Volgens mij is dat Markquote:Op donderdag 2 november 2006 18:20 schreef BVO het volgende:
07280. Een koor in gesprek met de opnameleider en zonder te zingen door mag
. Nouja, ze verlaten zingend de auditieruimte
. Wat gebeurt daarna allemaal??? Volgens mij hadden ze niet door dat de camera nog liep ofzo
.
01112 << Dit hoort er nog bijquote:Op donderdag 2 november 2006 18:20 schreef BVO het volgende:
03839 is best aardig.
02535 komt wat moeilijk de hoogte in.
. Wat gebeurt daarna allemaal??? Volgens mij hadden ze niet door dat de camera nog liep ofzo
.
Wowquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:55 schreef Knipoogje het volgende:
04229 zal ongetwijfeld door zijn
Carolina Lejuez.
Ik had hetzelfde probleem. Een dag later was het opgelost zonder aanwijsbare reden (had niks veranderd)quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:10 schreef edejong het volgende:
ok ja ik probeer het dus in IE inderdaad alleen blijft hij doorzeuren over dat m'n computer niet aan de eisen voldoet
iemand die wel weet welke codecs ik moet hebben??
quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Wow.
Maar ze moest wel een tweede nummer doen, misschien vonden ze het eerste niet goed genoeg.
Naar de Henkjan-jury zal ze wel zijn denk ik, maar als de theorie dat de mensen die door zijn niet in die auditiedatabase te zien zijn klopt, is ze dus afgevallenquote:Op vrijdag 3 november 2006 16:25 schreef Andiyan het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vaag, ze zong het echt heel goed. Kan bijna niet anders dat ze door is.
Die theorie klopt niet want er zijn wel degelijks audities van mensen die door zijnquote:Op zaterdag 4 november 2006 17:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Naar de Henkjan-jury zal ze wel zijn denk ik, maar als de theorie dat de mensen die door zijn niet in die auditiedatabase te zien zijn klopt, is ze dus afgevallen.
Ah, tof! Van wie dan??quote:Op zaterdag 4 november 2006 17:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Die theorie klopt niet want er zijn wel degelijks audities van mensen die door zijn
OMG wat een josti's zijn dat zeg..... dat commentaar achterafquote:Op zaterdag 4 november 2006 23:24 schreef BVO het volgende:
05050: Roef en Marian!
Helaas, de video van de gezochte kandidaat is (nog) niet beschikbaar...quote:Op donderdag 2 november 2006 18:20 schreef BVO het volgende:
.
http://av.rtl.nl/web/comp(...)t4b4l2r2_320x180.wmvquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:59 schreef BVO het volgende:
Hoe heet ze en wat zong ze?
niet door zeker?quote:Op zondag 5 november 2006 15:04 schreef cool_pacific het volgende:
[..]
http://av.rtl.nl/web/comp(...)t4b4l2r2_320x180.wmv
Sorry voor de late reactie, maar dit is ze![]()
Inderdaad niet door.quote:
vind RTL leukquote:Op zondag 5 november 2006 17:12 schreef lesley het volgende:
ik vraag me af waarom je persee een paspoort moet hebben
Wat verschrikkelijk fout.quote:Op zondag 5 november 2006 17:02 schreef PeRi het volgende:
Halloooooo!.
[afbeelding]
01032 Wel een beetje emo-haar..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |