Ik hoorde het idd, had het best willen zien! Was 't leuk?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:24 schreef Sonja27 het volgende:
Gisteren was Tippi Wan bij Jensen!
Het was "Volks"quote:Op maandag 22 oktober 2007 22:58 schreef bloodymary het volgende:
Daardoor kwam het goed met die Cecile van Buuren mits ze een feestje kon organiseren waarbij het thema ordinair was of zoiets..
RTL Gemist: http://www.rtl.nl/service/gemist/home/quote:Op donderdag 25 oktober 2007 13:34 schreef Sanneke het volgende:
waar kan je een afl nakijken (en het liefst gratis natuurlijk haha)
Glaasje draaien, dochter Willemijn naar buiten gestuurd.quote:
Geen idee, volgens mij niet echt uitgewerkt.quote:Hoe kreeg Claire het nu voor elkaar dat Tipi haar het geld teruggaf?
Jaaaaa heerlijke scène. Dat 'tijgeren'quote:O en hárd gelachen om Willemijn en ex-hubby die tijgerend over de schietbaan gingen!![]()
Ik meende in een aantal schietbaan-scenes trouwens een paar echte gierende lachbuien te herkennen. Volgens mij vonden de acteurs dat hele gedoe daar ook wel komisch.![]()
Dat was geen geld. Dat waren de foto's!quote:Op maandag 29 oktober 2007 01:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe kreeg Claire het nu voor elkaar dat Tipi haar het geld teruggaf?
Ik lach ook dubbel!quote:O en hárd gelachen om Willemijn en ex-hubby die tijgerend over de schietbaan gingen!![]()
Ja, wil meer tijd aan theaterwerk gaan doen.quote:Op maandag 29 oktober 2007 19:34 schreef MadGuy het volgende:
Hoorde ik het nu goed dat Annet Malherbe wil stoppen? -0-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |