Vond hem wel redelijk om te zienquote:Op zondag 29 oktober 2006 14:23 schreef ruud_fr het volgende:
mooi, 3 punten
ik weet niet hoe de wedstrijd was, maar Lucius in de verdediging en Buijs op het middenveld lijkt te werken
Hij heeft een half jaar moeten revalideren maar hij gaf idd een paar mooie passjes.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:19 schreef Ludacriss het volgende:
Ohja trouwens.... bedankt voor Ghaly bij de Spurs! Die gast was gister samen met Lennon de beste speler van het veld ( tegen Besiktas ook), heerlijk om hem in z'on goede doen te zien. Bedankt voor die mooie koopje![]()
![]()
Is wel goed voor het moreel dit, hopen dat ze nu een stijgende lijn kunnen oppikken, dan staan we met de winterstop gewoon weer eerste of niet natuurlijk!quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:26 schreef R81 het volgende:
Huysegems & Greene![]()
Toch weer knap, van 1-0 naar 1-2
quote:Op zondag 29 oktober 2006 14:28 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Is wel goed voor het moreel dit, hopen dat ze nu een stijgende lijn kunnen oppikken, dan staan we met de winterstop gewoon weer eerste of niet natuurlijk!
Nou hij eenmaal scoort is het een top-aankoop ? De afgelopen weken zaten jullie hem alleen maar uit te fluitenquote:Op zondag 29 oktober 2006 13:18 schreef Merkie het volgende:
Charisteas topaankoop.
Sar-ca-smequote:Op zondag 29 oktober 2006 15:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou hij eenmaal scoort is het een top-aankoop ? De afgelopen weken zaten jullie hem alleen maar uit te fluitenLekker hypocriet ....
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nou hij eenmaal scoort is het een top-aankoop ? De afgelopen weken zaten jullie hem alleen maar uit te fluitenLekker hypocriet ....
quote:blabla...
De Guzman stond toen met een vrije trap aan de basis van Feyenoords gelijkmaker. Zijn assist werd in eerste instantie door iedereen gemist en leek een gemakkelijke prooi voor Roda verdediger Saeijs. Tot Charisteas merkte dat de aanvoerder van de Limburgers de bal maar niet onder controle kreeg. Toen was hij er als de kippen bij om zijn eerste goal in dienst van Feyenoord te scoren. Charisteas ramde de bal van korte afstand achter Kujovic en vierde zijn goal uitbundig met de Feyenoord supporters achter het doel.blabla
Tsja mag ook wel, deze man staat de laatste weken zwaar onder vuur en probeert zich constant te manifesteren in het elftal. Helaas waren er veel supporters die niks in hem zagen en maakte sommige al een gebaar van dat hij terug moest naar Amsterdam. Ik formuleer het nou even fatsoenlijk, maar de scheldwoorden die eruit kwamen........quote:
Ja ja nou weten we het welquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:36 schreef Cart_man het volgende:
Terecht, weg ermee.
Die verstond ie vast nietquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Tsja mag ook wel, deze man staat de laatste weken zwaar onder vuur en probeert zich constant te manifesteren in het elftal. Helaas waren er veel supporters die niks in hem zagen en maakte sommige al een gebaar van dat hij terug moest naar Amsterdam. Ik formuleer het nou even fatsoenlijk, [b]maar de scheldwoorden die eruit kwamenp/b]........
Uiteraard sarcasme. Alleen heb ik opzich weinig tegen Chari.quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:08 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Sar-ca-sme![]()
Mag ik hopen tenminste
chari
we gaan in beroepquote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Erasmusch het volgende:
Benieuwd of Lazovic volgende week geschorst is.
Het blijft een goede voetballer, maar hij kan zich amper beheersen. Buijs is ook zo'n voorbeeld....quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:56 schreef Erasmusch het volgende:
Benieuwd of Lazovic volgende week geschorst is.
Jij hebt er wel kijk op he?quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Het blijft een goede voetballer, maar hij kan zich amper beheersen. Buijs is ook zo'n voorbeeld....![]()
je hebt gelijk het was idd geen rode kaart , en ik ben er ook bang voor dat de KNJB niet terug gaat draaien , maar ff afwachten waarneer de uitslag van het beroep komt als die na het volgend weekend komt kan ie wel meedoenquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:00 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Was geen rooie kaart, maar ik denk/hoop dat ze m niet terugdraaien
quote:Op zondag 29 oktober 2006 15:45 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Er schiet me ineens iets te binnen...Ben jij fan van de user Dirk_Kuijt? Zijn posts zijn ook meer een negatieve dan positieve reclame voor de club
mijn held Dirk_Kuijt is er weerquote:
quote:12 % = diefstal
Zojuist heeft Emile Schelvis op Radio Rijnmond bekend gemaakt met welk bedrijf de overeenkomst is gesloten, waarover 12 procent rente betaald dient te worden. Dit blijkt JOAN Investments te zijn, een dochteronderneming van Van den Herik zelf, gevestigd op Cyprus. Het lijkt er dus heel erg op dat Van den Herik geld verdiende aan een overeenkomst die hij namens Feyenoord zelf is aangegaan. De aandelen van de Fetteh Football Academy in Ghana liggen ook bij dat bedrijf.
Mocht dit waar zijn, dan ligt een rechtzaak tegen Van den Herik eerder voor de hand dan een vertrek via de voordeur.
Later meer...
Jouw dag kan niet meer stuk natuurlijk. Dat ze jou ook maar laten liggen als je een been breekt of zo. Hilarischquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandaag echt prachtig! Ik speel in het 4e elftal bij mijn amateurvereniging en we moesten vandaag voetballen. Op het andere veld was het 5e van onze vereniging aan het voetballen. Dus wij gingen kleden en opeens krijgen we te horen dat er een gast bij de tegenpartij van het 5e naar de grond is gegaan. Hij heeft last op zijn borst. Ze denken eerst dat het een lichte hartaanval is ofzo. Dus die gozer ligt daar op het veld, en het duurt en het duurt. Komen opeens de spelers van zijn eigen team naar de kleedkamers. Zeggen ze: "ja hij stelt zich altijd aan" even later hoor ik zo'n gast van zijn eigen team zeggen: "het is toch maar een jood"
Ambulance gebeld, bleek hij een geperforeerde long te hebben. Hij lag schuimbekkend op het veld! Gast is mee gegaan met de ambulance, maar niemand van zijn team had zin om mee te gaan![]()
quote:
Toch nog meer dan een kwartierquote:Op zondag 29 oktober 2006 16:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jouw dag kan niet meer stuk natuurlijk. Dat ze jou ook maar laten liggen als je een been breekt of zo. Hilarisch.
Och och wat een lol, als jij je blije dagen vult met zulk soort onzin ben je echt zwak..quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandaag echt prachtig! Ik speel in het 4e elftal bij mijn amateurvereniging en we moesten vandaag voetballen. Op het andere veld was het 5e van onze vereniging aan het voetballen. Dus wij gingen kleden en opeens krijgen we te horen dat er een gast bij de tegenpartij van het 5e naar de grond is gegaan. Hij heeft last op zijn borst. Ze denken eerst dat het een lichte hartaanval is ofzo. Dus die gozer ligt daar op het veld, en het duurt en het duurt. Komen opeens de spelers van zijn eigen team naar de kleedkamers. Zeggen ze: "ja hij stelt zich altijd aan" even later hoor ik zo'n gast van zijn eigen team zeggen: "het is toch maar een jood"
Ambulance gebeld, bleek hij een geperforeerde long te hebben. Hij lag schuimbekkend op het veld! Gast is mee gegaan met de ambulance, maar niemand van zijn team had zin om mee te gaan![]()
Ik dacht, goh die heeft genoten van zijn club!quote:Op zondag 29 oktober 2006 16:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vandaag echt prachtig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |