Neeheej een hamsterquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
LoLz.... ik in string... Hahahahahahahaha
Bij mijn beste vriendin werken ze met zijn 5 en daar zijn er 2,5 overspannen. Ook handigquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:10 schreef Tally het volgende:
Mijn collega heeft net ontslag genomen
En dat op een afdeling waar 2 mensen werken
Waarvan er eentje (ik dus) al ontslag had genomen..
ZE KUNNEN DE AFDELING OPDOEKEN!!!
En de andere 2,5 zeker met zwangerschapsverlof.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:14 schreef Ripley het volgende:
Bij mijn beste vriendin werken ze met zijn 5 en daar zijn er 2,5 overspannen. Ook handig
De simpelste....quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:19 schreef Tally het volgende:
O men ik ben echt benieuwd hoe ze dit gaan "oplossen"
Hier vroegen ze ook aan een collega "ben je van plan zwanger te worden binnenkort?"quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:30 schreef Armageddon het volgende:
Bij mijn vorige werk moesten nieuwe vrouwelijke werkneemsters hun eierstokken inleveren.
Jij doet toch alleen aan geyle neuqseks met voorbehoedsmiddelen enzo?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hier vroegen ze ook aan een collega "ben je van plan zwanger te worden binnenkort?"
Aan mij dan weer niet, kennelijk kom ik niet heel moederlijk over
getver middelen.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen aan geyle neuqseks met voorbehoedsmiddelen enzo?
Wat moet, dat moet he?quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen aan geyle neuqseks met voorbehoedsmiddelen enzo?
Strippokerquote:Op maandag 30 oktober 2006 14:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Jij doet toch alleen aan geyle POKERseks enzo?
ok, dan maar met fichesquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik begin te twijfelen of ik de 18e wel kan
Jij bent dan ook een fris blomke van 18.quote:Op maandag 30 oktober 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
Hier vroegen ze ook aan een collega "ben je van plan zwanger te worden binnenkort?"
Aan mij dan weer niet, kennelijk kom ik niet heel moederlijk over
Lidmaatschap op het Troskompas?quote:
Ah ja, dat was ik even vergetenquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een fris blomke van 18.
Damn!quote:Op maandag 30 oktober 2006 15:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuh i.v.m. mijn uitermate sjiek hendige manier van oplichters ontmaskeren.
Radar ?:Dquote:Op maandag 30 oktober 2006 15:44 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuh i.v.m. mijn uitermate sjiek hendige manier van oplichters ontmaskeren.
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef GI het volgende:
dinsdagmorgen
Gelukkig heb je nog wel internet.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:30 schreef miss_bleu het volgende:
lallal goooedemorgen.
Dag2 van ik kan geen drol doen. (gisterenochtend toen we binnen kwamen was onze development server dood en nog steeds ) lalalalalalala
Hoiquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:30 schreef miss_bleu het volgende:
lallal goooedemorgen.
Dag2 van ik kan geen drol doen. (gisterenochtend toen we binnen kwamen was onze development server dood en nog steeds ) lalalalalalala
Zetten jij en tally wel even die webcam aan deze keer?quote:
zit je ook in amsterdam?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Hoi
Kom maar gezellig hier buurten dan he? ;P
Ik op een ander treurig industrieterreinquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
bijlmer city naast de betonne hamburger
Ik heb uitzicht op zee.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Ripley het volgende:
Ik op een ander treurig industrieterrein
aaaaaaaaah... geen winkelcentrum in de buurt?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
jij werkt in dat gebouw daar vlak bij de peugeot dealer ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:14 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:18 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
aaaaaaaaah... geen winkelcentrum in de buurt?
En bevalt dat uitzicht ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:29 schreef GI het volgende:
Ik kijk uit op station sloterdijk aan de linkerkant en op de A10 aan de rechterkant...
klinkt goed ! Ook nog beetje betaalbaar ?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:42 schreef miss_bleu het volgende:
Ik denk dat ik voor de wokschotel met kip en groenten boven in de kantine ga
4 eurie voor een heel vol bordquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:43 schreef Joene het volgende:
[..]
klinkt goed ! Ook nog beetje betaalbaar ?
Ik zit in Duh Haag.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:39 schreef miss_bleu het volgende:
zitten we allemaal mooi over adam verdeeld. En kunnen we helaas niet met ze alle lunchen
Onze kantineneger heeft op dinsdag altijd lekkere saladesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:42 schreef miss_bleu het volgende:
Ik denk dat ik voor de wokschotel met kip en groenten boven in de kantine ga
Ej heb jij een kantineneger?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Onze kantineneger heeft op dinsdag altijd lekkere salades![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik werk van huis uit vandaag en maak heerlijke boterhammen voor mezelf. Met oude kaas die uit elkaar valt als je er alleen maar naar kijkt. En die eet ik in het zonnetje op met uitzicht op de gracht. Met een kop thee natuurlijk.
Troost je in de gedachte dat ik normaliter uitzicht heb op het lelijkste plein van Amsterdam. Het Weesperplein.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:53 schreef miss_bleu het volgende:
ik heb uitzicht op het margietgebouw en een half open bijlmer CS
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:52 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik werk van huis uit vandaag en maak heerlijke boterhammen voor mezelf. Met oude kaas die uit elkaar valt als je er alleen maar naar kijkt. En die eet ik in het zonnetje op met uitzicht op de gracht. Met een kop thee natuurlijk.
En speciaal voor Rip.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 10:12 schreef GI het volgende:
Zeg, is het niet dinsdagmorgen ?
Ik kon het uiteraard weer niet latenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:04 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
En speciaal voor Rip.
|geile-piraat-knop|
Joene en ik kijken trouwens uit over de mooie Fok!kerweg en de mooie start-/landingsbanen van Schiphol!
bigbrother?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:39 schreef Armageddon het volgende:
Ik kijk nergens op uit want ik het geen ramen.
Dat vind ik zo'n depressief dorpquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:41 schreef jogy het volgende:
Hoofddorp
Ik woon er onderhand als 27 jaar, vind er niks depressiefs aan eigenlijkquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n depressief dorp
Sterkte jogy![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik woon er onderhand als 27 jaar, vind er niks depressiefs aan eigenlijk.
Graag gedaan.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:44 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik kon het uiteraard weer niet laten
Ik ondertussen al 30 jaar in Zwanenburg.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is correct.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Echt? misschien heb ik tot nu toe de highlights gemist, maar het komt nogal ongezellig over
ik weet in hoofddorp alleen deMcdonalds te vinden dat vind ik al ver genoeg richting hoofddorp.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:59 schreef jogy het volgende:
[..]
Kun je beter ff de A4 opgaan en ff doortuffen...quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:09 schreef Joene het volgende:
[..]
ik weet in hoofddorp alleen deMcdonalds te vinden dat vind ik al ver genoeg richting hoofddorp.
Das de verkeerde kant op NOOB !quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Kun je beter ff de A4 opgaan en ff doortuffen...
BK in het wegrestaurant?
Zoiets ja. Ik zit hier in een kantoor zonder ramen. Dat gaat straks lekker worden als het vroeg donker is en laat licht. Dan zie ik een paar maanden geen daglicht meer.quote:
Vergis je niet in de sfeervolle omgeving van het Arnolduspark en de skibaan aldaar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:Echt? misschien heb ik tot nu toe de highlights gemist, maar het komt nogal ongezellig over
Gewoon de ARBO een anonieme tip geven.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zoiets ja. Ik zit hier in een kantoor zonder ramen. Dat gaat straks lekker worden als het vroeg donker is en laat licht. Dan zie ik een paar maanden geen daglicht meer.
Oh zeker, het is een dorp met 80.000 inwoners onderhand en nóg hebben we maar 2 barretjes die een beetje lopen en één disco voor 16 jaar en jonger, maar ik heb hier al mijn vrienden op een kluitje dus dat maakt al heel wat goed, plus een goede verbinding naar plekken waar wel wat te beleven valt qua uitgaan. En niet te vergeten twee meertjes en een bos waar je heerlijk kan lapzwansen als het zomer isquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]Echt? misschien heb ik tot nu toe de highlights gemist, maar het komt nogal ongezellig over
kan je lekker naar de piloten zwaaienquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:03 schreef n00cL30n het volgende:
Ik ondertussen al 30 jaar in Zwanenburg.
ah, op die fiets.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:46 schreef jogy het volgende:
[..]
Oh zeker, het is een dorp met 80.000 inwoners onderhand en nóg hebben we maar 2 barretjes die een beetje lopen en één disco voor 16 jaar en jonger, maar ik heb hier al mijn vrienden op een kluitje dus dat maakt al heel wat goed, plus een goede verbinding naar plekken waar wel wat te beleven valt qua uitgaan. En niet te vergeten twee meertjes en een bos waar je heerlijk kan lapzwansen als het zomer is.
Als je naar McD gaat ben je behoorlijk n00b! N44b!quote:
Jups!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:48 schreef jogy het volgende:
[..]
kan je lekker naar de piloten zwaaien.
Men FastFood , terwijl je zo lekker kan eten in aelsmear.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 13:57 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Als je naar McD gaat ben je behoorlijk n00b! N44b!
Bah..... Naar McD terwijl BK zo dichtbij zit!
Is het een goede digitale spiegelreflexcamera? IK ben nl. op zoek naar tipsquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:33 schreef jogy het volgende:
Ik kan mijn camera met waterschade ophalen van de Block, gerepareerd en ¤ 0.- kosten
.
Canon
.
Nope, het is Deze. Ik wilde gewoon een kleine handige camera voor het uitgaan/vakantiesquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:34 schreef Ripley het volgende:
[..]
Is het een goede digitale spiegelreflexcamera? IK ben nl. op zoek naar tips
Ah, okayquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, het is Deze. Ik wilde gewoon een kleine handige camera voor het uitgaan/vakanties.
En Arma, ik ben ermee naar eenschuimparty
gegaan, dat was ook niet echt een heel helder idee nee.
Het was een verjaardag van iemand en met bier is alles leukquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ah, okay
Wie gaat er dan ook naar een schuimparty![]()
Vooral de tuin vind ik erg minimalistischquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |