De pixelverneucking nog zien..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:36 schreef -beyond- het volgende:
Ik wil niet stoer doen hoor maaruh....
[afbeelding]
Uhm neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:21 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
internetbankieren![]()
En ga je niet eens voor mij kijken?![]()
![]()
![]()
Sow hé, jij bent wel goed zegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:37 schreef Vladimiiiiir het volgende:
[..]
De pixelverneucking nog zien..![]()
Idem Ditto, maarja dat geld is zo weer opquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:19 schreef crossover het volgende:
[afbeelding]
Gelukkig weer bijna salaris en jarig
Ik heb mijn grote aankopen voor de komende tijd weer gehad gelukkigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:21 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
Idem Ditto, maarja dat geld is zo weer opik moet een nieuwe LCD scherm
![]()
van mijn beeldkanon krijg ik een katerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb mijn grote aankopen voor de komende tijd weer gehad gelukkig
ZELFS in paint kan je dat witte weg krijgenquote:
Hey nu heb ik nog minder!quote:
Natuurlijk niet! Eerst zien dan geloven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als ik zeg dat er te weinig op staat, telt dat dan ook?
Google Afbeeldingen - zoekterm: saldo - 3e afbeelding van de resultatenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
WTF, is dat Pools? Ik eis een verklaring!![]()
Ajb![]()
die goeie ouwe gulden tijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:30 schreef KopieerMachine het volgende:
[..]
ZELFS in paint kan je dat witte weg krijgen![]()
je kan met die puntjes op de randen slepen.
groetjes
Yori
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:36 schreef swollywood het volgende:
[..]
Google Afbeeldingen - zoekterm: saldo - 3e afbeelding van de resultaten
deh gauden eiuwquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:38 schreef robert-dirksen het volgende:
[..]
die goeie ouwe gulden tijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |