matige paindtquote:
Kun je de min nog zien dan?quote:
Foutieve spacing.quote:
Alsof het slim is om veel op je betaalrekening te hebben staanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:06 schreef NiGeLaToR het volgende:
*zucht*
Ik heb geen idee, totaal over alle rekeningen of alleen de betaalrekening?
betaalrekening(en)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:06 schreef NiGeLaToR het volgende:
*zucht*
Ik heb geen idee, totaal over alle rekeningen of alleen de betaalrekening?
Tuurlijk niet, we doen al t geld op de spaarrekening en ontvangen 30 euro rente per maand.. wheheh daar word je lekker rijk vanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:08 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Alsof het slim is om veel op je betaalrekening te hebben staan
30 euro per maand is niet verkeerd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:11 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, we doen al t geld op de spaarrekening en ontvangen 30 euro rente per maand.. wheheh daar word je lekker rijk van![]()
en oja..mensen die elke maand 100 euro op spaarrekening storten en dan later denken rijk te zijn over xx aantal jaren...bwheheh![]()
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:17 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
30 euro per maand is niet verkeerd.
Goede redenering!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:11 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, we doen al t geld op de spaarrekening en ontvangen 30 euro rente per maand.. wheheh daar word je lekker rijk van![]()
en oja..mensen die elke maand 100 euro op spaarrekening storten en dan later denken rijk te zijn over xx aantal jaren...bwheheh![]()
Uhmpz, salarissen zijn er weer, dus ik gok 'n 3000,- dan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:09 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
betaalrekening(en)
spaarrekeningen zjin voor homeaux.
Nee dat is inderdaad niet verkeerd, totdat je kijkt naar het bedrag dat er op moet staan om zoveel te ontvangen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:17 schreef SilverBullet het volgende:
[..]
30 euro per maand is niet verkeerd.
internetbankierenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:20 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Uhmpz, salarissen zijn er weer, dus ik gok 'n 3000,- dan.
Nee, ga niet voor je kijkenik vind telebankieren stom
Nee niet zo vreemd hoor, eerder postbankquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:30 schreef Merovingian het volgende:
je kan wel op internet, maar niet op mijnpostbank? beetje vreemd.
De pixelverneucking nog zien..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:36 schreef -beyond- het volgende:
Ik wil niet stoer doen hoor maaruh....
[afbeelding]
Uhm neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:21 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
internetbankieren![]()
En ga je niet eens voor mij kijken?![]()
![]()
![]()
Sow hé, jij bent wel goed zegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:37 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
De pixelverneucking nog zien..![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |