Tof héquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:15 schreef BVO het volgende:
Ik hoop toch ook wel weer op de groep Floortjefans, die uiteraard dan weer voor een verschrikkelijke feeks als favoriet gaan.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:15 schreef BVO het volgende:
Ik hoop toch ook wel weer op de groep Floortjefans, die uiteraard dan weer voor een verschrikkelijke feeks als favoriet gaan.
Dat weet je natuurlijk niet, waarschijnlijk worden de groepen van vorig jaar flink door elkaar gehusseldquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:15 schreef BVO het volgende:
Chantal en jij samen, dát was pas leukquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wahey, slowsjetten!Krijgen we dan ook weer Chantal met elke week een briljante mic?
Chantal was gister heel grappig bij de Lama's.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wahey, slowsjetten!Krijgen we dan ook weer Chantal met elke week een briljante mic?
Smaak valt niet aan te leren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat weet je natuurlijk niet, waarschijnlijk worden de groepen van vorig jaar flink door elkaar gehusseld!
Tuurlijk wel! WithMe vond bijvoorbeeld Marescha ook heel tof!quote:
Ja, en ze lacht zo schattigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Chantal was gister heel grappig bij de Lama's..
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zijn jullie ook allemaal zo verliefd op Hurt van Christina Aguilera?.
Jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat maakt het ook leuk natuurlijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef BVO het volgende:
Dat het weer fel zal worden ben ik wel zeker van, is elke keer zo geweest. (Jim, Boris/Alice, Raffa/Floortje).
Ik kende hem niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ie maarniet zo te vaak gedraaid gaat worden. Verpest het helemaal.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gewoonweg prachtig. De nieuwe Because Of You, dat lijkt me duidelijk.
Ze heeft de clip nog zelf geregisseerd ook! Wat een multitalent, die Christina.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Leuke clip ook. Alleen zien die clowns er eng uit..
En ik bedoel met clowns niet Christina hoor.
Dat zou je niet vinden als je SHO-mod wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:50 schreef boem-dikkie het volgende:ik blijf erbij dat het dikke onzin is dat er steeds subfora bij komen
![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:14 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij is de verjaardag niet al te boeiend of wel BVO?
Iemand een tip?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:31 schreef Fir3fly het volgende:
Shit, nou moet ik morgen gaan kiezen. Herhaling van 24 of X-factor?
Heel X Factor word maandag herhaald op RTL7quote:
Ah, ok. 24 it is thenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heel X Factor word maandag herhaald op RTL7
Theedatequote:
Remind me ?quote:
Fill me in pleasequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |