Net gewordenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:56 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ah, hier zijn we al.
R is dus 18.
Interessant.
"wil je een likje van mijn lolly? "quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Lust jij dan wel een snoepje, meisje?
Heb jij ook een lekkere lollie?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:03 schreef miss_bleu het volgende:
"wil je een likje van mijn lolly? "
Net bij de mediamarkt gehaaldquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Heb jij ook een lekkere lollie?
Ik wist niet dat die tegenwoordig ook "massagestaven" verkopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:06 schreef miss_bleu het volgende:
Net bij de mediamarkt gehaald
Zelfs de etos verkoopt die, JKquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die tegenwoordig ook "massagestaven" verkopen.
Ik probeerde het even op te zoeken voor je, JK, maar ik kan niet vinden welke. Alleen dat je ze ook bij de Free Record Shop kunt kopen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tjonge! Daar kijk ik van op.
Benne het wel goede?
Waarop de verkoper je natuurlijk ongelovend aankeek.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:26 schreef Ripley het volgende:
Ik probeerde het even op te zoeken voor je, JK, maar ik kan niet vinden welke. Alleen dat je ze ook bij de Free Record Shop kunt kopen.
"Hallo, mag ik de nieuwe van madonna en een tarzan, alstublieft?" Het is een cadeautje."
Pure fictie, JK. Echtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarop de verkoper je natuurlijk ongelovend aankeek.
Dunkt me.
Die zag ik ook liggen jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:21 schreef miss_bleu het volgende:
de hema heeft ook al condooms
Wilt u er ook batterijen bij?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik probeerde het even op te zoeken voor je, JK, maar ik kan niet vinden welke. Alleen dat je ze ook bij de Free Record Shop kunt kopen.
"Hallo, mag ik de nieuwe van madonna en een tarzan, alstublieft?" Het is een cadeautje."
ah, ja. Toevallig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:36 schreef Tally het volgende:
De kijkshop heeft ook een erotiek afdeling
Maar dan alleen online![]()
Kwam ik gister toevallig op terecht
Ja, echt bizar, zo vind ik heel vaak plaatjes van nakende vrouwen!quote:
Moet ik hem insealen zodat hij geruild kan worden?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Wilt u er ook batterijen bij?
De penlites zitten niet in de verpakking namelijk..
Gek is dat he?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, echt bizar, zo vind ik heel vaak plaatjes van nakende vrouwen!
Stoppen ze 'm dan in een Hema-condoom?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef miss_bleu het volgende:
Moet ik hem insealen zodat hij geruild kan worden?
Nee eigenlijk niet..quote:
Ja doe maar want ik weet namelijk niet of ze hem al heeft..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:54 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
Moet ik hem insealen zodat hij geruild kan worden?
Aan het uiteinde dichtgesmoltenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Stoppen ze 'm dan in een Hema-condoom?
Dat heb ik altijd als ik de knop "geile piraat" ziequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:17 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet..
Ik keek op de kijkshop site..
En daar stond een knop Kijkshop intiem..
En daar drukte ik op..
Zo eigenlijk was het niet zo toevallig..
¿Que?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:23 schreef Ripley het volgende:
Dat heb ik altijd als ik de knop "geile piraat" zie
Daarvan gaan bij jou de sappen wel stromen, om het zo maar even te zeggen?quote:
Dat roept wel het dinsdagochtend gevoel op, jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daarvan gaan bij jou de sappen wel stromen, om het zo maar even te zeggen?
Je zit nu toch niet met een dikke vrijmidol achter je PC hè?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:43 schreef Ripley het volgende:
Dat roept wel het dinsdagochtend gevoel op, ja![]()
![]()
Is wel de bedoeling, kan het alleen _nog_ niet met zekerheid zeggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:03 schreef Armageddon het volgende:
Kwam die n00b nu ook de 18e?
Waar hangt dat van af dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:29 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is wel de bedoeling, kan het alleen _nog_ niet met zekerheid zeggen.
En speciaal voor Rip.
|geile-piraat-knop|
Ik weet nu ff niet meer of ik nou die avond of de week erop een teambuidling avond heb van mijn werk.quote:
Zal ik even doen. Heb altijd al een n00b op mijn msn willen hebben. ;-)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:08 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik weet nu ff niet meer of ik nou die avond of de week erop een teambuidling avond heb van mijn werk.
Maareuh.... Als je wilt kun je mijn mail adres toevoegen aan je MSN buddie list?
SWEET!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 22:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zal ik even doen. Heb altijd al een n00b op mijn msn willen hebben. ;-)
He, het schijnt (vertelde gday net, had in de Angenent stamboom gekeken) dat wij verre familie zijn, 12 generaties terug hadden wij dezelfde vooroudersquote:
Welke mongool staat er nu op zaterdag om 08:00 op?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 08:15 schreef Joene het volgende:
Ja hoi ! Hier zijn jullie ! Brossers!
ik niet het was 6:15quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:17 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Welke mongool staat er nu op zaterdag om 08:00 op?
Bekend gevoel.quote:Op maandag 30 oktober 2006 09:05 schreef Joene het volgende:
*wil niet*
Heeeeyzzzzzz naar iedereen!quote:
Mennnnn.. op een of andere manier wil ik niet scoren.quote:
Een liefdesbrief aan mijn baasquote:
quote:Beste Baas,
Steek die baan van mij maar in je reet!
Groetjes,
J.
wheheequote:
p.s. en niet vergeten, de tering!quote:Op maandag 30 oktober 2006 10:34 schreef Armageddon het volgende:
Beste Baas,
Ongezien de tiefus!
Groetjes,
J.
Graag gedaan hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:01 schreef Joene het volgende:
lief dat jullie allemaal zo goed meedenken
Nu al?quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:33 schreef Joene het volgende:
Lunsj teim.
Hai moppie!quote:
Koffie goed!quote:Op maandag 30 oktober 2006 11:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Koffie is mijn vrind dees' morgen..
quote:*jeroen* zegt:
tering wat is de fokkerweg trouwens een herfst weg geworden in 1 weekend zeg
Het is mij.... Ome Les... zegt:
Echt overal.. zo'n beetje
*jeroen* zegt:
ja gewoon in 1 weekend
*jeroen* zegt:
vrijdag was het nog mooi
LoLz... Jesters zeg ik jeh!
*jeroen* zegt:
Nou doe mij er een paa
*jeroen* zegt:
r
Yupquote:
Ach best hoorquote:Op maandag 30 oktober 2006 11:37 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hai moppie!
Alles lekker vanochtend?
Lekker hoor...quote:
* n00cL30n geeft MSN maar ff een slinger en ziet twee nieuwe contacten. EUREKA!quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:40 schreef Armageddon het volgende:
ome les waarom verschijnt u niet op mijn msn?
stop?quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:52 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Lekker hoor...
druk weekje gehad, ondanks vrije dagen... En dan ook nog eens een maat helpen verhuizen en mijn hamstring verrekken.
[..]
* n00cL30n geeft MSN maar ff een slinger en ziet twee nieuwe contacten. EUREKA!
Ik had nu een beeld voor ogenquote:
Zo van een hamster die als string gebruikt werd ?quote:
Nee eerder een chineesedwerghamster met stringquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Zo van een hamster die als string gebruikt werd ?
Dat kreeg ik dus ook..quote:
LoLz.... ik in string... Hahahahahahahahaquote:Op maandag 30 oktober 2006 13:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat kreeg ik dus ook..
Toen dacht ik misschien toch nog maar een keertje lezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |