hoe gebruik je dat spellingscontrole?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:20 schreef gateway het volgende:
voordelen: dat ik als ik wil adblocks voor irritante usericons kan gebruiken, aanpassen naar eigen wens, QuickReply extensie van whoopsSpellingcontrole
Tabbladen
![]()
en het grootste voordeeel: Het is niet van M$ !!
Ja inderdaad stel je voor dat het goed werkte met je OS en dat het allemaal lekker makkelijk geïntregeerd zou zijn... dat zou zooo vervelend zijn....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:20 schreef gateway het volgende:
en het grootste voordeeel: Het is niet van M$ !!
Danny gebruikt die icon hierom: http://adblockplus.org/en/quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:17 schreef -Mo- het volgende:
Ik gebruik Firefox omdat Danny dit als icon heeft: [afbeelding]
download de NL spellingscontrole en hij zet na een herstart onder je tekst een rode streep onder de foute woorden (hij ken spellingscontrole niet, daar zet ie een streep onder... spellingcontrole is wel goed?)quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:07 schreef ikJur het volgende:
[..]
hoe gebruik je dat spellingscontrole?
dat woordenboek is alleen voor 2.0, is daar al een stable versie van?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:55 schreef gateway het volgende:
[..]
download de NL spellingscontrole en hij zet na een herstart onder je tekst een rode streep onder de foute woorden (hij ken spellingscontrole niet, daar zet ie een streep onder... spellingcontrole is wel goed?)
weet alleen niet hoe je woorden toevoegd aan het woordenboek, en of dat überhaupt kan
Ik ben erg tevreden over de volgende adblock opstelling.quote:Op
zaterdag 28 oktober 2006 10:04 schreef gateway het volgende:
heb adblock ook geinstalleerd....
Moet je een set (abbo) op bestaande filters nemen? is dat handig? ik heb nu die van NL aangeklikt..... weer verwijderd, hij block ook de banners van fok en dat wil ik (mag ik) niet...
Ok, ik weet dat je dar een uitzondring op kan maken, maar ik stel de filters zelf wel in als ik er 1 irri vindt worden
Damn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:55 schreef gateway het volgende:
[..]
download de NL spellingscontrole en hij zet na een herstart onder je tekst een rode streep onder de foute woorden (hij ken spellingscontrole niet, daar zet ie een streep onder... spellingcontrole is wel goed?)
weet alleen niet hoe je woorden toevoegd aan het woordenboek, en of dat überhaupt kan
De laatste versie is 2.0 en die staat gewoon op mozilla.com, weet je zeker dat je de officiele versie hebt. Of het ook stabiel is, tja, dat is bij alle software de vraag. Mij bevalt het onder windows en mac prima, onder Linux zit ik nog op 1.5, maar dat veranderd vanzelf wel met iceweasel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:00 schreef ikJur het volgende:
[..]
dat woordenboek is alleen voor 2.0, is daar al een stable versie van?
En ik gebruik "Adblock Image" om Danny's icoon (en die van anderen) te blocken...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:26 schreef meranto het volgende:
[..]
Danny gebruikt die icon hierom: http://adblockplus.org/en/
Gewoon het woord vout intikken en dan rechts klikken -> Add To Dictionary...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 09:55 schreef gateway het volgende:
Ik wacht nog steeds op een functie om die Danny helemaal te blockenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:13 schreef whoops het volgende:
[..]
En ik gebruik "Adblock Image" om Danny's icoon (en die van anderen) te blocken...
Schrijf er anders een extensie voor...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:07 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een functie om die Danny helemaal te blocken.
Goed idee. Ik denk dat ik deze extensie dan de Forum Tools noemquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Schrijf er anders een extensie voor...
:| das gewoon lame...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:35 schreef Werewolf het volgende:
Nog zo'n geweldige extensie: Bugmenot
Veel websites vereisen tegenwoordig dat je je registreert voordat je meerdere mogelijkheden hebt.
Bijvoorbeeld de Telegraaf, KNVB website etc.
Bugmenot heeft voor heel veel sites een verzameling van logins en passwords.
Alles wat je moet doen is rechtermuis en "Bugmenot" kiezen.
Indien er in de Bugmenot database een username en login staat voor desbetreffende site, ben je ingelogd.
![]()
Sinds wanneer is er iets mis met lui zijn in dit verband? Je hebt die computer toch juist om dingen voor je te laten doen... Dit noemen ze ook wel automatiseren... QuickQuote en QuickPI is ook voor luie mensen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:51 schreef mschol het volgende:
[..]
en alleen voor luie mensen die geen reet willen uitvoeren
Ik ben al bij meedere sites ge-ip-bannend (zelfs bij gratis content) omdat ik inlogde met een bugmenot accountjequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:35 schreef Werewolf het volgende:
Nog zo'n geweldige extensie: Bugmenot
Veel websites vereisen tegenwoordig dat je je registreert voordat je meerdere mogelijkheden hebt.
Bijvoorbeeld de Telegraaf, KNVB website etc.
Bugmenot heeft voor heel veel sites een verzameling van logins en passwords.
Alles wat je moet doen is rechtermuis en "Bugmenot" kiezen.
Indien er in de Bugmenot database een username en login staat voor desbetreffende site, ben je ingelogd.
![]()
Nee, nog meer spam of nieuwsbrieven krijgen is lekkerquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 19:51 schreef mschol het volgende:
:| das gewoon lame...
en alleen voor luie mensen die geen reet willen uitvoeren
Een van de meest zinnige posts in dit topicquote:Op zondag 29 oktober 2006 22:53 schreef mcDavid het volgende:
De Whoops-extentie vind ik reden genoeg om FF te gebruiken!
Maar het tabbed browsen is ook een héél groot pluspunt! (da's echt afkicken als je met IE moet werken...)
En bovendien vind ik de algehele menu-structuren gewoon prettiger. Stomme dingetjes als "afbeeldingslocatie copiëren" mis ik in IE.
En dat je letterlijk álles naar je hand kunt zetten met wat gerommel in about:config, is heel prettig!
oh ik dacht dat er nu iets over de selectieve quote functie zou komen!quote:Op zondag 29 oktober 2006 23:40 schreef whoops het volgende:
Wat ik ook altijd mis als ik met IE browse: stukje tekst selecteren ->
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |