Ik hoorde het idd, had het best willen zien! Was 't leuk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:24 schreef Sonja27 het volgende:
Gisteren was Tippi Wan bij Jensen!
Het was "Volks"quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:58 schreef bloodymary het volgende:
Daardoor kwam het goed met die Cecile van Buuren mits ze een feestje kon organiseren waarbij het thema ordinair was of zoiets..
RTL Gemist: http://www.rtl.nl/service/gemist/home/quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:34 schreef Sanneke het volgende:
waar kan je een afl nakijken (en het liefst gratis natuurlijk haha)
Glaasje draaien, dochter Willemijn naar buiten gestuurd.quote:
Geen idee, volgens mij niet echt uitgewerkt.quote:Hoe kreeg Claire het nu voor elkaar dat Tipi haar het geld teruggaf?
Jaaaaa heerlijke scène. Dat 'tijgeren'quote:O en hárd gelachen om Willemijn en ex-hubby die tijgerend over de schietbaan gingen!![]()
Ik meende in een aantal schietbaan-scenes trouwens een paar echte gierende lachbuien te herkennen. Volgens mij vonden de acteurs dat hele gedoe daar ook wel komisch.![]()
Dat was geen geld. Dat waren de foto's!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe kreeg Claire het nu voor elkaar dat Tipi haar het geld teruggaf?
Ik lach ook dubbel!quote:O en hárd gelachen om Willemijn en ex-hubby die tijgerend over de schietbaan gingen!![]()
Ja, wil meer tijd aan theaterwerk gaan doen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:34 schreef MadGuy het volgende:
Hoorde ik het nu goed dat Annet Malherbe wil stoppen? -0-
De Telegraafquote:Fans balen van vertrek Annet Malherbe
'Zonder Willemijn géén Gooische Vrouwen!'
AMSTERDAM - De reacties op het bericht over het vertrek van Annet Malherbe uit Gooische Vrouwen liegen er niet om. Het gros van de fans baalt ervan dat, zo schrijven ze, "de beste actrice van de serie” ermee stopt. "Zonder Annet geen Gooische Vrouwen!" meent een trouwe kijker.
Annet heeft aangegeven zich meer te willen concentreren op toneelspelen en om die reden definitief te stoppen met Gooische Vrouwen. "Dit vind ik heel erg jammer! Willemijn is voor mij de leukste vrouw in de serie”, reageert Monique uit Veghel. "Wij liggen iedere zondag helemaal in een deuk om haar. Ik hoop dat ze zich nog bedenkt (¿). Gooische Vrouwen zal nooit meer zo leuk zijn”, voorspelt ze somber. En Bo uit Winterswijk smeekt: "Alsjeblieft Annet, BLIJF!”
Een aantal fans probeert een oplossing te bedenken, zodat Annet haar rol als Willemijn Lodewijkx zou kunnen combineren met toneel. "Kunnen ze de opnameschema’s niet aanpassen aan de toneelambities van Annet? Of een toneelstuk maken met de titel Gooische Vrouwen? Succes gegarandeerd!”
Ook RTL Nederland, die de serie uitzendt, is zich er bewust van dat het vertrek van Annet Malherbe een fikse aderlating is. "Voor Gooische Vrouwen is het uiteraard erg jammer”, reageert een woordvoerster. "Het blijkt dat haar rol een grote bijdrage heeft geleverd aan het succes van de serie.”
Hoewel het vertrek van Annet onafwendbaar is, is over de toekomst van Gooische Vrouwen nog geen duidelijkheid. "Momenteel vinden onderhandelingen plaats over een eventueel vervolg op de serie.”
Voor DHW geldt precies hetzelfde hoor: al valt één van de vier weg, Bree, Lynette, Gabrielle of Susan -zakt de serie ook in elkaar. Het derde seizoen van DHW is hier een goed voorbeeld van: Bree is even weg en het is gelijk een stuk saaier, meer soapy.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:06 schreef oZner het volgende:
OMG Annet weg? Ik zou de serie dan maar stoppen. Het moet geen Desperate Housewives worden, waarin elk seizoen een nieuwe buurvrouw komt.
Annet is de serie, en samen met Tjitske zijn ze de sterkste dames van 't Gooi. Spannend!
Dit zeker zo.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 20:11 schreef E.T. het volgende:
Het is juist de kracht van de vier totaal verschillende vrouwen die de serie draagt. Niet alleen Willemijn, maar ook als Anouk er niet meer bij zou zijn of Cheryl dan valt een groot deel van de kracht weg.
Juist deze vier totaal verschillende personages, en met de geweldige casting maakt het geweldige succes.
quote:
Oehquote:Op zondag 4 november 2007 15:50 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
Bij kruidvat zijn aankomende week de dvd's van seizoen 1 en 2 in de aanbieding8,99 per seizoen
![]()
Waarbij?quote:Op zondag 4 november 2007 21:48 schreef KimetJ het volgende:
Vond het weer een geweldige aflevering vandaagen hoe komt anouk er bij
Daar had ik ook vraagtekens bij idd..quote:Op zondag 4 november 2007 21:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Hij was weer fijn
Ik snap alleen niet hoe die papieren bewerkt kunnen zijn met TypEx, als Martin ze destijds zelf uit de brievenbus haalde. Nou ja of Cheryl moet ze bewerkt en al in de bus hebben gegooid natuurlijk.
Jammer dat Greet de Pijp uit is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |