Misschien doo de drukte, vanmiddag ging het hier vrij snel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:51 schreef Knipoogje het volgende:
Elke auditie retelang wachten tot de license acquisitie gelukt is... nee dank je
Zonde dat wel...als je er nou lekker snel doorheen kan browsen
Hier hetzelfde probleem, heb XP en ook de laatste reguliere Mediaspeler (versie 10) dus snap niet waarom dat niet geaccepteerd wordtquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:05 schreef Knipoogje het volgende:
Die license ophalen lukt niet eens. Gaat ie gillen over het feit dat mijn pc niet voldoet. Ik heb XP nodig en de nieuwste Windows mediaplayer. Dus ik de nieuwste downloaden en upgraden naar laatste licenties. Vind hij nog niet goed... moet Ik WMP 11 beta gebruiken ofzo
Kan je zo aanmaken hoor, kost geen moeitequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:12 schreef Fir3fly het volgende:
Je moet dus een mediapaspoort hebben. Heeft iemand die?
Hetzelfde hier.. en het is ook nog eens f*kking sloom en sommige dingen worden niet geladen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kan je zo aanmaken hoor, kost geen moeiteMaar het kost wel moeite om de audities te bekijken omdat hij gaat zeuren dat je de laatste Mediaspeler moet hebben en XP, ik heb beide en nog geen toegang
quote:
dit zullen dan wel mijn klasgenoten zijnquote:
Bij mij ook niet. Ik krijg geen beeld, rete-irritant. Wel geluid, dat verzacht de pijn een beetjequote:Op zondag 29 oktober 2006 00:11 schreef Fir3fly het volgende:
Bij mij werkt ie niet, zelfs met zo'n paspoort. Hij weigert gewoon te zoeken.
je nichtje toch? Ze doet het niet eens zo slecht. Ze moet alleen wat rustiger zijn, niet zo beweeglijk. Is ze door eigenlijk?quote:
ik vond het wel lekker klinken... en haar stem liefquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:18 schreef Knipoogje het volgende:
06797: voorbeeldje van hoe je een redelijk groepje de grond in slaat door een leadzangeres die niet kan zingen
quote:voornaam: Martin Dikhooff
leeftijd: 46
lokatie: Rotterdam 09-09
kandidaat nr.: 05239
songtitel: Amarillo (eigen Tekst Gemaakt)
artiest: Tony Christie
Er moet echt een groot koor door, klinkt echt tof altijd.quote:
Die vind ik het nog best leuk doen.quote:voornaam: Arif Muradin
leeftijd: 30
kandidaat nr.: 00960
songtitel: I Want You Back
artiest: Jackson 5
In FF werkte het bij mij ook niet, in IE wel. Misschien dat even proberen?quote:
M'n nichtje jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 12:15 schreef PeRi het volgende:
[..]
je nichtje toch? Ze doet het niet eens zo slecht. Ze moet alleen wat rustiger zijn, niet zo beweeglijk. Is ze door eigenlijk?
Ah, in IE werkt het dus wel, thanks. Stomme RTLquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:08 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
In FF werkte het bij mij ook niet, in IE wel. Misschien dat even proberen?
Ze moet het gewoon blijven proberen, wie weet zien we dr wel in Idols 6 ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:11 schreef BVO het volgende:
[..]
M'n nichtje ja. Augustus 15 geworden. Heeft best een mooie, zuivere stem, maar moet nog wel erg groeien. Maar ze heeft ook al een tijdje zangles. Dat ze zo stond verraste me ook wel
, omdat ze normaal nog niet echt veel zelfvertrouwen heeft om voor een groep te zingen en dan vrij ielig stata zeg maar. Zal wel komen om door de zenuwen voor zo'n jury (die je echt niet aankijkt, gewoon ongeďnteresseerd wat zit te schrijven en je dan chagrijnig afserveert) toch een houding proberen te geven.
Maar nee, ze was niet door. Maar ik denk dat als ze veel zangles blijft volgen en ook regelmatig voor groepen mensen probeert te zingen en daar ervaring mee krijgt ze over een jaar of wat best leuke dingen kan.
quote:voornaam: Ellen Buijs
leeftijd: 41
kandidaat nr.: 01811
songtitel: Vleugels Van Mijn Vlucht
artiest: Paul De Leeuw
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze moet het gewoon blijven proberen, wie weet zien we dr wel in Idols 6 ofzo.
http://av.rtl.nl/web/comp(...)t4b4l2r2_320x180.wmv
[..]
!
!
!!
Ah, dat kan zijnquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:23 schreef BVO het volgende:
De zaterdagjury heeft ook geen commentaar.
En daar zijn deze allemaal van.
Ik hoor hem nauwelijksquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:25 schreef PeRi het volgende:
Yeah yeah yeah.
OHquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ze moet het gewoon blijven proberen, wie weet zien we dr wel in Idols 6 ofzo.
[..]!
!
!!
Werkt die IE-extensie van jou hier dus bij, Fir3fly?quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:08 schreef alwaysthebest het volgende:
ff
quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:29 schreef Svensational het volgende:
[..]
Werkt die IE-extensie van jou hier dus bij, Fir3fly?
Die mag GOOFY inspreken voor tekenfilms... a-jap a-jap a-jap...quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:25 schreef PeRi het volgende:
Yeah yeah yeah.
Hoe heette dat ding ook alweer?quote:
Ze zou verboden moeten worden. My God.quote:
https://addons.mozilla.org/firefox/1419/quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoe heette dat ding ook alweer?
Zoals 03871? Die wel best okay is, op haar uitspraak na.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Worden jullie trouwens ook helemaal gek van iedereen die met hun vingers zit te knippen? Echt verschrikkelijk irritant.!
Zoals http://av.rtl.nl/web/comp(...)t4b4l2r2_320x180.wmvquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:36 schreef alwaysthebest het volgende:
Worden jullie trouwens ook helemaal gek van iedereen die met hun vingers zit te knippen? Echt verschrikkelijk irritant.!
Of je bent boer hahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoals http://av.rtl.nl/web/comp(...)t4b4l2r2_320x180.wmv!
Hij staat er ook echt als een ster bijquote:
Is dat nou Chris Zegers in het begin?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:48 schreef LennyKravitz het volgende:
05956 wat is dit...!?!?!?!
Volgens mij wel ja.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:34 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat nou Chris Zegers in het begin?
2 ketende meisjesquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:48 schreef LennyKravitz het volgende:
05956 wat is dit...!?!?!?!
Ja, die pagina waar die zogenaamde licentie vandaan moet komen ligt eruit momenteel.quote:
URLHelper gebruiken. Dat is een zogenaamde 'sniffer'.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 00:00 schreef Fir3fly het volgende:
Hoe vis je die link eruit dan? Is mij nog niet gelukt... in de source van de pagina kon ik niks vinden.
Volgens mij is dat Markquote:Op donderdag 2 november 2006 18:20 schreef BVO het volgende:
07280. Een koor in gesprek met de opnameleider en zonder te zingen door mag
. Nouja, ze verlaten zingend de auditieruimte
. Wat gebeurt daarna allemaal??? Volgens mij hadden ze niet door dat de camera nog liep ofzo
.
01112 << Dit hoort er nog bijquote:Op donderdag 2 november 2006 18:20 schreef BVO het volgende:
03839 is best aardig.
02535 komt wat moeilijk de hoogte in.
. Wat gebeurt daarna allemaal??? Volgens mij hadden ze niet door dat de camera nog liep ofzo
.
Wowquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:55 schreef Knipoogje het volgende:
04229 zal ongetwijfeld door zijn
Carolina Lejuez.
Ik had hetzelfde probleem. Een dag later was het opgelost zonder aanwijsbare reden (had niks veranderd)quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:10 schreef edejong het volgende:
ok ja ik probeer het dus in IE inderdaad alleen blijft hij doorzeuren over dat m'n computer niet aan de eisen voldoet
iemand die wel weet welke codecs ik moet hebben??
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Wow.
Maar ze moest wel een tweede nummer doen, misschien vonden ze het eerste niet goed genoeg.
Naar de Henkjan-jury zal ze wel zijn denk ik, maar als de theorie dat de mensen die door zijn niet in die auditiedatabase te zien zijn klopt, is ze dus afgevallenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:25 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vaag, ze zong het echt heel goed. Kan bijna niet anders dat ze door is.
Die theorie klopt niet want er zijn wel degelijks audities van mensen die door zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Naar de Henkjan-jury zal ze wel zijn denk ik, maar als de theorie dat de mensen die door zijn niet in die auditiedatabase te zien zijn klopt, is ze dus afgevallen.
Ah, tof! Van wie dan??quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die theorie klopt niet want er zijn wel degelijks audities van mensen die door zijn
OMG wat een josti's zijn dat zeg..... dat commentaar achterafquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:24 schreef BVO het volgende:
05050: Roef en Marian!
Helaas, de video van de gezochte kandidaat is (nog) niet beschikbaar...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:20 schreef BVO het volgende:
.
http://av.rtl.nl/web/comp(...)t4b4l2r2_320x180.wmvquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:59 schreef BVO het volgende:
Hoe heet ze en wat zong ze?
niet door zeker?quote:Op zondag 5 november 2006 15:04 schreef cool_pacific het volgende:
[..]
Sorry voor de late reactie, maar dit is ze![]()
Inderdaad niet door.quote:
vind RTL leukquote:Op zondag 5 november 2006 17:12 schreef lesley het volgende:
ik vraag me af waarom je persee een paspoort moet hebben
Wat verschrikkelijk fout.quote:Op zondag 5 november 2006 17:02 schreef PeRi het volgende:
Halloooooo!.
[afbeelding]
01032 Wel een beetje emo-haar..
Whehe. Maar is ook wel een heel lastig nummer.quote:Op zondag 5 november 2006 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
06392 . Queen - Bohemian Rhapsody. Althans...dat moet het voorstellen.
quote:Op zondag 5 november 2006 20:16 schreef Asskicker14 het volgende:
06392 . Queen - Bohemian Rhapsody. Althans...dat moet het voorstellen.
Heb ik nu ook.quote:Op dinsdag 7 november 2006 21:24 schreef Herald het volgende:
zoeen gare kutsite is die x-factor.nl, ik krijg maar niet dat vuige zoekscherm, hoeveel ik ook klik
niouja in Firefox krijg ik dat scherm wel, maar geeft ie geen zoekresultaten en IE weigert in alle toonaarden omdat zoekscherm te tonen
Zie die link van mij hierboven.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:26 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ik krijg de link niet eens open...
En als ik 'Koppeling in een nieuw venster openen' druk krijg ik : 'javascript:void(0);'.![]()
Iemand een idee hoe dit op te lossen is, er doen namelijk een paar bekende van mij mee![]()
Thx manquote:Op woensdag 8 november 2006 17:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zie die link van mij hierboven.
Maar laat je niet verleiden door bij het updaten maar meteen IE7.0 en Mediaplayer 11 te installeren want dan ben je gescrewd en kun je noooooit meer iets zien.
En dat terwijl ze MINIMAAL IE6.0 en de nieuwste versie van MP eisen.![]()
Bij mij doet hij het nu weer gewoon, met IE7 en MP11...quote:Op woensdag 8 november 2006 17:54 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zie die link van mij hierboven.
Maar laat je niet verleiden door bij het updaten maar meteen IE7.0 en Mediaplayer 11 te installeren want dan ben je gescrewd en kun je noooooit meer iets zien.
En dat terwijl ze MINIMAAL IE6.0 en de nieuwste versie van MP eisen.![]()
Ik blijf gewoon dit venstertje zien:quote:Op woensdag 8 november 2006 19:20 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Bij mij doet hij het nu weer gewoon, met IE7 en MP11...
Daaraan vooraf zie ik overigens dit venster, is dat normaal?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:31 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik blijf gewoon dit venstertje zien:
[afbeelding]
En als je die dan weg klikt krijg je de volgende keer eenzelfde venster met de boodschap dat de content niet beschikbaar is.
Niet dat ik dan even wat meer informatie krijg over wat er mis is. Kan wel alles zijn.
Ik startte hem en een uur later werd ik ineens wakker.quote:
Als dat alles is staan er eigenlijk best weinig filmpjes online.quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:10 schreef BVO het volgende:
Hij doet het hier weer. Als je voornaam leeg laat en zoeken drukt, krijg je alle namen, das handig.
quote:Op zondag 5 november 2006 20:03 schreef SpecialGuest het volgende:
04492... Arm kind, klinkt op zich nog best redelijk.
Deze kwam gisteren in de uitzending.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:01 schreef boem-dikkie het volgende:
hahahaha check deze : 01242
een negerin van 52 die Believe van Cher doet![]()
Pimp hier even met je avaquote:Op zondag 12 november 2006 19:02 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Deze kwam gisteren in de uitzending.![]()
Krtek in je avatar!quote:Op zondag 19 november 2006 14:46 schreef D.Rose het volgende:
zit je de audities door te kijken, kom je opeens je overburen tegen
geef t deelnemer nummer eensquote:Op zondag 3 december 2006 16:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
mijn overburen trouwens ook niet
geheel terecht overigens
Das idd niet goed genoegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |