Oei BE, kijk je wel uitquote:Op woensdag 8 november 2006 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh,en ik hou er niet zo van als mensen dreigen BE. Dat je het even weet
Daar is dan ook helemaal geen sprake van.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oftewel:
we hebben de IP gegevens niet van de fokkers die daar poisten aangezien het niet duidelijk is dat een post van qwea ook echt een post van qwea...
en daarnaast moet danny de policy weer aanpassen als hij gaat bannen voor wat je buiten fok om doet
Wat hij zegt dus.quote:Op woensdag 8 november 2006 14:00 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
loop nou niet door te zeikendaarmee gaat het echt niet eerder open
Er werd uit naam van Danny en Yvonne gepost op het gb van R&M, sommige mensen geloofden blijkbaar dat dat echt wasquote:Op woensdag 8 november 2006 14:05 schreef Brighteyes het volgende:
Daar is dan ook helemaal geen sprake van.
Die waren dan wel heel weinig overtuigendquote:Op woensdag 8 november 2006 16:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Er zijn al eerder waarschuwingen gegeven door o.a. PeRi en mij
Das toch andersquote:Maar Jensen's X Factor! voldoet toch?
mompelt iets over rotte appelsquote:Op woensdag 8 november 2006 16:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Die waren dan wel heel weinig overtuigend. Als er problemen in Nederland zijn gooit Balkenende er ook niet zomaar een slotje op, maar lost hij die problemen op
. Ik heb die waarschuwingen ook niet gezien hoor, maar goed, als jij het zegt, zal het wel
.
[..]
Das toch anders.
Ja en dat gaat echt niet zo makkelijk als je denkt. Blijven zeiken om dat topic helpt niet, echt niet.quote:Op woensdag 8 november 2006 16:43 schreef BVO het volgende:
Die rotte appels moet je er dan uit halen, en niet al die lekkere zoete appels erbij weggooien.
Zeg, sensatiezoekertje!quote:Op woensdag 8 november 2006 17:07 schreef Svensational het volgende:
Waarom past BE eigenlijk CDP's post aan?
quote:
CDP is een hijquote:Op woensdag 8 november 2006 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zeg, sensatiezoekertje!
Omdat er nog een linkje naar het gastenboek in de OP staat en we besloten hadden dat eruit te halen.
Ipv achter de schermen te gaan vragen of hij/zij ( ?) dat even wil doen kan ik het net zo goed zelf doen.
Ik zie dat overigens ook niet als post... het is een OP.
Am I too much of a woman for u?quote:Op woensdag 8 november 2006 17:11 schreef BVO het volgende:
Daar twijfelen wij zelf ook nog weleens over idd.
Kom op zeg BE. MikeyMo zegt enkel dat het gastenboek niet meer bestaat. En dat is wiswaardig? Dat die Quote uit het gastenboek wis waardig is alá,maar ik krijg de indruk dat er nu willekeurig wat berichten worden gewistquote:Op woensdag 8 november 2006 20:10 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, er wordt niet gestopt met het wissen van berichten.
De waarschuwing in de OP is duidelijk genoeg, geen quotes meer uit het gastenboek of dat nou van de ene of de andere site komt!
Keep up the good work en het topic gaat vanzelf weer op slot, en ja, dat is een dreigement!
Dat was gewoon een bezemactie, reactie op reactie...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom op zeg BE. MikeyMo zegt enkel dat het gastenboek niet meer bestaat. En dat is wiswaardig? Dat die Quote uit het gastenboek wis waardig is alá,maar ik krijg de indruk dat er nu willekeurig wat berichten worden gewist
Zoals ik dus al zei : duidelijk genoeg oke,maar er worden berichten gewist die wel degelijk ontopic zijn. Een waarschuwing van CDP, en een reply daarop van MM dat het gastenboek niet meer bestaat.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:12 schreef Brighteyes het volgende:
Oh jawel hoor... maar het heeft geen zin dat allemaal daar in dat topic te laten staan, daardoor wordt het on-topic gaan niet echt gestimuleerd.
Geen gezeik meer in dat topic of het is afgelopen. De boodschap was vanmiddag duidelijk genoeg en we zijn weer open gegaan omdat er een aantal users zijn die wel op een normale manier zonder overdreven bash kunnen posten in dat topic.
Zeg,als jij niet op een normale manier kan communiceren,zeg dat dan ff gelijk. Dat kan ik mn tijd beter in iemand steken die dat wel kan.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat was gewoon een bezemactie, reactie op reactie...
natuurlijk ahd het best mogen blijven staan maar ik heb ervoor gekozen het weg te halen. Boe fucking hoe...
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Qwea, of je gaat normaal doen of het topic gaat dicht en ik ga toch eens vragen hoe dat zit met een afkoelban.
Het gaat niet om waarde hechten aan. Ik vroeg me gewoon af WAAROM die weggehaalt was. Als je dit nou gewoon gelijk had gepost,dan waren al mn reply's hier niet nodig geweestquote:Op woensdag 8 november 2006 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
Nogmaals, ik was aan het bezemen en oh jee, ik heb een 'on-topic' reactie weg gehaald...
Pech...shit happens. Laat MikeyMo die reactie dan maar weer posten als hij er zoveel waarde aan hecht.
Mmmmnee, die ging nog even over je irritante gedrag voor de waarschuwing gok ik.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:16 schreef Qwea het volgende:Dit is toch best sneu. Dus je wil mij een afkoel ban aan mn reet smeren omdat ik commentaar geef op jullie gemod?
![]()
quote:Op woensdag 8 november 2006 20:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mmmmnee, die ging nog even over je irritante gedrag voor de waarschuwing gok ik.
Niet nu dingen door elkaar gaan halen.
Ik vond die post in het gehele gebeuren geen waarde toevoegen. Peri's reactie naar jou heb ik ook weggehaald ondanks dat die niet over het gastenboek ging...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het gaat niet om waarde hechten aan. Ik vroeg me gewoon af WAAROM die weggehaalt was. Als je dit nou gewoon gelijk had gepost,dan waren al mn reply's hier niet nodig geweest
oke,duidelijkquote:Op woensdag 8 november 2006 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vond die post in het gehele gebeuren geen waarde toevoegen. Peri's reactie naar jou heb ik ook weggehaald ondanks dat die niet over het gastenboek ging...
Ik vond dat het nodig was de bezem door dat topic te halen en dan ga ik niet zitten afwegen wat wel en wat niet.
Eh nee... je weet wel beter dan dat.quote:Op woensdag 8 november 2006 20:18 schreef Qwea het volgende:Je bedoelt mijn reply op peri?
Alsnog sneu IMHO
Dus mijn middelvingerpost werdt niet gewaardeerd. En prima als je het veel en veelste ver vindt gaan,maar geef me dan een PM ofzo ipv me een ban aan mn reet te smerenquote:Op woensdag 8 november 2006 20:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eh nee... je weet wel beter dan dat.
Je was gewoon weer net iets te enthousiast aan het bashen en posten over die 2.
Nee, het is geen familie van mij of Danny of wie dan ook maar het gaat gewoon veel en veel te ver.
Zoek even wat nieuws om in op te gaan ok?
Heb je al een ban dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:21 schreef Qwea het volgende:
Dus mijn middelvingerpost werdt niet gewaardeerd. En prima als je het veel en veelste ver vindt gaan,maar geef me dan een PM ofzo ipv me een ban aan mn reet te smeren
Ik heb het ook niet over jou, Ik heb het over CDPquote:Op woensdag 8 november 2006 20:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heb je al een ban dan?
Ik heb net alleen nog maar een voorzichtige note gezet, meer nog niet. Ik ben nog niet naar de FA's gerend nog helemaal niks.
Je hebt een waarschuwing gekregen, that's all...
Zo snel krijg je geen ban, de FA's zien ons aankomen.
12, maar eigenlijk moet ik die van je andere account er ook bij tellen!quote:Op woensdag 8 november 2006 20:24 schreef Qwea het volgende:
Ik heb het ook niet over jou, Ik heb het over CDP
hoeveel note's heb ik eigenlijk?
Je hebt nu een waarschuwing gehad na aanleiding van je gedrag over de afgelopen dagen. Niet specifiek gericht op 1 post. Ik hoop dat je gewoon rustig gezellig weer meepost...quote:Op woensdag 8 november 2006 20:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over jou, Ik heb het over CDP
hoeveel note's heb ik eigenlijk?
Kusje erop dan?quote:Op woensdag 8 november 2006 20:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Je hebt nu een waarschuwing gehad na aanleiding van je gedrag over de afgelopen dagen. Niet specifiek gericht op 1 post. Ik hoop dat je gewoon rustig gezellig weer meepost...
Samen rond de 20 denk ik danquote:Op woensdag 8 november 2006 20:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
12, maar eigenlijk moet ik die van je andere account er ook bij tellen!
weet ikquote:Op woensdag 8 november 2006 21:13 schreef Svensational het volgende:
Pffffff, je kan wel zeuren hoor Qwea!
Niet dat het me verder uitmaakt, maar waarom eigenlijk niet?quote:Op woensdag 8 november 2006 21:19 schreef Svensational het volgende:
Doen er eik wel lekkere wijven mee aan heel dat XFactor?
Moet die niet dicht?
Dat muziekhuis bestaat echt, daar heeft mijn broertje nog drumles gehad.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
hallo ik ben zangleraar sammy
Spam, maar je kan je afvragen hoe serieus het is.
Die mag mailen, serieus of niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
hallo ik ben zangleraar sammy
Spam, maar je kan je afvragen hoe serieus het is.
CDP zal 'm zelf wel opengelaten hebben, dus hij zal je zelf te woord staan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet dat het me verder uitmaakt, maar waarom eigenlijk niet?
Klopt, ik zag het nut van dichtgooien niet echt.. topic sterft vanzelf wel hopelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
CDP zal 'm zelf wel opengelaten hebben, dus hij zal je zelf te woord staan..
Omdat er nu twee precies dezelfde topics zijn, en dat leek me een beetje overbodigquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Klopt, ik zag het nut van dichtgooien niet echt.. topic sterft vanzelf wel hopelijk
Je wist toch al dat dat topic er was, daar heb je nota bene zelf nog in gepostquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:26 schreef tong80 het volgende:
Ok sluit het topic dan met die uitleg.
Ja maar hoogbegaafden hebben juist uitleg nodig.quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:31 schreef PeRi het volgende:
Op zaterdagavond moet je geen grapjes uithalen joh, veels te druk voor ons..
Torrents doen we helemaal niet aan, hetzelfde als op heel Fok! dus. Warez zijn verboden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is het beleid ten aanzien van torrents van de complete aflevering?
Ah, dat kan natuurlijk ook jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat het over XFA UK / American Idol ging
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat het over XFA UK / American Idol ging
Wat is The X Factor? de links naar de complete afleveringen!quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:24 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar via RTL is het niet ideaal. Moet je alles een voor een aanklikken.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat is The X Factor? de links naar de complete afleveringen!
Done.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:10 schreef SpecialGuest het volgende:
Deze post is nogal ongepast, zou iemand er iets aan kunnen doen?
Doe ik, thanks!quote:Op maandag 20 november 2006 11:13 schreef SpecialGuest het volgende:18 november / 19 november
kan toegevoegd worden in Wat is The X Factor?.
Toptip van je! Dank je! Nu kan ik alles terugvindenquote:Op vrijdag 17 november 2006 17:43 schreef SpecialGuest het volgende:
De site is vrij onoverzichtelijk, maar in dit geval is het het handigst om eerst een andere video te openen en dan bovenaan de player op "meer video's" te klikken. In het geval van Jujaro staat de auditie in de lijst die je dan krijgt bij X Factor >> Audities >> Aflevering 2 - Apeldoorn.
Ik ben dan ook net uit mn slof geschoten.quote:Op dinsdag 21 november 2006 21:13 schreef alwaysthebest het volgende:
PS: PeRi doet mee aan The X-Factor!
Dat werd tijd..
Neequote:Op donderdag 23 november 2006 02:29 schreef Svensational het volgende:
Jovanna
Kan hier niet iets in komen te staan van 'enge transsexueel' ofzo? Al die onduidelijke naamtopics brengen mij in de war
.
En toch doen hequote:
Ik wou er geen enge transsexueel bijzetten.quote:
Vandaar de 'iets' en de 'ofzo'quote:Op donderdag 23 november 2006 02:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wou er geen enge transsexueel bijzetten.Da's niet lief, hij/ze/het is ook een mens!
En wederom dank!quote:Op maandag 27 november 2006 11:14 schreef SpecialGuest het volgende:
De uitzendingen van afgelopen weekend staan online en kunnen er weer bij gezet worden in Wat is The X Factor?25 november / 26 november
Ik zei nog zo dat ze dat niet moesten doen, maar ze luisteren daar niet naar me Intx.quote:Op maandag 27 november 2006 22:35 schreef Intxaurraga het volgende:
Die begintune is nogal gejat van het nummer Bigmouth Strikes Again.
Ja dat is erg handig idd. Thanks voor de tip. Zal zo ook even een begin maken anders.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Kan er vanaf maandag na de herhaling misschien bij de kandidaten een door of niet door tag in de TT komen? Lijkt me een stuk overzichtelijker.
Ik heb ervoor gekozen alleen degenen die niet door zijn, een [Niet door!] te geven.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:33 schreef Svensational het volgende:
Kan er vanaf maandag na de herhaling misschien bij de kandidaten een door of niet door tag in de TT komen? Lijkt me een stuk overzichtelijker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |