Net gewordenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, hier zijn we al.
R is dus 18.
Interessant.
"wil je een likje van mijn lolly? "quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lust jij dan wel een snoepje, meisje?
Heb jij ook een lekkere lollie?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:03 schreef miss_bleu het volgende:
"wil je een likje van mijn lolly? "
Net bij de mediamarkt gehaaldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb jij ook een lekkere lollie?
Ik wist niet dat die tegenwoordig ook "massagestaven" verkopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:06 schreef miss_bleu het volgende:
Net bij de mediamarkt gehaald
Zelfs de etos verkoopt die, JKquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die tegenwoordig ook "massagestaven" verkopen.
Ik probeerde het even op te zoeken voor je, JK, maar ik kan niet vinden welke. Alleen dat je ze ook bij de Free Record Shop kunt kopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tjonge! Daar kijk ik van op.
Benne het wel goede?
Waarop de verkoper je natuurlijk ongelovend aankeek.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:26 schreef Ripley het volgende:
Ik probeerde het even op te zoeken voor je, JK, maar ik kan niet vinden welke. Alleen dat je ze ook bij de Free Record Shop kunt kopen.
"Hallo, mag ik de nieuwe van madonna en een tarzan, alstublieft?" Het is een cadeautje."
Pure fictie, JK. Echtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarop de verkoper je natuurlijk ongelovend aankeek.
Dunkt me.
Die zag ik ook liggen jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:21 schreef miss_bleu het volgende:
de hema heeft ook al condooms
Wilt u er ook batterijen bij?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik probeerde het even op te zoeken voor je, JK, maar ik kan niet vinden welke. Alleen dat je ze ook bij de Free Record Shop kunt kopen.
"Hallo, mag ik de nieuwe van madonna en een tarzan, alstublieft?" Het is een cadeautje."
ah, ja. Toevallig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:36 schreef Tally het volgende:
De kijkshop heeft ook een erotiek afdeling
Maar dan alleen online![]()
Kwam ik gister toevallig op terecht
Ja, echt bizar, zo vind ik heel vaak plaatjes van nakende vrouwen!quote:
Moet ik hem insealen zodat hij geruild kan worden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Wilt u er ook batterijen bij?
De penlites zitten niet in de verpakking namelijk..
Gek is dat he?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, echt bizar, zo vind ik heel vaak plaatjes van nakende vrouwen!
Stoppen ze 'm dan in een Hema-condoom?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef miss_bleu het volgende:
Moet ik hem insealen zodat hij geruild kan worden?
Nee eigenlijk niet..quote:
Ja doe maar want ik weet namelijk niet of ze hem al heeft..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Moet ik hem insealen zodat hij geruild kan worden?
Aan het uiteinde dichtgesmoltenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stoppen ze 'm dan in een Hema-condoom?
Dat heb ik altijd als ik de knop "geile piraat" ziequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet..
Ik keek op de kijkshop site..
En daar stond een knop Kijkshop intiem..
En daar drukte ik op..
Zo eigenlijk was het niet zo toevallig..
¿Que?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:23 schreef Ripley het volgende:
Dat heb ik altijd als ik de knop "geile piraat" zie
Daarvan gaan bij jou de sappen wel stromen, om het zo maar even te zeggen?quote:
Dat roept wel het dinsdagochtend gevoel op, jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daarvan gaan bij jou de sappen wel stromen, om het zo maar even te zeggen?
Je zit nu toch niet met een dikke vrijmidol achter je PC hè?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
Dat roept wel het dinsdagochtend gevoel op, ja![]()
![]()
Is wel de bedoeling, kan het alleen _nog_ niet met zekerheid zeggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:03 schreef Armageddon het volgende:
Kwam die n00b nu ook de 18e?
Waar hangt dat van af dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling, kan het alleen _nog_ niet met zekerheid zeggen.
En speciaal voor Rip.
|geile-piraat-knop|
Ik weet nu ff niet meer of ik nou die avond of de week erop een teambuidling avond heb van mijn werk.quote:
Zal ik even doen. Heb altijd al een n00b op mijn msn willen hebben. ;-)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik weet nu ff niet meer of ik nou die avond of de week erop een teambuidling avond heb van mijn werk.
Maareuh.... Als je wilt kun je mijn mail adres toevoegen aan je MSN buddie list?
SWEET!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal ik even doen. Heb altijd al een n00b op mijn msn willen hebben. ;-)
He, het schijnt (vertelde gday net, had in de Angenent stamboom gekeken) dat wij verre familie zijn, 12 generaties terug hadden wij dezelfde vooroudersquote:
Welke mongool staat er nu op zaterdag om 08:00 op?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:15 schreef Joene het volgende:
Ja hoi ! Hier zijn jullie ! Brossers!
ik niet het was 6:15quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Welke mongool staat er nu op zaterdag om 08:00 op?
Bekend gevoel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:05 schreef Joene het volgende:
*wil niet*
Heeeeyzzzzzz naar iedereen!quote:
Mennnnn.. op een of andere manier wil ik niet scoren.quote:
Een liefdesbrief aan mijn baasquote:
quote:Beste Baas,
Steek die baan van mij maar in je reet!
Groetjes,
J.
wheheequote:
p.s. en niet vergeten, de tering!quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Beste Baas,
Ongezien de tiefus!
Groetjes,
J.
Graag gedaan hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:01 schreef Joene het volgende:
lief dat jullie allemaal zo goed meedenken
Nu al?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef Joene het volgende:
Lunsj teim.
Hai moppie!quote:
Koffie goed!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Koffie is mijn vrind dees' morgen..
quote:*jeroen* zegt:
tering wat is de fokkerweg trouwens een herfst weg geworden in 1 weekend zeg
Het is mij.... Ome Les... zegt:
Echt overal.. zo'n beetje
*jeroen* zegt:
ja gewoon in 1 weekend
*jeroen* zegt:
vrijdag was het nog mooi
LoLz... Jesters zeg ik jeh!
*jeroen* zegt:
Nou doe mij er een paa
*jeroen* zegt:
r
Yupquote:
Ach best hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hai moppie!
Alles lekker vanochtend?
Lekker hoor...quote:
* n00cL30n geeft MSN maar ff een slinger en ziet twee nieuwe contacten. EUREKA!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:40 schreef Armageddon het volgende:
ome les waarom verschijnt u niet op mijn msn?
stop?quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Lekker hoor...
druk weekje gehad, ondanks vrije dagen... En dan ook nog eens een maat helpen verhuizen en mijn hamstring verrekken.
[..]
* n00cL30n geeft MSN maar ff een slinger en ziet twee nieuwe contacten. EUREKA!
Ik had nu een beeld voor ogenquote:
Zo van een hamster die als string gebruikt werd ?quote:
Nee eerder een chineesedwerghamster met stringquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo van een hamster die als string gebruikt werd ?
Dat kreeg ik dus ook..quote:
LoLz.... ik in string... Hahahahahahahahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kreeg ik dus ook..
Toen dacht ik misschien toch nog maar een keertje lezen..
Neeheej een hamsterquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz.... ik in string... Hahahahahahahaha
Bij mijn beste vriendin werken ze met zijn 5 en daar zijn er 2,5 overspannen. Ook handigquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:10 schreef Tally het volgende:
Mijn collega heeft net ontslag genomen
En dat op een afdeling waar 2 mensen werken
Waarvan er eentje (ik dus) al ontslag had genomen..
ZE KUNNEN DE AFDELING OPDOEKEN!!!
En de andere 2,5 zeker met zwangerschapsverlof.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef Ripley het volgende:
Bij mijn beste vriendin werken ze met zijn 5 en daar zijn er 2,5 overspannen. Ook handig
De simpelste....quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef Tally het volgende:
O men ik ben echt benieuwd hoe ze dit gaan "oplossen"
Hier vroegen ze ook aan een collega "ben je van plan zwanger te worden binnenkort?"quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Bij mijn vorige werk moesten nieuwe vrouwelijke werkneemsters hun eierstokken inleveren.
Jij doet toch alleen aan geyle neuqseks met voorbehoedsmiddelen enzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier vroegen ze ook aan een collega "ben je van plan zwanger te worden binnenkort?"
Aan mij dan weer niet, kennelijk kom ik niet heel moederlijk over
getver middelen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen aan geyle neuqseks met voorbehoedsmiddelen enzo?
Wat moet, dat moet he?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen aan geyle neuqseks met voorbehoedsmiddelen enzo?
Strippokerquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen aan geyle POKERseks enzo?
ok, dan maar met fichesquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen of ik de 18e wel kan
Jij bent dan ook een fris blomke van 18.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
Hier vroegen ze ook aan een collega "ben je van plan zwanger te worden binnenkort?"
Aan mij dan weer niet, kennelijk kom ik niet heel moederlijk over
Lidmaatschap op het Troskompas?quote:
Ah ja, dat was ik even vergetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een fris blomke van 18.
Damn!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuh i.v.m. mijn uitermate sjiek hendige manier van oplichters ontmaskeren.
Radar ?:Dquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuh i.v.m. mijn uitermate sjiek hendige manier van oplichters ontmaskeren.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef GI het volgende:
dinsdagmorgen
Gelukkig heb je nog wel internet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:30 schreef miss_bleu het volgende:
lallal goooedemorgen.
Dag2 van ik kan geen drol doen. (gisterenochtend toen we binnen kwamen was onze development server dood en nog steeds ) lalalalalalala
Hoiquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:30 schreef miss_bleu het volgende:
lallal goooedemorgen.
Dag2 van ik kan geen drol doen. (gisterenochtend toen we binnen kwamen was onze development server dood en nog steeds ) lalalalalalala
Zetten jij en tally wel even die webcam aan deze keer?quote:
zit je ook in amsterdam?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi
Kom maar gezellig hier buurten dan he? ;P
Ik op een ander treurig industrieterreinquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
bijlmer city naast de betonne hamburger
Ik heb uitzicht op zee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik op een ander treurig industrieterrein
aaaaaaaaah... geen winkelcentrum in de buurt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
jij werkt in dat gebouw daar vlak bij de peugeot dealer ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
aaaaaaaaah... geen winkelcentrum in de buurt?
En bevalt dat uitzicht ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:29 schreef GI het volgende:
Ik kijk uit op station sloterdijk aan de linkerkant en op de A10 aan de rechterkant...
klinkt goed ! Ook nog beetje betaalbaar ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:42 schreef miss_bleu het volgende:
Ik denk dat ik voor de wokschotel met kip en groenten boven in de kantine ga
4 eurie voor een heel vol bordquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:43 schreef Joene het volgende:
[..]
klinkt goed ! Ook nog beetje betaalbaar ?
Ik zit in Duh Haag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:39 schreef miss_bleu het volgende:
zitten we allemaal mooi over adam verdeeld. En kunnen we helaas niet met ze alle lunchen
Onze kantineneger heeft op dinsdag altijd lekkere saladesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:42 schreef miss_bleu het volgende:
Ik denk dat ik voor de wokschotel met kip en groenten boven in de kantine ga
Ej heb jij een kantineneger?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onze kantineneger heeft op dinsdag altijd lekkere salades![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik werk van huis uit vandaag en maak heerlijke boterhammen voor mezelf. Met oude kaas die uit elkaar valt als je er alleen maar naar kijkt. En die eet ik in het zonnetje op met uitzicht op de gracht. Met een kop thee natuurlijk.
Troost je in de gedachte dat ik normaliter uitzicht heb op het lelijkste plein van Amsterdam. Het Weesperplein.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:53 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb uitzicht op het margietgebouw en een half open bijlmer CS
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik werk van huis uit vandaag en maak heerlijke boterhammen voor mezelf. Met oude kaas die uit elkaar valt als je er alleen maar naar kijkt. En die eet ik in het zonnetje op met uitzicht op de gracht. Met een kop thee natuurlijk.
En speciaal voor Rip.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef GI het volgende:
Zeg, is het niet dinsdagmorgen ?
Ik kon het uiteraard weer niet latenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En speciaal voor Rip.
|geile-piraat-knop|
Joene en ik kijken trouwens uit over de mooie Fok!kerweg en de mooie start-/landingsbanen van Schiphol!
bigbrother?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:39 schreef Armageddon het volgende:
Ik kijk nergens op uit want ik het geen ramen.
Dat vind ik zo'n depressief dorpquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:41 schreef jogy het volgende:
Hoofddorp
Ik woon er onderhand als 27 jaar, vind er niks depressiefs aan eigenlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n depressief dorp
Sterkte jogy![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik woon er onderhand als 27 jaar, vind er niks depressiefs aan eigenlijk.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kon het uiteraard weer niet laten
Ik ondertussen al 30 jaar in Zwanenburg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is correct.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Echt? misschien heb ik tot nu toe de highlights gemist, maar het komt nogal ongezellig over
ik weet in hoofddorp alleen deMcdonalds te vinden dat vind ik al ver genoeg richting hoofddorp.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Kun je beter ff de A4 opgaan en ff doortuffen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet in hoofddorp alleen deMcdonalds te vinden dat vind ik al ver genoeg richting hoofddorp.
Das de verkeerde kant op NOOB !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kun je beter ff de A4 opgaan en ff doortuffen...
BK in het wegrestaurant?
Zoiets ja. Ik zit hier in een kantoor zonder ramen. Dat gaat straks lekker worden als het vroeg donker is en laat licht. Dan zie ik een paar maanden geen daglicht meer.quote:
Vergis je niet in de sfeervolle omgeving van het Arnolduspark en de skibaan aldaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:Echt? misschien heb ik tot nu toe de highlights gemist, maar het komt nogal ongezellig over
Gewoon de ARBO een anonieme tip geven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik zit hier in een kantoor zonder ramen. Dat gaat straks lekker worden als het vroeg donker is en laat licht. Dan zie ik een paar maanden geen daglicht meer.
Oh zeker, het is een dorp met 80.000 inwoners onderhand en nóg hebben we maar 2 barretjes die een beetje lopen en één disco voor 16 jaar en jonger, maar ik heb hier al mijn vrienden op een kluitje dus dat maakt al heel wat goed, plus een goede verbinding naar plekken waar wel wat te beleven valt qua uitgaan. En niet te vergeten twee meertjes en een bos waar je heerlijk kan lapzwansen als het zomer isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Echt? misschien heb ik tot nu toe de highlights gemist, maar het komt nogal ongezellig over
kan je lekker naar de piloten zwaaienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:03 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ondertussen al 30 jaar in Zwanenburg.
ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh zeker, het is een dorp met 80.000 inwoners onderhand en nóg hebben we maar 2 barretjes die een beetje lopen en één disco voor 16 jaar en jonger, maar ik heb hier al mijn vrienden op een kluitje dus dat maakt al heel wat goed, plus een goede verbinding naar plekken waar wel wat te beleven valt qua uitgaan. En niet te vergeten twee meertjes en een bos waar je heerlijk kan lapzwansen als het zomer is.
Als je naar McD gaat ben je behoorlijk n00b! N44b!quote:
Jups!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
kan je lekker naar de piloten zwaaien.
Men FastFood , terwijl je zo lekker kan eten in aelsmear.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als je naar McD gaat ben je behoorlijk n00b! N44b!
Bah..... Naar McD terwijl BK zo dichtbij zit!
Is het een goede digitale spiegelreflexcamera? IK ben nl. op zoek naar tipsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:33 schreef jogy het volgende:
Ik kan mijn camera met waterschade ophalen van de Block, gerepareerd en ¤ 0.- kosten
.
Canon
.
Nope, het is Deze. Ik wilde gewoon een kleine handige camera voor het uitgaan/vakantiesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het een goede digitale spiegelreflexcamera? IK ben nl. op zoek naar tips
Ah, okayquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, het is Deze. Ik wilde gewoon een kleine handige camera voor het uitgaan/vakanties.
En Arma, ik ben ermee naar eenschuimparty
gegaan, dat was ook niet echt een heel helder idee nee.
Het was een verjaardag van iemand en met bier is alles leukquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, okay
Wie gaat er dan ook naar een schuimparty![]()
Vooral de tuin vind ik erg minimalistischquote:
Het is niet in hoofddorp!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:47 schreef jogy het volgende:
Ok, ik zou er wel willen wonen op zich.
Ik neem mijn vrienden gewoon mee!quote:
Echt goede ambtenaren werken gewoon van huis uit en eisen dan een breedbandconnectie met het internet.quote:
Ach ja.quote:
Sorry....quote:
Mag een goede bak koggie ook?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 16:14 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ff zitten met een bak thee en luisteren![]()
Ben d'r alweer driee verder.quote:
Dat komt even binnenvallen en begint gelijk te zeikenquote:
MN baan opgezegd!.quote:
Ja jij ookquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:21 schreef miss_bleu het volgende:
jij bent gek
Ja 1 januari lekker ergens anders werken.quote:
Goeie zaakquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:08 schreef UIO_AMS het volgende:
Vanavond en de komende 2 dagen eet ik hete kip met paprika, ananas, bambooscheuten en nasi. In een nostalgische bui heb ik weer eens een studentenéénpansmaaltijd klaargemaakt.
Recept:quote:
Ziet er lekker uit men ik krijg hongerquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:26 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Recept:
2 stuks kipfilet
Flinke scheut olijfolie
Ketjap manis
Sojasaus
Zout
Peper
Kerriepoeder
Cayennepeper
Sambal
Kip in stukken snijden en de rest erbij gooien. Minimaal een kwartier in laten trekken.
Blikje ananas (stukjes)
Blikje bambooscheuten
3 paprika's
Paprika's in stukken snijden en blikjes uit laten lekken.
3 eieren
Snufje zout
Eieren loskloppen en zout toevoegen. Wok alvast warm laten worden. Geen olie in de wok, eiermix erin kieperen en blijven roeren. Kommetje van eiermix weer schoonspoelen en na een paar minuten het roerei daar weer in.
1 kilo kant en klare nasi
1 flesje roerbaksaus (naar keus, ik had deze keer sweet & sour)
Wok weer opwarmen en kippenvlees met marinade erin. Met 2 spatels bakken (keert vlees makkelijker). Zodra vlees dichtgeschroeid is, ananas, bambooscheuten en paprika erbij. Even doorwarmen. Flesje roerbaksaus leeggooien in de wok, door blijven roeren. Nasi erbij en weer door blijven warmen. Als de nasi warm is, roerei eroverheen en klaar is Kees. Even flink doorroeren voor het opscheppen en eet smakelijk de komende dagen!
[afbeelding]
Je hebt toch een kelder:Pquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:42 schreef UIO_AMS het volgende:
Ook handig: eerst even nakijken of je wel opslagbakjes hebt.
Ja, maar om het nou zo los over de keldervloer te strooien vind ik ook weer zo onnodig. Ik bedoelde dus van die tupperware-bakjes.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 20:45 schreef Joene het volgende:
Je hebt toch een kelder:P
whehehehe ik snap wat je bedoelde:Pquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, maar om het nou zo los over de keldervloer te strooien vind ik ook weer zo onnodig. Ik bedoelde dus van die tupperware-bakjes.
Tja jung, dan moet je toch maar die bak ijs leeglepelen en het daarin doen.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:09 schreef UIO_AMS het volgende:
Ja, maar om het nou zo los over de keldervloer te strooien vind ik ook weer zo onnodig. Ik bedoelde dus van die tupperware-bakjes.
quote:
Wat zij zegt oud!quote:
quote:Hoofddorp, voormalige groeikern, ongeveer 20 meter onder NAP. In Hoofddorp heb je de R&B avond op donderdag in de Challenge, je kan vliegtuigjes kijken bij Schiphol of bowlen bij Claus Partyhaus. Maar dan heb je het qua belevingen wel gehad daar. Zelfs de politie verveelt zich in Hoofddorp de tiefus. Dus zijn ze begonnen met het pesten van kleinere mensjes. GeenStijl bracht dit brute optreden van de politie onlangs genadeloos aan het licht. Want wat bleek? De politie bekeurt 's nachts en 's avonds Hoofddorpse jongeren puur 'omdat ze zijn'. Nee, dit is geen incident, het is structureel. Inmiddels is de gemeente Haarlemmermeer in rep en roer, agenda's worden omgegooid en vergaderingen verzet. Zowel de oppositie als de coalitie zijn het roerend met elkaar eens. GeenStijl bracht slechts het topje van de ijsberg, hier moet een einde aan komen!
Je had ook toffe smsjesquote:Op woensdag 1 november 2006 10:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja die pokerkoffer van Merel en een leasewagen van mijn werk.
Nu al een goede score dusquote:Op woensdag 1 november 2006 10:30 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja die pokerkoffer van Merel en een leasewagen van mijn werk.
Zeg, ik ben 1.90m hoorquote:Op woensdag 1 november 2006 10:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Feli A.
Dat je maar een grote jongen mag worden.
Ik bedoel maar, dan toren ik een whopping 60 mm. boven je uit.quote:
Toch schattig dat je probeert mee te doen met de grote jongens.quote:
Hehe, daar staat dan ook doorgaans het gespuis van Hoofddorp hoor. Met harde hand afstraffen!quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 10:57 schreef jogy het volgende:
het gespuis van Hoofddorp
Jups.. moet het ook met 100mm minder doen.quote:
Mennnn.. als je naar 'The Challenge' gaat is het sowieso een erg kansloze avond.quote:Op woensdag 1 november 2006 10:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Hehe, daar staat dan ook doorgaans het gespuis van Hoofddorp hoor. Met harde hand afstraffen!
Mwah... Het honkbal van de Hoofddorp Pioniers is ook okee!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Gefeliciteerd Arma.
Jogy, ik heb even gekeken, maar behalve de skibaan en het eredivisie damesteam van Meersquash te Hoofddorp kan ik ook niets interessants vinden van jouw dorp.
Aangezien het thuiswerken bijzonder goed beviel gisteren, plak ik er nog een halve dag thuiswerk aan vast. Krijg ik eindelijk het rapport af waar ik nu al weken aan werk. Voor lunch kan ik dan ook mooi het eerste kliekje van gisteravond opwarmen. En daarna naar kantoor voor een bespreking (ambtenaar hè).
LoLz... net gezien dat de nieuwe cateraar zich al heeft gevestigd in onze kantine....quote:Op woensdag 1 november 2006 11:32 schreef Joene het volgende:
Net besloten dat ik zo aelsmear ga checken again.
Welk topic Noob ?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:41 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz... net gezien dat de nieuwe cateraar zich al heeft gevestigd in onze kantine....
Maar eens ff checken wat ze kunnen.
Hey Joene... Ik ben dat ene topic kwijt man!
Bijna goed....quote:Op woensdag 1 november 2006 11:44 schreef Armageddon het volgende:
Die met die geile wijfuh!
Das voor mijn verjaardag.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:47 schreef n00cL30n het volgende:
Wordt Holleeder vandaag weer voorgeleid trouwens?.... Zag weer een hele rits motoragenten, landcruisers en twee gepantserde busjes voorbij komen op de Fok!kerweg.
Jahaa, ik weet het, maar je moet echt bij de incrowd zitten om de essentie van dit glorieuze dorp te aanschouwen!quote:Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef UIO_AMS het volgende:
Jogy, ik heb even gekeken, maar behalve de skibaan en het eredivisie damesteam van Meersquash te Hoofddorp kan ik ook niets interessants vinden van jouw dorp.
De challenge is kek manquote:Op woensdag 1 november 2006 11:18 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnn.. als je naar 'The Challenge' gaat is het sowieso een erg kansloze avond.
Dus als wij weg zijn klappen er opeens allemaal gevels om en blijken er heerlijke restaurantjes, leuke kroegen en lekkere wijven achter te schuilen?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Jahaa, ik weet het, maar je moet echt bij de incrowd zitten om de essentie van dit glorieuze dorp te aanschouwen!
Schoontopic jaquote:Op woensdag 1 november 2006 11:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Bijna goed....
"Welke fok!kers heb jij allemaal in je collectie?" ofziets... Zaten echt een paar slechte rakkers tussen.
Mennnnn... Bornholm of Graan voor Visch?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
[..]
De challenge is kek man. Ok, ik woon er 10 minuten lopen vadaan en met een groep is alles leuk, niet vaker dan eens in het half jaar overigens
.
Of opgeschoond?quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus als wij weg zijn klappen er opeens allemaal gevels om en blijken er heerlijke restaurantjes, leuke kroegen en lekkere wijven achter te schuilen?![]()
Ja duh, we zijn een tikkeltje xenofobisch ingesteld maar nadat je tien jaar in Hoofddorp woont krijg je een zilveren envelope in de brievenbus met een uitnodiging erin, als je de instructies opvolgd en goed genoeg bevonden wordt mag je meedoen. Je begint wel als 'groentje' maar zal met goed gedrag al snel volwaardig lid worden van de feestcommissie.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus als wij weg zijn klappen er opeens allemaal gevels om en blijken er heerlijke restaurantjes, leuke kroegen en lekkere wijven achter te schuilen?![]()
Bornholm, dat ligt toch in Denemarken? Met van die ronde kerken uit begin 12e eeuw?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:02 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnnn... Bornholm of Graan voor Visch?
Of opgeschoond?
Jij weet altijd hele rare dingen, UIOquote:Op woensdag 1 november 2006 12:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bornholm, dat ligt toch in Denemarken? Met van die ronde kerken uit begin 12e eeuw?
Ik heb een gezonde interesse voor de wereld om mij heen, Rip. Een wereld die verder reikt dan flutprogramma's op tv bijvoorbeeld.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb een gezonde interesse voor de wereld om mij heen, Rip. Een wereld die verder reikt dan flutprogramma's op tv bijvoorbeeld.
Paxquote:Op woensdag 1 november 2006 12:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnn... Bornholm of Graan voor Visch?
Mijn hoofddorps is vrij slecht - waar hebben jullie het in godsnaam over?quote:
De wijken van het altijd vrolijke Hoofddorpquote:Op woensdag 1 november 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn hoofddorps is vrij slecht - waar hebben jullie het in godsnaam over?
Ah, okay. Het klinkt allemaal heel swingendquote:Op woensdag 1 november 2006 13:11 schreef jogy het volgende:
[..]
De wijken van het altijd vrolijke Hoofddorp.
Overbos, Graan voor visch, pax, centrum, Bornholm en als laatste toevoeging Floriander.
aangezien quizen meestal bestaan uit nichtenvragen en flutprogramma's denk ik dat wij een beter duo zouden vormen. zolang ze maar dingen vragen over antm en hntmquote:Op woensdag 1 november 2006 12:53 schreef Ripley het volgende:
[..]Dan moeten we samen meedoen met eem quiz. Ik weet namelijk best veel van flutprogramma's
Oké, één wijk genoemd naar een hockeyclub in Beverwijk, één naar een restaurant in Spaarnwoude, één naar een reisbureauterm voor aantal personen, één naar de centrale ligging in een plaats, één naar een verdwaald Deens eiland en één naar de vijfjaarlijkse bloemenshow (maar dan anders). En waar ligt dan het Arnolduspark?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:11 schreef jogy het volgende:
De wijken van het altijd vrolijke Hoofddorp.
Overbos, Graan voor visch, pax, centrum, Bornholm en als laatste toevoeging Floriander.
Nee, naar mijn ikea kledingkastquote:Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
één naar een reisbureauterm voor aantal personen
"hier moet u links-af, u bent aan-ge-ko-men op uw eind-be-stem-ming: de bil-ly-str-aat in de wijk Pax"quote:
In de buurt van de ringweg, weet ik veel hoe dat heetquote:Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Oké, één wijk genoemd naar een hockeyclub in Beverwijk, één naar een restaurant in Spaarnwoude, één naar een reisbureauterm voor aantal personen, één naar de centrale ligging in een plaats, één naar een verdwaald Deens eiland en één naar de vijfjaarlijkse bloemenshow (maar dan anders). En waar ligt dan het Arnolduspark?
Zat er geen plattegrond in je zilveren enveloppe?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
In de buurt van de ringweg, weet ik veel hoe dat heet.
Ik ben er geboren dus ik hoef geen uitnodigingquote:Op woensdag 1 november 2006 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zat er geen plattegrond in je zilveren enveloppe?![]()
my dear...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben er geboren dus ik hoef geen uitnodiging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |