quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Wow.
Maar ze moest wel een tweede nummer doen, misschien vonden ze het eerste niet goed genoeg.
Naar de Henkjan-jury zal ze wel zijn denk ik, maar als de theorie dat de mensen die door zijn niet in die auditiedatabase te zien zijn klopt, is ze dus afgevallenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:25 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vaag, ze zong het echt heel goed. Kan bijna niet anders dat ze door is.
Die theorie klopt niet want er zijn wel degelijks audities van mensen die door zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Naar de Henkjan-jury zal ze wel zijn denk ik, maar als de theorie dat de mensen die door zijn niet in die auditiedatabase te zien zijn klopt, is ze dus afgevallen.
Ah, tof! Van wie dan??quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die theorie klopt niet want er zijn wel degelijks audities van mensen die door zijn
OMG wat een josti's zijn dat zeg..... dat commentaar achterafquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:24 schreef BVO het volgende:
05050: Roef en Marian!
Helaas, de video van de gezochte kandidaat is (nog) niet beschikbaar...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:20 schreef BVO het volgende:
07280. Een koor in gesprek met de opnameleider en zonder te zingen door mag
. Nouja, ze verlaten zingend de auditieruimte
. Wat gebeurt daarna allemaal??? Volgens mij hadden ze niet door dat de camera nog liep ofzo
.
http://av.rtl.nl/web/comp(...)t4b4l2r2_320x180.wmvquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:59 schreef BVO het volgende:
Hoe heet ze en wat zong ze?
niet door zeker?quote:Op zondag 5 november 2006 15:04 schreef cool_pacific het volgende:
[..]
http://av.rtl.nl/web/comp(...)t4b4l2r2_320x180.wmv
Sorry voor de late reactie, maar dit is ze![]()
Inderdaad niet door.quote:
vind RTL leukquote:Op zondag 5 november 2006 17:12 schreef lesley het volgende:
ik vraag me af waarom je persee een paspoort moet hebben
Wat verschrikkelijk fout.quote:Op zondag 5 november 2006 17:02 schreef PeRi het volgende:
Halloooooo!.
[afbeelding]
01032 Wel een beetje emo-haar..
Whehe. Maar is ook wel een heel lastig nummer.quote:Op zondag 5 november 2006 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
06392 . Queen - Bohemian Rhapsody. Althans...dat moet het voorstellen.
quote:Op zondag 5 november 2006 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
06392 . Queen - Bohemian Rhapsody. Althans...dat moet het voorstellen.
Heb ik nu ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef Herald het volgende:
zoeen gare kutsite is die x-factor.nl, ik krijg maar niet dat vuige zoekscherm, hoeveel ik ook klik
niouja in Firefox krijg ik dat scherm wel, maar geeft ie geen zoekresultaten en IE weigert in alle toonaarden omdat zoekscherm te tonen
Zie die link van mij hierboven.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ik krijg de link niet eens open...
En als ik 'Koppeling in een nieuw venster openen' druk krijg ik : 'javascript:void(0);'.![]()
Iemand een idee hoe dit op te lossen is, er doen namelijk een paar bekende van mij mee![]()
Thx manquote:Op woensdag 8 november 2006 17:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zie die link van mij hierboven.
Maar laat je niet verleiden door bij het updaten maar meteen IE7.0 en Mediaplayer 11 te installeren want dan ben je gescrewd en kun je noooooit meer iets zien.
En dat terwijl ze MINIMAAL IE6.0 en de nieuwste versie van MP eisen.![]()
Bij mij doet hij het nu weer gewoon, met IE7 en MP11...quote:Op woensdag 8 november 2006 17:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zie die link van mij hierboven.
Maar laat je niet verleiden door bij het updaten maar meteen IE7.0 en Mediaplayer 11 te installeren want dan ben je gescrewd en kun je noooooit meer iets zien.
En dat terwijl ze MINIMAAL IE6.0 en de nieuwste versie van MP eisen.![]()
Ik blijf gewoon dit venstertje zien:quote:Op woensdag 8 november 2006 19:20 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het nu weer gewoon, met IE7 en MP11...
Daaraan vooraf zie ik overigens dit venster, is dat normaal?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon dit venstertje zien:
[afbeelding]
En als je die dan weg klikt krijg je de volgende keer eenzelfde venster met de boodschap dat de content niet beschikbaar is.
Niet dat ik dan even wat meer informatie krijg over wat er mis is. Kan wel alles zijn.
Ik startte hem en een uur later werd ik ineens wakker.quote:
Als dat alles is staan er eigenlijk best weinig filmpjes online.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
Hij doet het hier weer. Als je voornaam leeg laat en zoeken drukt, krijg je alle namen, das handig.
quote:Op zondag 5 november 2006 20:03 schreef SpecialGuest het volgende:
04492... Arm kind, klinkt op zich nog best redelijk.
Deze kwam gisteren in de uitzending.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:01 schreef boem-dikkie het volgende:
hahahaha check deze : 01242
een negerin van 52 die Believe van Cher doet![]()
Pimp hier even met je avaquote:Op zondag 12 november 2006 19:02 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Deze kwam gisteren in de uitzending.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |