Welkom.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:16 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
Zo, speciaal voor dit topic maar aangemeld op het FOK!Forum.
Belangrijke overwinning gisteravond, nog steeds aansluiting bij de top.
Digger > nog wat gebeurd gisteravond? Stond natuurlijk aardig op scherp na de confrontatie in Piacenza.
Dat is ie alquote:Op woensdag 15 november 2006 11:19 schreef smook.biz het volgende:
Calaio (Cala-gol) heeft zijn contract verlengd tot 2011, hij wordt een ster
Denk het wel met de schatrijke voorzitter De Laurentis en het televisiegeld dat binnenkomt moet er toch wel wat te doen zijn daar boven op het reclamegeld dat toch meer zal worden ja zie het wel goed komen,daarbij wel rekende dat de belangrijkste spelers blijven (Calaio,Bucchi ,Canavaro) alleen als we promoveren ben ik niet zeker van het feit dat Reja trainer blijft bij Napoli.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:03 schreef Ajaxfan het volgende:
Mocht Napoli promoveren hebben ze dan genoeg geld om een kwalitief goed team op de been te brengen?
Slechts 10 clubs in een marge van 3 punten. Ranglijst ziet er zo elke week compleet anders uit.quote:Op maandag 20 november 2006 15:35 schreef o9_Franky het volgende:
Staat wel aardig dicht op elkaar allemaal.
Dan ben ik er weer bij! Grazie a Dio!quote:Op zaterdag 25 november 2006 20:17 schreef DIGGER het volgende:
Next up Frosinone thuis, moet ook weer 3 punten zijn.
Wellicht Juve - Napoli, is een competitievrij weekend in Nederland ivm interlands. Nu nog kaarten zien te bemachtigen.quote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef smook.biz het volgende:
Wat een tackel, daar heeft Bogliacino mazzel zeg.....
[..]
Dan ben ik er weer bij! Grazie a Dio!
Het lijkt wel een soort drugs, ik kan niet wachten om de kranten te lezen en op de Curva te staan.....
Heeft er iemand nog plannen om naar een wedstrijd te gaan?
Digger?
Zoals al eerder gezegd staat Napoli-Hellas op het programma. Tenzij de prutsers van Lega Calcio die wedstrijd op maandag plaatsen...quote:Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef smook.biz het volgende:
Wat een tackel, daar heeft Bogliacino mazzel zeg.....
[..]
Heeft er iemand nog plannen om naar een wedstrijd te gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |