De truuk die had werkt niet meerquote:
De truuk die had werkt niet meerquote:
Wil je hem toch vertellenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
De truuk die had werkt niet meer![]()
Echt lachen daarquote:
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
alt ingedrukt houden, s en muis op invoeren gelijktijdig proberen in te drukkenquote:
alt ingedrukt houden, s en muis op invoeren gelijktijdig proberen in te drukkenquote:
T_Tquote:
Bier na een appel is ookquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:23 schreef The_Terminator het volgende:
Salmiaksnoepjes en bier is geen goede combinatie![]()
Gadverdamme wat smaakt me bier nu ranzig![]()
Jup, en na het tandenpoetsen ook niet... Had ik een keer op Ameland, ik mooi tandenpoetsen voordat we uit gingen en uiteraard nog bier vooraf gaan drinken. Ook niet te pruimen.quote:
Je post zover doen als invoeren en dan de spatiebalk?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:25 schreef TwyLight het volgende:
hmm. die truuk kende ik al PS. is me helaas nooit geluktß
Goede nachtquote:
Je gaat je bijna afvragen of bier wel te zuipen isquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:26 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Jup, en na het tandenpoetsen ook niet... Had ik een keer op Ameland, ik mooi tandenpoetsen voordat we uit gingen en uiteraard nog bier vooraf gaan drinken. Ook niet te pruimen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik wil het ook wel weten! Mijn eerste NB in 4 dagenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:29 schreef remlof het volgende:
ow mag ik nog even vragen wie "the recruit" is voordat dit deel vol is?
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:30 schreef The_Terminator het volgende:De url is ongeldig en kan niet worden geopendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Nevertheless sir, like German tourists, the stupid are everywhere." - Arnold J. Rimmer, Red Dwarf || Last.fm
Je schitterde in afwezigheid idd!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja ik wil het ook wel weten! Mijn eerste NB in 4 dagenDus vertel het me
![]()
Ik had laatst zoiets en dat was niet meer te quotenquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:31 schreef oshiro het volgende:
[..]
De url is ongeldig en kan niet worden geopend
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik had laatst zoiets en dat was niet meer te quotenKreeg je een foutmeling.
Een truuk hoe je dubbelpost?quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:20 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meer dan 100 posts in 10 seconden bijvoorbeeldquote:
Sebasser, hij werkt bij de CIAquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:29 schreef remlof het volgende:
ow mag ik nog even vragen wie "the recruit" is voordat dit deel vol is?
Ah, daar moet je een code voor hebben lijkt me.quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Meer dan 100 posts in 10 seconden bijvoorbeeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Test![]()
quote:
Nope... alleen een traag Fok!quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:41 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ah, daar moet je een code voor hebben lijkt me.
Of meerdere accounts en pc's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |