Dank je Kribs!!quote:
k kijk van t weekend wel ff ga ik dat trekken denk je zag er in eerste instantie best ingewikkeld uit?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Maar wel prettig downloaden...fuck de torrents...
4,3 giabyte binnen in nog geen 36 minuutjes![]()
al zou ik er niet van houden n 1/2 gram dat vind je toch nie terugquote:
komt neer op 3 programma's installeren en gaanquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:10 schreef Inodder het volgende:
[..]
k kijk van t weekend wel ff ga ik dat trekken denk je zag er in eerste instantie best ingewikkeld uit?
Zo goed heb ik me nu ook weer niet in het recept ingelezen..quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:11 schreef Inodder het volgende:
[..]
al zou ik er niet van houden n 1/2 gram dat vind je toch nie terug![]()
Ik reageer ook wel op day in de fb ...ze wil ons niet horen !quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:14 schreef Inodder het volgende:
volgens mij moet ik mn vraag aan day maar ff in FB herhalen of nie k krijg nie ech reactie?
Ow dear...there they go again...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik reageer ook wel op day in de fb ...ze wil ons niet horen !
Day@fok.nlquote:
Wat motten ze nou weer? zuchtquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:15 schreef gekding het volgende:
een halve gram bladspinazie 10 minuten verwarmen, daar blijft niet veel van over alleen een steeltje nog maar ofzo
geen idee.quote:
Omdat je wil dat mijn grote inetliefde Day mij gaat negeren!quote:
zei ik dat?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Omdat je wil dat mijn grote inetliefde Day mij gaat negeren!![]()
Had ik mijn collectie maar in de computer zitten! Maar ja toen ik begon waren er eigenlijk nog geen computers en nu is het een werk dat alleen nog door zwakzinnige Polen gedaan wordt. Ik heb zeker een lp die African Herbsman heet. Dacht ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:08 schreef Jappie het volgende:
Demins......heb je het album "African Herbsman" toevallig ook in je collectie zitten ?![]()
Zo gezellig was je ook niet, Gert!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef Jappie het volgende:
Ik ook nog een paar minuten.........ben lekker aan het wegdoezelengeloof ik....
![]()
dat heb je met die relaxte muziek...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef Jappie het volgende:
![]()
Hoi Buuf, kom je hier vaker? Wat zie je er leuk uit vandaag!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat heb je met die relaxte muziek...![]()
ik ga zo ook maar plat. of het moet nu in grote gezelligheid losbarsten hierzo...![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef Jappie het volgende:
![]()
wauw, dan was ie hier wel superdepuperjong. want zo heel oud is ie helaas ook niet geworden...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef demins het volgende:
[..]
Had ik mijn collectie maar in de computer zitten! Maar ja toen ik begon waren er eigenlijk nog geen computers en nu is het een werk dat alleen nog door zwakzinnige Polen gedaan wordt. Ik heb zeker een lp die African Herbsman heet. Dacht ik.
[afbeelding]
De jonge Bob Marley
ik wist dat dat laag uitgesneden truitje de truuk zou zijn....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoi Buuf, kom je hier vaker? Wat zie je er leuk uit vandaag!
Ik vond het een kutvoetballer!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wauw, dan was ie hier wel superdepuperjong. want zo heel oud is ie helaas ook niet geworden...
toch wel herkenbaar gezicht!![]()
Gaaf man....quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:27 schreef demins het volgende:
[..]
Had ik mijn collectie maar in de computer zitten! Maar ja toen ik begon waren er eigenlijk nog geen computers en nu is het een werk dat alleen nog door zwakzinnige Polen gedaan wordt. Ik heb zeker een lp die African Herbsman heet. Dacht ik.
[afbeelding]
De jonge Bob Marley
kan je daar tegenwoordig ook al mee voetballen??quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond het een kutvoetballer!![]()
Niks geen overzicht!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik vond het een kutvoetballer!![]()
Bob kon een leuk balletje trappenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan je daar tegenwoordig ook al mee voetballen??![]()
En zijn afstandpass was ook kutquote:
Misschien toch maar beter dat je naar bed gaat?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
kan je daar tegenwoordig ook al mee voetballen??![]()
Ik ook van jouquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo gezellig was je ook niet, Gert!
wrom?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef demins het volgende:
[..]
Misschien toch maar beter dat je naar bed gaat?![]()
Truste jappert!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Truste allemaal......ben er weer van tussen.![]()
![]()
slaap lekker jappie!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:34 schreef Jappie het volgende:
[..]
.......op mijn leeftijd krijg je dat mop...![]()
![]()
Kutvoetbal is moeilijk...probeer met die schaamlappen maar eens fatsoenlijk effect aan de bal te geven!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wrom?![]()
om dat ik het spel kutvoetbal niet ken?![]()
![]()
![]()
Welterusten jongequote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
![]()
slaap lekker lieve schatquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
![]()
stel je niet aan, wees blij dat je niet hoeft te vlechtenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:42 schreef Inodder het volgende:
Ga vanavond ook echt is proberen op tijd te gaan slapen
@#%$!#! k moet morgen de bouw op Beton storten (personeelstekort) moet om 4.45 uur me nest uit
dus blijf nie meer zo lang
ga je nu al weg?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:42 schreef Inodder het volgende:
Ga vanavond ook echt is proberen op tijd te gaan slapen
@#%$!#! k moet morgen de bouw op Beton storten (personeelstekort) moet om 4.45 uur me nest uit
dus blijf nie meer zo lang
En jij een beetje gleuven kijken? Sexist!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 22:47 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ga ook pitten!
Bij ons is de beton al hard, morgen kozijnen stellen en profielen stellen. volgende week de metselaars!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |