tussen Insomnia en It mag je nog kiezenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 07:16 schreef Pinball het volgende:
Misery - Christine
Insomnia - It
The Stand - The Talisman
The Shining - The Green Mile
Ik zal de Talisman ook missen.
Weet ik, maar daar heb ik geen mening over.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 08:19 schreef D.Rose het volgende:
tussen Insomnia en It mag je nog kiezen
Ja iddquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:16 schreef Byte_Me het volgende:
Misery - Christine
Insomnia - It
The Stand- The Talisman
The Shining - The Green Mile
nu maar hopen dat de green mile eruit vliegt![]()
Ik sluit me hier alvast bij aan!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 05:38 schreef Isabeau het volgende:
Door naar de halve finale zijn: Misery, It, The Stand en The Shining
grapje![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:35 schreef E.T. het volgende:
compleet offtopic: Ik was vanmorgen bij het Kruidvat en daar zag ik veel King-films staan voor 6,99. Christine, Carrie, Misery, Stand by Me, Apt Pupil, Sleepwalkers... Misschien tipje![]()
tournament ga ik nog ff over nadenken
Goeie tip!!! Thx.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:35 schreef E.T. het volgende:
compleet offtopic: Ik was vanmorgen bij het Kruidvat en daar zag ik veel King-films staan voor 6,99. Christine, Carrie, Misery, Stand by Me, Apt Pupil, Sleepwalkers... Misschien tipje![]()
tournament ga ik nog ff over nadenken
Iris cheques bij het kruidvatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:47 schreef Bijou het volgende:
Ik heb nog irischeques liggen!
*stapt nu op de fiets
Dan moet ik denk ik wel heel lang wachten....quote:Op maandag 30 oktober 2006 20:15 schreef miss_sly het volgende:
Pas als Insomnia er iig als winnaar van de twee uitkomt
Jij bent zo'n beetje de eerste die dezelfde boeken heeft gekozen als mij!quote:[b]Op maandag 30 oktober 2006 08:24 schreef
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:47 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Jij bent zo'n beetje de eerste die dezelfde boeken heeft gekozen als mij!![]()
quote:[b]Op vrijdag 27 oktober 2006 17:55 schreef
Ik wist niet dat jij daar patent op hadquote:Op maandag 30 oktober 2006 10:32 schreef BlaineDeMono het volgende:
Ik zie dat men hier mijn zinsnedes over 'pijn in 't hart etc.' veelvuldig kopieert!![]()
Nee hoor, maar het is wel opvallend dat een hoop lui hier dat soort uitdrukkingen gaatquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij daar patent op had![]()
Ja wij laten ons allemaal inspireren door de grote taalkundige goeroe BlaineDeMonoquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:58 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Nee hoor, maar het is wel opvallend dat een hoop lui hier dat soort uitdrukkingen gaat
gebruiken nadat ik dat deed, chickie!![]()
quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja wij laten ons allemaal inspireren door de grote taalkundige goeroe BlaineDeMono.
Ben jij dat op die foto? Zo ja, dan mag je er ERG wezen!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik heb je quote leeggeëdit. Als ik de titels tel dan ben ik veel te bang dat ik op deze manier dubbel ga tellen als je andere mensen gaat citerenquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:47 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Jij bent zo'n beetje de eerste die dezelfde boeken heeft gekozen als mij!![]()
Volgens mij had je dat al in de vorige ronde gevraagd... en ook geen duidelijk antwoord gekregen....quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 11:32 schreef BlaineDeMono het volgende:
[..]
Ben jij dat op die foto? Zo ja, dan mag je er ERG wezen!![]()
Hoe oud ben je?
Lekker ding!quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 09:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Nou ja, er heeft niet één boek met 1 stem meer gewonnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |