Die mag mailen, serieus of niet.quote:Op vrijdag 10 november 2006 16:01 schreef Tha_Erik het volgende:
hallo ik ben zangleraar sammy
Spam, maar je kan je afvragen hoe serieus het is.
CDP zal 'm zelf wel opengelaten hebben, dus hij zal je zelf te woord staan.quote:Op vrijdag 10 november 2006 09:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet dat het me verder uitmaakt, maar waarom eigenlijk niet?
Klopt, ik zag het nut van dichtgooien niet echt.. topic sterft vanzelf wel hopelijkquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:09 schreef PeRi het volgende:
[..]
CDP zal 'm zelf wel opengelaten hebben, dus hij zal je zelf te woord staan..
Omdat er nu twee precies dezelfde topics zijn, en dat leek me een beetje overbodigquote:Op vrijdag 10 november 2006 16:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Klopt, ik zag het nut van dichtgooien niet echt.. topic sterft vanzelf wel hopelijk
Je wist toch al dat dat topic er was, daar heb je nota bene zelf nog in gepostquote:Op zaterdag 11 november 2006 19:26 schreef tong80 het volgende:
Ok sluit het topic dan met die uitleg.
Ja maar hoogbegaafden hebben juist uitleg nodig.quote:
quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:31 schreef PeRi het volgende:
Op zaterdagavond moet je geen grapjes uithalen joh, veels te druk voor ons..
Torrents doen we helemaal niet aan, hetzelfde als op heel Fok! dus. Warez zijn verboden.quote:Op dinsdag 14 november 2006 14:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat is het beleid ten aanzien van torrents van de complete aflevering?
Ah, dat kan natuurlijk ook jaquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat het over XFA UK / American Idol ging
Nee hoorquote:Op dinsdag 14 november 2006 14:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat het over XFA UK / American Idol ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |