Ik ben toevallig net klaar met RGB ledjes in mijn vloer maken.quote:Op zondag 6 april 2008 18:03 schreef tdenissen het volgende:
Ik wil graag leds inbouwen in mijn houten vloer. Deze zouden dan mijn muren RGB moeten gaan belichten. Kan ik dit dmv de eyeleds doen of geven deze te weinig licht hiervoor af? Iemand suggesties?
groet
Thijs
netjes:Y , zal ik toch binnenkort ook maar eens echt mijn ledjes in de keuken laten zienquote:Op zondag 13 april 2008 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
Mooi!
Moet nog een sterkere voeding opgezet worden denk ik.
Ik heb alleen nog steeds geen foto's in het donker![]()
Vanaf morgen ga ik er wonen. Alleen internetaansluiting is er pas woensdag als het goed is.
Dus als dat allemaal goed gaat komen de foto's
[ afbeelding ]
Mooi!!!quote:Op zondag 13 april 2008 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
Mooi!
Moet nog een sterkere voeding opgezet worden denk ik.
Ik heb alleen nog steeds geen foto's in het donker![]()
Vanaf morgen ga ik er wonen. Alleen internetaansluiting is er pas woensdag als het goed is.
Dus als dat allemaal goed gaat komen de foto's
[ afbeelding ]
Deze reactie heb ik even gemistquote:Op maandag 14 april 2008 23:09 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
Mooi!!!
Wat voor een led's heb je hier voor gebruikt?
Die link wijst naar UV ledsquote:Op maandag 2 juni 2008 17:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Deze reactie heb ik even gemist![]()
Deze leds heb ik gebruikt *Klik*
Heb inmiddels ook een foto van in het donker:
[ afbeelding ]
Onder de keuken:
[ afbeelding ]
Alles is dus traploos in te stellen qua kleuren
Is het ook mogelijk om de lampen aan en uit te zetten met een universele afstandsbediening?; zoals de logitech harmony onequote:Op maandag 2 juni 2008 17:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Deze reactie heb ik even gemist![]()
Deze leds heb ik gebruikt *Klik*
Heb inmiddels ook een foto van in het donker:
[ afbeelding ]
Onder de keuken:
[ afbeelding ]
Alles is dus traploos in te stellen qua kleuren
Ik bedien de hele handel met een afstandsbediening ja.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 01:28 schreef denimfanatism het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk om de lampen aan en uit te zetten met een universele afstandsbediening?; zoals de logitech harmony one
kan je alles alleen als 1 geheel bedienen? of is het ook mogelijk om verschillende groepen te hebben, BV:quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik bedien de hele handel met een afstandsbediening ja.
Dus als je met die logitech IR in kan lezen dan moet dat goed gaan.
En zitten die webwinkels dan niet toevallig ergens in de randstad?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:49 schreef zwahiel het volgende:
't probleem met winkels is dat ze gewoon rete duur zijn, je kunt 't spul beter op internet bestellen.
In het verleden toen de blauwe leds net in kwamen heb ik eens een batch besteld online voor omgerekend 7 cent de led. De lokale electronicaboer had ze ook, maar daar moesten ze 6 euro per stuk kosten.
Ze kosten nog steeds 1,50 terwijl de prijs nu onder de 5 cent per stuk zit. Heb dat nooit echt gevolgd.
RGB leds, Flux of Dragons, hebben ze niet. Kunnen ze natuurlijk wel bestellen, maar dan kost 't kapitalen
Mja, enige probleem is dat je dan op verschillende IR ontvangers moet richten met dat ding wat ik heb.quote:Op woensdag 4 juni 2008 12:11 schreef denimfanatism het volgende:
[..]
kan je alles alleen als 1 geheel bedienen? of is het ook mogelijk om verschillende groepen te hebben, BV:
plafond sfeerlampen aan uit andere kleur
sfeerlampen grond aan uit, andere kleur\
enz enz
Ja, alles zit op 1 trafo. Daar zitten nu ik denk ongeveer 40 ledjes op aangesloten.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef zwahiel het volgende:
en je hebt gewoon die Chromoflex gebruikt met IR module. Daarbij de IR remote van hun zelf?
Welke driver heb je d'rbij gedaan of gewoon alles los op een trafo?
vertel vertel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |