Hij zit alleen ernstig in m'n hoofd alquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo verliefd op Hurt van Christina Aguilera?.
Ach, wel okay hoorquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Gezellig feestje gehad BVO?
Gefeliciteerd nog!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, wel okay hoor. Verjaardag van m'n moeder, maar was wel gezellig. Maar ik moest toch echt af en toe wat X Factor kijken
.
quote:
Hij heeft het mij destijds nog geleerdquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:26 schreef nikky het volgende:
Een schouderklopje voor Lynx666 en Yeahinho. Yeahinho zorgt al sinds de start van IDO voor alle banners en veel avatars. Lynx666 is momenteel druk bezig om heel IDO van een bewegende avatar te voorzien. Ook past hij verschillende banners aan.
Klasse voor de inzet
Goede tekstquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[afbeelding]
Iedereen liep met een lynxavatar rond..
[..]
CDP kan het in het begin in z'n eentje af, daarna kijken ze verder.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:43 schreef Tha_Erik het volgende:
CDP, krijg je eigenlijk een duomod, een nieuwe dan?
Eindelijk klaar. Welterustenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:13 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ga zo ook maar eens slapen, ben nu al 20 minuten met een nieuwsbericht bezig.
Ik ook!quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:19 schreef BVO het volgende:
Ik ben er al uit hoor.
Hoiquote:
We hebben tot diep in de nacht doorgepost natuurlijk, dus iedereen slaapt nogquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:57 schreef charmed_angel het volgende:
is het nog vroeg ofzo? Zo rustig is het hier
Leuk, jij gebruikt die icon ook.quote:Op zondag 29 oktober 2006 10:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoi.
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
We hebben tot diep in de nacht doorgepost natuurlijk, dus iedereen slaapt nog.
[..]
Leuk, jij gebruikt die icon ook..
aha is dat het... Ik lag pas om half 3 op bed.... had een erg boeiend feestje...quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:01 schreef Svensational het volgende:
We hebben tot diep in de nacht doorgepost natuurlijk, dus iedereen slaapt nog.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 11:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Het XFactor forum![]()
!
Ik nestel mezelf lekker op de bank met een ontbijtje en de opgenomen aflevering van gister, tot zo![]()
Het kostte wat moeite, maar het is ons geluktquote:
gelukkig welquote:Op zondag 29 oktober 2006 11:45 schreef BVO het volgende:
[..]
Het kostte wat moeite, maar het is ons gelukt!
Damn.quote:
Morgen komt de herhalingquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik baalHeeft de dvdrecorder alleen maar ruis opgenomen, geen Xfactor dus
. Dit heb ik toch helemaal niet verdiend
![]()
je kan alle audities terugkijken op rtl4.nlquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:01 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik baalHeeft de dvdrecorder alleen maar ruis opgenomen, geen Xfactor dus
. Dit heb ik toch helemaal niet verdiend
![]()
tijdens de liveshow van bb.... dus heb maar even teruggekeken bij gemistquote:
hetzelfde hiier... ik kon ook niet wachten..... en morgenavond bb live... dus tjah.... ik meost ook welquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:33 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ok, kan niet wachten dus check het toch maar even via internet.
Milfquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:41 schreef PeRi het volgende:
You all better behave, want ik ben vanavond jullie mams.
kookse!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoi.
Doei.
Ik ga koken voor een vriendin met gebroken enkel, dus ben er niet vanavond.
En die X FaQ is al zo goed als klaar en zet ik later online
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:41 schreef PeRi het volgende:
You all better behave, want ik ben vanavond jullie mams.
My thoughts exactlyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |