lulquote:
Kutquote:
Dat dacht ik niet dat ben je ook gewoon schatquote:Op donderdag 2 november 2006 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jammer hé. jij dacht dat ik stom bent hé Canisfire![]()
Sorrie dat ik je creatieve proces heb verstoord.quote:Op vrijdag 3 november 2006 00:03 schreef boem-dikkie het volgende:
godverdomme jogy ik wil nog de beste post ooit maken en jij verpest het
omdat jij t bentquote:Op vrijdag 3 november 2006 00:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorrie dat ik je creatieve proces heb verstoord.
iemand die 'dat ik stom bent' schrijft is dat ookquote:Op donderdag 2 november 2006 23:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jammer hé. jij dacht dat ik stom bent hé Canisfire![]()
JIj moet je nergens mee bemoeien trut !quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
iemand die 'dat ik stom bent' schrijft is dat ook. En ik dacht dat huillies hier niet mochten komen?
weettogquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:53 schreef guitarist.nl het volgende:
Het was maar een grapje hoor remlof
Kusje
Ownee wacht, ik dacht dat je een ander topic op slot gooidequote:Op vrijdag 3 november 2006 10:53 schreef guitarist.nl het volgende:
Het was maar een grapje hoor remlof
Kusje
en ik dacht dat je het over die doodsverwensing aan mijn adres hadquote:Op vrijdag 3 november 2006 10:54 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ownee wacht, ik dacht dat je een ander topic op slot gooide
Ja ik ook, maar die staat in een ander topic.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:55 schreef remlof het volgende:
[..]
en ik dacht dat je het over die doodsverwensing aan mijn adres had
ik kwootte iemand die zei: "Haaibaaiketopics zijn niet leuk, meer". Dus dat was goed bedoeld, toch?quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
JIj moet je nergens mee bemoeien trut !
JIj moest zonodig op Canisfire topic schrijven over mij![]()
naaktworstelen in dubbelvla das pas goed bedoeld....quote:Op vrijdag 3 november 2006 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik kwootte iemand die zei: "Haaibaaiketopics zijn niet leuk, meer". Dus dat was goed bedoeld, toch?
zo'n leeg fb nodigt niet echt uit tot fantaserenquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:33 schreef EL_REY het volgende:
[..]
naaktworstelen in dubbelvla das pas goed bedoeld....
en nu weer terug naar je dagelijkse werkzaamheden en over mij fantaseren![]()
juist welquote:Op vrijdag 3 november 2006 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
zo'n leeg fb nodigt niet echt uit tot fantaseren.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:46 schreef remlof het volgende:
Kan dit even verder via PM of MSN dames?
Ik moet echt wennen aan remlof als moderator, als degene die het baggeren op ONZ probeert in te dammenquote:
eensch... net zoals toen conflict mod werdquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:58 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Ik moet echt wennen aan remlof als moderator, als degene die het baggeren op ONZ probeert in te dammen.
Dat was $tranger.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:30 schreef Herald het volgende:
[..]
was jij nou die Stranger die mijn guts haatte of was dat $tranger?
Hoe wilde jij dit dan noemen? Alsof het iemand maar ene reet kan schelen hoe onzin gemod wordt?quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:33 schreef Chowi het volgende:
Slowchattopic?
Ja, nou, mij kan het wel schelen. Geen slowchat hier, daarvoor hebben we de PM.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:34 schreef Stranger het volgende:
[..]
Hoe wilde jij dit dan noemen? Alsof het iemand maar ene reet kan schelen hoe onzin gemod wordt?
Ah, dát verklaart dat het aantal kwaliteitsposters reducerende is.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:51 schreef Stranger het volgende:
+ dat het niet telt voor mijn postcount, en dat is toch dé reden dat de meeste mensen in onzin posten
Dat doet me eraan denken dat ik nog een roze strippenkaart moet kopen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, dát verklaart dat het aantal kwaliteitsposters reducerende is.
quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:51 schreef Chowi het volgende:
Dan zijn er de slowchattopics nog. En dat zijn er genoeg. Knul, doe toch niet zo tegendraads.
Is dat sarcastisch? Zo ja, dan krijg je met de riem.quote:
Nee, ik kreeg oprecht kippenvel en de neiging om je te zoenen was nooit zo groot.quote:Op vrijdag 3 november 2006 14:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat sarcastisch? Zo ja, dan krijg je met de riem.
Ja, ik mis de stats wel een beetjequote:Op vrijdag 3 november 2006 14:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ah, dát verklaart dat het aantal kwaliteitsposters reducerende is.
Ik heb hetzelfde met jou, maar dan andersom!quote:Op vrijdag 3 november 2006 13:58 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
Ik moet echt wennen aan remlof als moderator, als degene die het baggeren op ONZ probeert in te dammen.
Hoi allenquote:
du bist gepwnd wie arbeitquote:Op vrijdag 3 november 2006 17:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoi allen![]()
Sorry dat ik zoveel afwezig ben de laatste tijd![]()
quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde met jou, maar dan andersom!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |