Het plaatje leeg vakje is offlinequote:Op zondag 29 oktober 2006 01:55 schreef PrintScreen het volgende:
De OP is stuk
Keiveel kruisjes zie ik daar
Zo vaag dat ik er zelfs ooit een ban voor heb gehadquote:
ja en 116 posts per dagquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo vaag dat ik er zelfs ooit een ban voor heb gehad
quote:Op zondag 29 oktober 2006 01:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zo vaag dat ik er zelfs ooit een ban voor heb gehad
Doe die dan eens snel weer online laten komenquote:
Multiposten helpt echt goedquote:
Toch... en wel door Dagoquote:
Toch... en wel door Dagoquote:
osm forumsquote:
Huskyquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:58 schreef SnowDoggg het volgende:
Hey mensen!![]()
Oeh nog een uurtje en dan is het 2 uur![]()
Je hebt ook die scriptkiddys, ik doe het iig nog handmatigquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
osm forumsDaar had je een gast die de hele dag F5 codes liet draaien op forums waar niemand komt zodat ie miljoen post had
Je hebt ook die scriptkiddys, ik doe het iig nog handmatigquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
osm forumsDaar had je een gast die de hele dag F5 codes liet draaien op forums waar niemand komt zodat ie miljoen post had
100 keer invoeren rammenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:01 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt ook die scriptkiddys, ik doe het iig nog handmatig
quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:01 schreef BeeDee het volgende:
Hallooo !!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
BeeDee is on air !!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
Niet eensquote:
Wakker genoeg om te baggeren?quote:
Nou, hoelang was die ban ?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Niet eens
Weet niet eens precies hoe het gaat, maar het is wel leuk als het lukt
nee muhahahaquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:04 schreef PrintScreen het volgende:
Kwartet?
quote:Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Eerste 48 uur, 2de iets langerquote:
Hmm, als mensen geen sig hebben zie ik een lelijke lege balk tussen de postsquote:Op zondag 29 oktober 2006 01:58 schreef SnowDoggg het volgende:
Hey mensen!![]()
Oeh nog een uurtje en dan is het 2 uur![]()
Gek word ik van dat berichtquote:
Slimbrowser is van IE toch?quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:06 schreef TwyLight het volgende:
jij zit zeker op Internet Explorer? PS?
Ga je niet slapenquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:06 schreef Quyxz_ het volgende:
trouwens ik moet nu echt gaan slapen, maar ik ben niet moe.
Ooit had ik er meer dan 120 pdquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:06 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
maar niet zo lang dat je aantal posts per dag werd verkloot :p
Jawel ... goed uitgeslapen vanochtendquote:
Ik weet geen sig ... ik ben saaiquote:Op zondag 29 oktober 2006 02:05 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hmm, als mensen geen sig hebben zie ik een lelijke lege balk tussen de posts
Je hebt een uur extra hequote:Op zondag 29 oktober 2006 02:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
ja maar morgen wil ik niet zo heel lang uitslapen
Ik weet het... het is hopeloos gesteld met mequote:Op zondag 29 oktober 2006 02:09 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
nou die 5 meer dan nu maakt ook niet uit op 116 posts pd
ohja die browserquote:
Ja, of de veer van je F5 toets is heel erg slap geworden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 02:10 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik weet het... het is hopeloos gesteld met me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |