Nou ben je toch echt in de war met kutbal!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kutvoetbal is moeilijk...probeer met die schaamlappen maar eens fatsoenlijk effect aan de bal te geven!

quote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:42 schreef Inodder het volgende:
Ga vanavond ook echt is proberen op tijd te gaan slapen
@#%$!#! k moet morgen de bouw op Beton storten (personeelstekort) moet om 4.45 uur me nest uit
dus blijf nie meer zo lang

Vanavond hadden ze een nieuw spel.....KUTSCHEIDS!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:48 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ben je toch echt in de war met kutbal!![]()

dus je blijft ?quote:

Truste Buufquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga ook pitten!
Bij ons is de beton al hard, morgen kozijnen stellen en profielen stellen. volgende week de metselaars!![]()
![]()

ieuw...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij een beetje gleuven kijken? Sexist!![]()

Ja maar niet meer zo lang, 1meter nog ongeveerquote:

Ik ken het wel, maar nee, ik ben niet zo dol op die raggamuffinachtige newstyle "reggae". Het mooiste werk is gemaakt tussen 1963 en 1983, vind ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:42 schreef versabommie het volgende:
Demins, heb jij toevallig ook die cd van shabba, home t en cocoa t ...holding on geloof ik
?

komop zeg! er zitten goede nummers tussen!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:53 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar nee, ik ben niet zo dol op die raggamuffinachtige newstyle "reggae". Het mooiste werk is gemaakt tussen 1963 en 1983, vind ik.

Niet voordat ik nog even naar je gezwaaid heb!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:53 schreef puntoortje het volgende:
is iedereen ineens naar bed?

Wat wil je weten, lieve schat?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:52 schreef Inodder het volgende:
k hoop eigenlijk nog op reactie van Day

kijk maar ff in de FB k heb m daar ook neergezet weet niet waar ik t hier zo snel terug moet vindenquote:

Dat heb je bij deze dus gedaan!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:55 schreef demins het volgende:
[..]
Niet voordat ik nog even naar je gezwaaid heb!![]()
![]()
![]()

vraag beantwoord!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:56 schreef Inodder het volgende:
[..]
kijk maar ff in de FB k heb m daar ook neergezet weet niet waar ik t hier zo snel terug moet vinden![]()

quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:55 schreef demins het volgende:
[..]
Niet voordat ik nog even naar je gezwaaid heb!![]()
![]()
![]()

Zekers. Maar je moet keuzes maken en dat segment heb ik laten zitten. Ik ga voor de zogeheten roots-reggae en de tijd waarin calypso en soul gemengd werden tot ska en reggae.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
komop zeg! er zitten goede nummers tussen!

ga SV ff lezenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:55 schreef Inodder het volgende:
is er eigenlijk nog noemenswaardig nieuws vanuit t huis? heb de laatste 2 dagen eigenlijk niet mee gekregen. Fill me in please

Mag ik niet gezellie zomaar even zwaaien?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:00 schreef puntoortje het volgende:
[..]![]()
![]()
ik zwaai even terug...ga je slapen dan?

ja natuurlijk mag dat welquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik niet gezellie zomaar even zwaaien?![]()
![]()
![]()

Ga lekker op de cos sjaggerijnen, basje!quote:

djezus dan moet ik zeker weer door al die nietszeggende gesprekken heen worstelen zekerquote:

nee die zit ergens anders te mokken ... denk ikquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga lekker op de cos sjaggerijnen, basje!![]()

is dat tegenwoordig een scheldwoord???quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ga lekker op de cos sjaggerijnen, basje!![]()

weten jullie trouwens over wie die zat te janken in Vol FB?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee die zit ergens anders te mokken ... denk ik![]()

makkelijke uitleg....erg is weer geen ruk gebeurdquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:06 schreef Inodder het volgende:
[..]
djezus dan moet ik zeker weer door al die nietszeggende gesprekken heen worstelen zeker![]()
Ze zouden n soort van SV moeten maken met beknopte info zoals, brief:[inhoud], opdrachten melden, feestjes e.d. aankondigen enz. wat kunnen mij die gesprekken nu schelen gaat toch zelden ergens over
Dan zou je snel ff in 2 minuten de belangrijkste gebeurtenissen van de dag kunnen achterhalen
Maar bij deze vraag ik dat jullie dus gewoon ffk hoef geen hele uiteenzetting
![]()

Yupzquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
is dat tegenwoordig een scheldwoord???

vertel!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
nee die zit ergens anders te mokken ... denk ik![]()

ik bemoei me er niet mee....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
weten jullie trouwens over wie die zat te janken in Vol FB?

thnxquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:10 schreef puntoortje het volgende:
[..]
makkelijke uitleg....erg is weer geen ruk gebeurd

niet op fok...niet op vol... en msn ...als mensen heel dag middag lopen on en off'en dan vliegen ze er bij mij ff uit...vandaag waren dat er 2quote:

aha.....dus hij is spoorloos?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
niet op fok...niet op vol... en msn ...als mensen heel dag middag lopen on en off'en dan vliegen ze er bij mij ff uit...vandaag waren dat er 2

daarzijn ze nu mee bezig of zijn ze net mee klaarquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
thnx
hebben ze deze week geen weekopdracht dan?

quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:12 schreef puntoortje het volgende:
[..]
niet op fok...niet op vol... en msn ...als mensen heel dag middag lopen on en off'en dan vliegen ze er bij mij ff uit...vandaag waren dat er 2

hij is nog wel online...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
aha.....dus hij is spoorloos?

grmblquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:13 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daarzijn ze nu mee bezig of zijn ze net mee klaar

...zucht ik had vanmiddag/vanavond 2 mensen die heel tijd on line en offline bij me gingen op msn...daar heb ik een pest hekel aan..wil je aandachtdan doe je dat lekker op een andere manier...ander blok ik je ff een tijdje tot die onzin stopt...duidelijk genoegquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:16 schreef Inodder het volgende:
[..]
Verklaar u nader snap geen reet van je verhaal![]()

ze hebben een scooter versiert...sab heeft joker aan malies gegeven... weekopdracht: een verhaal doorvertellen een aantal woorden moeten door de laatste genoemd worden.... blijkbaar net wel of net niet gehaald...volgens mij krijgen ze een herhaling ....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:17 schreef Inodder het volgende:
[..]
grmblvertel nu gewoon is ff beknopt wat er de laatste dagen gebeurd is Please!
![]()
![]()
![]()

pertaaaaaaaaaaaaaaaquote:

quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
weten jullie trouwens over wie die zat te janken in Vol FB?

Ah op die fiets,quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:18 schreef puntoortje het volgende:
[..]
...zucht ik had vanmiddag/vanavond 2 mensen die heel tijd on line en offline bij me gingen op msn...daar heb ik een pest hekel aan..wil je aandachtdan doe je dat lekker op een andere manier...ander blok ik je ff een tijdje tot die onzin stopt...duidelijk genoeg![]()

wat mot jij hier .... mailtje????quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:22 schreef luciano het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Kon het niet laten dit ene postje , gnagnagna

Wie ben jij, kutnewbie?quote:

ps gladys is ook de hele tijd on/off bij mijquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:23 schreef Inodder het volgende:
[..]
Ah op die fiets,
ach bij mij mogen ze zich aan en afmelden wat ze willen zolang ze me maar geen onzinnige berichten gaan lopen sturen. Als je verbinding wel us wegvalt krijg je dat ook natuurlijk
maar eh k dacht dat je antwoord gaf aan bommels waar basje zat vandaar dat ik je bericht nie snapte

...zitten jullie nu meteen te MSNen????quote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
aha.....dus hij is spoorloos?

KIJK daar heb ik wat aan THNXquote:Op donderdag 26 oktober 2006 23:21 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ze hebben een scooter versiert...sab heeft joker aan malies gegeven... weekopdracht: een verhaal doorvertellen een aantal woorden moeten door de laatste genoemd worden.... blijkbaar net wel of net niet gehaald...volgens mij krijgen ze een herhaling ....

Goh de vriendelijkheid himself is er ook weer.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |