Als ze het over bashen & flamen hebben, dit is nog erger!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:17 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
niet-postieve reacties worden hier al als uitlokkend beschouwt, teveel Marokkanen stijl hier![]()
die Van Hooijdonkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=vScpapXGzTY
![]()
Dankje Igor Korneev![]()
Ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat de Guzman de enige speler is met kwaliteit...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:41 schreef feyenoord-dude het volgende:
Prachtig doelpunt. De Guzman, het enige restje kwaliteit dat er nog over is. Laat die jongen alsjeblieft nog een paar jaar blijven
De Guzman kan in potentie uitgroeien tot 1 v/d betere spelers in de Nederlandse competitie, in dit team hebben denk ik alleen Greene en misschien Buijs dat, en dan nog met grote twijvel... de rest is gewoon middelmatigquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overdreven om te zeggen dat de Guzman de enige speler is met kwaliteit...
Haha Buijs de potentie om 1 v/d betere spelers van de Nederlandse competitie te worden. Leuke grap.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
De Guzman kan in potentie uitgroeien tot 1 v/d betere spelers in de Nederlandse competitie, in dit team hebben denk ik alleen Greene en misschien Buijs dat, en dan nog met grote twijvel... de rest is gewoon middelmatig
Strijdend kan dit team denk ik nog redelijk ver komen, maar er moeten in de winterstop wel de nodige versterkingen komen, maar daar ziet het niet naar uit![]()
Type Bosvelt, wat toen ook 1 v/d betere was in Nederland door dat soort spel kan hij zeker worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Haha Buijs de potentie om 1 v/d betere spelers van de Nederlandse competitie te worden. Leuke grap.
Hij is lekker! Al kende ik hem al welquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Hehe, dat 'heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam' is afgeleid uit een Frans Bauer-nummer, dat wist ik nooit![]()
http://www.youtube.com/watch?v=0v0UrDZvSOE&NR
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef MarkNMGN het volgende:
Hehe, dat 'heb je ook zo'n hekel aan die club uit amsterdam' is afgeleid uit een Frans Bauer-nummer, dat wist ik nooit![]()
gezellig feesie !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:13 schreef MarkNMGN het volgende:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:14 schreef Backdoorman het volgende:
gister sinds tijden weer es gaan kijken in de kuip maar mijn hemel wat een kneuzen lopen daar rond...echte sloebers met het iq nog lager als dat van een aardbei....in een varkenskot vind je nog meer normen en waarden! heb me echt kostelijk vermaakt, al die onnozele sukkels die zichzelf helemaal belachelijk maken, geweldig! en dan dat voetbal, af en toe het gevoel dat ik bij een hoofdklasser aan het kijken was zo slecht....tis en blijft een baggerclub en voor mij onbegrijpelijk dat "normale" beschaafde mensen met een redelijk denkvermogen zich nog willen en durven associeren met zo'n club! K-A-N-S-L-O-O-S
Groetjes.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:14 schreef Backdoorman het volgende:
gister sinds tijden weer es gaan kijken in de kuip maar mijn hemel wat een kneuzen lopen daar rond...echte sloebers met het iq nog lager als dat van een aardbei....in een varkenskot vind je nog meer normen en waarden! heb me echt kostelijk vermaakt, al die onnozele sukkels die zichzelf helemaal belachelijk maken, geweldig! en dan dat voetbal, af en toe het gevoel dat ik bij een hoofdklasser aan het kijken was zo slecht....tis en blijft een baggerclub en voor mij onbegrijpelijk dat "normale" beschaafde mensen met een redelijk denkvermogen zich nog willen en durven associeren met zo'n club! K-A-N-S-L-O-O-S
Inderdaad. Binnenkort zullen er hier ook wel mensen gaan roepen dat ie filmster-gedrag vertoont en dat ie op moet rottenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Groetjes.
Over De Guzman; kan me trouwens echt niet voorstellen dat elk groeibriljantje van Feyenoord een moeilijke jongen is die problemen heeft met z'n instelling. Volgens mij speelt hij gewoon bagger omdat de rest om hem dat ook deed (uitgezond gisteren dan, toen was 'ie goed), maar nee, het zal wel weer aan de speler zelf liggen
.
Precies.quote:Zorg nou maar gewoon dat De Guzman nog maar lekker een paar jaartjes blijft voordat ook hij met mot vetrekt.
gloryhunterquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:14 schreef Backdoorman het volgende:
je bent nog dommer dan ik dachtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:44 schreef Backdoorman het volgende:
[..]
had ik wel bij az of ajax gaan kijken denk je ook niet, snuggere.....![]()
![]()
Kom je toch niet, koekwaus.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:14 schreef Backdoorman het volgende:
Ik vind Buijs voetballend echt wel wat beperkter dan Bosvelt. Buijs kan er degelijke rechtsback worden die zijn mouwen elke wedstrijd mooi opstroopt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 20:14 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Type Bosvelt, wat toen ook 1 v/d betere was in Nederland door dat soort spel kan hij zeker worden.
Nee, laat nog maar lekker 2 jaartjes 'anoniem' blijven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:30 schreef koningdavid het volgende:
'Guzzie' moet een keer zijn paspoort ophalen.![]()
Inderdaad, voordat gekke Marco weer met uitspraken als "hij zou zeker basisspeler zijn" ofzo komt en hem het hoofd op hol brengt zoals met Kalou. Bedankt nog daarvoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:55 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Nee, laat nog maar lekker 2 jaartjes 'anoniem' blijven.
quote:Vertrek Van den Herik nadert
De commissie-Kerkum die bij Feyenoord een nieuwe structuur moet neerzetten, is bereid om over een snel en waardig vertrek van president-commissaris Jorien van den Herik uit de Kuip te praten.
Daarmee zou zij tegemoet komen aan de onvoorwaardelijke eis van de verschillende supportersverenigingen die zich hebben verenigd.
In ruil voor Van den Heriks vertrek moeten de supportersgroepen toetreden tot de commissie en afzien van hun eis dat de gehele raad van commissarissen moet aftreden. Daarmee is volgens Feyenoord de continuïteit niet gebaat.
Het gaat om de commissarissen Sjaak Troost, oud-speler en voormalig commercieel directeur van Feyenoord, en Wim Scholten, die directeur was van het Gemeentelijk Havenbedrijf in Rotterdam.
Het vertrek van Van den Herik en aanblijven van die twee collega’s is één van de belangrijkste scenario’s die Gerard Kerkum, de 75-jarige oer-Feyenoorder die zowel in het eerste elftal heeft gespeeld als voorzitter was, op tafel heeft gelegd bij informele besprekingen met vertegenwoordigers van de supporters.
Er is onderling afgesproken dat er geen mededelingen worden gedaan. ,,Het proces loopt, publiciteit kan dat alleen maar verstoren,’’ zegt bijvoorbeeld Eric van Dorp, voorzitter van een van de betrokken supportersverenigingen.
Kerkum hield de afgelopen week kennismakingsbijeenkomsten met sponsors, supporters en anderen uit de gelederen van Feyenoord.
Het is opvallend dat Kerkum een vertrek van president-commissaris Van den Herik bespreekbaar vindt. Zijn commissie is een initiatief van Feyenoord.
Bij die club is men er van overtuigd geraakt dat de positie van de voorzitter onhoudbaar is geworden in de afgelopen weken. De opdracht voor de commissie-Kerkum is daarom: voor Van den Herik een afscheid via de voordeur van de Kuip. In het buitenland wacht Van den Herik de ontwikkelingen af.
De commissie-Kerkum, die nog definitief moet worden gevormd, zal moeten bestaan uit hemzelf, een andere oud-speler, twee vertegenwoordigers uit kringen van Feyenoord-sponsors, en twee van de verschillende supportersclubs. Die laatste twee kandidaten staan klaar, maar voegen zich bij de commissie zodra Van den Herik is afgetreden.
De supporters van Feyenoord houden Van den Herik eindverantwoordelijk voor de moeizame financiële en sportieve situatie van Feyenoord. Zelf vindt de voorzitter van de raad van commissarissen dat hij slechts op afstand bestuurt, sinds hij geen deel meer uitmaakt van de dagelijkse directie.
In 2004 veranderde Feyenoord zijn structuur in een naamloze vennootschap, waarbij de directie wordt gecontroleerd door commissarissen. Sinds die tijd is alleen Paul Smits, oud-topman van KPN, vervangen door Sjaak Troost.
Van de stichting die alle aandelen van Feyenoord beheert, inclusief het zogenaamde ‘Superaandeel’, en die als waakhond van de commissarissen moet fungeren, leidt Van den Herik eveneens het bestuur. Die functie zou hij ook moeten opgeven.
In de praktijk is Van den Herik nog bij veel beslissingen betrokken. Mede omdat elk besluit dat een geldbedrag van 100.000 euro overstijgt aan de commissarissen moet worden voorgelegd.
Uit veiligheidsredenen bezoekt hij de thuiswedstrijden van de Rotterdamse club niet meer.
Hoewel Van den Herik afgelopen donderdag niet op de tribune zat bij Feyenoord-FC Twente, was de sfeer in de Kuip lange tijd grimmig. Bij een 0-1 achterstand voor de Rotterdammers, sloot de mobiele eenheid alle ingangen van het Maasgebouw af. De politie was bevreesd dat supporters de kantoren en vip-ruimtes van de club zouden bestormen.
Nadat Huysegems de gelijkmaker had binnengeschoten (1-1), koelden de gemoederen weer wat af. De winnende treffer van De Guzman werd ook bij de politie met groot enthousiasme begroet, zegt een woordvoerder, die spreekt van een ‘avond vol dreiging’.
quote:Feyenoord en opportunisme zijn even één; reprimande Big Pete en Pardo
VAN DE HEL IN DE HEMEL
ROTTERDAM, zaterdag
Hoe het kan verkeren in nauwelijks twaalf uur tijd. Juichend begroette een peloton ME’ers, gestationeerd voor het Maasgebouw van Feyenoord, de winnende treffer van Jonathan de Guzman tegen FC Twente. Zo’n 400 verzamelde oproerkraaiers dropen af inclusief een legertje media, dat was uitgerukt om de totale ontmanteling van Feyenoord te verslaan. De vakantievierende jeugd regeerde gisterochtend weer in De Kuip, waar veiligheidsmensen, spandoeken en foto- en filmcamera’s in geen velden of wegen waren te bekennen. Zo wordt het voetbal tegenwoordig beleefd en het is een illusie te veronderstellen dat deze gekte eens ophoudt.
Gelukkig voor alle Feyenoorders konden zij in rust nagenieten van de zwaarbevochten zege op FC Twente en het vizier richten op Roda JC, morgen in Kerkrade. „Wat opnieuw een moeilijke wedstrijd zal worden voor ons”, aldus trainer Erwin Koeman. „Daar zullen we aan moeten wennen met het huidige Feyenoord. Mijn uitdaging ligt daarin dat ik met de club uit deze periode wil komen. Wellicht dat verbetering optreedt als we weer over Ron Vlaar en Romeo Castelen kunnen beschikken.”
De verdediger ondergaat maandag een scan en dan zal duidelijk zijn wanneer hij terugkeert. Zelf hoopt Vlaar over twee weken. Castelen kan op zijn vroegst in januari 2007 aansluiten. Inmiddels liet Koeman weten dat hij diverse persoonlijke gesprekken heeft gevoerd met spelers en daarin werden Pierre van Hooijdonk en Sebastian Pardo – beiden liepen een domme rode kaart op tegen Ajax bij een 4-0 achterstand – geconfronteerd met een reprimande van Koeman.
Tegen FC Twente deed het 4-3-3-systeem zijn herintrede bij Feyenoord en daaraan houdt Koeman voorlopig vast. ,,Terug naar de basis. Het biedt de meeste spelers een goed houvast. Ik was ervan afgestapt omdat het niet lekker draaide, maar met 4-4-2 vielen de resultaten niet tegen, maar zat er in het spel weinig perspectief. Misschien dat we het incidenteel nog wel eens zullen hanteren.” Voorlopig zal Koeman wel een plaats inruimen voor Jonathan de Guzman, in eerste instantie het slachtoffer en tegen FC Twente als invaller de redder van Feyenoord. „Hij heeft uitstekend gespeeld. Jonathan kan de Europese top halen, maar zat niet lekker in zijn vel. Als hij zich uit deze mindere periode knokt, is dat goed voor zijn ontwikkeling. Hij is pas negentien jaar. Tegen Twente zag ik de De Guzman, die ik graag zie, maar lang niet heb gezien. Misschien heb ik hem toch een beetje geraakt.”
De Guzman: „Het werkte wel motiverend, die reservebeurt, de eerste sinds een jaar. De trainer wilde me laten nadenken. Eenmaal in het veld wilde ik zo snel mogelijke de nare smaak van Ajax wegspoelen.” Hij slaagde in die opzet met zijn winnende vrije trap. „Met dank aan Igor Korneev, die me als trainer op Varkenoord de traptechniek heeft bijgebracht.”
Ahoy afhurenquote:Afscheidsfeest Van Hooijdonk in Ahoy’
Vooronderzoek naar tackle Buijs
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM, zaterdag
De openbare aanklager van de KNVB start een vooronderzoek naar het gedrag van Danny Buijs. De Feyenoorder maakte vlak voor tijd tegen FC Twente een zware overtreding op Niels Wellenberg. Daarop brak een opstootje uit tussen de spelers van FC Twente en Feyenoord. Uiteindelijk werd alleen Ramon Zomer met geel bestraft door arbiter Dick Jol, omdat hij Buijs een duw gaf na het opstootje.
De overtreding van Buijs ontging Jol omdat dit in zijn rug gebeurde, nadat hij voor een eerdere overtreding had afgefloten. Hoewel het onder de neus van grensrechter Geutjes gebeurde, vertelde hij Jol ook niets gezien te hebben.
Pierre van Hooijdonk maakte vorige week bekend zijn actieve carrière aan het einde van het seizoen te stoppen. De spits van Feyenoord onderzoekt de mogelijkheden om na afloop van het seizoen een groot afscheidsfeest te geven in sportpaleis Ahoy’.
Daarbij wil ’Big Pete’ ook allerlei spelers uitnodigen waarmee hij heeft gespeeld in het binnen- en buitenland bij RBC, NAC, Celtic, Nottingham Forest, Vitesse, Benfica, Fenerbahce en uiteraard Feyenoord, waarmee hij de UEFA Cup won in 2002.
Waar lees je datquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus Abramovitsj is eigenaar van Feyenoord![]()
Nee laat dit supertalent maar lekker buiten het Nederlands elftalquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:30 schreef koningdavid het volgende:
'Guzzie' moet een keer zijn paspoort ophalen.![]()
En dat vraag je hier??? Flikker op manquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:24 schreef superhaagie het volgende:
TVP!!!
Iemand dat filmpje van het Ajax vak al gezien over die ado keeper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |