Shitty Bum en Bumpy Road deden het goed.quote:Op maandag 9 april 2007 20:00 schreef AirwiN het volgende:
Ze staan 29 april ook op Koninginnenach overigens!
Dan stonden we echt vlakbij elkaar. Die pit waar jij het over hebt was twee rijen bezoekers voor mij.quote:Op dinsdag 1 mei 2007 03:15 schreef Atreidez het volgende:
Heb je niet gezien daar AirStond er ook tussen. Wist niet wat ik ging verwachten, maar behalve dat we ineens in een spontane pit stonden was het echt een top optreden. Wanneer komen ze in Utrecht?
Ik heb Static Traveller laatst nog uit de tweedehandsbak gevist voor 5 euro bij de Plaatboef in Den Haag!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 18:19 schreef Evil_Koekje het volgende:
Echt kut dat Vinyl Voodoo en Static Traveller niet meer te krijgen zijn. Toch wel 2 van m'n favoriete albumpjes.
Argh!quote:Op dinsdag 1 mei 2007 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb Static Traveller laatst nog uit de tweedehandsbak gevist voor 5 euro bij de Plaatboef in Den Haag!
Ik kende ze nauwelijks, wel eens 1, 2 nummers van gehoord, maar k-nach was echt vetquote:Op woensdag 2 mei 2007 02:24 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ook voor mensen die de band niet kennen. Goed feestje altijd live.
M'n broer zag ze in haarlemquote:Op woensdag 2 mei 2007 14:45 schreef Maaiks het volgende:
Ze komen ook optreden met het bevrijdingsfestival, Ik ga ze zeker checken.
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:43 schreef Merel het volgende:
Had nog nooit van de band gehoord, maar heb ze afgelopen zaterdag in Rome ontmoet en zien spelen. Pete Philly kwam ook nog even meeoen, was een leuke avond! Ik ben fan
quote:
Oh nouja, een vriendin van mij organiseerde de avond, en vroeg of ik ook kwam. Had dus geen idee wie er optraden. We hebben de hele avond backstage met iedereen zitten kletsen en drinken (vooral dat laatstequote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:02 schreef dubidub het volgende:
Ik vind c-mon & kypski in Rome ontmoeten wel aardig speciaal jah. Ik mis m'n cd'tjes
Bumpy Roadquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:09 schreef dubidub het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat een nummer van hun, ik geloof Beautiful Day, wordt gebruikt in 'n reclame voor MTV CoolPolitics . Of het was Bumpy Road.
Wel tof hoor, ff backstage chillenWas ook wel tof bij koninginnenach, stonden ze tijdens een nummer een beetje te blazen op van die feesttoeters. Ik ivnd hun echt tof.
Ik kwam net precies hetzelfde meldenquote:Op zondag 20 mei 2007 16:41 schreef dubidub het volgende:
Net 'Beautiful Day' bij 'De Tuinruimers' op SBS![]()
Ja, maar het was effe 'schrikke' zeg maar. Ik zag alleen de aftiteling, maar het is natuurlijk ook wel positief te noemen dat TMF 'bredere' muziek gaat uitzenden. Alleen op primetime hoef je dat niet te verwachtenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:30 schreef Stofje het volgende:
Zo verschrikkelijk is het niet dat ze op TMF gedraaid worden hoor. Toegegeven, op belangrijke tijden zendt TMF vreselijke bagger uit, maar ik zie TMF (en MTV ook trouwens) de laatste maanden toch ook regelmatig toffe muziek uitzenden.
Ze spelen vrijwel alleen nummers van 't laatste album. Dat zijn er zo'n 12 uit m'n hoofd dus dat kan kloppen wat je zegt. Jammer dat ze (vrijwel) niets van de oude albums spelen, staan toch echt hele vette nummers op. Misschien wat minder geschikt voor live, maar 3 of 4 zou toch leuk zijn.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:05 schreef AirwiN het volgende:
Het was een leuk feestje in Utrecht. Jammer dat de set vrijwel identiek was aan de set die ze op Koninginnenach speelde. Het leuke hier was dat ze er nog een aantal blazers bij hadden...
Van Static Traveller speelden ze uiteraard Shitty Bum en Evil Needle. Maar wat ik al zei, die kwam op Koninginnenach ook al voorbij. Stiekum vind ik de ouder nummers nog net ietsje beter ook. Lijken mij ook wel geschikt voor een optreden...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:12 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ze spelen vrijwel alleen nummers van 't laatste album. Dat zijn er zo'n 12 uit m'n hoofd dus dat kan kloppen wat je zegt. Jammer dat ze (vrijwel) niets van de oude albums spelen, staan toch echt hele vette nummers op. Misschien wat minder geschikt voor live, maar 3 of 4 zou toch leuk zijn.
Tja, zijn de 'hits' he.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van Static Traveller speelden ze uiteraard Shitty Bum en Evil Needle. Maar wat ik al zei, die kwam op Koninginnenach ook al voorbij.
Dit heb ik ook wel een beetje. Where The Wild Things Are is wat meer een band plaat, waar Static Traveller en Vinyl Voodoo wat meer sample-werk is. Kan ze alledrie erg waarderen tho.quote:Stiekum vind ik de ouder nummers nog net ietsje beter ook.
Ik vermaak me ook altijd wel als ze weer live spelen idd.quote:Desalniettemin, het was wel erg leuk!
Jajoh? De keren dat ik ze heb gezien waren ze altijd wel goed eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:20 schreef WasQ het volgende:
Matig concert vond ik. Maar het enthousiasme was leuk en aanstekelijk. Het was dus uiteindelijk zeker wel leuk, maar kwalitatief matigjes.
Oeh tof, hoelaat? En moet je er kaarten voor kopen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:08 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kick! Zijn vast meer mensen die ze nu kunnen waarderen na Lowlands.
Aanstaande Zondag in Groningen als afsluiter van Noorderzon.Ben weer van de partij.
Nee, gratis in 't Noorderplantsoen. Om 21:00 beginnen ze. Is t' slotconcert van Noorderzon, dus zal wel gezellig worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Oeh tof, hoelaat? En moet je er kaarten voor kopen?
Ah mooi. Heb nog helemaal niets van Noordezon gezien (weinig tijd enzo). Maar hier ga ik wel ff naar kijken denk ikquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:13 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nee, gratis in 't Noorderplantsoen. Om 21:00 beginnen ze. Is t' slotconcert van Noorderzon, dus zal wel gezellig worden.
Fuckquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:33 schreef Evil_Koekje het volgende:
Was me dat even geniaal gisteravond.Al die gekken in 't water, geweldig.
S-Two/anderen nog geweest?
Link klopt niet meer. Weet niet hoe 't afgelopen is tho.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kon niet copypasten dus dan maar zo.
[ link | afbeelding ]
Klikbaar dus.
Gewoon stemmen tot "maximaal aantal stemmen" in je beeld staat. Zou toch vet zijn als ze daar mogen spelen.Ookal is 't MTV en blabla.
Daar zal ik absent zijn, maar in tivoli nietquote:Op maandag 3 december 2007 20:30 schreef Crack_david het volgende:
En op eurosonic of noorderslag
19 januari, Melkwegquote:Op maandag 3 december 2007 20:23 schreef dubidub het volgende:
17 januari naar tivoli, circus c-mon & kypski
Nicequote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:34 schreef dubidub het volgende:
[..]
Als jij ziet wat ik net zag, heb jij een tópavond. Wát een show zeg![]()
Amsterdam Klezmerband
Ze waren echt iets van 10 minuten bezig met die plaat met de Klezmerband, steeds weer doorgaan, zo'n unieke sfeerquote:
Is dat een reden om niet te gaan? Ik heb ook in totaal 2 uur in de auto gezeten maar het was het meer dan waardquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Jammer dat ze niet in 013 staan.
Wel in de effenaar, da's toch ook in de buurtquote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Daar zijn ze een paar maanden geleden toch nog geweest?quote:Op vrijdag 18 januari 2008 15:20 schreef --Christiaan-- het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:14 schreef Leinonlein het volgende:
Jaaa vanavond melkweg!
vind het echt jammer voor jequote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:33 schreef Bravebart het volgende:
Ik had er echt superveel zin in enzo, zijn alletwee de gasten, waarmee ik zou gaan, ziekWonen in hetzelfde huis, dus hebben waarschijnlijk wat verkeerds gegeten ofso, maarja, ik had ook geen zin om in mn eentje naar dat concert te gaan
Dus nu zit ik maar wat thuis te balen
Heb de concertagenda's duidelijk niet gevolgd. A'dam Klezmer Band een aantal jaar geleden gezien op Lowlands. Met zweet in je nek de tent uit...geweldig !!quote:Op vrijdag 18 januari 2008 02:34 schreef dubidub het volgende:
[..]
Als jij ziet wat ik net zag, heb jij een tópavond. Wát een show zeg![]()
Amsterdam Klezmerband
Da's kut. Da's heel kutquote:Op zaterdag 19 januari 2008 23:33 schreef Bravebart het volgende:
Ik had er echt superveel zin in enzo, zijn alletwee de gasten, waarmee ik zou gaan, ziekWonen in hetzelfde huis, dus hebben waarschijnlijk wat verkeerds gegeten ofso, maarja, ik had ook geen zin om in mn eentje naar dat concert te gaan
Dus nu zit ik maar wat thuis te balen
Laat effe weten wat je er van vond, zsmquote:Op zondag 20 januari 2008 15:11 schreef BloodyLotte het volgende:
Aaah balen Bravebart!
Vanavond is 't voor mij zo ver. Zin in
Oh eeeh.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:09 schreef dubidub het volgende:
[..]
Laat effe weten wat je er van vond, zsmIk ben benieuwd hoe jij het hebt ervaren
Veel plezier, mocht je dit nog lezen![]()
Zijn er ergens wat previews van te zien? Ik wil 'm best zien, maar ik ga 'm niet kopen zonder preview. Dus, Youtube filmpjes, andere previews? Iemand?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:57 schreef dubidub het volgende:
Ik kreeg gister de dvd van Circus C-mon & Kypski in huisHij's tof
. Ik sta nog met een foto op de poster die aan de binnenkant zit, die foto had een vriend van me ingestuurd
![]()
Eens.quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:44 schreef nietzman het volgende:
For fucks sake, wat hebben die jongens eigenlijk een vertyft irritante kutsite.
Flash..
Het is dat ze spelen kunnen....
Eens!quote:Op dinsdag 1 april 2008 10:44 schreef nietzman het volgende:
For fucks sake, wat hebben die jongens eigenlijk een vertyft irritante kutsite.
Flash..
Het is dat ze spelen kunnen....
Op youtube kon ik nog niets vinden, maar door deze post heb ik hem maar weer eens aangezetquote:Op dinsdag 1 april 2008 10:23 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zijn er ergens wat previews van te zien? Ik wil 'm best zien, maar ik ga 'm niet kopen zonder preview. Dus, Youtube filmpjes, andere previews? Iemand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |