helaas ook ik begin dit te vrezen (en invasion vond ik ook een goeie serie en helaas met een open eind_quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:53 schreef HuubTuub het volgende:
Ik hoop dat het tempo iets hoger komt te liggen. Het is nu wel erg traag met suffe verhaallijnen die het plot niet lijken te steunen.
Waarschijnlijk was het eerste plan een serie van 12 aflevering en moet het nu opegerkt worden naar 23. Dezelfde fout als bij "Invasion" van ABC. Ze willen het mysterie allemaal te lang voor zich uit schuiven.
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit een serie moet worden van meerdere seizoenen.
Integendeel, het verhaal van 'het Amerika na een grote ramp" is in mijn oven vrij rechtlijnig. Dat ze nu na een maand nog niets van de buitenwereld hebben gehoord vind ik maar een beetje raar. Ze weten nog geen kont.quote:Op zondag 29 oktober 2006 13:14 schreef Chen het volgende:
Dit is volgens mij echt wel zo'n serie die je super lang kan door laten gaan
De kosten van reclamezendtijd voor de komende maanden wordt op basis van de kijkcijfers in november bepaald, die periode wordt Sweeps genoemd. Hoe meer kijkers in november, hoe hoger de inkomsten.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:51 schreef Da_Ripper het volgende:
ik heb het even gezocht, maar kon het niet zo snel vinden..
wat is de November Sweep?
quote:
Thxquote:
Idd, ik ben nog niet zo enthousiast over Jericho dat ik tijd wil steken in karakterbeschrijvingen en een korte zoektocht naar fansites leverde ook niet veel op...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:42 schreef Wouter2006 het volgende:
Goeie OP, een betere verdient Jericho dan ook niet!
Er staat:quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:37 schreef dapluiz het volgende:
http://www.cbs.com/primetime/jericho/digital.php
ehm is dit echt zo of is dit gewoon een grapje ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Er staat:
In the weeks before the nuclear blasts, Robert Hawkins was gathering intel on how to survive a nuclear attack from people around the country. Who were these people? What did Hawkins know? What was he doing?
Maar Ihet filmpje is alleen maar voor US-citizens te zien![]()
Zou het verstandig zijn om zelf nu ook wat van die intel te verschaffen?
Hoe reeel is de kans dat er hier nukes afgaan?
Voor diegene die het nog niet wisten,er liggen namelijk nukes in NL
Zelf niet nee, maar de Amerikanen hebben hier een paar nukes liggen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:26 schreef angel008 het volgende:
voor zover ik weet heeft nederland toch geen nucleaire wapens ?
Ik kan zo snel geen concrete bewijzen leveren, maar google anders "atoombommen, vliegbasis Volkel"quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:26 schreef angel008 het volgende:
[..]
ehm is dit echt zo of is dit gewoon een grapje ?
voor zover ik weet heeft nederland toch geen nucleaire wapens ?
Nee, da's ook een hippie-douchebag-site.quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:49 schreef Da_Ripper het volgende:
ik weet niet of je dit een betrouwbare bron vindt.
Ok, het zal wel tevergeefs zijn, maar hier is er nog 1, Groeme Amsterdammerquote:Op woensdag 1 november 2006 13:08 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, da's ook een hippie-douchebag-site.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:03 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Er staat:
In the weeks before the nuclear blasts, Robert Hawkins was gathering intel on how to survive a nuclear attack from people around the country. Who were these people? What did Hawkins know? What was he doing?
Maar is het filmpje is alleen maar voor US-citizens te zien![]()
Ik lees toevallig net dat iemand voor morgen een aanslag voorspeld heeft op Europese kerncentrales.quote:Op woensdag 1 november 2006 13:41 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik leek me aardig om het even te hebben overwat men gaat doen wanneer er hier nukes afgaan (tijdens opslag/als wapen).
is hier al binnen fyi, dus hij is er welquote:Op donderdag 2 november 2006 08:45 schreef Chen het volgende:
Is er geen aflevering 7 vandaag?
ik vind het net andersom, vind het steeds minder worden.quote:Op donderdag 2 november 2006 12:12 schreef MaJo het volgende:
Ep5 inmiddels ook gekeken (ben bezig met een soort seriemarathon) en ik vind de serie steeds spannender worden. Ben echt super benieuwd! Vanavond ep6
quote:Op donderdag 2 november 2006 18:03 schreef Tware het volgende:
Weer zo'n aflevering waarin niets gebeurd, alleen maar gezeur over problemen in dat stadje... Ik wil ACTIE, ALIENS en NUKES zien
![]()
Ik denk dat je gelijk hebt dat veel mensen in de steden zelf het overleefd hebben. Ik weet niet hoe groot Nagasaki was vergeleken met New York nu, maar daar is toen 'maar' eenderde van de bevolking overleden met idd een vergelijkbare bom.quote:Op donderdag 2 november 2006 19:02 schreef Asmodian het volgende:
...
Dus is het niet voorbarig van ons, de mensen in Jericho en de mensen van CBS om er van uit te gaan dat die steden 'verwoest' zijn en dat iedereen er in dood zou zijn?
Het mooie is dat de morse code ook daadwerkelijk wat betekend!quote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Wouter2006 het volgende:
echt wel lekker wijf, dat is dan 1 van de betere dingen van de serie, plus de theme song vind ik wel wat hebben, dat morse code
Die Emily is ook wel lekker. En die schooljuffrouw ook.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:21 schreef Wouter2006 het volgende:
echt wel lekker wijf, dat is dan 1 van de betere dingen van de serie
wat dan?quote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Het mooie is dat de morse code ook daadwerkelijk wat betekend!
The Morse code during the Jericho television series title sequence spells out different messages in each episode. In the first three episodes, the messages were simply references to the episode itself: "Jericho Pilot" for the pilot episode, "Jericho Fallo" for the episode "Fallout", and "Jericho Three" for the third episode. However, in the fourth episode, "Walls of Jericho", the message was "He Knows Rob", a hint about the stranger seen in the teaser. In the fifth episode, "Federal Response", The message was "There is a fire", referring to either the fires in the town, or the firing of two missiles.quote:
Ja, het is 'Older Chests' van Damien Ricequote:Op donderdag 2 november 2006 23:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand die weet hoe dat nummer heettie op het laatst?
zie mijn voorgaande posts..quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:39 schreef Asmodian het volgende:
Ik blijf het voorlopig nog wel even volgen, maar ik blijf het irritant vinden dat de inwoners van Jericho kennelijk niet doorhebben dat hun wereldje niet meer hetzelfde is.
Als ik een inwoner van het stadje was zou ik, nadat de eerste 'schok' voorbij is, een stadsraad bijeen roepen om dingen te bespreken zoals 1) het rantsoeneren van eten en medicijnen, 2) het oprichten van een burgermilitie, 3) het opzetten van wegversperringen, 4) het verzenden van (meer) verkenners, 5) het opzetten van 'plundergroepen' en 6) het verzamelen van hout en andere voorzieningen om de herfst/winter door te komen, om maar een paar van de broodnodige maatregelen te noemen.
Maar ach, ik ben niet in een klein stadje in Kansas opgegroeid, dus misschien denk ik daarom zo. Ik snap ook best wel dat de mensen niet willen geloven dat hun leventje voorbij is, maar er zullen toch wel een paar slimme mensen zijn (naast Hawkins en SuperSkeet) die het snappen?
Van wikipedia, dan lijkt het me duidelijk wat er in die ton zit die hawkins in ze kelder heeft staan, vraag me alleen af of hij jericho moest opblazen, lijkt me nou niet echt een belangrijke stadquote:New York City, New York was originally reported as attacked in the Chinese broadcast (marked: 紐約), but was later reported as spared by Gray Anderson. Gray reports that police in New York City captured three men in a rental truck, who were in possession of a 20-kiloton nuclear device in a steel drum moments before the device could be detonated. (The New York arrests are credited to heightened security following the September 11, 2001 World Trade Center attacks.)
Vooral bij de laatste eps dus, waarin het een hint geeft, is dat wel erg cool. Jammer alleen dat ik geen morse-code kanquote:Op donderdag 2 november 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
Het mooie is dat de morse code ook daadwerkelijk wat betekend!
Thanks.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ja, het is 'Older Chests' van Damien Rice
Het lijkt erop idd dat het plot eerder gaat draaien om "hoe de gemeenschap reilt en zeilt in totale isolatie" dan om "wie was het die boem deed en waarom".quote:Op donderdag 2 november 2006 19:18 schreef Merkie het volgende:
Opzich wel leuke aflevering, maar de serie heeft steeds minder te maken met een vernietigd VS.
Raar, ze komt uit 1982, ik dacht echt dat ze 16 of 17 ofso zou zijn. Ze is dus gewoon 6 jaar ouder dan die Dayle.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:10 schreef koentje.k het volgende:
Laat gvd zien hoe mensen kapot gaan in NY! Laat de arestatie van die terroristen in NY zien...
En laat die krullebol die meid eens flink geven...
[afbeelding]
Heroes, Prison Break, 24, House, Veronica Mars vind ik anders ook wel aanraders.quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:05 schreef Caesu het volgende:
ben met deze serie gestopt. te saai gewoon.
volg van de Amerikaanse series alleen nog Dexter en Lost.
ja, 24 kijk ik ook als dat weer begint.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heroes, Prison Break, 24, House, Veronica Mars vind ik anders ook wel aanraders.
Braaf.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:56 schreef Caesu het volgende:
[..]
ja, 24 kijk ik ook als dat weer begint.
o ja, en The Office kijk ook ik nog.quote:Op vrijdag 3 november 2006 22:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heroes, Prison Break, 24, House, Veronica Mars vind ik anders ook wel aanraders.
Nee, want je hebt nog altijd vrouwen.quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:32 schreef Wouter2006 het volgende:
dalen de kijkcijfers in amerika niet dan?
wehehequote:Op zaterdag 4 november 2006 12:00 schreef koenimex het volgende:
Ohja, ik moet ep 7 nog kijken. Zat al weer vrolijk het topic door te lezen
Ik nietquote:Op woensdag 8 november 2006 18:15 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Ben ook al na 5/6 gestopt met kijken..leuk is anders...lijkt wel een beetje op little house on the....
![]()
feit of grap ?quote:Op woensdag 8 november 2006 19:05 schreef Wouter2006 het volgende:
na aflevering 10 komt de oorlog aan de beurt, cyborgs enzo![]()
tja dat ze uberhoud nog van die romance shit erin krijgen vind ik vaag..quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:37 schreef planethugo het volgende:
heb ook alle afleveringen gekeken wat uit zijn en die compleet overbodige verhaallijnen zijn wel irritant, zodra het over het gedoe buiten het stadje gaat wordt het pas weer interessant.
En zoals iemand hier al zei: als een kernbom ontploft dan ga je toch op onderzoek uit ipv in je boerengat te blijven wonen?
precies, misschien dat ik wel nog graag een wip zou maken voordat de wereld verging maar om dan zo sentimenteel te gaan doen had ik dan geen zin inquote:Op vrijdag 10 november 2006 14:46 schreef angel008 het volgende:
[..]
tja dat ze uberhoud nog van die romance shit erin krijgen vind ik vaag..
als je in een nucleaire oorlog zit is liefde toch echt wel het laatste waar ik me mee bezig zou houden (ik denk zelfs dat ik een van de grootste criminelen dan nog zou vertrouwen puur en simpel omdat wij beide personen op zo'n moment maar 1 ding willen en dat is overleven.
Ja, misschien gaat er nu eens iemand doodquote:Op vrijdag 10 november 2006 01:07 schreef opinionr het volgende:
In de volgende afleveringen belooft het spannend te blijven.
De contractors hebben het adres kaartje gevonden, dus dat Jericho nog bestaat is nu bekend.
Komende woensdag de laatste aflevering.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:48 schreef angel008 het volgende:
zo aflevering nu goed gezien...
mag jericho nu alsjeblieft switchen naar wat die contractors doen.. geef mij dat verhaal maar 100 x beter (en dat hadden de mensen van jericho eigenlijki ook moeten doen..)
Klopt ja, zo cheesie had ik het in jaren niet meer gezien.quote:Op woensdag 15 november 2006 23:36 schreef MaJo het volgende:
Alleen een beetje jammer dat het begin zo nep was in die auto![]()
quote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Komende woensdag de laatste aflevering.
Die Ravensquad gasten moorden heel Jericho uit en die neger heeft daar niet veel trek in dus die activeert de nuke in zijn kelder. Daarna een scene met een grote paddestoelwolk en een shockwave die het bordje Jericho wegblaast.
The End.
Ratings gegarandeerd.![]()
We krijgen nu nog 2 afleveringen voor de winterstop, die duurt tot 14 februari. Dan krijgen we een samenvattingsaflevering o.i.d gevolgd door 11 nieuwe afleveringen die op 21 februari beginnen.quote:Op donderdag 16 november 2006 09:37 schreef Miguel het volgende:
Volgens mij hebben we een stop inderdaad. Ik weet niet wanneer we weer verder gaan, maar er komen iig 22 afleveringen dit seizoen
'CBS give Jericho full-season order' - 12 Oct 06
quote:Vox populi, which means literally in Latin voice of the people, is often used in broadcasting for interviews of members of the 'general public'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Het lijkt me ook erg onwaarschijnlijk dat de electriciteit in een stadje in Kansas afhangt van de federale regerling in Washington.
Na die winterstop heb ik vast geen behoefte meer om te kijken. En ik schat in dat vroeg in 2007 de afleveringen die nu op mijn PC staan gewist worden om plek te maken voor iets beters.
Blijf misschien nog maar 2 afleveringen aan, wantquote:Op donderdag 16 november 2006 21:22 schreef Mwanatabu het volgende:
Okay, ik haak af. Trien 1 is zwanger van een type dat zo uit een Wachttoren gekropen kan zijn en die houdt weer van Trien 2, Trien 3 probeert samen met Trien 2 Trien 4 op te vrolijken die -agossie- maar blijft terugdenken aan haar trouwdatum, een stel keiharde huurlingen raakt overstuur van 4 mensen met piefpafs die van een andere kant aan komen rijden in een pickup en de brug staat er nog. Daahaag Jericho. Fik maar af![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast vond ik de aflevering van gisteren erg wisselvallig. Als iemand van CBS een van de boards had gelezen hadden ze gezien hoe weinig Emily ons kan boeien. Zelfs met het magere acteerwerk van Ashley Scott was het nonverbaal en tussen de regels door (alsmede door dingen die eerder door Emily en Jake gezegd zijn) duidelijk dat Roger een saaie bankier uit de grote stad was en dat Emily nog steeds gevoelens voor Jake koestert. Waste of screen-time. Ook is deze Heather-Jake-Emily love-triangle net zo banaal en onbelangrijk als de April-Eric-Mary driehoek. Nutteloos.
Het hele gebeuren rond April en Eric kon me dus ook absoluut niks schelen. Dat Mama Green (Gail ofzo?) haar zoon zit uit te kafferen terwijl ze in die, overigens zeer handige, 4 uur deadline-periode verkeerden was vreselijk buiten alle proporties. Snappen de schrijvers echt niet dat mensen naar Jericho kijken omdat het een post-apocalyptische show is, en we geen soap-toestanden nodig hebben? Ze zouden de vrouwelijke kijkers al blij maken als de vrouwen in Jericho iets nuttigs zouden doen en niet de hele tijd zuipen of praten over bruiloften en baby's. De mannelijke kijkers snakken al de hele show naar zombies.
Ik was wel blij dat de mannen van Jericho eindelijk eens gingen denken aan roadblocks en het trainen van een garnizoen. Op zich vond ik het opblazen van de brug een puik plan, de CBS kaart van Jericho laat zien dat er meer 'access roads' zijn, en elke ingang die ze niet hoeven te bewaken betekent dat ze zich meer kunnen concentreren op andere ingangen.
Gelukkig zijn de Ravenwood-gasten al even dom als de Jericho-bewoners. Ze nemen rustig de tijd om van Stanley's boerderij naar Jericho te rijden en geven ze dan 4 uur de tijd om een paar autos te verzetten. En ze gebruiken die 4 uur niet eens om even om te rijden en via een andere ingang de stad in te rijden? Whatever
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
En ook het feit dat Jake niet gelijk wordt neergemaaid door die sniper vond ik erg vaag. Dan is het gelijk bye Jake en heeft die echt de kracht niet meer om nog even dat knopje van die ontsteker in te drukken. Dat zootje ongeregeld dat dan achter hem staat met hun luchtbugsen heeft dan ook geen enkele kans meer tegen een tiental getrainde militairen.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Asmodian het volgende:
Gelukkig zijn de Ravenwood-gasten al even dom als de Jericho-bewoners. Ze nemen rustig de tijd om van Stanley's boerderij naar Jericho te rijden en geven ze dan 4 uur de tijd om een paar autos te verzetten. En ze gebruiken die 4 uur niet eens om even om te rijden en via een andere ingang de stad in te rijden? Whatever
was een druk onsteker..quote:Op donderdag 16 november 2006 22:50 schreef Jivis het volgende:
[..]
En ook het feit dat Jake niet gelijk wordt neergemaaid door die sniper vond ik erg vaag. Dan is het gelijk bye Jake en heeft die echt de kracht niet meer om nog even dat knopje van die ontsteker in te drukken. Dat zootje ongeregeld dat dan achter hem staat met hun luchtbugsen heeft dan ook geen enkele kans meer tegen een tiental getrainde militairen.
Als er een interessant vuurgevecht was ontstaan had ik niet op dit soort dingen gelet, maar die soldaten stapten gewoon in hun trucks en reden weg toen Eric met een paar kereltjes kwam aangesjouwd. Wtf
Oh en ik hoop dat Eric snel doodgaat. Met z'n kutbaardje![]()
Dat is dus breach of contract. Ik ben nu in gesprek met mijn advocaten en eis flinke financiele compensatie. Verkoop je een format voor 9 afleveringen met een geweldige season's finale en dan gaan ze ineens afwijken van dat format. CBSquote:Op maandag 13 november 2006 16:18 schreef PirE het volgende:
[..]
Komende woensdag de laatste aflevering.
Die Ravensquad gasten moorden heel Jericho uit en die neger heeft daar niet veel trek in dus die activeert de nuke in zijn kelder. Daarna een scene met een grote paddestoelwolk en een shockwave die het bordje Jericho wegblaast.
The End.
Ratings gegarandeerd.![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 22:24 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Blijf misschien nog maar 2 afleveringen aan, wantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, je hebt me niet kunnen overhalen
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
Nah, niet mee eens. De aflevering van twee weken geleden vond ik ook okee.quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ep 1 en 2 zijn zeer goed ja... de rest niet
quote:schreef Jivis het volgende:
Oh en ik hoop dat Eric snel doodgaat. Met z'n kutbaardje![]()
is er vandaag een aflevering geweest dan ?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:47 schreef yavanna het volgende:
Het concept was wel leuk, maar het word maar niet beter, met een nieuw dieptepunt, nl de aflevering van vandaag.
Actie wil ik zien, niet vage droombeelden van een bruiloft of een stel huurlingen die op de vlucht slaan als er 4 extra pipo's aan komen, waarna de 'hoofd pipo' ook nog zegt dat waren hun niet gekomen Jake in een kist had gelegen, please zeg.
Enige redelijke was dat Jake goed bang speelde en er niet bij stond als een 'Rambo', daar op de brug![]()
[..]
Abortus is niet gelegaliseerd in Amerika. En daarom een stuk moeilijker te verkrijgen dan in Nederland. Heeft niets met christelijk zijn te makenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij hebben ze in Amerika echt nog nooit van een abortus gehoord![]()
Het zijn zeker van die christenen daar in Jericho
Meen je dat nou?? Wat dat zou een hoop verklaren, aangezien ik in een tv-serie nog nooit het woord abortus heb gehoord.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Abortus is niet gelegaliseerd in Amerika. En daarom een stuk moeilijker te verkrijgen dan in Nederland. Heeft niets met christelijk zijn te maken![]()
Naah, hoe kom je dáár nou weer bij?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij hebben ze in Amerika echt nog nooit van een abortus gehoord![]()
Het zijn zeker van die christenen daar in Jericho
Heb het even opgezocht en abortus blijkt wel legaal te zijn in Amerikaquote:Op donderdag 23 november 2006 14:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Meen je dat nou?? Wat dat zou een hoop verklaren, aangezien ik in een tv-serie nog nooit het woord abortus heb gehoord.
Het is zeker iets van die bekrompen Bush
Leuke theorie, maar vanaf episode 2 vond ik het al kut. Die aflevering waarin Eric en Jake eropuit trokken, dat was vet. De schrijvers focussen zich echter veel te veel op de onderlinge relaties in het stadje Jericho, terwijl de nuke op de achtergrond blijft. Het zou andersom moeten zijn. Behalve Jake en Hawkins houdt niemand zich echt bezig met wat er gebeurd is in de buitenwereld, ze gaan zelfs feestdagen vieren voor christ sakequote:Op donderdag 23 november 2006 17:21 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik denk dat de afelopen van de laatste tijd iets tegenvallen, omdat de serie voor een "full season" is aangekocht. 22 afl. in plaats van 11, die extra eps moeten ze gewoon een beetje fillen, het moet immers gerekt worden.
Ach, ik ben vooral opgelucht nu blijkt dat er toch nog iemand dood kan in Jericho. Ik begon bijna te denken dat ze allemaal onsterfelijk waren ofzo...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:59 schreef planethugo het volgende:
die gast van buiten de stad steekt die arme oude vrouw dood en nu komt er zeik tussen jericho en de harde jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Amen.
Zo te horen was het een nummer van Five For Fighting maar de titel?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand enig idee hoe dat nummer op het laatst heet?
Zo klinkt het wel, ik heb officiëel m'n eerste aflevering gemist nu.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:07 schreef wolfrolf het volgende:
Dusse, er is nog steeds geen flikker aan?
Tja, ik kijk veel liever Vanished en die halen ze van de buisquote:Op vrijdag 24 november 2006 11:43 schreef dapluiz het volgende:
http://www.tv.com/jericho(...)tml?review_id=294431
Blijkbaar is het nogal amerikaans georienteerd ofzo ?
Vond het gister weer niet bijzonder, maar daar prijzen ze het de hemel in bijna..
Er bestaan RFID-tags in de meest uiteenlopende vormen en afmetingen. Ze kunnen passief zijn of actief, alleen-lezen of lezen/schrijven.quote:Op vrijdag 24 november 2006 12:36 schreef Geqxon het volgende:
RFID werkt volgens mij alleen maar op iets van 5 meter afstand, dus of dat nut heeft?
daar doen ze wel raar over maar ze gaan vervolgens nog steeds niet op onderzoek uitquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:10 schreef Mirel het volgende:
Waarom doen ze nou zo raar over dat Chinezen Russische vliegtuigen hebben. De meeste (oud) communistische landen hebben nou eenmaal veel Russische dingen. En dan kan het in dit geval zijn dat de Amerikaanse regering toestemming gaf aan de Chinezen om hulp te verlenen.
Als er dus nog een Amerikaanse regering is. Jake zei dat de vliegtuigen respectievelijk MiG 19s en Antonovs waren. Wikipedia zegt dat het An-32s waren, maar het lijken mij meer An-12s. Dat is ook logischer aangezien China veel An-12s beschikbaar heeft en geen An-32s. China heeft in ieder geval nog een flink stel MiG 19s liggen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:10 schreef Mirel het volgende:
Waarom doen ze nou zo raar over dat Chinezen Russische vliegtuigen hebben. De meeste (oud) communistische landen hebben nou eenmaal veel Russische dingen. En dan kan het in dit geval zijn dat de Amerikaanse regering toestemming gaf aan de Chinezen om hulp te verlenen.
Denk je echt dat de schrijvers hier rekening mee zouden houdenquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:42 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Als er dus nog een Amerikaanse regering is. Jake zei dat de vliegtuigen respectievelijk MiG 19s en Antonovs waren. Wikipedia zegt dat het An-32s waren, maar het lijken mij meer An-12s. Dat is ook logischer aangezien China veel An-12s beschikbaar heeft en geen An-32s. China heeft in ieder geval nog een flink stel MiG 19s liggen.
Het probleem is het bereik van de MiG 19. De Antonov An-12 kan, afhankelijk van de benzine/cargo-verhouding 3600-5700 km vliegen zonder bijgetankt te worden. De MiG 19 kan 700-2000 km trekken. Om zelfs richting de 1500 te komen moet de MiG zonder wapens vliegen. Ook is het levensgevaarlijk om de MiG zo vol met benzine te stoppen. Vele mid-air explosies van de MiG 19 door te veel benzine leidde ertoe dat de veiligere MiG 21 werd ontwikkeld. De MiG 19 heeft verder nog het probleem dat het niet in de lucht bijgetankt kan worden.
Ik vind het dus erg ongeloofwaardig dat een groot stel MiG 19 eskaders de overvlucht vanuit China hebben gemaakt. Logischer is dat Cubaanse MiG 19s de Antonovs begeleiden. Of er kan natuurlijk iets bizars aan de hand zijn, maar dat moeten we nog zien.
Wel moet gemeld worden dat China zo'n beetje het enige land is wat nog steeds met MiG 19s en Antonov An-12s vliegt.
Oh, ik weet zeker van niet en dat is onverstandig. Een paar foutjes is okee, maar als er in elke aflevering zo veel fouten zitten gaat dat de critici opvallen. Vandaar dat elke script-afdeling een paar fact-checkers op staf heeft. Ik ga er maar gemakshalve van uit dat de Jericho fact-checkers ofwel een stel bavianen in een dierentuin ofwel de incestueuze kinderen van een van de schrijvers zijn. Anders snap ik echt niet hoe er zo veel fouten in het script sluipenquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Denk je echt dat de schrijvers hier rekening mee zouden houden? Ik heb niet zo'n hoge pet op van die schrijvers eigenlijk.
quote:On Wednesday, Nov. 29, "Jericho" will have what is being described as a "fall season finale," which will conclude with a cliffhanger of some sort. CBS won't repeat the freshman drama and will instead bring the show back in February with all new episodes running for the remainder of the season.
The network says that the "Jericho" return will be preceded by a recap episode on Feb. 14. The all-new episode on Feb. 21 will flash back to the day before the mysterious nuclear attack that launched the show.
helemaal mee eens de hele kernbom word naar achteren geplaatst..quote:Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef planethugo het volgende:
wat een klote aflevering, ipv dat men eens iets opschiet is alleen de laatste minuut boeiend.
Ik ga iig niet aftellen naar februari. Men had de serie net zo goed kunnen maken zonder een aanslag met een kernbom
I concur.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:37 schreef planethugo het volgende:
wat een klote aflevering, ipv dat men eens iets opschiet is alleen de laatste minuut boeiend.
Ik ga iig niet aftellen naar februari. Men had de serie net zo goed kunnen maken zonder een aanslag met een kernbom
En VM en Heroes en Prison Break en How I Met Your Mother en Scrubsquote:Op donderdag 30 november 2006 20:44 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, blijf het nog even met mij proberen joh. En als Jericho kut is, heb je die week altijd nog 24 en House om je weer op te peppen
En Stargate Atlantis!quote:Op donderdag 30 november 2006 21:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
En VM en Heroes en Prison Break en How I Met Your Mother en Scrubs.
is inderdaad 'n goede review. Nu maar hopen dat de schrijvers dit ook lezen...quote:Op donderdag 30 november 2006 21:28 schreef Jivis het volgende:
Dit is trouwens wel een vet stuk om te lezen
http://www.tv.com/jericho(...)tml?review_id=297468
Er werd eigenlijk helemaal niet op die nuke gefocust want... er is een moord in Jericho, hoe ze die gast dan oppakkenquote:Op donderdag 30 november 2006 21:15 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het best een goede aflevering, ondanks het feit dat er weer teveel gefocust werd op Jericho in plaats van de nuke. In ieder geval okee dat Johnston het burgemeesterschap kwijtraakt, brengt wat meer spanningen in de serie. En ik ben toch wel benieuwd wie er naar de neger (ben z'n naam ff kwijt) komen zoeken.
het enige van series waar ik écht naar uitkijken zijn de laatste afleveringen van The Sopranos in maart/aprilquote:Op donderdag 30 november 2006 21:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik zei toch ook dat er niet op de nuke gefocust werdquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:28 schreef planethugo het volgende:
[..]
Er werd eigenlijk helemaal niet op die nuke gefocust want... er is een moord in Jericho, hoe ze die gast dan oppakkenopeens zie je 'm 2 meter rennen over straat en komen ze aan als debielen en pakken ze 'm. Dat was toch echt zen-za-tioneel
![]()
[..]
Die nuke is alweer 2 maand geleden, ze moeten toch iets om de tijd te doden.quote:Op woensdag 6 december 2006 17:42 schreef planethugo het volgende:Wie denkt er uberhaubt nog aan verkiezingen met een nuke in je buurt
hehe, idd, poepserie!quote:Op woensdag 6 december 2006 17:09 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ja, jammer inderdaad dat ze geen eind maken aan die ellende.
Muteren? In paniek raken? Elkaar afmaken om het laatste voedsel? Je zou toch zeggen dat elke scenarioschrijver hiervan zou gaan kwijlenquote:Op woensdag 6 december 2006 17:54 schreef Symer het volgende:
[..]
Die nuke is alweer 2 maand geleden, ze moeten toch iets om de tijd te doden.
Serie-nerdquote:Op donderdag 30 november 2006 21:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat vond CBS ook, maar de vakbond voor acteurs en schrijvers vind dat webisodes niet duidelijk in het contract staan en heeft al haar leden opgeroepen geen werk meer te verrichten voor CBS. CBS wou dat risico niet nemen en heeft de webisodes geschrapt en vervangen met deze interviews.quote:Op maandag 11 december 2006 18:40 schreef Richardfun het volgende:
Huh, waarom zou de zender waar de serie draait problemen krijgen met rechten of copyrights? Die rechten liggen dan toch bij hen?
Hoezo begint het niet bij #1?quote:Op maandag 11 december 2006 16:53 schreef Symer het volgende:
Ik zie net dat er webisodes zijn:
Jericho Countdown #6
Jericho Countdown #7
Jericho Countdown #8
Jericho Countdown #9
Jericho Countdown #10
Jericho Countdown #11
De eerste webisode (#6) verscheen in de week van aflevering 6 van Jericho, dus ik denk dat die nummers verwijzen naar de aflevering waar ze bij horen. Omdat dit project later bedacht is (door die vakbond dus) hebben ze geen tijd meer gehad voor 1 tm 5. Ik heb geen idee of die nog gemaakt gaan worden of niet.quote:Op maandag 11 december 2006 22:56 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Hoezo begint het niet bij #1?
Oh okey, thx.quote:Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef Symer het volgende:
[..]
De eerste webisode (#6) verscheen in de week van aflevering 6 van Jericho, dus ik denk dat die nummers verwijzen naar de aflevering waar ze bij horen. Omdat dit project later bedacht is (door die vakbond dus) hebben ze geen tijd meer gehad voor 1 tm 5. Ik heb geen idee of die nog gemaakt gaan worden of niet.
Ik heb ze ook net allemaal binnengehaald.quote:Op maandag 11 december 2006 22:32 schreef sylvesterrr het volgende:Heb ik net in een paar dagen de tijd alle eps gezien, blijkt dat ik nu tot februari mag wachten.
DVR?quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:09 schreef maartena het volgende:
Ik ben ook pas laat gaan kijken..... Ik kwam aflevering 8 of 9 ofzo toevallig tegen toen ik aan het zappen was, en bleef 10 minuten kijken.... en toen had ik zoiets van: Beter even stoppen met kijken en de eerste 8 afleveringen downloaden.
Sindsdien zit ie standaard in de DVR geprogrammeerd.Jammer dat we pas volgend jaar weer nieuwe afleveringen krijgen.....
Digital Video Recorder. Een apparaat met een 160 Gb harde schijf, twee ingebouwde digitale tuners, om televisie mee op te nemen op harde schijf. Tevens om televisie te pauzeren, terug te spoelen, etc, etc.quote:Op dinsdag 19 december 2006 02:14 schreef Burbo het volgende:
DVR?
Heb je in Nederland alleen geen ene kut aan, aangezien de kwalitei van de TV uitzendingen niet boven VHS kwaliteit uit komt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 05:02 schreef maartena het volgende:
[..]
Digital Video Recorder. Een apparaat met een 160 Gb harde schijf, twee ingebouwde digitale tuners, om televisie mee op te nemen op harde schijf. Tevens om televisie te pauzeren, terug te spoelen, etc, etc.
Als je in de 20e eeuw bent blijven hangen: De videorecorder met..... magnetische videobanden.
Voor de TV kijker van de 21e eeuw: Digital Video Recorder met harde schijf ingebouwd.
Tis vooral handig dat je een show kunt inprogrammeren, bijv. "Jericho", en dan neemt ie Jericho op wanneer het op TV komt. Ook als ze het uitstellen, van dag veranderen, van tijd veranderen, etc.... ook handig is dat je kunt kiezen alleen NIEUWE afleveringen op te namen, en geen herhalingen, of juist wel als je herhalingen wil. En met twee tuners dus twee programma's tegelijk opnemen. (en een 3e bekijken als je een eerder opgenomen programma wil bekijken).
Erg handig
Zijn er dan Nederlandse uitzendingen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:33 schreef Libris het volgende:
Uitzendingen in Nederland zijn beter dan VHS (360 X 288 pixels).
Daarnaast is een DVR gewoon makkelijk
quote:Op maandag 11 december 2006 16:53 schreef Symer het volgende:
Ik zie net dat er webisodes zijn:
Jericho Countdown #6
Jericho Countdown #7
Jericho Countdown #8
Jericho Countdown #9
Jericho Countdown #10
Jericho Countdown #11
Doen me een beetje denken aan Mystery Hunters op Discovery (kinderprogramma).
Ze laten Hawkins' voorbereidingen zien die voornamelijk bestaan uit het kijken naar interviews met experts over de gevolgen van een nucleaire aanval.Ik vind het maar rare filmpjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[14.gif]
Natuurlijk heb je er in Nederland wel wat aan. Ten eerste is de kwaliteit van de TV uitzendingen echt wel beter dan een analoge videoband, ten tweede is het voordeel van het niet meer hoeven gebruiken van tapes, het niet meer hoeven zetten van de videorecorder, de mogelijkheid om TV te pauzeren, terug te spoelen, etc, etc, etc een heel stuk handiger dan een videorecorder.quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:24 schreef Geqxon het volgende:
Heb je in Nederland alleen geen ene kut aan, aangezien de kwalitei van de TV uitzendingen niet boven VHS kwaliteit uit komt.
Nee, niet dat ik weet, maar was over DVR in het algemeen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:46 schreef Chen het volgende:
[..]
Zijn er dan Nederlandse uitzendingen?
Als ik dat zo lees, dan is een kabeltje van je computer naar je tv net zo effectief.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:30 schreef maartena het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je er in Nederland wel wat aan. Ten eerste is de kwaliteit van de TV uitzendingen echt wel beter dan een analoge videoband, ten tweede is het voordeel van het niet meer hoeven gebruiken van tapes, het niet meer hoeven zetten van de videorecorder, de mogelijkheid om TV te pauzeren, terug te spoelen, etc, etc, etc een heel stuk handiger dan een videorecorder.
Er is hier geen 12e aflevering op tv geweest.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:07 schreef mazaru het volgende:
Die aflevering 12 op Isohunt is zeker hartstikke nep?
Klopt, een DVR is ook meer bedoeld om van televisie op te nemen, en/of live televisie even terug te spoelen etc. Daarom heb ik ook een DVR en een Media Center PC, waarbij de laatste inderdaad voor gedownloade DivX en DVD's wordt gebruikt. Verder is met 200+ kanalen zo'n digitale tuner DVR enorm handigquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:25 schreef mazaru het volgende:
Als ik dat zo lees, dan is een kabeltje van je computer naar je tv net zo effectief.
Ik heb 600GB schijfruimte, daar staat zo'n 200GB aan films en tv-episodes op, en ik kan gewoon op de bank neerploffen, en er op mijn televisie naar kijken.
Geen banden nodig, ik haal het binnen als het uit is, en kijk het als ik zin heb, pauzeren is geen probleem, terugspoelen hoeft ook niet, etc, etc,![]()
Dan is dat vast weer zo'n virusrar, net als SG Atlantis afl.14quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:17 schreef maartena het volgende:
[..]
Er is hier geen 12e aflevering op tv geweest.
Het kwartje valt bij me!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:20 schreef maartena het volgende:
[..]
Klopt, een DVR is ook meer bedoeld om van televisie op te nemen, en/of live televisie even terug te spoelen etc. Daarom heb ik ook een DVR en een Media Center PC, waarbij de laatste inderdaad voor gedownloade DivX en DVD's wordt gebruikt. Verder is met 200+ kanalen zo'n digitale tuner DVR enorm handig
Technisch gesproken wel ja. Alleen woon ik aan de westkust, en de aflevering wordt 3 uur eerder aan de oostkust uitgezonden, en is meestal nog VOOR dat de uitzending aan de westkust begint (dus binnen 1 uur na de uitzending aan de oostkust is afgelopen) al bij de distro-sites terecht gekomen. Dus echt veel zin heeft het niet voor mij.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:33 schreef mazaru het volgende:
Dus jij zou de afleveringen die ik download, geupload kunnen hebben![]()
Kijk dan ook gewoon even bij een episode guide op IMDB.com ofzo, dan weet je het VOOR je download.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:33 schreef mazaru het volgende:
Dan is dat vast weer zo'n virusrar, net als SG Atlantis afl.14![]()
Daar zit wat inquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:47 schreef maartena het volgende:
[..]
Kijk dan ook gewoon even bij een episode guide op IMDB.com ofzo, dan weet je het VOOR je download.
Nooit een rar of zip downloaden van torrentsites!quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan is dat vast weer zo'n virusrar, net als SG Atlantis afl.14![]()
[..]
Het kwartje valt bij me! [afbeelding]
Dus jij zou de afleveringen die ik download, geupload kunnen hebben![]()
Ik download e.e.a. via uitzendinggemist.nl - geeft een verrassend acceptabele kwaliteit op mijn MediaCenter PC.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:50 schreef mazaru het volgende:
Mis jij de nederlandse series niet? Of kun je die er ook op vangen?
Goede tijden, slechte tijdenquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:50 schreef mazaru het volgende:
Mis jij de nederlandse series niet? Of kun je die er ook op vangen?
Mwa, resolutie zegt niet alles. Ik heb een kwalitatief goede tv-tuner in mijn televisie en VCR, en de kwaliteit van VHS en TV ontlopen elkaar amper.quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:33 schreef Libris het volgende:
Uitzendingen in Nederland zijn beter dan VHS (360 X 288 pixels).
Daarnaast is een DVR gewoon makkelijk
Hoop dat dat niet serieus was :pquote:Op woensdag 20 december 2006 15:18 schreef Chen het volgende:
[..]
Nooit een rar of zip downloaden van torrentsites!
Ik ben ook gestopt, wou in de vakantie nog alles kijken, niet gelukt dusquote:Op zondag 7 januari 2007 18:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ben ermee gestopt. Als ik hier lees dat het geweldig is, dan ga ik wel weer verder.
Dat vraag ik me ook af inderdaad. Het zou me niets verbazen dat hij een kernwapen in die ton verbergt voor wat voor reden dan ook. En waarom koos hij Jericho enkele dagen voor de aanval, en kocht hij een huis met cash geld?quote:Op woensdag 10 januari 2007 23:34 schreef DaMart het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat Hawkins verbergt, trouwens. Hij heeft een stalen ton ingemetseld in zijn kelder... zei Gray niet dat New York gespaard was omdat ze daar een truck met stalen ton en bom van 20 kiloton op tijd hadden onderschept? Bovendien zei Hawkins vrouw in de laatste aflevering dat hij mensen het verkeerde gevecht in stuurt...
Green for Mayor!quote:Die Gray mag wat mij betreft overigens ook wel flink op zijn bek gaan als burgemeester. En dat zal ook wel gebeuren. Hij denkt aan korte termijn, en zijn eigen populariteit, terwijl Johnston vooral aan de langere termijn en het belang van de bevolking dacht...
quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:20 schreef Burbo het volgende:
Anyway, wanneer begint het weer?
14 Feb is er nog een recap ep met wat nieuwe footage naar ik heb begrepenquote:Op donderdag 11 januari 2007 03:01 schreef maartena het volgende:
21 Feb 2007
Ik baal ervan dat ik er ooit tijd aan heb besteed. Dat ik in het begin nog wel eens een positieve post heb geplaatstquote:Op donderdag 25 januari 2007 01:20 schreef Richardfun het volgende:
Ik kijk uit naar elke serie die ik kijk, maar deze show kan em echt geen fuck meer schelen eerlijk gezegd.
Ik neem aan dat je in februari niet meer gaat kijken?quote:Op donderdag 25 januari 2007 01:29 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik baal ervan dat ik er ooit tijd aan heb besteed. Dat ik in het begin nog wel eens een positieve post heb geplaatst.
Ik hoop maar dat dit topic snel vol zit, zodat ik dit topic tzt niet in mijn AT tegenkom en ik niet tegen beter-weten-in geneigd ben om hier te kijken of het al iets voor is gaan stellen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 02:00 schreef Richardfun het volgende:
Ik neem aan dat je in februari niet meer gaat kijken?
Ik wil je tegen die tijd ook best een PM sturen hoor...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:01 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat dit topic snel vol zit, zodat ik dit topic tzt niet in mijn AT tegenkom en ik niet tegen beter-weten-in geneigd ben om hier te kijken of het al iets voor is gaan stellen.
Best pauper is dat, is die te zien in alle teasers, zit die alleen in de eerste afleveringquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:55 schreef maartena het volgende:
Trouwens intressant dat een groot deel van de serie is opgenomen in de buurt van Calgary, Canada. Ook jammer trouwens (is je dat niet opgevallen) dat het jochie dat op het dak staat niet in de serie meedoet, omdat hij intussen al in een andere serie acteert (kinderen mogen per wet slechts beperkt acteren, ze hebben immers ook schoolverplichtingen etc)
Nee. Sterker nog, haar verloofde kwam Jericho binnenlopenquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:49 schreef Mwanatabu het volgende:
Loopt deze bagger nog?
Is dat mokkel al over haar gemiste bruiloft heen, het belangrijkste om je zorgen over te maken na een atoomaanval?
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:10 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee. Sterker nog, haar verloofde kwam Jericho binnenlopen![]()
Idd, dat zou ook mijn eerste invalshoek zijn bij het schrijven van een script over de postnucleaire holocaust.quote:Als dat geen geweldige driehoeksverhouding oplevertdaar kun je zo weer een paar afleveringen mee volschrijven.
Eens. Dat met dat ziekenhuis was vetjesquote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:22 schreef Jivis het volgende:
[..]
Best pauper is dat, is die te zien in alle teasers, zit die alleen in de eerste aflevering
Ik vond eigenlijk maar twee afleveringen van Jericho tot nu toe goed, dat was aflevering 1 en de aflevering waarin ze een verlaten ziekenhuis binnenvallen.
Ja, maar daardoor zullen er wel meerdere seizoenen komen. Ik vind het niet erg. Ik kijk gewoon lekker veel USA series.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Jivis het volgende:
Ze moeten er vaker op uit gaanZe zitten maar in dat kutstadje te rotzooien. Dit concept had zo'n geweldig post-apocalyptisch scenario kunnen opleveren, maar in plaats daarvan wordt iedereen verliefd op elkaar, krijgt de burgemeester koorts en wordt de irritante winkelvrouw vermoordt door een stoute meneer.
Als ze op deze toer blijven doorgaan, zullen de kijkers er gauw genoeg van krijgen en betwijfel ik of er meerdere seizoenen volgen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:05 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, maar daardoor zullen er wel meerdere seizoenen komen. Ik vind het niet erg. Ik kijk gewoon lekker veel USA series.![]()
Ze gaan er ook op uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef Jivis het volgende:
Ze moeten er vaker op uit gaanZe zitten maar in dat kutstadje te rotzooien. Dit concept had zo'n geweldig post-apocalyptisch scenario kunnen opleveren, maar in plaats daarvan wordt iedereen verliefd op elkaar, krijgt de burgemeester koorts en wordt de irritante winkelvrouw vermoordt door een stoute meneer.
Heeft erg lang geduurtquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:31 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ze gaan er ook op uit.
Jake wil een vliegtuig bemannen en Hawkins gaat met z'n vrouw en kiendjes naar een grote stad.
Klopt, ik heb ook het idee dat de makers geen flauw benul hebben van wat ze aanmoeten met deze serie en eigenlijk op input wachten van de kijkers voor verdere seizoenen.quote:
Nee, dit zijn previews te bekijken op de Jericho website.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Is dus eigenlijk een spoiler Blaxje ?
Info uit previews moet altijd tussen spoilertagsquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:56 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Nee, dit zijn previews te bekijken op de Jericho website.
Alleen volgens mij werkt dit alleen in de VS, op Youtube staan ze ook.
omdat die pas volgende week komt?quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:34 schreef SoupNazi het volgende:
Waarom staat die nieuwe aflevering nog niet online?
Nee. TV.com zegt dat episode 11 op de 14e is uitgezonden, en dat was gister.quote:Op donderdag 15 februari 2007 11:45 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
omdat die pas volgende week komt?
quote:Op zondag 14 januari 2007 21:06 schreef Miguel het volgende:
14 Feb is er nog een recap ep met wat nieuwe footage naar ik heb begrepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |