matige paindtquote:
Kun je de min nog zien dan?quote:
Foutieve spacing.quote:
Alsof het slim is om veel op je betaalrekening te hebben staanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:06 schreef NiGeLaToR het volgende:
*zucht*
Ik heb geen idee, totaal over alle rekeningen of alleen de betaalrekening?
betaalrekening(en)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:06 schreef NiGeLaToR het volgende:
*zucht*
Ik heb geen idee, totaal over alle rekeningen of alleen de betaalrekening?
Tuurlijk niet, we doen al t geld op de spaarrekening en ontvangen 30 euro rente per maand.. wheheh daar word je lekker rijk vanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof het slim is om veel op je betaalrekening te hebben staan
30 euro per maand is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:11 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, we doen al t geld op de spaarrekening en ontvangen 30 euro rente per maand.. wheheh daar word je lekker rijk van![]()
en oja..mensen die elke maand 100 euro op spaarrekening storten en dan later denken rijk te zijn over xx aantal jaren...bwheheh![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:17 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
30 euro per maand is niet verkeerd.
Goede redenering!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:11 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, we doen al t geld op de spaarrekening en ontvangen 30 euro rente per maand.. wheheh daar word je lekker rijk van![]()
en oja..mensen die elke maand 100 euro op spaarrekening storten en dan later denken rijk te zijn over xx aantal jaren...bwheheh![]()
Uhmpz, salarissen zijn er weer, dus ik gok 'n 3000,- dan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:09 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
betaalrekening(en)
spaarrekeningen zjin voor homeaux.
Nee dat is inderdaad niet verkeerd, totdat je kijkt naar het bedrag dat er op moet staan om zoveel te ontvangen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:17 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
30 euro per maand is niet verkeerd.
internetbankierenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:20 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Uhmpz, salarissen zijn er weer, dus ik gok 'n 3000,- dan.
Nee, ga niet voor je kijkenik vind telebankieren stom
Nee niet zo vreemd hoor, eerder postbankquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:30 schreef Merovingian het volgende:
je kan wel op internet, maar niet op mijnpostbank? beetje vreemd.
De pixelverneucking nog zien..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:36 schreef -beyond- het volgende:
Ik wil niet stoer doen hoor maaruh....
[afbeelding]
Uhm neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:21 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
internetbankieren![]()
En ga je niet eens voor mij kijken?![]()
![]()
![]()
Sow hé, jij bent wel goed zegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:37 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
De pixelverneucking nog zien..![]()
Idem Ditto, maarja dat geld is zo weer opquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:19 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig weer bijna salaris en jarig
Ik heb mijn grote aankopen voor de komende tijd weer gehad gelukkigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Idem Ditto, maarja dat geld is zo weer opik moet een nieuwe LCD scherm
![]()
van mijn beeldkanon krijg ik een katerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb mijn grote aankopen voor de komende tijd weer gehad gelukkig
ZELFS in paint kan je dat witte weg krijgenquote:
Hey nu heb ik nog minder!quote:
Natuurlijk niet! Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als ik zeg dat er te weinig op staat, telt dat dan ook?
Google Afbeeldingen - zoekterm: saldo - 3e afbeelding van de resultatenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
WTF, is dat Pools? Ik eis een verklaring!![]()
Ajb![]()
die goeie ouwe gulden tijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ZELFS in paint kan je dat witte weg krijgen![]()
je kan met die puntjes op de randen slepen.
groetjes
Yori
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
Google Afbeeldingen - zoekterm: saldo - 3e afbeelding van de resultaten
deh gauden eiuwquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:38 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
die goeie ouwe gulden tijd.
hoe doe ik dat, heb er geloof ik wel es van gehoordquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:23 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb de ABN in mn msn. L33t of niet?
prtSc....ff shoppen en je bent klaar.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
hoe doe ik dat, heb er geloof ik wel es van gehoord
edit: heb et al gevonden, moet je helemaal aanvragen en dan kan je nog alleen maar je saldo zien
Kan dat ook met de Rabo? Volgens mij niet he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 23:23 schreef -Beer- het volgende:
Ik heb de ABN in mn msn. L33t of niet?
Alsof mensen met 50.000+ nog op een triest forum als fok komenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef roburt het volgende:
ik wacht op iemand met 50.000+ zonder photoshop![]()
Kut, ik bereik bijna een grens dat ik nog maar 4/5e pleb ben!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:20 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Alsof mensen met 50.000+ nog op een triest forum als fok komen
ik denk het ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kut, ik bereik bijna een grens dat ik nog maar 4/5e pleb ben!
Laptop, ja, dan moet ik met mijn laptopquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:29 schreef Merovingian het volgende:
[..]
ik denk het ook
PS Renesite, nu ff naar bed, dan kunnen we morgenochtend weer vroeg ttd'en
ttdquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:29 schreef Merovingian het volgende:
[..]
ik denk het ook
PS Renesite, nu ff naar bed, dan kunnen we morgenochtend weer vroeg ttd'en
Ow als ik meer dan ¤ 50.000 zou hebben zou ik nog steeds fok!ken hoor! Maar dan zou ik het hier niet laten zienquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:20 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Alsof mensen met 50.000+ nog op een triest forum als fok komen
Veel geld is niet veel bier, waarschijnlijk zijn ze te gierig om bier te geven, en hebben ze daarom zoveel geld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:26 schreef KopieerMachine het volgende:
dan weet ik meteen wie ik tevriend moet hebben, veel geld=veel bier
ik ook, bij voorkeur een lekker wijfquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef roburt het volgende:
ik wacht op iemand met 50.000+ zonder photoshop![]()
Bij mijn vaders bedrijf, in een filiaal hier in Limburg.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:48 schreef GasTurbine het volgende:
2 baantjes?
waar werk je dan in vredesnaam?
Geef maar toe je staan in de min, pauperquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:48 schreef Repeat het volgende:
ja ik ga zeker op internet posten hoeveel geld ik heb
Als iets mij minder erg boeit, zeg het me.quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:48 schreef Repeat het volgende:
ja ik ga zeker op internet posten hoeveel geld ik heb
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:50 schreef Agiath het volgende:
[..]
Geef maar toe je staan in de min, pauper
pff ik zou nog meer hebben dan alle bedragen genoemd in dit topic opgeteld manquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:48 schreef KopieerMachine het volgende:
Repeat heeft gewoon geen bankrekening hij is zeerzeker een pauper
Vetquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
pff ik zou nog meer hebben dan alle bedragen genoemd in dit topic opgeteld man
Wow jij bent cool, pauperquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
whehe wat een lollerboyquote:
Dan zou je je wel een duurdere username kunnen veroorloven.quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:05 schreef Repeat het volgende:
[..]
[..]
oow,,quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:50 schreef Piovan het volgende:
[..]
Bij mijn vaders bedrijf, in een filiaal hier in Limburg.
En in een winkel wat vakkenvullen.
quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:16 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Wow jij bent cool, pauper
[..]
whehe wat een lollerboy
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Dan zou je je wel een duurdere username kunnen veroorloven.
quote:Op maandag 30 oktober 2006 06:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
waarom staat je rekening nummer daarbij wil je dat we geld overmaken ofzo ?![]()
Ik moet m'n salaris nog krijgenquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:21 schreef covie het volgende:
[afbeelding]
Ik zag het topic al eerder staan maar ik heb extra gewacht tot vandaag![]()
![]()
kut zeg, een aflopende zaakquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik moet m'n salaris nog krijgen
Even een update, twee dagen geleden:
[afbeelding]
Vandaag:
[afbeelding]
whahahaha, dan sta je best wel voor lulquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:39 schreef covie het volgende:
Ik moet ineens denken aan een eerdere klasgenoot die bij de c1000 ging pinnen.
hij moest alleen 1 blikje en 3 croissaints ofzo afrekenen, 2 euro nogwat.
Was zijn saldo niet toereikend
Dat zoiets gebeurd vind ik niet raar bij een wat groter bedrag, alleen als je al 2 euro moet pinnen en dat niet op je rekening hebt is best lullig![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:06 schreef Renesite het volgende:
Het gebeurd zát als ik achter de kassa zit![]()
Als je mijn username verward met Twilight ben je een retardquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Jouw username is verkeerd gespeld.
Tofquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:32 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Als je mijn username verward met Twilight ben je een retard![]()
Dat er mensen voor 2 euro pinnen en dat de automaat pieppieppiep zegtquote:
Zegt ie dat echt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat er mensen voor 2 euro pinnen en dat de automaat pieppieppiep zegt
pwndquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat er mensen voor 2 euro pinnen en dat de automaat pieppieppiep zegt
Nee gek, er zit een lekker wijf onder de kassa die gaat dan piep zeggen natuurlijkquote:
Heb je dat verdient door sponsoring?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:37 schreef ijsmeis het volgende:
Het valt gelukkig mee, tot nu toe:
[afbeelding]
Dat vroeg ik me dus net ook af. Waar is het oranje!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:39 schreef TwyLight het volgende:
hebben jullie nou allemaal dezelfde pauper bank
Ga eens all-in.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:42 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Eigen bedrijfje + poker ruleert![]()
[afbeelding]
quote:
Que?!quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:46 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Vandaag niet over poker praten aub.
Gisteren een kut-poker toernooi gehad.
Met AA in de hand Flush draw op de flop eruit geknikkerd met 2 pair![]()
![]()
![]()
![]()
Anders had ik de stek verdubbeld en waarschijnlijk aan de finale tafel gezeten![]()
![]()
Twee azen ofzo, en dan gelijkspel, en dan verloren met een pair ofzo? Geen idee, ik kan niet pokeren.quote:
Hij zegt het toch, 2 Azen, kans op flush na flop, maar gebeat door 2 paar...quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Twee azen ofzo, en dan gelijkspel, en dan verloren met een pair ofzo? Geen idee, ik kan niet pokeren.
Dus na de rapbattle is hij gepwnt?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hij zegt het toch, 2 Azen, kans op flush na flop, maar gebeat door 2 paar...
Oh, ik dacht dat ie zijn kaarten door de wc geflushed had.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:49 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Twee azen ofzo, en dan gelijkspel, en dan verloren met een pair ofzo? Geen idee, ik kan niet pokeren.
Hij zei het niet zoals ik het zei hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hij zegt het toch, 2 Azen, kans op flush na flop, maar gebeat door 2 paar...
En dan? Een kleurplaat inkleuren?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Check in the box
Elleboog op tafel.......... stiften
ook keine strippokeren ?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ie zijn kaarten door de wc geflushed had.
Ik kan dus ook niet pokeren.
Waar is Herald?quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Check in the box
Elleboog op tafel.......... stiften
Of gewoon Photoshop CS2 lerenquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:45 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
of even at naar mij toe storten.
![]()
IK HAD AL EEN VERMOEDENquote:Op maandag 30 oktober 2006 16:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Of gewoon Photoshop CS2 leren![]()
Dat heb ik aardig onder de knie, maar mijn saldo is aanzienlijk lager.quote:Op maandag 30 oktober 2006 16:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Of gewoon Photoshop CS2 leren![]()
CS2 saldo ;')quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat heb ik aardig onder de knie, maar mijn saldo is aanzienlijk lager.![]()
![]()
Vaak oefenen en dan kan je net zoals ik je eigen geld drukkenquote:Op maandag 30 oktober 2006 17:02 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat heb ik aardig onder de knie, maar mijn saldo is aanzienlijk lager.![]()
![]()
quote:Op maandag 30 oktober 2006 17:06 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Vaak oefenen en dan kan je net zoals ik je eigen geld drukken![]()
Waarom zou je geld op je Plusrekening laten staan? Kapitaalrekening levert otch meer rente op?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:02 schreef roburt het volgende:
op de eerste komt alles binnen en betaal ik alles mee.
op de tweede stond 1euro en krijg ik elk jaar wat rente
op de derde komt elke maand x aantal euro om te sparen.
alles zelf verdiend met werken en ben nu 17
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |