quote:
Die hebben we inmiddels alquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef babette21 het volgende:
X FACTOR #2: Let the SHO begin...
misschien een idee om deze om te toveren tot slowchat??
Die wordt gebruikt als uitzendingtopic.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef babette21 het volgende:
X FACTOR #2: Let the SHO begin...
misschien een idee om deze om te toveren tot slowchat??
Het X Factor topic werd in SHO als algemeen topic gebruikt, inclusief slowchat. Nu wordt er gepraat over de uitzendingen (als het goed isquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:06 schreef cinnamongirl het volgende:
Toch zie ik dat beide topics als slowchattopic worden gebruikt...
En SHO als uitzondering, de enige twee SC's waar je komt/kwamquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:12 schreef babette21 het volgende:
geen blueroom of welke room dan ook, dat is niet des fok!s (met IDO als uitzondering)
slowchat en showchat, dat kan geen verwarring opleverenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
En SHO als uitzondering, de enige twee SC's waar je komt/kwam!
En dat zeg jijquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:39 schreef BVO het volgende:
Slowchat is zó ordinair.
Fixed. En ga dan daar verder ordinair wezen ipv hierquote:
Het is al heel wat dat het forum er is gekomen. Babysteps...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:25 schreef BVO het volgende:
Waarom kan dit niet net als DGK en BB6 bij Media in de Index?
BB is de roots van Fok, de rest is allemaal tijdelijk. (hoor ik net van achteren)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:25 schreef BVO het volgende:
Waarom kan dit niet net als DGK en BB6 bij Media in de Index?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
BB is de roots van Fok, de rest is allemaal tijdelijk. (hoor ik net van achteren)
Op die manier.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:25 schreef BVO het volgende:
DGK is n.a.v. dit topic naar Media geplaatst: Indeling BB6 en DGK
Die werkt niet, sinds de downtime zit er een bug in TT's met ", ', / en dergelijke.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:28 schreef Svensational het volgende:
"Tulipz": Benny, Bj rn, Agnetha en Frida, pack your bags!
Daar mist de ö.
gefixedquote:Op maandag 30 oktober 2006 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
Dubbel: Sander en Dat dunne bleke jochie dat zong waar hij goed in was
En je punt is?quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:38 schreef Zhenar het volgende:
CDP je sluit al mijn topics!En het is nog terecht ook!
![]()
![]()
!
Puik werk!quote:
Het is ook wel bagger ja....quote:Op maandag 30 oktober 2006 21:38 schreef Zhenar het volgende:
CDP je sluit al mijn topics!En het is nog terecht ook!
![]()
![]()
!
Thnx Sven!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 18:29 schreef Svensational het volgende:
X-Factor emotionele rollercoaster voor de familie Hendriks.
Hendriks.
Het was een link naar Rapidshare. Niet naar een songfestival-site!quote:
Nou, poepoe, wát is daar het probleem aan?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het was een link naar Rapidshare. Niet naar een songfestival-site!
Joh, CDP heeft het al zo makkelijk, beetje stangen mag bestquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:55 schreef PeRi het volgende:
BVO als je de link had gepost naar de songfestival site was er niks aan de hand.
Hoe moet ik dan 1,2,3 weten dat het geen illegaal mp3tje is?quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou, poepoe, wát is daar het probleem aan?
Je wist het blijkbaar wel, aangezien je mijn post wel direct wist te edittenquote:Op zaterdag 4 november 2006 21:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hoe moet ik dan 1,2,3 weten dat het geen illegaal mp3tje is?
Rapidshare is voor mij een teken dat het een mp3tje is wat nergens legaal te krijgen is.quote:Op zaterdag 4 november 2006 21:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Je wist het blijkbaar wel, aangezien je mijn post wel direct wist te editten.
Nee want CDP is er gewoon, al jeuken mn modknopjes heel ergquote:Op zondag 5 november 2006 16:49 schreef Fir3fly het volgende:
PeRi? Tijd om de bezem er eens bij te pakken.
Waar denk je dat ik mee bezig was?quote:Op zondag 5 november 2006 16:38 schreef BVO het volgende:
Hup, CDP, aan de slag.
Ontbagger mijn briljante topic eens: Potentiële finalisten!
Jij hébt tenminste modknopjesquote:Op zondag 5 november 2006 16:51 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee want CDP is er gewoon, al jeuken mn modknopjes heel erg.
Met het XFactor UK videotopic?quote:Op zondag 5 november 2006 16:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waar denk je dat ik mee bezig was?
Toen nog nietquote:Op zondag 5 november 2006 16:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die was al afquote:
Nee, joh! Post gewoon wat je er van vindquote:Op zondag 5 november 2006 16:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen nog niet.
Mag ik ook posten in het UK videotopic of is dat alleen voor video's??
Er staat nog steeds heel veel bagger in hoor...quote:Op zondag 5 november 2006 16:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
wat is dom?quote:Op maandag 6 november 2006 22:04 schreef Youssef het volgende:
Hmm, dom.
Dan ist niet leuk meerquote:Op woensdag 8 november 2006 13:21 schreef PeRi het volgende:
Later misschien, laat alle commotie en de hype maar even wegvaren.
quote:Op woensdag 8 november 2006 13:22 schreef PeRi het volgende:
Jullie hebben het aan jezelf te danken.
Ja nou ja... Laat gewoon even gaan, het komt vanzelf wel weer en nee... 'wanneer?' is nog niet te beantwoorden.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:24 schreef BVO het volgende:
[..]. We hebben het aan een klein groepje te danken
.
'Jullie' is voor degenen die zich aangesproken voelen.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:24 schreef BVO het volgende:
[..]
. We hebben het aan een klein groepje te danken
.
Ik zou dat kleine groepje gewoon bannen. En het topic open laten voor mensen die wel normaal kunnen reageren.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:24 schreef BVO het volgende:
[..]. We hebben het aan een klein groepje te danken
.
Zoals gezegd laten we het maar even overwaaien, de grens is gewoon even bereikt. En je kunt niet zomaar gaan bannen. Topic wordt wel weer heropend. Later.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou dat kleine groepje gewoon bannen. En het topic open laten voor mensen die wel normaal kunnen reageren.
Straks komen ze weer bij jensen, herhaling, en dan zijn er misschien nog meer mensen die willen reageren
Nou,niemand voelt zich aangesproken. Gooi maar weer open dusquote:Op woensdag 8 november 2006 13:26 schreef PeRi het volgende:
[..]
'Jullie' is voor degenen die zich aangesproken voelen..
Ehm,lieverd dat was voor het FB topic bedoelt. Ik heb 10 tabs hier open staanquote:Op woensdag 8 november 2006 13:37 schreef Brighteyes het volgende:
Het is ook niet de bedoeling dat je hier door gaat Qwea...
Anders wordt het wel heel makkelijk om te bedenken wie de eerste XFA afkoelban krijgt. Of je nou banwaardig post of gewoon loopt te etteren.
Ah, je hebt al ge-edit... slim!
Ik dreig ook niet. Ik vertel je alleen wat er evt. kan gaan gebeuren.quote:Op woensdag 8 november 2006 13:40 schreef Qwea het volgende:
Ehm,lieverd dat was voor het FB topic bedoelt. Ik heb 10 tabs hier open staan.
Ooh,en ik hou er niet zo van als mensen dreigen BE. Dat je het even weet
oftewel:quote:Op woensdag 8 november 2006 13:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
Zoals gezegd laten we het maar even overwaaien, de grens is gewoon even bereikt. En je kunt niet zomaar gaan bannen. Topic wordt wel weer heropend. Later.
hoehh, zuigertquote:Op woensdag 8 november 2006 13:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
oftewel:
we hebben de IP gegevens niet van de fokkers die daar poisten aangezien het niet duidelijk is dat een post van qwea ook echt een post van qwea...
en daarnaast moet danny de policy weer aanpassen als hij gaat bannen voor wat je buiten fok om doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |