Moest ie sowieso al.quote:Op zondag 29 oktober 2006 17:51 schreef Merkie het volgende:
Sukkel DK.
Als dat van die 12% echt waar is moet Van den Herik z.s.m. vertrekken.
quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:03 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat is er nog 's met Vlaar aan de hand?
quote:Al vanaf eind augustus heeft Ron Vlaar niet meer gespeeld voor Feyenoord. Maar momenteel staat hij op het punt weer vol mee te gaan trainen. Hij doet het grootste deel van de training al mee, alleen partijtjes laat hij nog aan zich voorbij gaan. Hij liep de voetblessure waardoor hij niet kan spelen op in de wedstrijd tegen het Engelse Reading.
Toen was de verwachting dat hij er een paar weekjes uit zou zijn, maar dat bleek tegen te vallen. Aanstaande maandag moet hij naar het ziekenhuis voor een scan om te kijken of alles weer goed zit in zijn wreef en of de artsen hem weer toestemming geven zich maximaal in te spannen.
quote:29-10-2006 - 'Lening was aan dochterbedrijf van Jorien van den Herik'
Radio Rijnmond analist Emile Schelvis liet in een analyse bij Radio Rijnmond weten dat inmiddels is uitgelekt dat de beruchte lening met 12% rente aan Feyenoord is verstrekt, is gegeven door het op Cyprus gevestigde Jo-An Investments ltd. Het bedrijf dat de initialen draagt van de Feyenoord voorzitter zou een volle dochter zijn van Jorien van den Herik BV. Indien dat bericht klopt zou dat betekenen dat de voorzitter formeel een lening van 12% aan hemzelf zou hebben goedgekeurd.
Bron: Feyenoord Netwerk
Tja misschien dat ze Ali een kans kunnen geven centraal? En ik ben ook geen fan van Vincken, van mij mogen ze hem weg doen en de Ceulaar houden in plaats van andersom.quote:Op zondag 29 oktober 2006 18:33 schreef ViVe het volgende:
Met Castelen en Huysegems en Charidinges in de spits, heb je toch nog een behoorlijke aanval hoor. Castelen is altijd gevaarlijk met ze snelheid. Dus van mij mag die weer terug komen. Niet de beste speler van Feyenoord, maar vind hem beter als Vincken.
Alles beter dan die waardeloze Vincken.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef Tomasso het volgende:
Waar gaat het hier in godsnaam over? Castelen? Ali in de spits?
Pfffff, hou op
quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Alles beter dan die waardeloze Vincken.
[..]
[..]
Nee hoor. Ik heb vandaag zeer goed kunnen zien wat er schort aan het spel van Vincken. Kolkka deed het op zijn positie beter.quote:
Was zeker een mooi weekendje, gisteren naar Valkenburg geweest en lekker gefeest en dit was een mooie afsluiter. Inderdaad te triest voor woorden die gasten op de lange zijdequote:Op zondag 29 oktober 2006 19:27 schreef hippo-clippo het volgende:
Mooi weekendje limburg gehad. Goede wedstrijd, maar wat was die vincken slecht zeg. Die gozert kan echt niks, wordt steeds aan de kant gezet door de verdediger. Geeneen goede voorzet gezien, terwijl Kolka wel goede voorzetten had in de 2e helft. Huijsegems was goed bezig, voor mij de beste van het veld. Hopelijk trekt hij deze lijn door.
Ohja het was een beetje triest dat die Feijenoordsupporters met kinderen weggestuurd werden van vak z. En die trieste 'helden' van joda die even kwamen buurten voor die vader met kind met een Feijenoordvlag![]()
Wat was er in de bus dan?quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een geweldige dag zeg 7.15 uur weg, 19.05 terug![]()
Super wedstrijd gezien, eindelijk gewonnen weer uit.
Wat was die reis terug vanaf het stadion met de bus naar het station in heerlen toch leuk![]()
Wie zat daar nog meer in ?
Wat een rot moffen is dat roda publiek trouwens
Rennen in je eigen stad![]()
Ik moet je helaas gelijk geven dat Kolkka beter is dan Vincken. Vincken is gewoon veels te licht en kan nauwelijks een man passeren.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:58 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb vandaag zeer goed kunnen zien wat er schort aan het spel van Vincken. Kolkka deed het op zijn positie beter.
Dat heb ik elke thuiswedstrijd dat ik half 8 ga en 7 uur thuis benquote:Op zondag 29 oktober 2006 20:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Wat een geweldige dag zeg 7.15 uur weg, 19.05 terug![]()
kwam zo lijnbus groep feyenoorders naar station brengen, politie begeleiding er achteraan. beetje uitdagen van beide kanten met voorbij komende mensen, dus 2 van die gasten staan naast die bus wouden wat doen, kwam de politie er aan kreeg die een duw, pleurt die bijna op zn maat. komen ze terug kwam politie weer kreeg die tikken met de stokquote:
Gast is jong en lijkt nu eindelijk eens een reeks wedstrijden te mogen gaan spelen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:31 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik moet je helaas gelijk geven dat Kolkka beter is dan Vincken. Vincken is gewoon veels te licht en kan nauwelijks een man passeren.
Van mij mag ie, want ik ben absoluut geen fan van Kolkka.quote:Op zondag 29 oktober 2006 20:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Gast is jong en lijkt nu eindelijk eens een reeks wedstrijden te mogen gaan spelen.
Geef 'em de kans te groeien.
Die gast werd weggestuurd vanwege die feyenoord vlag waar die zo nodig mee moest gaan zwaaien, niet meer als normaal dat je er dan wordt uitgezet als je het mij vraagt.quote:Op zondag 29 oktober 2006 19:27 schreef hippo-clippo het volgende:
Ohja het was een beetje triest dat die Feijenoordsupporters met kinderen weggestuurd werden van vak z. En die trieste 'helden' van joda die even kwamen buurten voor die vader met kind met een Feijenoordvlag![]()
NSB volk op de lange zijdequote:Op zondag 29 oktober 2006 21:02 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Die gast werd weggestuurd vanwege die feyenoord vlag waar die zo nodig mee moest gaan zwaaien, niet meer als normaal dat je er dan wordt uitgezet als je het mij vraagt.
Even later was die trouwens te bewonderen op de eretribune..![]()
Tja op oost 13 zaten ook genoeg feyenoorder'squote:Op zondag 29 oktober 2006 21:02 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Die gast werd weggestuurd vanwege die feyenoord vlag waar die zo nodig mee moest gaan zwaaien, niet meer als normaal dat je er dan wordt uitgezet als je het mij vraagt.
Even later was die trouwens te bewonderen op de eretribune..![]()
Wat moet dat voorstellenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef zevenkamp het volgende:
[afbeelding]
TIFO daar ging niet zo goed
Het hele stadion moest geel zwart worden ofzoquote:
Precies vind castelen superquote:Op zondag 29 oktober 2006 19:21 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Tja had er dan zelf naar toegestapt om er iets van te zeggenquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Tja op oost 13 zaten ook genoeg feyenoorder's
Ze stonden ook met te zingen enzo
Ze mochten zelf's spandoeken ophangen![]()
laf volkquote:Op zondag 29 oktober 2006 21:54 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Tja had er dan zelf naar toegestapt om er iets van te zeggen![]()
oh nee wacht, jullie gaan ze van afstand aanwijzen bij stewards![]()
D'r was geen eens een patroon gepland. Enige wat er was gepland was vak om vak. Dus 1 vak geel 1 vak zwart.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:27 schreef zevenkamp het volgende:
[afbeelding]
TIFO daar ging niet zo goed
Klopt, we denken nu ook niet dat we kampioen worden hoor. Het gaat in ieder geval beter maar moet nog een hoop gebeuren. Zonder nieuwe aankopen blijft het slecht.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:58 schreef DarkShine het volgende:
Op basis van het wedstrijdbegin en de 2de helft verdient, maar wat een dramatische wedstrijd! Die 2 overwinningen van jullie brengen jullie niet echt verder als het op deze manier verder gaat!
Drie punten vandaag gingen ook mee dankzij Timmer, vooral die redding op de inzet van van Tornhout. Als het daar 2-0 was geworden was het afgelopen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:00 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Klopt, we denken nu ook niet dat we kampioen worden hoor. Het gaat in ieder geval beter maar moet nog een hoop gebeuren. Zonder nieuwe aankopen blijft het slecht.
Het mag ook wel eens is een keer dat Timmer punten voor Feyenoord pakt na z'n twijfelachtige optredens de laatste zoveel wedstrijden.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:02 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Drie punten vandaag gingen ook mee dankzij Timmer, vooral die redding op de inzet van van Tornhout. Als het daar 2-0 was geworden was het afgelopen.
Hehe daar heeft hij geen goeie ervaringen meequote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Welke rij zat jij jorientje?
Ik had je graag willen ontmoeten![]()
Die teksten onder foto's slaan ook nergens op.quote:Op zondag 29 oktober 2006 21:39 schreef jorienvdherik het volgende:
paupers van roda
[afbeelding]
Het zijn en blijven Rotterdammers. Een irritanter publiek is er niet.
roda zijn maar moffen
uitvak helaasquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:07 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Welke rij zat jij jorientje?
Ik had je graag willen ontmoeten![]()
Beter dan ermee heulen.quote:Op zondag 29 oktober 2006 22:30 schreef DarkShine het volgende:
DuitsersHow original!
Volgens mij had Rotterdam geen goede ervaring ermee, toch?
Goed dat ik geen NSB'er ben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |