Leuk onderschriftquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dat vraag je hier??? Flikker op man
Ja ok, het zijn ajaxcieden, maar vind m wel leuk bedacht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En dat vraag je hier??? Flikker op man
Dan vraag je het toch in het jodentopic?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:31 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ja ok, het zijn ajaxcieden, maar vind m wel leuk bedacht.
Kan er ook niks aan doen![]()
Backdoorman, je naam doet vermoeden dat je zo'n type als Postma bent.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:14 schreef Backdoorman het volgende:
gister sinds tijden weer es gaan kijken in de kuip maar mijn hemel wat een kneuzen lopen daar rond...echte sloebers met het iq nog lager als dat van een aardbei....in een varkenskot vind je nog meer normen en waarden! heb me echt kostelijk vermaakt, al die onnozele sukkels die zichzelf helemaal belachelijk maken, geweldig! en dan dat voetbal, af en toe het gevoel dat ik bij een hoofdklasser aan het kijken was zo slecht....tis en blijft een baggerclub en voor mij onbegrijpelijk dat "normale" beschaafde mensen met een redelijk denkvermogen zich nog willen en durven associeren met zo'n club! K-A-N-S-L-O-O-S
het ws geen verzoekje, heb m zelf al gezien.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:53 schreef Bos81 het volgende:
superhaagje: Het is niet slim om in het Feyenoordtopic verzoekjes te doen voor ajax-filmpjes.
Dirk-Kuyt kan ook wat milder reageren, maar in principe heeft hij wel gelijk.
Dus gewoon verder over Feyenoord nu.![]()
Jij misschien wel, anderen duidelijk niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:26 schreef superhaagie het volgende:
[..]
het ws geen verzoekje, heb m zelf al gezien.
Vond m gewoon grappig.
Ok het is ajax... maar dan kan ik nog de spreekkoren wel waarderen
Datzelfde heb ik met Kolkka. Maar goed dat ze transfervrij zijn gekomenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:25 schreef LangeTabbetje het volgende:
Wat ik dus ook nooit begrijp. Die nieuwe Leonard, ligt het nu aan mij of dit gewoon een speler Feyenoord onwaardig ? Hoe kan een professionele organisatie als Feyenoord met al zijn scouts etc. in hemelsnaam zo ´n jongen een contract geven ? (trouwens, gebeurd ook bij andere clubs).
Kost toch weer salariskosten. Heb je net meer dan 30 spelers weggesaneerd van de lijst, kan je weer overnieuw beginnen over 2 jaar met dit soort aanwinsten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:43 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Datzelfde heb ik met Kolkka. Maar goed dat ze transfervrij zijn gekomen![]()
Ik lees net pas dat onderbroekenverhaal. Hoe sneu![]()
Nog niks over gehoord, moet nog bekend worden of het er meer worden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:31 schreef Erasmusch het volgende:
Ohja, is het nou definitief dat we maar 1000 kaarten krijgen voor Nancy? Of kunnen er nog meer bijkomen?
van een kerel die de voeten van Pierre kust en de rest van de selectie uitscheldt, nee die heeft er kijk opquote:
Sowieso hebben Hagenezen weinig recht van spreken wat betreft sloeberigheidquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:00 schreef Luni het volgende:
[..]
Backdoorman, je naam doet vermoeden dat je zo'n type als Postma bent.
Niet doen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:38 schreef borisz het volgende:
Buys krijgt een onderzoek van de KNVB
viquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:45 schreef Erasmusch het volgende:
Staat dat ergens online?
Sodeju je heb gelijkquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote Feijenoord-topic #220: Jorien moet pleite
Stond daar ook al een tijdje heur.
het zit wel heel erg diep hé.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:43 schreef jorienvdherik het volgende:
ja zeker, en niks doen met die tyfus stuntelaar
Mag konijnenkop wel?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
het zit wel heel erg diep hé.![]()
83 doelpunten in 118 wedstrijden, kan ik niet echt een (stuntelaar) noemen.
Doe eens lief.quote:
Was voig jaar bij Ajax ook zo natuurlijk. Als voetballer kun je weten dat alles groot uitgemeten in de krant komt en zeker als het met een beoogd topclub slecht gaat. Als je niet de mentale weerbaarheid hebt daarmee om te gaan ben je niet geschikt als topvoetballer in NL!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:40 schreef TC03 het volgende:
Ik vind trouwens ook dat de media weer lekker goedkoop aan het scoren zijn.Als men maar hard genoeg roept dat het een crisis is bij Feyenoord wordt het vanzelf ene crisis, terwijl de spelers misschien dachten dat het 'gewoon' een slechte periode was. Dit komt het vertrouwen en de hoop op herstel niet ten goede.
K.J.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:18 schreef MarkNMGN het volgende:
We houden het maar gewoon bij z'n initialen: K.J.
Een uitzoonderlijk slechte periode.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:56 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe noem jij deze periode dan?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 20:18 schreef MarkNMGN het volgende:
We houden het maar gewoon bij z'n initialen: K.J.
Wanneer er met 4-0 bij Ajax verloren wordt IS er crisis, punt. En al helemaal als die 4-0 ook 10-0 had kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:40 schreef TC03 het volgende:
Ik vind trouwens ook dat de media weer lekker goedkoop aan het scoren zijn.Als men maar hard genoeg roept dat het een crisis is bij Feyenoord wordt het vanzelf ene crisis
Ik weet niet waar je het over hebt hoor, maar voor de enorme afslachting tegen Ajax was er al Crisisquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 21:11 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Wanneer er met 4-0 bij Ajax verloren wordt IS er crisis, punt. En al helemaal als die 4-0 ook 10-0 had kunnen zijn.
Het mooiste lied wat er gezongen wordt in een stadion. Elke keer weer kippenvel, wanneer het door duizenden kelen schalt. Mijn Feijenoordquote:Op zondag 29 oktober 2006 10:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat zingen jullie nou altijd voor een feyenoord liedje ik hoor hem altijd op tv het eindigt altijd met feeeeeeeyeeeeeenoooord feeeyeeeeeeeeenoooord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |