gladys heb ik niet, het waren basje en een prive bekendequote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:24 schreef Inodder het volgende:
[..]
ps gladys is ook de hele tijd on/off bij mij
bommels ook wel is trouwens
AMEN!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Goh de vriendelijkheid himself is er ook weer.![]()
Ja bommie is vast wel gewilligquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:30 schreef Ice_rulez het volgende:
Hallo allemaal![]()
Is er hier nog wat te neuken?
Skippie is zoooooooooo de bom!quote:
nouja zag jou net binnenstappen met je zwarte kousen!quote:
skippie is idd leuk jaquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Skippie is zoooooooooo de bom!
heb je die jarretels zeker gemistquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja zag jou net binnenstappen met je zwarte kousen!
heej ice....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:30 schreef Ice_rulez het volgende:
Hallo allemaal![]()
he meis, weer vrij!quote:
heyquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:30 schreef Ice_rulez het volgende:
Hallo allemaal![]()
slaap lekker noddiequote:
Oh kee vertel jou grenzen dan maar eens !!!!!quote:
trustequote:
*BRAAK*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
AANBID MIJ, VOLK!
goedzoquote:
Krijg spontaan kotsneigingen bij het idee dat ik jou moet aanbiddenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:38 schreef versabommie het volgende:
AANBID MIJ, VOLK!
dat van mij was dus weer niet goedquote:
Geloof me, ik heb nu een giga teil naast me staan!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:43 schreef petraa het volgende:
[..]
Krijg spontaan kotsneigingen bij het idee dat ik jou moet aanbidden![]()
![]()
ik ben naast me bad gaan zitten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:49 schreef chas het volgende:
[..]
Geloof me, ik heb nu een giga teil naast me staan!
*YOEHOE*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:30 schreef Ice_rulez het volgende:
Hallo allemaal![]()
ja oortje je bent irritant johhhquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:50 schreef puntoortje het volgende:
hahah ...nu is mijn verbinding aan het on en offen
doeiii deminsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef demins het volgende:
Het ruikt hier niet echt fris meer! Maken dat ik weg kom...![]()
RUN FORREST RUUUUUUUUUUUN!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef demins het volgende:
Nee maar ik wel, en uiteindelijk weet jij net zo goed als ik dat je alleen mij zoektquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:58 schreef Day het volgende:
Is Demins er nog?
Ik wil niet veel zeggen, maar was dat niet jou lucht die door mijn beeldscherm kwam?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:51 schreef demins het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |