Neh, niet mogelijkquote:Op maandag 6 november 2006 18:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Helemala niethij had bewust een tub girl ding gepost in mijjn tread in culinaire nog wat maar dago had hem verwijderd.
Kaas ham en salami omeletquote:Op maandag 6 november 2006 18:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ohlala, ik heb inderdaad al vaker gehoord als ik mijn notes liet checken dat ik een tubgirl zou hebben gepost, maar nu hoor ik pas wat over die hotlink..
Maakt een boel duidelijk
Nee, ik keek net in zijn notes en het is echt waar.quote:Op maandag 6 november 2006 18:16 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Helemala niethij had bewust een tub girl ding gepost in mijjn tread in culinaire nog wat maar dago had hem verwijderd.
Schiijnheilquote:Op maandag 6 november 2006 18:19 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omg?
Ik dacht al waarom is dat plaatje weg..
Was dat serieus veranderd in een tubgirl?
Als ik in de edit-geschiedenis kijk, had ie alleen een smiley gepost hoor. Geen fotoquote:
huh?quote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik in de edit-geschiedenis kijk, had ie alleen een smiley gepost hoor. Geen foto![]()
Ik heb daar wel een plaatje gepost, met eenquote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik in de edit-geschiedenis kijk, had ie alleen een smiley gepost hoor. Geen foto![]()
Het plaatje is verwijderd van die server denk ik..quote:Op maandag 6 november 2006 18:20 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kut, verkeerde account..quote:Op maandag 6 november 2006 18:25 schreef Biogarde het volgende:
Mensen, het zal me werkelijk m'n reet oxideren.
Allemaal weer lief posten , niet baggeren en stoppen met slowchatten in feedback.
Kusje,
Janetje
Mja, moedig geprobeerdquote:Op maandag 6 november 2006 20:24 schreef Janetje het volgende:
Okidokie..
Ik blijf niet bezig.
Topic dicht.
Hahaha.. nee eigenlijk niet..quote:Op maandag 6 november 2006 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, moedig geprobeerd
Had je echt gedacht dat het anders zou lopen?
quote:Op maandag 6 november 2006 18:25 schreef Biogarde het volgende:
lief doen
Ik heb echt wekenlang gedacht dat dit forum maar 2 modjes had, dusquote:Op maandag 6 november 2006 18:26 schreef Janetje het volgende:
****oops****, verkeerde account..
Mwah.. stiekem zijn het er vier hoor.quote:Op maandag 6 november 2006 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt wekenlang gedacht dat dit forum maar 2 modjes had, dus![]()
?quote:Op maandag 6 november 2006 20:30 schreef tonks het volgende:
Terminator doe eens niet zo cool dankje
sorryquote:Op maandag 6 november 2006 22:45 schreef Janetje het volgende:
Jammer, dat doe je maar ergens anders.
Ga vrienden bellen ofzo.
Ik was ook sarcastischquote:Op maandag 6 november 2006 22:46 schreef assuranseturix het volgende:
ja hoi
[..]
sorrygewoon een beetje melig
zal het niet meer doen
en geen vrienden om te bellen natuurlijk
quote:
Alle discussies kunnen net zo goed via msn/irc of ander nerderig materiaal. Waarom zet je niet gewoon gelijk het hele forum op slot met zo'n instelling?quote:Op maandag 6 november 2006 22:59 schreef Janetje het volgende:
Slowchatten en een discussie of tweakers beter is dan fok kan net zo goed via msn/irc of ander nerderig materiaal.. nou niet echt KLB waardig..
heb je tenminste reden om zielig te kijkenquote:Op maandag 6 november 2006 23:04 schreef Misschiennetje het volgende:
[..]
Misschien ben ik daar wel zo ziek van geworden.
Kom op.. dat hele topic verzandt in "Nee, fok is beter." "Bah, tweakers" "Tweakers is beter" "Nee, fok is beter" "Gatver, tweakers" "Ja, maar fok heeft een langere downtime."quote:Op maandag 6 november 2006 23:03 schreef Jordy-B het volgende:
Tweakers.net is down
[..]
Alle discussies kunnen net zo goed via msn/irc of ander nerderig materiaal. Waarom zet je niet gewoon gelijk het hele forum op slot met zo'n instelling?
Nou en?quote:Op maandag 6 november 2006 23:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Kom op.. dat hele topic verzandt in "Nee, fok is beter." "Bah, tweakers" "Tweakers is beter" "Nee, fok is beter" "Gatver, tweakers" "Ja, maar fok heeft een langere downtime."
Het verzandde simpelweg in slowchat, met ergens een klacht verborgen.quote:Op maandag 6 november 2006 23:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou en?
En dan nog is jouw sluitreden de grootst mogelijke onzin.
Je ziet door de slowchat en flames over en weer de klacht niet meer. .quote:Op maandag 6 november 2006 23:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou en?
Waarom maak je je zo druk om dat topic? De OP is slecht, de reacties zijn bagger en het loopt alleen maar uit op slowchat. Genoeg reden voor een slotje lijkt mij.quote:Op maandag 6 november 2006 23:07 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nou en?
Hoezo?quote:Op maandag 6 november 2006 23:22 schreef Jordy-B het volgende:
Zet dat dan ook neer als reden.
Maar ik vond het dus wel een geinig topic.
Goeie vraag..quote:
Omdat het geen topicwaardige klacht is, en je 'klacht' best in, het kleine ergenissen topic gezet kan worden.quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:24 schreef -Sandstorm- het volgende:
Dude, ik was dus serieus gepwnd door die Marokkaanse meid.....
Ik zeg toch niks verkeerds in dat topic ? Waarom sluit je um dan.
DE BIS GEPWND!quote:Op dinsdag 7 november 2006 17:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
BAN al die users die daarin posten dan
Godverde...![]()
Alles wordt gesloten van mij.
![]()
![]()
ze pakken jou net zo grootst dan jijquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Godverde...![]()
![]()
![]()
Dan zou heul MED vol staanquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:29 schreef -Sandstorm- het volgende:
Godverde...![]()
![]()
![]()
Man, je lijkt wel een wijfquote:Op dinsdag 7 november 2006 17:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Bio... wat doe je.
Maak ik topics die echt waar zijn, sluit je ze![]()
![]()
Hey!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |