Die heeft toch op zijn zij een merknaam staan? (kan ff geen pic vinden nog)quote:
Is dan wel de bedoeling van het browsen ja....quote:
Cadillac IDD.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:52 schreef Ole het volgende:
[..]
Die heeft toch op zijn zij een merknaam staan? (kan ff geen pic vinden nog)
Ik dénk het wel, of ze doen het gewoon tóch, ook al vinden ze het lelijk!quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:50 schreef pberends het volgende:
Zouden ze dat nou echt mooi vinden? Stuk voor stuk lelijk.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik dénk het wel, of ze doen het gewoon tóch, ook al vinden ze het lelijk!![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:51 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Ik dénk het wel, of ze doen het gewoon tóch, ook al vinden ze het lelijk!![]()
Ik heb altijd zoiets van: als ze tattoe's zo mooi vinden, waarom dan geen tattoe op hun voorhoofd? Nee, dat doen ze dan weer niet.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:54 schreef rena het volgende:
[..]
![]()
Ik vind die subtiele kleine tattoo's opzich nog wel gaan, maar zoals die van Anouk en Travis Barker vind ik echt spuuglelijkDat is gewoon too much.
Omdat mensen die van tattoo's houden, niet per definitie ALLE tattoo's mooi vinden..quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb altijd zoiets van: als ze tattoe's zo mooi vinden, waarom dan geen tattoe op hun voorhoofd? Nee, dat doen ze dan weer niet.
Maar de tandarts is eng, en mijn tattooboer nietquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 03:35 schreef Ole het volgende:
Ik vind zelf tattoos geweldig! Maar ik blijf me verbazen over mensen die wel tattoos hebben maar dan weer niet naar tandarts durven..
Ja, dat vind ik altijd bizar hoeveel van die kakkertjes wel niet weg zijn van Robbie Williams, terwijl als ze in het echt zo'n getatoeeerde vent zouden tegen komen er met een grote boog om heen zouden lopen!quote:Op vrijdag 3 november 2006 20:20 schreef KRS het volgende:
Jezus, Robbie heeft er eigenlijk écht veel!!![]()
it's all about the money...quote:Op zaterdag 4 november 2006 10:35 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik altijd bizar hoeveel van die kakkertjes wel niet weg zijn van Robbie Williams, terwijl als ze in het echt zo'n getatoeeerde vent zouden tegen komen er met een grote boog om heen zouden lopen!
Ik vind hem wel koel, maar dan wel in het zwart en aan 1 arm.quote:Op zondag 5 november 2006 10:52 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Nelly Furtado met der tijdelijke neptattoo![]()
(is te hopen althans).
quote:Op zondag 5 november 2006 10:57 schreef Ms.Poes het volgende:
[afbeelding]
Dit kruis bedekt (blijkbaar) een tattoo die ze in een dronken bui in Amsterdam had laten zetten.... ik ben zo benieuwd wat daar dan stond, als zelfs dit afzichtelijke ding volgens Angelina beter is.![]()
Iemand?
Bronquote:· A dragon she got in Amsterdam while drunk, now covered by the Latin cross.
Plaatje is hier duidelijk te zien? Wacht even, want het is wel een mooie fotoquote:Op zondag 5 november 2006 12:51 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
[..]
Bron
Dees? Aangezien je plaatje dood is![]()
De ouwe, ergens onderaan.
quote:Op zaterdag 4 november 2006 12:04 schreef ellos het volgende:
ik zag ook kelly osbourne met vleugeltjes op haar rug, dat heeft nicole richie ook, heeft dat een betekenis
bv net als van die tijgerpootjes bij van die r en b negerinnen
Kerry King!quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:02 schreef Ole het volgende:
Deze gast (gitarist Slayer) laatst in het echt gezien. Kwam gewoon de kroeg binnenwandelen![]()
Best klein was ie
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |