En waar uuh concludeert u dit uitquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Gebruitk damespak wat hij achterstevoren aan heeft ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:43 schreef -XX- het volgende:Wat voor broek had jij eigenlijk aan? Is dat niet gewoon een regenpak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is een leren broek van een dunne koehuid!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wat voor broek had jij eigenlijk aan? Is dat niet gewoon een regenpak?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het is een leren broek van een dunne koehuid!![]()
Hadden we al gezien, de staart zat er nog aanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:45 schreef -XX- het volgende:
[..]
Het is een leren broek van een dunne koehuid!![]()
No wayquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:46 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
Wat ga je rijden dan als je je rijbewijs hebt gehaald?
Chopper met franjes?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:49 schreef Gawaine het volgende:
Hadden we al gezien, de staart zat er nog aan![]()
![]()
[..]
![]()
Beter schaf je er nu al een aanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:51 schreef -XX- het volgende:
[..]
No wayEen mixje!
Dus er moet nog een kleurtje over die broek heen!
![]()
Nee johOoit...komt er een beter pak!
Als ik me bewijs. en motor binne heb!
moiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:48 schreef worldpimber het volgende:
[..]
you sCrewed up he?
heH?
HEH??
EHH!??![]()
Is het uit met je lief!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moi [afbeelding]
moi
MOI
MOI [afbeelding]
Komt door de vele face liftenquote:
Ben je nog niet uitgegroeid dan ? Hoe lang ben je eigenlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet verstandigWie weet groei ik als een paard!
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:55 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Komt door de vele face liften![]()
M'n tante heeft zoveel face lift's gehad dat ze nu een baard heeft![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
moi [afbeelding]
moi
MOI
MOI [afbeelding]
1.70quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:57 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ben je nog niet uitgegroeid dan ? Hoe lang ben je eigenlijk![]()
Oh ik had je op 1,80 geschatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
1.70![]()
Groter dan de gemiddelde lengte op fokmc op lengte, dat valt dan wel weer mee![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
1.70![]()
Groter dan de gemiddelde lengte op fokmc op lengte, dat valt dan wel weer mee![]()
Ja ja!, daar hebben vrouwen weer oog voor...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Oei.. dat is nog een trap onder de gordel...![]()
!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso schrijf je zo.
de restquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:07 schreef hicham het volgende:
[..]
Makster en OPM zijn misschien <1.70, de rest is wat langer hoor
Dure krengenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:02 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oh ik had je op 1,80 geschat![]()
Maar ik zou toch echt eens serieus nadenken om een pak aan te schaffen![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:00 schreef -XX- het volgende:
Na een lange nacht wakker liggen van de zinheid in vandaagGing de wekker alweer vroeg
![]()
5.15!, opgestaan, alles bij elkaar gezocht en gaan met die banaan!
De dag dat eens het hele gezin met elkaar op stap gingen wel naar het TT-assen.
Na 2 uur rijden, zoeken, en doen...kwamen we daar 15 min te laat de zaal binnen (wegens stomme routebeschrijving waar geen pent van klopt! ) waar ze al volop alles aan het uitleggen waren.... Ik ging met een rood hoofd zitten.
Na de uitleg en inschrijvingen begonnen de eerste ritten
Ik moest echt weer even schakelen voordat ik het circuit op wou, het ging gemakkelijk..., met de oefenmotor op de parkeerplaats:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik was er helemaal klaar voorMet de SV 650 over het circuit knorren! (wat een geluid
damn..)
![]()
Maarja...ik stond daar!, iedereen in mij ploeg reed weg!
Ik kreeg hem niet...vooruit?Hij sloeg af
en weer
en weer
![]()
![]()
Bleek die schakeling andersom te zijnde 1 omhoog ipv naar beneden
![]()
![]()
[afbeelding]
Hij raade het me af om met de SV mee te rijden...
Wachtend op de andere sessie in de andere klassen werd ik opgeroepen, ik mocht achterop bij een wel en hunk die motor reed als Rossi!Wheelie, snel argh
Ik was me helmklepje vergeten dicht te doen..Dus mijn helm waaide bijna af!, me hoofd ook
!
[afbeelding]
Toen was ik eindelijk zelf weer aan de beurd, in de andere klassen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Het ging prima, lekker scheuren!!!!
![]()
[afbeelding]
Zelfs me wiel steigerde![]()
Alleen tja...1 bochtben ik gewoon 2 keer! Jawel
2 keer in de grindbak gereden! Ik weet niet welke bocht het is maar hij is erg gemeen
![]()
[afbeelding]
Er lagen wat grindjes in die bocht, ik zat op die grindjes te letten, en verloor daarom mijn kijk verder in de bochtwaardoor ik hem niet haalde... ( die motoren hebben echt een korte stuurweg
...)
[afbeelding]
Na deze sessie moest ik hem binnendoor rijdenwant ik was weer eens als laatste van dat circuit af...!
![]()
Haha vet noobischMaaaaaaar argh
zo besmet!
voordat je dat haalt op normale snelheid lig je allang en breed op je bek volgens mijquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Alsof je dat 'stuurhuis' cq de stuuruitslag van de motor gebruikt als je op het circuit rijdt
Of begrijp ik je nou verkeerd
Dat je de bocht niet haalde lag echt niet aan de motor hoor
Whats happening! Je avatar is door de helft!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
Koffiekoekje!!!!!!!!!!!!!!!!! [afbeelding] To the rescue .. ik heb geen koekjes in huis.En geen chips... nootjes... etc.
![]()
Das de parachute om af te remmen na die leipe snelheid aan het eind van het rechte stukquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:39 schreef Gawaine het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:20 schreef -XX- het volgende:
Whats happening! Je avatar is door de helft!
netjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:19 schreef talin77 het volgende:
ook maar weer eens een beetje input doen.
Het seizoen zit er weer op, was weer leuk, heeft weer veel gekost en de plannen voor volgend seizoen zijn er al weer.
[afbeelding]
beestje staat uit te rusten:
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens seizoen heeeel mischien op een Italiaans tweetakt beest, Februari testen in Cartagena en daarna verder zien, voor eigen fietsje is alweer een 2007 A-Kit in bestelling, daarna maar eens aan de bak met de heren van JHA racing uit Japan voor dezelfde steun als dit seizoen.
als alles doorgaat gaat deze met pensioen maar in de racerij is niets zeker.
Dus zolang ik nog niet aan de start sta met wat anders gaan we over een paar maandjes hier weer mee verder.
[..]
![]()
Koekjes ... checkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:18 schreef Worldbeater het volgende:
Koffiekoekje!!!!!!!!!!!!!!!!! [afbeelding] To the rescue .. ik heb geen koekjes in huis.En geen chips... nootjes... etc.
![]()
Op je ava zie je er net zo uit als dat filmpje dat Gawaine net heeft gepost.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Hoogstens iets gecropt, omdat'ie al zoo klein is.![]()
Snelwaggiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:18 schreef Snelwagen het volgende:
Gisteravond kart toernooi'tje gehad, 1ste prijs meegenomen. Duurde tot 12 uur toen naar huis rijden half 1 thuis, en toen ging om 4:45 de wekker weer om te werken
Godse spierpijn overal
![]()
Met vizier openquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:50 schreef -XX- het volgende:
Nu zie ik em wel weer![]()
Wooot, foto gevonden![]()
![]()
[afbeelding]
Wat een geplet gezicht zeg![]()
Zal wel hard gaan danquote:
Dat was nadat ik uit de grindbak was gegaanquote:
Als nou alleen de motor wazig zou zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:57 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dat de foto wazig is , zegt al genoeg![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:58 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Als nou alleen de motor wazig zou zijn![]()
quote:
Waar ik op geoefend hebquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
uitdaging aanvaard. Wat voorn motor?
Clip ons ....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:02 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
uitdaging aanvaard. Wat voorn motor?
Ik heb nog nooit egt met clip ons gereden![]()
Kan (nog)nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:48 schreef hicham het volgende:
Iemand hier die Windows Live Mail (beta) gebruikt? Zo ja, hoe verander je het aantal berichten per pagina?Kan het nergens vinden in de instellingen
Best puike shit, alleen hadden ze dat eerder moeten doen. Nu heb ik al een tijdje een GMail adres erbij
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:40 schreef koffiekoekje het volgende:
Koekjes ... check![]()
Chips ... check![]()
Nootjes ... check![]()
etc ... check![]()
To the rescue ... check![]()

quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:43 schreef koffiekoekje het volgende:
Tof dat je naked gaat rijdenmaar ehhh..... don't overdo it
De nootjes zijn nu trouwens ook opquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb het anders opgelost... [afbeelding] begin wel vol te raken.![]()
[..]
![]()
Owwwwwwwwwwwww die dingen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
[afbeelding]
Snap je het bijna?![]()
![]()
Fokking file vanmiddag........ morgen weer boodschappen doen... ga m'n meisje verwennen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:09 schreef koffiekoekje het volgende:
De nootjes zijn nu trouwens ook op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het staat er bij mij in rode lettertjes onder, dat het beta isquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Kan (nog)nietEn het is trouwens al een tijdje geen beta meer
![]()
Zijn die op de afbeelding van WB wel van alu?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwww die dingen!een uit hoogwaardig aluminium gefreesde klem en een uit aluminium vervaardigde stuurstang die in de klem wordt bevestigd als ik het niet goed heb
?
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:12 schreef -XX- het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwww die dingen!een uit hoogwaardig aluminium gefreesde klem en een uit aluminium vervaardigde stuurstang die in de klem wordt bevestigd als ik het niet goed heb
?
![]()
WTFquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
Verrassing als ze uit haar werk komt, allemaal lekkere hapjes... met als topattractie...![]()
WTFquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:12 schreef -XX- het volgende:
?
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fokking file vanmiddag........ morgen weer boodschappen doen... ga m'n meisje verwennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:14 schreef Snelwagen het volgende:
Zijn die op de afbeelding van WB wel van alu?
eerste hit op google![]()
Die clip on afbeelding van jou, zijn die wel van aluquote:
Wel he, het lijkt verdomme welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die clip on afbeelding van jou, zijn die wel van alu![]()
Dat verhaaltje eerste hit op google![]()
quote:
Don't think so Tim.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:18 schreef Snelwagen het volgende:
Die clip on afbeelding van jou, zijn die wel van alu![]()
Ikke nog steeds nie'snappe.quote:Dat verhaaltje eerste hit op google![]()
quote:
Het ziet er smakelijk uit!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Don't think so Tim.![]()
Maja, spijkers en laag water enzo...
[afbeelding]
[afbeelding]
AF1 clipos van Alu.![]()
Stuur alu.
![]()
[..]
Ikke nog steeds nie'snappe.![]()
[..]
![]()
Maar ik ga bij haar thuis koken, en lekker hapjes neerzetten.![]()
![]()
Beetje stoffigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:30 schreef -XX- het volgende:
Het ziet er smakelijk uit!
Tim?quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:33 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Tim?
gok je nou bijna mn naam goed ofuh?
Tiemen.........quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:33 schreef Snelwagen het volgende:
Tim?
gok je nou bijna mn naam goed ofuh?
Noooo!! !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tiemen.........![]()
Doe maar lauw, alsof je me nauwelijks kent.. doe maar laaauw...![]()
![]()
[afbeelding]
Google is je vriend.![]()
![]()
fok dat googlequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tiemen.........![]()
Doe maar lauw, alsof je me nauwelijks kent.. doe maar laaauw...![]()
![]()
[afbeelding]
Google is je vriend.![]()
![]()
Dus je mag met dat ding op de openbare weg rijdenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
Ik ga mischien een electrisch scootertje kopen![]()
Goedgekeurd en geschouwd 199 euro. Moet voor woensdag beslissen![]()
@Fok@ MC.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
@ FOK! MC
[afbeelding]
WAAAHquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Het staat er bij mij in rode lettertjes onder, dat het beta is
Lekker handig, ik heb al van die dwangneurotische neigingen en nu kan ik straks niet slapen als ik niet het aantal berichten per pagina goed kan instellen![]()
Zou ik misschien terug kunnen naar het oude Hotmail, daar het aantal berichten wijzigen, en dan weer terug naar Live Mail ?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
@ FOK! MC
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Fokking file vanmiddag........ morgen weer boodschappen doen... ga m'n meisje verwennen.
Liefde van de man gaat door de maagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yepquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:44 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Dus je mag met dat ding op de openbare weg rijden![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:44 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
@Fok@ MC.Wat heeft die met een electrisch scooterje te maken.
![]()
En wat kan je er in godsnaam mee doen?![]()
Best een boel geld ook.![]()
Voor 199 euro weet ik nog wel een hoop andere leuke dingen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Grappig ding maar wat moet je er in godsnaam mee
![]()
`Die heb je toch niet gekocht gek?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Yep![]()
[..]
[..]
![]()
Ik had meer commentaar verwacht over het zilver met zwarte motorpak![]()
Hmzkeejquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
@ Hicham
Ik kan je niet helpen, de enige veilige oplossing is het plaatsen van nieuwe schijven![]()
Wat is er mis met een barkrukquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:42 schreef Rib-i het volgende:
@ FOK! MC
[afbeelding]
Je reageert precies zoals mijn vriendin reageerdequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:50 schreef BazzieK het volgende:
[..]
`Die heb je toch niet gekocht gek?
Whahah ik dacht dat je gewoon voor gawaine een foto had gemaaktquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Je reageert precies zoals mijn vriendin reageerde![]()
Ik dacht dat het grijs was, blijkt het gewoon zilver te zijnJe maakt wat mee met kleurenblinden
![]()
Morgen maar teruggaan, ze hadden 'm ook nog in het grijs/zwart. Vriendin gaat mee om te keuren![]()
quote:
Ik ben het hele weekend druk, geen tijd om te rijdenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Whahah ik dacht dat je gewoon voor gawaine een foto had gemaakt![]()
Mocht je morgen nog gezelschap willen naar de motorwinkel of een ritje maken ofzo bel maar ff![]()
En mocht er geen grijze meer zijn, motorport hiero heeft zondag koopzondag met kortingen ed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |