Dus als wij weg zijn klappen er opeens allemaal gevels om en blijken er heerlijke restaurantjes, leuke kroegen en lekkere wijven achter te schuilen?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:49 schreef jogy het volgende:
[..]
Jahaa, ik weet het, maar je moet echt bij de incrowd zitten om de essentie van dit glorieuze dorp te aanschouwen!
Schoontopic jaquote:Op woensdag 1 november 2006 11:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Bijna goed....
"Welke fok!kers heb jij allemaal in je collectie?" ofziets... Zaten echt een paar slechte rakkers tussen.
Mennnnn... Bornholm of Graan voor Visch?quote:Op woensdag 1 november 2006 11:51 schreef jogy het volgende:
[..]
De challenge is kek man. Ok, ik woon er 10 minuten lopen vadaan en met een groep is alles leuk, niet vaker dan eens in het half jaar overigens
.
Of opgeschoond?quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus als wij weg zijn klappen er opeens allemaal gevels om en blijken er heerlijke restaurantjes, leuke kroegen en lekkere wijven achter te schuilen?![]()
Ja duh, we zijn een tikkeltje xenofobisch ingesteld maar nadat je tien jaar in Hoofddorp woont krijg je een zilveren envelope in de brievenbus met een uitnodiging erin, als je de instructies opvolgd en goed genoeg bevonden wordt mag je meedoen. Je begint wel als 'groentje' maar zal met goed gedrag al snel volwaardig lid worden van de feestcommissie.quote:Op woensdag 1 november 2006 11:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dus als wij weg zijn klappen er opeens allemaal gevels om en blijken er heerlijke restaurantjes, leuke kroegen en lekkere wijven achter te schuilen?![]()
Bornholm, dat ligt toch in Denemarken? Met van die ronde kerken uit begin 12e eeuw?quote:Op woensdag 1 november 2006 12:02 schreef n00cL30n het volgende:
Mennnnn... Bornholm of Graan voor Visch?
Of opgeschoond?
Jij weet altijd hele rare dingen, UIOquote:Op woensdag 1 november 2006 12:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Bornholm, dat ligt toch in Denemarken? Met van die ronde kerken uit begin 12e eeuw?
Ik heb een gezonde interesse voor de wereld om mij heen, Rip. Een wereld die verder reikt dan flutprogramma's op tv bijvoorbeeld.quote:
quote:Op woensdag 1 november 2006 12:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik heb een gezonde interesse voor de wereld om mij heen, Rip. Een wereld die verder reikt dan flutprogramma's op tv bijvoorbeeld.
Paxquote:Op woensdag 1 november 2006 12:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mennnnn... Bornholm of Graan voor Visch?
Mijn hoofddorps is vrij slecht - waar hebben jullie het in godsnaam over?quote:
De wijken van het altijd vrolijke Hoofddorpquote:Op woensdag 1 november 2006 13:01 schreef Ripley het volgende:
[..]
Mijn hoofddorps is vrij slecht - waar hebben jullie het in godsnaam over?
Ah, okay. Het klinkt allemaal heel swingendquote:Op woensdag 1 november 2006 13:11 schreef jogy het volgende:
[..]
De wijken van het altijd vrolijke Hoofddorp.
Overbos, Graan voor visch, pax, centrum, Bornholm en als laatste toevoeging Floriander.
aangezien quizen meestal bestaan uit nichtenvragen en flutprogramma's denk ik dat wij een beter duo zouden vormen. zolang ze maar dingen vragen over antm en hntmquote:Op woensdag 1 november 2006 12:53 schreef Ripley het volgende:
[..]Dan moeten we samen meedoen met eem quiz. Ik weet namelijk best veel van flutprogramma's
Oké, één wijk genoemd naar een hockeyclub in Beverwijk, één naar een restaurant in Spaarnwoude, één naar een reisbureauterm voor aantal personen, één naar de centrale ligging in een plaats, één naar een verdwaald Deens eiland en één naar de vijfjaarlijkse bloemenshow (maar dan anders). En waar ligt dan het Arnolduspark?quote:Op woensdag 1 november 2006 13:11 schreef jogy het volgende:
De wijken van het altijd vrolijke Hoofddorp.
Overbos, Graan voor visch, pax, centrum, Bornholm en als laatste toevoeging Floriander.
Nee, naar mijn ikea kledingkastquote:Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
één naar een reisbureauterm voor aantal personen
"hier moet u links-af, u bent aan-ge-ko-men op uw eind-be-stem-ming: de bil-ly-str-aat in de wijk Pax"quote:
In de buurt van de ringweg, weet ik veel hoe dat heetquote:Op woensdag 1 november 2006 13:59 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Oké, één wijk genoemd naar een hockeyclub in Beverwijk, één naar een restaurant in Spaarnwoude, één naar een reisbureauterm voor aantal personen, één naar de centrale ligging in een plaats, één naar een verdwaald Deens eiland en één naar de vijfjaarlijkse bloemenshow (maar dan anders). En waar ligt dan het Arnolduspark?
Zat er geen plattegrond in je zilveren enveloppe?quote:Op woensdag 1 november 2006 14:17 schreef jogy het volgende:
[..]
In de buurt van de ringweg, weet ik veel hoe dat heet.
Ik ben er geboren dus ik hoef geen uitnodigingquote:Op woensdag 1 november 2006 14:18 schreef Ripley het volgende:
[..]
Zat er geen plattegrond in je zilveren enveloppe?![]()
my dear...quote:Op woensdag 1 november 2006 14:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben er geboren dus ik hoef geen uitnodiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |