die is het dan ook. Sack +1quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:58 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hij heeft ook wel iets weg van Adam Sandler
Dat is niet eens een hele slechte gokquote:
ben je niet in de war met Phoebe uit Friends?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Is dat die kerel die rapt over zijn kat?
Geen idee...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:17 schreef methodmich het volgende:
Is dat die kerel die rapt over zijn kat?
Neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:40 schreef knars het volgende:
Is dat Scott Green?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:49 schreef knars het volgende:
Wel een acteur?
Je mist er niets aanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:59 schreef bartrid het volgende:
ik heb geen MTV....
Nee, die heeft een stinkende.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:19 schreef ranja het volgende:
[..]
ben je niet in de war met Phoebe uit Friends?
Seth Green bedoel je? Of is Scott z'n broer...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:40 schreef knars het volgende:
Is dat Scott Green?
NU te zien op TOTP2quote:
Opgezocht... en dat lijkt me correct. Ik zou zo zeggen, game on!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 22:04 schreef Ruben1302 het volgende:
Jamie Kennedy.. voor als er niet meer geparkeerd word?
quote:Momenteel is er een media-hype aan de gang rondom het feit dat Jerney Kaagman haar medewerking aan de biografie rond Earth and Fire heeft ingetrokken. Jerney zegt in de Volkskrant van donderdag 26-10-2006 zich niet te herkennen in de biografie. In de ochtendshow van Edwin Evers op Radio 538 diezelfde dag vertelde ze dat ze haar medewerking aan de biografie introk toen bleek dat de schrijvers haar aanpassingen niet voldoende hadden overgenomen met betrekking tot haar zangkwaliteiten, die in het boek door sommige andere bandleden in twijfel worden getrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |