Dan heb je teveel blocks!!!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:50 schreef puntoortje het volgende:
hahah ...nu is mijn verbinding aan het on en offen

Heb je Bob dan?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee maar ik wel, en uiteindelijk weet jij net zo goed als ik dat je alleen mij zoekt![]()

Schop onder je noten, mafkees!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
AANBID MIJ, VOLK!

quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:02 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
(Reserve)Belgen noemen het kakken!!!

Toedelsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef demins het volgende:
Het ruikt hier niet echt fris meer! Maken dat ik weg kom...![]()

bob? die heb ik zat ...ik heb ook max...stramme max!quote:

Mijn ervaring is dat mannen die continue over hun stramme max praten eigenlijk niks te bieden hebben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
bob? die heb ik zat ...ik heb ook max...stramme max!

helemaal mee eens, die aversie tegen vlaaiendraaiers zoals jou moet gewoon stoppen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben geen reserve belg
Hou toch eens op met mij te pesten

Je bedoelt dat spekkie van je?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
bob? die heb ik zat ...ik heb ook max...stramme max!

Je klinkt heel lief, maar ga niet alles uitleggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben geen reserve belg
Hou toch eens op met mij te pesten

quote:

Mijn ervaring met vrouwen die zoiets roepen is dat ze zich uiteindelijk verslikken !quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat mannen die continue over hun stramme max praten eigenlijk niks te bieden hebben.

jullie zijn gewoon jaloers dat jullie geen lekkere vlaaien daar in Utreg hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef versabommie het volgende:
[..]
helemaal mee eens, die aversie tegen vlaaiendraaiers zoals jou moet gewoon stoppen!

uhmmm stuur maar eerst foto'squote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:05 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Je klinkt heel lief, maar ga niet alles uitleggen.
Kom maar langs voor een praktijkles!

Lik als Lassie!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
uhmmm stuur maar eerst foto'swil wel weten wat je te bieden hebt
![]()

Kribs!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:06 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gewoon even wat quality time met mijn man vrouw
![]()

quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()

als compensatie voor je andere gebrek ?quote:

Wij hebben Multi-vlaai, mot die zooi niet!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:06 schreef Gladys het volgende:
[..]
jullie zijn gewoon jaloers dat jullie geen lekkere vlaaien daar in Utreg hebben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Opwarmertje!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
als compensatie voor je andere gebrek ?![]()
![]()

Hihihi.. zal ik de foto maken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
![]()

quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:08 schreef Day het volgende:
[..]
Kribs!
Eindelijk een normale man in SC![]()
![]()

Jongen, ik ben een negerin. Je kan me niet handelen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Mijn ervaring met vrouwen die zoiets roepen is dat ze zich uiteindelijk verslikken !

das fabrieksrotzooiquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:09 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Wij hebben Multi-vlaai, mot die zooi niet!!!

voor watquote:

Tegen de tijd dat ik klaar met je ben stink je een week naar rookvlees!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
Jongen, ik ben een negerin. Je kan me niet handelen!![]()

quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:09 schreef chas het volgende:
[..]
Hihihi.. zal ik de foto maken?
*GRIJNS*
Een foto van een cocktailworstje of van een Bifi?
LOLLLLLLLLLL

Een week? Je houdt het nog geen minuut vol, man. Dan lig je naar adem happend te denken aan wat je in godesnaam overkomen is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik klaar met je ben stink je een week naar rookvlees!![]()

Wat voor echte werk?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:11 schreef Gladys het volgende:
[..]![]()
![]()
doe eens
en dan wel van het echte werk he
![]()

Eerst verplicht douchen!!!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Een week? Je houdt het nog geen minuut vol, man. Dan lig je naar adem happend te denken aan wat je in godesnaam overkomen is.

ik hoef het geen week uit te houden, de vraag is hoe jij een week lang loopt!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:13 schreef Day het volgende:
[..]
Een week? Je houdt het nog geen minuut vol, man. Dan lig je naar adem happend te denken aan wat je in godesnaam overkomen is.

Dat wordt dan wel een "priveetje"!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:11 schreef Gladys het volgende:
[..]![]()
![]()
doe eens
en dan wel van het echte werk he
![]()

uhmquote:

bahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:

ik wacht vol spanningquote:

kan niet... moet eerst nog onder een ander bureauquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:20 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Als je privé wilt kom je maar onder me buro zitten!

Juiste prioriteiten stellen!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:21 schreef Gladys het volgende:
[..]
kan niet... moet eerst nog onder een ander bureau![]()

Waarschijnlijk ben ik zwaar teleurgesteld, omdat het geen reet heeft voorgesteld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik hoef het geen week uit te houden, de vraag is hoe jij een week lang loopt!

nou wat heb jij meer te bieden dan die andere bureaugast ?quote:

hihihihihih een negerin die het over "reet" heeftquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:22 schreef Day het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ben ik zwaar teleurgesteld, omdat het geen reet heeft voorgesteld.

Niet overheen lullen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
hihihihihih een negerin die het over "reet" heeft![]()

quote:

Cheap!quote:

Ultiem genot!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 00:23 schreef Gladys het volgende:
[..]
nou wat heb jij meer te bieden dan die andere bureaugast ?

en bommie wat heb jij te biedenquote:

en je liked het !quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |