abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43308008
Weer een briljante ingeving van Reja.
Sosa is de nieuwe spits.

Sosa
Lange ballen
Reja
pi_43308223
Enerverende pot daar
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43308617
0-1
pi_43308643
Reja
pi_43308821
De Zerbi voor Montervino.

Beetje laat misschien.
pi_43308910
GOOOOOOOOL GOL GOL GOOOOOOOOOOOOOOL
  maandag 6 november 2006 @ 22:34:22 #57
105303 Chocolademousse
GialloRosso Per Sempre!
pi_43308911
Gooooool!!
"Della Roma e Campioni D'Italia...."
pi_43309918
Finito.
Mah.
  dinsdag 7 november 2006 @ 12:33:47 #59
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:15:49 #60
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_43323940
Dat Telecapri had je echt geen reet aan. Ik zag non-stop die commentatoren in beeld.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_43324588
eindigde dus in 1:1, pas tweede puntenverlies voor Juve dit seizoen

NAPOLI-JUVENTUS 1-1

RETI: 22’st Del Piero, 28’st Bogliacino

NAPOLI: Iezzo, Maldonado, Giubilato, Domizzi, Grava, Montervino (26’st De Zerbi), Amodio, Trotta, Bogliacino, Bucchi (1’st Sosa), Calaiò. All. Reja. A disposizione: Gianello, Garics, Capparella, Pià, Dalla Bona..

JUVENTUS: Buffon, Birindelli, Legrottaglie (9’st De Ceglie), Chiellini, Balzaretti, Zanetti, Marchisio, Paro, Camoranesi, Del Piero, Zalayeta. All. Deschamps. A disposizione: Mirante, Zebina, Urbano, Guzman, Bojinov, Palladino.

ARBITRO: Rizzoli

AMMONITI: 27’pt Montervino, 18’st Trotta, 21’st Maldonado, 29' st De Zerbi, 44’ st Bogliacino
  dinsdag 7 november 2006 @ 14:41:09 #62
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_43324757
Opzich niet slecht, maar ze hadden er meeruit kunnen halen. Reja eruit flikkeren en weer lekker gaan VOETBALLEN....tering wat was het defensief gister.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_43352879
1-1, geen slecht resultaat maar gezien ze pas gingne voetballen na de 0-1 had er duidelijk meer in gezeten.
De Zerbi en Dalla Bona op de bank is onbegrijpelijk en Bucchi na 45 minuten vervangen voor Sosa ook.
De Zerbi zal maandag wel spelen vermoed ik, want Montervino is door z'n gele prent geschorst.
De Zerbi liep trouwens wel heel dom tegen geel aan, heeft ie een handje van, minpuntje.

Giubilato was mijn MOTM aan Napoli zijde, speelde goed ipv de geschorste Cannavaro.
Als gevolg van het vele vuurwerk maar vooral vanwege de flessen op de sintelbaan waarbij een aantal man geraakt werd heeft Napoli van de bond 40.000 Euro boete gehad voor deze match. De boetepot staat nu dus al royaal over de 100.000 Euro heen dit seizoen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 8 november 2006 @ 11:45:28 #64
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_43353524
Ja wat je zegt, met De Zerbi en Dalla Bona houdt je veel creativiteit op de bank, dat is gewoon jammer. Als je hun gewoon opstelt en vanaf het begin Juve vastzet pak je "gewoon" de drie punten.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_43354489
Doelpunten: http://www.youtube.com/watch?v=DISzq9HVckE
Samenvatting Mediaset Premium: http://solonapoli.com/leggi_news.asp?Id=12715&titolo=Napoli-Juventus:%20il%20video
Curva A: http://www.youtube.com/watch?v=6m4-pKSVBmU

Na de wedstrijd zijn overigens in totaal 8 agenten neergestoken....
pi_43386332
SMOOK: [HOOLS]De VBL kroeg #1352: Wie wordt onze Prins Carnaval?

Het loopt momenteel echt helemaal uit de klauwen met de maffia oorlog in Napoli. Veel van meegekregen in je periode daar (is al een tijdje aan de gang namelijk)
pi_43389497
Ik maak me daar nog steeds geen zorgen om.
Qua feiten is erg weinig veranderd.
Qua media aandacht des te meer.
pi_43391456
Beetje off-topic, maar voor de geinteresseerden een reportage vanuit Napels zelf over de problemen:

http://www.smook.biz/nieuws/index.php
pi_43461577
Mwah er worden toch genoeg voorbijgangers gedood en ook moordpartijen gepleegd buiten die 2 beruchte wijken hoor SMOOK.

Maar het klopt wel dat de media aandacht nu ineens groot is terwijl het probleem weinig anders is dan alle jaren ervoor.
pi_43461665
Mbt het voetballen:

Bari - Napoli waren tot gisteren 700 kaarten verkocht, er zijn er 2000 beschikbaar.
De clubs zijn rivalen en na de confrontatie in Piacenza 2 weken terug zal het wel een hete avond worden.

Na Napoli - Parma waren er ook weer ongeregeldheden buiten de Curva A waar de ordediensten arrestaties wouden verrichten n.a.v. Napoli - Juve. Uiteindelijk 3 arrestaties en enorme vechtpartijen van fans tegen de politie.

Boete n.a.v. de wedstrijd bedroeg 4.000 Euro.

Rai heeft inmiddels de rechten, Parma - Napoli moet dus straks als het goed is ongecodeeerd via de RAI te volgen zijn.
pi_43503954
Gisteravond na langdurige ziekte Mario Merola overleden
pi_43518667
De Zerbi weer op de bank vanavond, de tridente wordt gevormd door Bucchi, Calaio en Bogliacino.

Dalla Bona start weer in de basis en achterin staat het duo Cannavaro & Domizzi weer. Montervino is geschorst.
25.000 man verwacht, ruim 2000 (officieel) vanuit Napoli
  maandag 13 november 2006 @ 23:59:53 #73
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_43529504
0-1 winst tegen Bari. Goal gemaakt door Calaio.
pi_43556849
Zo, speciaal voor dit topic maar aangemeld op het FOK!Forum.

Belangrijke overwinning gisteravond, nog steeds aansluiting bij de top.

Digger > nog wat gebeurd gisteravond? Stond natuurlijk aardig op scherp na de confrontatie in Piacenza.
pi_43571808
Calaio (Cala-gol) heeft zijn contract verlengd tot 2011, hij wordt een ster.

Radio commentaar Napoli - Juve:
http://www.ultrazzurri.it/audio/napjuvegolbogliaauriemma.mp3

Videogol van Calaio tegen Bari:
http://www.ultrazzurri.it/video/gol0607/barinapoligolcalaio.wmv
pi_43571966
Hier trouwens een filmpje van Piacenza - Napoli:

http://youtube.com/watch?v=lBUUvhjWnF4

We zijn hier uit de bussen gestapt die ons van het stadion naar de trein brachten. Eenmaal op het station ging het fout waardoor ik in Piacenza heb moeten overnachten.
  woensdag 15 november 2006 @ 11:24:28 #77
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_43571976
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 21:16 schreef La_nostra_unica_fede het volgende:
Zo, speciaal voor dit topic maar aangemeld op het FOK!Forum.

Belangrijke overwinning gisteravond, nog steeds aansluiting bij de top.

Digger > nog wat gebeurd gisteravond? Stond natuurlijk aardig op scherp na de confrontatie in Piacenza.
Welkom.
FOK! wordt helemaal een Nederlands Napoli-bolwerk als het zo door gaat.
pi_43633713
Weinig gebeurd, 3 Napoli fans gearresteerd voor de wedstrijd wegens het gooien van een enorme vuurwerkbom op een politie auto, voor en na de wedstrijd wat schermutselingen buiten maar niet ernstig, bij het stadion 1 arrestatie en 2 gewonden.

Morgen een hele belangrijke match tegen Bologna. Oppassen met weggeven van vrije trappen rond de 16 dus.
pi_43641966
Complete samenvatting van de mtch tegen Bari is hier te vinden: http://www.youtube.com/watch?v=PCx6MV6jEWY
  zaterdag 18 november 2006 @ 14:27:40 #80
144333 Lanus
Forza Napoli
pi_43656545
quote:
Op woensdag 15 november 2006 11:19 schreef smook.biz het volgende:
Calaio (Cala-gol) heeft zijn contract verlengd tot 2011, hij wordt een ster
Dat is ie al
  zaterdag 18 november 2006 @ 15:03:06 #81
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_43657288
Mocht Napoli promoveren hebben ze dan genoeg geld om een kwalitief goed team op de been te brengen?
  zondag 19 november 2006 @ 12:41:42 #82
144333 Lanus
Forza Napoli
pi_43681043
quote:
Op zaterdag 18 november 2006 15:03 schreef Ajaxfan het volgende:
Mocht Napoli promoveren hebben ze dan genoeg geld om een kwalitief goed team op de been te brengen?
Denk het wel met de schatrijke voorzitter De Laurentis en het televisiegeld dat binnenkomt moet er toch wel wat te doen zijn daar boven op het reclamegeld dat toch meer zal worden ja zie het wel goed komen,daarbij wel rekende dat de belangrijkste spelers blijven (Calaio,Bucchi ,Canavaro) alleen als we promoveren ben ik niet zeker van het feit dat Reja trainer blijft bij Napoli.
pi_43684682
Goeie reeks inmiddels, draw tegen Juve, 1-0 winst in de coppa tegen Parma, winst bij Bari en winst tegen Bologna.
Volgend weekend op papier een makkelijke tegen Pescara waar de fans alleen nog op komen dagen om tegen het bestuur te protesteren zo ongeveer zo slecht gaat het daar. Dus daar moeten 3 punten meegenomen gaan worden, alles minder is een slecht resultaat.
pi_43684731
Samenvatting Napoli - Bologna: http://www.youtube.com/watch?v=q90LVLtLpRU
pi_43718721
Ooooooh,

Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan..

Ook al is het misschien voor even, het is wel mooi om te zien:

Classifica

Napoli 22
Piacenza 22
Juventus 21
Rimini 21
Genoa 21
Cesena 21
Triestina 19
Bologna 19
Brescia 19

Staat wel aardig dicht op elkaar allemaal.
pi_43730633
Heb nooit echt een tweede club gehad, want voor mij is er altijd maar één club geweest die telt. Sinds ik vorig jaar december echter Napoli - AS Roma (Coppa Italia) heb bezocht, kan ik toch wel stellen dat Napoli mijn tweede cluppie is. Altijd al interesse gehad in die club, maar na het bezoek: waanzinnig!

Unieke stad, unieke club.

In maart staat de uitwedstrijd tegen Juve op het programma. Aangezien er dan interlands en dus geen clubvoetbal in Nederland is, zit ik eraan te denken weer eens die kant op te gaan.

Smook / Digger > zal het mogelijk zijn kaarten voor het uitvak te bemachtigen? En hoe is de vervoersregeling?
pi_43744171
Vervoersregeling? Haha daar kan SMOOK nog wel wat leuke verhalen over vertellen (Piacenza uit).

Kaartjes: Een crime. Identificatieplicht, lange rijen, er zullen veel fans willen gaan, ook uit omgeving Turijn zelf en het stadion is nu een heel stuk kleiner natuurlijk. Lijkt me welhaast een onmogelijke opgave, of je moet bereid zijn heel veel geld neer te tellen of hele goede connecties daar hebben.
pi_43744226
quote:
Op maandag 20 november 2006 15:35 schreef o9_Franky het volgende:

Staat wel aardig dicht op elkaar allemaal.
Slechts 10 clubs in een marge van 3 punten. Ranglijst ziet er zo elke week compleet anders uit.

Maar nu de stijgende lijn eens voortzetten en winnen bij Pescara. Wel benieuwd hoe het verlopen gaat, de Curva bij Pescara is al weken leeg uit protest.
pi_43744721
Kaartjes voor het Napoli vak wordt inderdaad moeilijk. De identificatieplicht daar hoef je je geen zorgen over te maken. Laatst kwam een Nederlandse vriend gewoon binnen als Maria Esposito. De vervoersregeling bestaat niet. Je moet alleen iemand vinden die zes uur in de rij gaat staat voor het kaartje......

Waarom koop je niet gewoon een kaartje voor de Juve tribune? Misschien wel net even iets rustiger, maar je volgt het natuurlijk wel goed en krijgt geen moeilijke vragen.
pi_43802501
Juve speelt dit seizoen in Communale, dus lijkt me met een capaciteit van 25.000 plaatsen ook lastig om kaarten te bemachtigen. Of zijn ze tegen die tijd weer terug naar Delle Alphi?

Hoeveel kaarten krijgt Napoli? Zes uur in de rij voor een kaartje, aardig old-skool. En wij maar klagen als het bij de ticketbox binnen een paar seconden is uitverkocht.

PS. Piacenza verloren, dus nog altijd bovenaan!
pi_43886716
En voor de zoveelste keer dit seizoen 0-1 gewonnen, weer door een goal van Calaio en wederom uit een pingel ivm vasthouden + haken van Pia. Pescara toen overigens al lang met 10 man na een werkelijke horror tackle van Olivieri. Dat de spelers van Pescara nog durfden te protesteren terwijl hij letterlijk probeerde Bogliacino met gestrekt been op hoogte vol op de knie door midden te schoppen terwijl de bal al lang weg was.

Staan nu mooi alleen bovenaan, wel met de achtervolgers allemaal dichtbij, en zijn weer een poos ongeslagen. Alleen het gebrek aan velddoelpunten valt wel op, kansen waren er vandaag weer te over maar geluk of scherpte ontbrak. En vlak voor tijd Scoorde Sosa nog volledig vrijstaand met het hoofd met een tegendraadse kopbal, maar de grensrechter was de enige die buitenspel gezien had en de scheids floot dus af, terwijl Sosa absoluut niet buitenspel stond.

Next up Frosinone thuis, moet ook weer 3 punten zijn.
pi_43887252
Samenvatting van Pescara - Napoli: http://www.youtube.com/watch?v=_caPqPOzFzs&eurl=

Let op die schandalige tackle na 52 seconden in het filmpje.
pi_43887679
Da's een fijne ja!

Die shots van die supporters op het eind was de curva van Pescara neem ik aan?
pi_43904004
Wat een tackel, daar heeft Bogliacino mazzel zeg.....
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 20:17 schreef DIGGER het volgende:
Next up Frosinone thuis, moet ook weer 3 punten zijn.
Dan ben ik er weer bij! Grazie a Dio!
Het lijkt wel een soort drugs, ik kan niet wachten om de kranten te lezen en op de Curva te staan.....

Heeft er iemand nog plannen om naar een wedstrijd te gaan?
Digger?
pi_43920547
Volgend voorjaar pas.

Bij rellen voorafgaand aan de wedstrijd - Pescara aanhang probeerde bij het uitvak te geraken - weer een aantal gewonden gevallen, 1 ernstig aan Napolitaanse zijde.
En na de 0-1 weer extreem veel vuurwerk op de sintelbaan, het veld maar zeker ook naar Pescara vakken. Zal dus weer een aardige boete opleveren.
  maandag 27 november 2006 @ 11:34:46 #96
144333 Lanus
Forza Napoli
pi_43924122
Ongelooflijk die tackle op bogliacino donkerrood, maar nog steeds fier op kop Pt. G. Rf Rs M.I.
Napoli 25 13 14 8 0
Juventus 24 13 25 5 8
Piacenza 23 13 14 14 -4
Rimini 22 13 19 11 -3
Cesena 22 13 22 17 -5
Bologna 22 13 16 13 -5
Genoa 21 13 22 18 -4
Mantova 20 12 15 11 -4
Triestina 20 13 10 7 -4
Brescia 20 13 12 11 -7
Albinoleffe 18 13 11 10 -7
Bari 18 13 12 9 -9
Frosinone 17 12 13 12 -7
Treviso 15 13 14 16 -12
Spezia 15 13 12 14 -12
Lecce 14 13 17 21 -11
Modena 14 13 9 15 -11
Crotone 13 13 12 20 -12
Verona 11 13 5 11 -14
Vicenza 7 13 9 16 -20
Pescara 4 13 9 20 -22
Arezzo -1 13 2 15 -22
Forza NAPOLI!!
pi_43934212
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef smook.biz het volgende:
[..]

Dan ben ik er weer bij! Grazie a Dio!
Het lijkt wel een soort drugs, ik kan niet wachten om de kranten te lezen en op de Curva te staan.....

Digger?
Wellicht Juve - Napoli, is een competitievrij weekend in Nederland ivm interlands. Nu nog kaarten zien te bemachtigen.

Cannavaro Europees Voetballer van het Jaar geworden. Volgend jaar gewoon in het shirt van Napoli!

Donderdag wordt er in Argentinië een standbeeld van Maradona onthult, maar liefst 2.20 meter hoog. Helaas niet in Napoli-shirt, maar het shirt van Argentinië is ook mooi.
pi_43936989
quote:
Op zondag 26 november 2006 14:17 schreef smook.biz het volgende:
[..]

Zoals al eerder gezegd staat Napoli-Hellas op het programma. Tenzij de prutsers van Lega Calcio die wedstrijd op maandag plaatsen...
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_43957625
Nog wat foto's van de match: http://www.tuttonapoli.net/index.php?action=read&idnotizia=17253
Aanleiding tot de penalty is hier goed op waar te nemen.
pi_43987481

= 15.000 Euro boete.

En Olivieri voor z'n tackle? Slechts 1 wedstrijd schorsing......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')