Let er dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken ipv te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Het hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
Vermoming, wanneer ben je een keer jezelf dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Me elke keer overal anders voordoen.
Als ik dronken ben.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Vermoming, wanneer ben je een keer jezelf dan?
Waarom tvp je dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:43 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik ga slapen!
Nou ja... dooT of niet... ik ben maffenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:55 schreef PrintScreen het volgende:
DooT ?
Trustenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou ja... dooT of niet... ik ben maffen
Sebastiaaanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:21 schreef Sebasser het volgende:
tvp
Heeeeeey bloempjuhhhh aka brianquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:21 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
Sebastiaaan
Lang niet gesproken
Alles goed?
Haha, je bent grappigquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:28 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Heeeeeey bloempjuhhhh aka brian
Je hebt me net nog gesproken vlegel![]()
Jaaa.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:31 schreef opgebaarde het volgende:
Ik voel me te van de kaart. Wat nu? Mijn moeder wakker bellen?
Je hebt nog 20 cent schuldquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:33 schreef guitarist.nl het volgende:
Doe haar nog even de groeten van mij
Ja, nachtrust denk ikquote:
Uur later nu, en nog geen slotje.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:20 schreef PeZu het volgende:
post door slotje!
Nee, waaromquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:31 schreef murp het volgende:
sebasser? moet jij niet slapen?
is it an airplane?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Guess who's back
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:09 schreef oshiro het volgende:
[..]
is it an airplane?
is it a car?
NO!
It's teh S-F
ga eens Sunn o))) luisterenquote:
Dat was mijn doel ook nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nee je gaat geen 11 posts achter elkaar krijgen
Ja neeheeeeeequote:Op zondag 29 oktober 2006 00:14 schreef PrintScreen het volgende:
Doe ik net een topic in OUD lezen en nu ben ik verdrietig![]()
Mn broertje slaapt hiernaastquote:
ik heb nog een aids in de kast liggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:22 schreef Jimbo het volgende:
twylight , krijg aids
oshiroje pedobear uniform ligt klaar bij de stomerij
Lief van jequote:
Goedzo...quote:
Gister zat ze vet irritand mijn posts te imiterenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goedzo...
Kan ze daar anderen vervelen
TL is toch wel okay?quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:25 schreef oshiro het volgende:
Dit moet ff een lieve nachtbagger worden, hou je bek eens TL en JB doe eens liev
We moeten PS troosten, jeweetz.
Ze heeft gewoon geen eigen meningquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Gister zat ze vet irritand mijn posts te imiteren
Ik wel, maar jimbo is pauperquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
TL is toch wel okay?
Ik moet gewoon heel snel vergeten dat het leven soms bikkelhard kan zijn
Je wilt die toch niet inkoppen?quote:
jimbo ken ik niet... dus hoef ik niet op te reageren als ik dat niet wilquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:29 schreef TwyLight het volgende:
vanacht trouwens een uurjte langer baggeren he. tijd gaat 1 uur terug
Joehoee!quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:29 schreef TwyLight het volgende:
vanacht trouwens een uurjte langer baggeren he. tijd gaat 1 uur terug
zegt mr pauper 2006quote:
* PrintScreen blij doet worden van deze wetenschap.quote:
Ik ken jimbo welquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
jimbo ken ik niet... dus hoef ik niet op te reageren als ik dat niet wil
Ik 10 uquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:31 schreef boem-dikkie het volgende:
kga ook pitten, morgen 11 uur werken
Kipjequote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:31 schreef TwyLight het volgende:
Iemand nog een leuke CD of DVD aan te raden?![]()
Klinkt metal/gothic/poep achtigquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:32 schreef Acryl het volgende:
[..]Bruce Dickinson - Tyranny of souls is een goeie CD
ja retardquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:32 schreef Jimbo het volgende:
gaat vanacht die klok achter / vooruit ? :S
Damn, doe eens nietquote:
doen ze nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Damn, doe eens niet![]()
Zometeen lezen Danny of yvonne het en dan doen ze het ook nog
Happy youquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
Ik ken jimbo wel
Ik vraag me af wat er met mn PC-klok gebeurt om 3 uur, die past zich automatisch aan
zeg twylight , houd die teringsmoel van je nou eensquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Happy you
Ik ga er echt heel erg op letten of mijn lappie dat ook doet.... doet ie het niet dan flikker hem de vijver in
Tssssk, stel dat ik linken post enzoquote:
goed. Oke ik heb een goed idee.quote:
jij bent in beide varianten niet leukquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zeg twylight , houd die teringsmoel van je nou eens, je bent veel leuker als je je bek houd
00:37 nuquote:
Sprakeloos?quote:
ja, je bent adembenemendquote:
TL is erg wakkerquote:
Wat me dequote:
Ik kom teurg van werkquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:39 schreef boem-dikkie het volgende:
hebben jullie niks beters te doen dan fokken op zaterdag avond/nacht ?
Doe ik het weer?quote:
Das een meevallertje.quote:
We hebben net zo een niet nacht als jij b-dquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:39 schreef boem-dikkie het volgende:
hebben jullie niks beters te doen dan fokken op zaterdag avond/nacht ?
Ik heb plannen om tot iig 5 uur te blijven rondhangen hierquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:40 schreef Jimbo het volgende:
nja ik ga KPD maar checken , Sterf allemaal
aleen oshiro nietdie moet nog naar een meet
Ik niet, morgen om 10 uur beginnenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb plannen om tot iig 5 uur te blijven rondhangen hier
nog 5 uur en 18 min te gaan.quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb plannen om tot iig 5 uur te blijven rondhangen hier
Wij ook van jouquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:40 schreef Jimbo het volgende:
nja ik ga KPD maar checken , Sterf allemaal
aleen oshiro nietdie moet nog naar een meet
ik deel de pijnquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik niet, morgen om 10 uur beginnenen maandag chool om half 11
ja die zijn allemaal uitquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
En ik mis tot nog toe een stel diep in de nacht baggertjes.
Maar ik ben er tochquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:43 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
![]()
En ik mis tot nog toe een stel diep in de nacht baggertjes.
ja je was alweer terugquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:45 schreef TwyLight het volgende:
maar. ik zei: Be Right Back.
T_T doet een cursus knopen leggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 00:45 schreef TwyLight het volgende:
SOL heb ik al een tijdje niet gezien, Sebagger zal wel pr0n aan het kijken zijn. en Teh_Terminat0r is vast zn bondage skillz aan het opkrikken
heel af en toe, heb geen zin om 30x te proberen om erin te komen en dan uren lang dezelfde quest te doenquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 00:48 schreef boem-dikkie het volgende:
ik mag van yvonne niet meer verder pushen met bashjes
Tuurlijk! ik houd altijd toezichtquote:
surveileren ^^quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tuurlijk! ik houd altijd toezicht![]()
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:14 schreef Quyxz_ het volgende:
Wacht is, als ik zelf nou gewoon veel dubbelpost, dan gaat het sneller.
Niet hé?quote:
Op de fiets uiteraardquote:
De truuk die had werkt niet meerquote:
De truuk die had werkt niet meerquote:
Wil je hem toch vertellenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De truuk die had werkt niet meer![]()
Echt lachen daarquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
alt ingedrukt houden, s en muis op invoeren gelijktijdig proberen in te drukkenquote:
alt ingedrukt houden, s en muis op invoeren gelijktijdig proberen in te drukkenquote:
T_Tquote:
Bier na een appel is ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
Salmiaksnoepjes en bier is geen goede combinatie![]()
Gadverdamme wat smaakt me bier nu ranzig![]()
Jup, en na het tandenpoetsen ook niet... Had ik een keer op Ameland, ik mooi tandenpoetsen voordat we uit gingen en uiteraard nog bier vooraf gaan drinken. Ook niet te pruimen.quote:
Je post zover doen als invoeren en dan de spatiebalk?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
hmm. die truuk kende ik al PS. is me helaas nooit geluktß
Goede nachtquote:
Je gaat je bijna afvragen of bier wel te zuipen isquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jup, en na het tandenpoetsen ook niet... Had ik een keer op Ameland, ik mooi tandenpoetsen voordat we uit gingen en uiteraard nog bier vooraf gaan drinken. Ook niet te pruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik wil het ook wel weten! Mijn eerste NB in 4 dagenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:29 schreef remlof het volgende:
ow mag ik nog even vragen wie "the recruit" is voordat dit deel vol is?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:30 schreef The_Terminator het volgende:De url is ongeldig en kan niet worden geopendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
Je schitterde in afwezigheid idd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook wel weten! Mijn eerste NB in 4 dagenDus vertel het me
![]()
Ik had laatst zoiets en dat was niet meer te quotenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
De url is ongeldig en kan niet worden geopend
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik had laatst zoiets en dat was niet meer te quotenKreeg je een foutmeling.
Een truuk hoe je dubbelpost?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meer dan 100 posts in 10 seconden bijvoorbeeldquote:
Sebasser, hij werkt bij de CIAquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:29 schreef remlof het volgende:
ow mag ik nog even vragen wie "the recruit" is voordat dit deel vol is?
Ah, daar moet je een code voor hebben lijkt me.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meer dan 100 posts in 10 seconden bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Test![]()
quote:
Nope... alleen een traag Fok!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah, daar moet je een code voor hebben lijkt me.
Of meerdere accounts en pc's.
Het plaatje leeg vakje is offlinequote:Op zondag 29 oktober 2006 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
De OP is stuk
Keiveel kruisjes zie ik daar
Zo vaag dat ik er zelfs ooit een ban voor heb gehadquote:
ja en 116 posts per dagquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo vaag dat ik er zelfs ooit een ban voor heb gehad
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo vaag dat ik er zelfs ooit een ban voor heb gehad
Doe die dan eens snel weer online laten komenquote:
Multiposten helpt echt goedquote:
Toch... en wel door Dagoquote:
Toch... en wel door Dagoquote:
osm forumsquote:
Huskyquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:58 schreef SnowDoggg het volgende:
Hey mensen!![]()
Oeh nog een uurtje en dan is het 2 uur![]()
Je hebt ook die scriptkiddys, ik doe het iig nog handmatigquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
osm forumsDaar had je een gast die de hele dag F5 codes liet draaien op forums waar niemand komt zodat ie miljoen post had
Je hebt ook die scriptkiddys, ik doe het iig nog handmatigquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
osm forumsDaar had je een gast die de hele dag F5 codes liet draaien op forums waar niemand komt zodat ie miljoen post had
100 keer invoeren rammenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt ook die scriptkiddys, ik doe het iig nog handmatig
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:01 schreef BeeDee het volgende:
Hallooo !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
BeeDee is on air !!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Niet eensquote:
Wakker genoeg om te baggeren?quote:
Nou, hoelang was die ban ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet eens
Weet niet eens precies hoe het gaat, maar het is wel leuk als het lukt
nee muhahahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
Kwartet?
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Eerste 48 uur, 2de iets langerquote:
Hmm, als mensen geen sig hebben zie ik een lelijke lege balk tussen de postsquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:58 schreef SnowDoggg het volgende:
Hey mensen!![]()
Oeh nog een uurtje en dan is het 2 uur![]()
Gek word ik van dat berichtquote:
Slimbrowser is van IE toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:06 schreef TwyLight het volgende:
jij zit zeker op Internet Explorer? PS?
Ga je niet slapenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:06 schreef Quyxz_ het volgende:
trouwens ik moet nu echt gaan slapen, maar ik ben niet moe.
Ooit had ik er meer dan 120 pdquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
maar niet zo lang dat je aantal posts per dag werd verkloot :p
Jawel ... goed uitgeslapen vanochtendquote:
Ik weet geen sig ... ik ben saaiquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, als mensen geen sig hebben zie ik een lelijke lege balk tussen de posts
Je hebt een uur extra hequote:Op zondag 29 oktober 2006 02:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ja maar morgen wil ik niet zo heel lang uitslapen
Ik weet het... het is hopeloos gesteld met mequote:Op zondag 29 oktober 2006 02:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
nou die 5 meer dan nu maakt ook niet uit op 116 posts pd
ohja die browserquote:
Ja, of de veer van je F5 toets is heel erg slap geworden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet het... het is hopeloos gesteld met me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |