Wat voor jou helemaal te gekke programma's zijn, is waarschijnlijk in de ogen van de jeugd pulp!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:31 schreef pberends het volgende:
Waarom zenden commerciële zenders vaak zoveel pulp uit? Ik vraag me het toch of, alsof je met serieuze programma's totaal amper geld zou kunnen verdienen. "Krakers" van de publieke omroep zijn onder andere Opgelicht, Radar, Rijdende Rechter, Kassa, NOVA, Afslag UMC, Spoorloos, enzovoorts. En al die pulpprogramma's zijn nou ook niet bepaald goed voor de imago van zo'n zender.
Minder toegankelijk, doch erg goed scorend.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:56 schreef -Franktastic- het volgende:
Dat is ook de reden dat er publieke omroepen bestaan. Zij hebben vanuit de overheid de taak om ons minder toegankelijke programma's te geven, zodat er voor iedereen wat wils is.
Daarom blijven sommige niet succesvolle programma's bestaan bij publieken, die bij commercielen niet eens de zender op geknald zouden worden of na 1 aflevering eraf gehaald zouden worden.
Alle publieke omroepen zitten vast aan bepaalde percentages die ze moeten besteden aan bijvoorbeeld kunstprogramma's, een soort die niet erg kijkersvriendelijk is voor een groot publiek.
De programma's die scoren, zijn daarom vooral te vinden bij de commercielen, want daar moet alles scoren. En dat zijn dan de programma's die jij pulp noemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop