Boeien, je was te laat!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
Hoop dat er nog een lief modje aanwezig is om die andere te sluiten![]()
Die namen hebben we wel gehad en Bommie uitzwaaien??? hebben we dat al niet een keerof 10 gehad![]()
Zal niet rusten, voor alle bommies een ban hebben!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:52 schreef KRIBBET het volgende:
Hoop dat er nog een lief modje aanwezig is om die andere te sluiten![]()
Die namen hebben we wel gehad en Bommie uitzwaaien??? hebben we dat al niet een keerof 10 gehad![]()
Daag je Yvonne nu weer uit?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:55 schreef KRIBBET het volgende:
Deze mag dichtZodra die ... hier opeens gaat posten
![]()
![]()
Yvonne is juist liefquote:
Waarom zou ik daarheen rennen? Ik ben niet zo'n jankerd als jij. Die eerst iemand uitdaagt met een bepaalde uitspraak en dan zelf die bepaalde knop gaat gebruiken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Yvonne is juist liefIk bedoel die simpele ziel en dat weet die gleuf bezoeker zelf ook wel
(ren maar snel naar fb)
Want?? Zit net de wedstrijden te kijken maar dat Utrecht in de laatste minuut verloor daar kan Talpa echt niets aan doen hoorquote:
Uitdagen? Val lekker dood eikel, iemand die mijn ouders voor NSB'ers uitmaakt is echt het laagste bij het laagste.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarheen rennen? Ik ben niet zo'n jankerd als jij. Die eerst iemand uitdaagt met een bepaalde uitspraak en dan zelf die bepaalde knop gaat gebruiken.![]()
Voetbalquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Want?? Zit net de wedstrijden te kijken maar dat Utrecht in de laatste minuut verloor daar kan Talpa echt niets aan doen hoor![]()
Want??quote:
Ik heb een reactie achter gelatenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:15 schreef Gladys het volgende:
ja kutzooizit ik in dat verkeerde topic te F5en jullie zeggen niet ff wat
![]()
Omdat die lul van een De Mol denkt dat hij alles kan kopen en het voetbal naar de kloten heeft geholpen.quote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:15 schreef APK het volgende:
Is het normaal dat het bedrijf dat jaarlijks de CV-ketel moet onderhouden een dag van te voren een briefje in de bus gooit dat ze de volgende dag tussen 08.00u en 10.00u langskomen
Als je na je werk thuiskomt en belt dat het niet uitkomt krijg je hun antwoordapparaat.
No way dat ik om 07.30u op ga staan voor die schoorsteenvegers.![]()
kom dan ook in je topic postenquote:
Ik had het niet verwacht maar ik mis ook Studio Sportquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:18 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat die lul van een De Mol denkt dat hij alles kan kopen en het voetbal naar de kloten heeft geholpen.
Ik kijk lekker live wedstrijden via P2P streams.
De Wedstrijden kan bij lange na niet tippen aan Studio Sport.![]()
Neuh, ik heb een briefje voor mijn deur gelegd dat het mij 'niet uitkomt'quote:
Maar hij was er het laatste uur niet en opeens had hij er 1 klaar staanquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:20 schreef Gladys het volgende:
[..]
kom dan ook in je topic postenDat topic was idd eerder
![]()
Ja, minder gelul (als ik een keertje kijk.)quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:21 schreef KRIBBET het volgende:
Ik had het niet verwacht maar ik mis ook Studio Sport![]()
Maar vergeleken met vorig jaar gaat het wel wat beter![]()
Weer een of andere kutkloon.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:24 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
weer een topic wat in de morgen achter een slotje gaat verdwijnen....![]()
Gordijnen openquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een briefje voor mijn deur gelegd dat het mij 'niet uitkomt'
Maakt mij geen fuck uit dat ze -ik slaap altijd met mijn gordijnen open- mij in bed kunnen zien liggen slapen als ze de ketel van de bovenbuurvrouw doen.
Ain't nobody home.![]()
Weet jij meer dan ik,ben echt pas nieuw op het forum hoor!quote:
Nu jij nogquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:24 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
weer een topic wat in de morgen achter een slotje gaat verdwijnen....![]()
Dat laat je ook wel erg blijken ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:27 schreef ZoetZuurHapje het volgende:
[..]
Weet jij meer dan ik,ben echt pas nieuw op het forum hoor!![]()
tja,ben nu eenmaal een schijtvogel die bang is voor de waarheid....quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:30 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dat laat je ook wel erg blijken ook![]()
Stop je kop maar weer in het zand![]()
Las dat DGK een beetje aangepast wasquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, minder gelul (als ik een keertje kijk.)
Gelukkig verliest die proleet nog steeds miljoenen per maand met zijn kutzender!![]()
hij was met mij en day aan t skippieenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:23 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Maar hij was er het laatste uur niet en opeens had hij er 1 klaar staan![]()
Denk dat de modjes een naamloos topic ook wel prettig vinden![]()
OOHH heel sneaky een balletje bij lieve Dayquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:34 schreef Gladys het volgende:
[..]
hij was met mij en day aan t skippieen
Maar we zien morgen wel welke nog open isIk ga eens naar mijn nest,zit hier wat te blauwbekken voor die pc
Truste
![]()
Yep en Yep.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:27 schreef KRIBBET het volgende:
Gordijnen openBij ons is het zelfs overdag pikdonker
(verduisterings-rolgordijn+gordijnen)
![]()
Maar de bovenbuurvrouw kan je dus altijd zien liggen??
Neuh, ik denk eerder dat hij een zender koopt (of verplaatst) die bij de meeste mensen onder nummer 10 op de afstandsbediening zit.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:32 schreef KRIBBET het volgende:
Ik geef Talpa (met John) nog 2 jaar en dan verkoopt hij het![]()
Ik zou het echt niet kunnenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Yep en Yep.
Ik heb ooit een onderzoek gelezen dat mensen daglicht nodig hebben en dat zelfs -tijdens een long distance flight- een zaklantaarn in de knieholte kan helpen om jetlag te voorkomen.
Ik slaap dus nog even lekker door 's morgens en krijg er gratis daglicht bij.![]()
En mijn bovenbuurvrouw is zo blind als een paard overigens.
UPC kanaal hierquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:40 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik denk eerder dat hij een zender koopt (of verplaatst) die bij de meeste mensen onder nummer 10 op de afstandsbediening zit.
Ach, ik vind het lekker, 's zomers slaap ik ook nog met mijn ramen open, de klimplanten voor mijn raam bedekken dan de inkijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:42 schreef KRIBBET het volgende:
Ik zou het echt niet kunnen![]()
Licht krijg ik genoeg, zit 2x per dag in een infraroodsauna met licht-therapie![]()
Was het wel de goeie Buuf in "ik vertrek" ?quote:
Ik zit het nu te kijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:43 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Was het wel de goeie Buuf in "ik vertrek" ?
Over "ik vertrek" waar de buren van LS, van 19 en 21, zonder horeca ervaring, zonder een woord engels dan wel grieks te spreken naar Kreta vertrekkenquote:
Ik ben blij dat ik 't in dit geval niet kan volgen dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:52 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Over "ik vertrek" waar de buren van LS, van 19 en 21, zonder horeca ervaring, zonder een woord engels dan wel grieks te spreken naar Kreta vertrekkenLS wilde eigenlijk graag mee, maar mocht niet en daarom zitten wij nog steeds met hem opgescheept
![]()
Hij kwam pas na de uitzending met de namen. dus ik twijfel nogquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 05:25 schreef Manu82 het volgende:
@ LS zag ik jou trouwens ook nog door beeld lopen tijdens dat afscheidsfeest?
Oh, jij bent zo'n kansloze die elke avond op een hoek staat en net naar binnenkomtquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 04:49 schreef gangstaboii het volgende:
kheb zin om te neuken
Hij wist wel dat ze uit Zutphen kwamen en had het tijdens BB5/HBB ook al over deze leeftijden dus geef hem in dit geval het voordeel van de twijfelquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 05:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hij kwam pas na de uitzending met de namen. dus ik twijfel nog
Als ik dat zou weten had ik de namen genoemd om geloofwaardig te wezen, en geen lul verhaal over geheimhouding.
LS heeft er niets mee te maken dus kan hij het gewoon vertellen
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 02:51 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, ik vind het lekker, 's zomers slaap ik ook nog met mijn ramen open, de klimplanten voor mijn raam bedekken dan de inkijk.
Word je ook bruin van die therapie?
Ik ben inmiddels blauw en vertrek -hopelijk- 10 dec naar Thailand om mijn eigen vorm van licht-therapie te doen.
Nee hoor, maar de auto is nu bijna een jaar oud dus echt new was / is hij niet meerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 03:30 schreef melke het volgende:
Ik kom eens kijken hoe het met mijn nieuwe vrienden is hier
Enne Kribbet! Je hebt je wagen toch niet in de prak gereden he?!!
Iets met verkeerde been en bedquote:
Nee man, maar ik heb volgens mij de vrijdagmiddagshowquote:
Ja hallo, er zijn ook mensen die moeten werken hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:01 schreef versabommie het volgende:
dan praten jullie lekker niet met me...heaumeaux!
Sorry maar ik zit in die andere sc die wel op tijd open was!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ja hallo, er zijn ook mensen die moeten werken hoor![]()
Moest even de was ophangen![]()
Als je er voor kan zorgen dat alles om een uur of 15:00 naar de kl#te gaat, maak je daar veel vrienden en vooral vriendinnetjesquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 09:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee man, maar ik heb volgens mij de vrijdagmiddagshow![]()
Zit bij een vijr grote klant en het percentage jonge vrouwen is hier 80%So far so good!
Verder goede koffie dus nog steeds![]()
Maar ik moet hier gewoon de isa server herinstalleren incluis vpn en al die andere meuk en dat ding is tot nu toe in- en in verrot![]()
![]()
Ik voorzie een vrijdagmiddagshow oftewel rond een uur of 14:00 gaat alles naar de klote en ik zit hier vanavond nog!
Maargoed kan ook anders lopen, ik ga ondertussen maar genieten van het uitzicht![]()
Je geilt er alleen maar op dat je naam weer in een topic staatquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sorry maar ik zit in die andere sc die wel op tijd open was!
SLOTJE!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:10 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Je geilt er alleen maar op dat je naam weer in een topic staat![]()
Maar "iedereen welkom" was niet zo'n goed ideeDrank doet rare dingen met me
![]()
Verder niets zelfs geen afscheid van genomenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 10:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
En wat heb je verder met het koptelefoontje gedaan?
Volgens mij slapen de modjes uit om vanavond klaarwakker en scherp te zijn voor het hoerenfeestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |