Volgens mij is dat een andere want je ziet die jongen van rechts komen en 1 seconde later komt er 1 van links richting Huntelaar lopen. Maarja lekker boeiendquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:53 schreef mikey99 het volgende:
[..]
volgens mij niet, wan verderop in dat filmpje komt diezelfde ballenjongen rechts het beeld in lopen, en david staat nog links
Vraag Stam dan ook maar, als z'n laatste kunstjequote:Ook Huntelaar beschikbaar voor Olympisch team
27 oktober 2006
Bondscoach Foppe de Haan verzekerde tegenover Omroep Friesland dat Klaas-Jan Huntelaar zich beschikbaar stelt voor de Olympische ploeg op de Olympische spelen van 2008 in Peking.
De momenteel 23-jarige aanvaller, op het moment van de spelen 24, kan vanwege zijn leeftijd niet meer uitkomen voor Jong Oranje, waar hij onlangs afscheid nam. Echter, in het Olympisch team mogen drie dispensatiespelers (ouder dan 23 jaar) uitkomen. Ook Ruud van Nistelrooy (30) stelde zich eerder beschikbaar voor het Olympisch elftal.
Eens.quote:
En terecht.quote:Trainer Austria onder indruk van Ajax
Austria Wenen is diep onder de indruk van de kwaliteiten van Ajax. In Kurier spreekt assistent-coach Josef Michorl van Austria van een "een offensief superelftal met veel individuele klasse."
Austria is op 2 november de komende tegenstander van Ajax in de UEFA-cup. Afgelopen woensdag was Michorl aanwezig bij de met 2-0 gewonnen competitiewedstrijd van de Amsterdammers tegen ADO Den Haag en volgens de Oostenrijker had "Ajax op basis van de kansen met meer doelpunten verschil moeten winnen." Hij roemt verder de technische kwaliteiten van de Ajax-spelers en waarschuwt voor de dreiging die van Ajax uitgaat tijdens standaardsituaties.
Toch denkt Michorl dat de regerend landskampioen van Oostenrijk niet kansloos is tegen Ajax. "Doordat Ajax continu in de aanval is, ontstaat er voor ons ruimte om te counteren."
Dat horen we graag.quote:In Kurier spreekt assistent-coach Josef Michorl van Austria van een "een offensief superelftal met veel individuele klasse."
NU.nlquote:Engelse en Spaanse clubs azen op Huntelaar
Uitgegeven: 27 oktober 2006 14:14
AMSTERDAM - Engelse en Spaanse clubs hebben contact opgenomen met de zaakwaarnemer van Klaas-Jan Huntelaar. Donderdag kwamen er geruchten vanuit Italië dat zowel AC Milan als Internazionale geïnteresseerd zijn in de 23-jarige spits van Ajax. De zaakwaarnemer van Huntelaar liet daarop, in een reactie aan calciomercato.com, weten dat er alleen vanuit Spanje en Engeland interesse is voor de Ajacied.
Volgens Arnold Oosterveer is er enkel sprake van "oppervlakkig" contact en zal Huntelaar het seizoen bij Ajax afmaken. Of de drievoudig international ook de jaren daarna nog bij Ajax zal spelen kon de zaakwaarnemer niet bevestigen.
Huntelaar staat al langer in de belangstelling van internationale topclubs. Vorig jaar scoorde 'The Hunter' voor Ajax twintig keer in 22 optredens. Met een totaal van 33 doelpunten was Huntelaar de meest productieve spits van Europa. Ajax betaalde voor de spits negen miljoen euro aan Heerenveen. Volgens zijn contract mag Huntelaar voor niet minder dan twintig miljoen euro vertrekken.
Klop je het even af?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:38 schreef ub40_bboy het volgende:
Wel een leuk bedrag houd ajax over als Sneijder en Huntelaar verkocht worden. Gelukkig is de scouting nu eindelijk op orde dat daar niet weer kneuzen voor in de plaats gekocht worden.
Waren Stam, Robben en Van Nistelrooy in het verleden ook niet voor bedragen rond de 20 miljoen verkocht?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
Het lijkt mij niet realistisch om voor een speler uit de Eredivisie meer dan 20 miljoen te vragen.
Anderlecht vroeg voor Kompany in eerste instantie ook 20 miljoen, en de voorzitter van Lyon barstte werkelijk in lachen uit, 20 miljoen voor een speler uit de Belgische competitie? Dan kijken we wel verder, hoger dan 8 gaan we niet. Paar maanden later ging Kompany voor 8 miljoen naar HSV. Je moet dus uitkijken als club om een absurde prijs te vragen, uiteindelijk heb je daar toch vooral jezelf mee, omdat die speler dan toch een vertrek gaat forceren en voor veel minder de deur uitloopt.
Als er inderdaad een bedrag rond de 20 geboden gaat worden, moet je het doen vind ik. Oh ja, en dan wel in één keer cashen graag en niet in termijnen.![]()
Dat is gewoon onzin. Als alle topclubs in Europa Huntelaar willen hebben dan bieden ze tegen elkaar op en dan kom misschien wel gewoon boven de 30 miljoen uit. Vraag en aanbod heet zoiets.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
Het lijkt mij niet realistisch om voor een speler uit de Eredivisie meer dan 20 miljoen te vragen.
Chivu werd ook voor 18 verkocht toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
Anderlecht vroeg voor Kompany in eerste instantie ook 20 miljoen, en de voorzitter van Lyon barstte werkelijk in lachen uit, 20 miljoen voor een speler uit de Belgische competitie? Dan kijken we wel verder, hoger dan 8 gaan we niet. Paar maanden later ging Kompany voor 8 miljoen naar HSV. Je moet dus uitkijken als club om een absurde prijs te vragen, uiteindelijk heb je daar toch vooral jezelf mee, omdat die speler dan toch een vertrek gaat forceren en voor veel minder de deur uitloopt.
Als er inderdaad een bedrag rond de 20 geboden gaat worden, moet je het doen vind ik. Oh ja, en dan wel in één keer cashen graag en niet in termijnen.![]()
Voor minder dan 30 miljoen gewoon niet laten gaan. Dan speelt hij nog een paar jaar bij ons en gaat hij maar voor 5 miljoen weg. Ik heb liever het kapitaal op het veld dan op de bankrekening. Het is maar weer afwachten wie er als vervanger gehaald wordt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:43 schreef Radegast het volgende:
Ja, en daar was ook voldoende belangstelling voor. Dus dat verhaal van dat opbieden, mjah ik geloof er niet zo in.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:50 schreef jna het volgende:
[..]
Chivu werd ook voor 18 verkocht toch?
Voor een spits wordt altijd meer betaald dan voor een verdediger.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en daar was ook voldoende belangstelling voor. Dus dat verhaal van dat opbieden, mjah ik geloof er niet zo in.
Nou als jij Huntelaar voor 25 verkoopt kan je daar echt wel wat leuks voor terug kopen hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:52 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Voor minder dan 30 miljoen gewoon niet laten gaan. Dan speelt hij nog een paar jaar bij ons en gaat hij maar voor 5 miljoen weg. Ik heb liever het kapitaal op het veld dan op de bankrekening. Het is maar weer afwachten wie er als vervanger gehaald wordt.
Dan moet je maar even economie lessen gaan volgen. Dus als Barcelona en Chelsea beide Huntelaar willen hebben dan verkoopt ajax Huntelaar aan de gene die het minste bied?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en daar was ook voldoende belangstelling voor. Dus dat verhaal van dat opbieden, mjah ik geloof er niet zo in.
Ik moet het allemaal nog maar zien. Ik zie het liefste Huntelaar nog een paar jaar bij Ajax voetballen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:54 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou als jij Huntelaar voor 25 verkoopt kan je daar echt wel wat leuks voor terug kopen hoor.
Als Huntelaar weer zo'n seizoen draait dan ontstaat er helemaal een hype rondom hem. Dan kan je volgens mij wel 25 gaan vragen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Huntelaar wil niet naar Chelseaquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 00:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dan moet je maar even economie lessen gaan volgen. Dus als Barcelona en Chelsea beide Huntelaar willen hebben dan verkoopt ajax Huntelaar aan de gene die het minste bied?
Een uitstekende zakenman dus.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:08 schreef twi het volgende:
De voorzitter van Lyon bij je betoog betrekken is een beetje kansloos als je weet wat de beste man zelf voor zijn spelers vraagt. Dat is echt zo iemand die voor een duppie op de eerste rang wil zitten, maar z'n eigen bezit voor gouden bergen wil verkopen. Zie Diarra en Essien.
Uiteraard, maar dus niet iemand waar je naar moet luisteren, danwel waar je transfersommen aan af zou moeten spiegelen.quote:
Inderdaad, al zal het niet realistisch zijn om Huntelaar te behouden wanneer Chelsea komt kijken met 30 miljoen in de portomonnee.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij 50 miljoen moet je eens gaan twijfelen.
En wil je de gevraagde prijs niet betalen? Dan krijg je hem niet. Hopelijk ziet Ajax eindelijk het licht eens. Die termijnen moeten ze helemaal afschaffen...
Inderdaad er moet meer zaken gedaan worden zoals de voorzitter van Lyon dat doet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Bij 50 miljoen moet je eens gaan twijfelen.
En wil je de gevraagde prijs niet betalen? Dan krijg je hem niet. Hopelijk ziet Ajax eindelijk het licht eens. Die termijnen moeten ze helemaal afschaffen...
Voor 30 Miljoen gelijk verkopen zeg ik. Tegen die tijd is Babel rijp voor de spits en heeft Van Geel dus mooi 30 miljoen om ajax op meerdere posities te versterken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:16 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, al zal het niet realistisch zijn om Huntelaar te behouden wanneer Chelsea komt kijken met 30 miljoen in de portomonnee.
Maargoed, hopen dat dat na het EK is, en dat tegen die tijd Babel rijp genoeg is om het stokje over te nemen.
Leuk en aardig, maar is niet goed voor de moraal in de spelersgroep, en daarmee werk je dus in de hand dat spelers van wie 't contract afloopt het niet willen verlengen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:16 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Inderdaad er moet meer zaken gedaan worden zoals de voorzitter van Lyon dat doet.
Daar moet je dus een middenweg in vinden. Net doen of je de speler in kwestie niet wil verkopen om zo de vraagprijs op te drijven en dan bij een goed bedrag laten gaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:20 schreef twi het volgende:
[..]
Leuk en aardig, maar is niet goed voor de moraal in de spelersgroep, en daarmee werk je dus in de hand dat spelers van wie 't contract afloopt het niet willen verlengen.
Zeker. Wat er in Engeland allemaal wel niet voor baggers spelers voor 30/40 miljoen worden gekocht.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:20 schreef Da_Sandman het volgende:
30 miljoen is eigenlijk nog te weinig gezien de bedragen in Europa. Ze geven het voor minder, zeg maar...
quote:Volgens het televisieprogamma Barça TV heeft FC Barcelona haar interesse in Wesley Sneijder kenbaar gemaakt. Het team van Frank Rijkaard zou liefst 22 miljoen euro plus Javier Saviola over hebben voor Sneijder.
Eerder gingen er al sterke geruchten dat FC Barcelona de verrichtingen van de tweebenige middenvelder erg nauwlettend in de gaten hield. Nu is de Spaanse landskampioen dus van plan om werk te gaan maken van Sneijder.
Sneijder's huidige club Ajax lijkt mee te willen werken aan een transfer van zijn groeibriljant. Ondanks dat de Oranje-international een belangrijke schakel is in de ploeg van Henk ten Cate weten de Amsterdammers dat Sneijder niet langer te behouden is.
Behalve Wesley Sneijder liet Hans Kraay jr. in het progamma tevens weten dat Frank Lampard opnieuw in de belanstelling staat van de Catalanen. De middenvelder van Chelsea gaf al eerder aan FC Barcelona een erg mooie club te vinden om ooit nog voor uit te komen. Het is echter maar de vraag of Chelsea, dat geen beste verhouding heeft met Barça, wil meewerken aan een transfer van Lampard.
(Barça TV-VoetbalPrimeur)
Heeft ie dat gezegd? Want ik betwijfel of ie nog steeds zo koel reageert als hij Arnesen aan de lijn heeft hangen. Voorlopig hebben we genoeg aan Drogba en Sheva, dus het zal toch wel iets anders wordenquote:
Die zijn beiden bijna 30, en dus binnenkort uitgeblustquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd? Want ik betwijfel of ie nog steeds zo koel reageert als hij Arnesen aan de lijn heeft hangen. Voorlopig hebben we genoeg aan Drogba en Sheva, dus het zal toch wel iets anders worden![]()
Niks, dat konijn vraagt veels te veel geld.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:36 schreef koningdavid het volgende:
Wat zouden wij moeten met Saviola?
Ik kan niet in de toekomst kijken, maar Drogba begint nu pas echt op stoom te komen. Maar goed, als deze twee over een paar jaar afzakken, en Huntelaar blijft stijgen en een completere voetballer wordt, wil ik em best bij Chelsea zien.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:37 schreef twi het volgende:
[..]
Die zijn beiden bijna 30, en dus binnenkort uitgeblust
Maar als je nu bijvoorbeeld AC Milaan ziet. De spitsen kunnen het net niet vinden. Dan gaan ze echt geen jaar wachten. Een ander voorbeeld is Barcelona. Nu Eto'o geblesseerd is loopt het niet echt meer bij Barcelona.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ook al kan je de kwaliteiten vergelijken van spelers uit de grote competities en de Nederlandse, het is niet realistisch om dezelfde prijs te vragen. Dat heeft puur met marktwaarde te maken. Een speler uit de nederlandse competitie zal altijd wel willen verkassen naar het buitenland; clubs weten dat. Dus dan wachten ze wel een jaartje.
25 miljoen na het EK en twee kampioensschappen is een prima deal
Waarom niet? Er zijn genoeg mogelijkheden; Zuid-Amerika, Frankrijk, Belgie, Scandinavie, Duitsland misschien zelfs.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:53 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Maar als je nu bijvoorbeeld AC Milaan ziet. De spitsen kunnen het net niet vinden. Dan gaan ze echt geen jaar wachten. Een ander voorbeeld is Barcelona. Nu Eto'o geblesseerd is loopt het niet echt meer bij Barcelona.
Zulke clubs zullen echt geen jaar wachten met het kopen van een spits als zij echt denken dat het nodig is.
quote:De flair is terug bij Ajax
AMSTERDAM - Koploper Ajax voetbalt voor het eerst sinds jaren weer met de borst vooruit. Hoe komt dat en hoe goed zijn de Amsterdammers werkelijk?
Mauro Rosales heeft de bal net met een lullig boogje naar Wesley Sneijder gespeeld, als er tijdelijk een orkaan over het veld raast.
Ajax-trainer Henk ten Cate brult zo hard mogelijk de voornaam van de Argentijnse rechtsbuiten en kijkt er heel boos bij. Rosales krimpt kort ineen, haalt adem en speelt de volgende bal wél braaf over de grond.
,,De progressie die Ajax de laatste maanden geboekt heeft, zit ‘m niet in drie nieuwe spelers,’’ zegt technisch directeur Martin van Geel. ,,De basis ligt op het trainingsveld. Dáár wordt heel gericht en gedreven gewerkt aan het dominante voetbal dat we willen spelen. Voor een heel groot deel is het een kwestie van overbrengen. Hoe leg je steeds opnieuw uit wat je wilt? Hoe zorg je dat voetballers elke dag écht beter willen worden? Dat onze spelers elke dag later van het trainingsveld komen omdat ze nog wat extra ballen willen trappen, vind ik tekenend.’’
Dat de bal nog niet altijd doet wat hoofd en benen willen, bleek woensdag tegen ADO Den Haag. Ajax speelde een helft lang behoorlijk, maar viel daarna ver terug. ,,We zijn nog niet vast genoeg,’’ constateert Ten Cate. ,,Blijkbaar zijn we nog niet in staat twee topprestaties achter elkaar te leveren. Dat hoort bij een ploeg in opbouw, zeker met zoveel jonge spelers. Na die wedstrijd tegen Feyenoord werd iedereen op straat aangesproken: ‘geweldig man, klasse gespeeld’. Kennelijk heeft zoiets toch invloed op onze prestaties. Noem het hobbels op weg naar volwassenheid.’’
AZ-trainer Louis van Gaal schat PSV voorlopig dan ook hoger in dan Ajax. ,,PSV is op dit moment dé topclub van Nederland, Ajax is nummer twee. In de samenvatting van de wedstrijd tegen ADO zag ik vier keer een speler van Den Haag voor Stekelenburg staan. Dat geeft wel iets aan. Ajax gaf meer kansen weg dan wij tegen ADO deden.’’
Dat was ook zijn PSV-collega Ronald Koeman opgevallen. De voormalige Ajax-trainer ziet in de meerwaarde van aanvoerder Jaap Stam, ook de zwakte van de Amsterdammers. ,,Wat wij voorin hebben – dat we in de problemen komen als er mensen wegvallen – hebben zij achterin,’’ zegt Koeman. ,,Tegen ADO deed Stam niet mee en je ziet gelijk het verschil. Maar dat er bij Ajax iets aan het groeien is, is duidelijk. Ze zijn beter dan vorig jaar, al is daar ook niet zo heel veel voor nodig.’’
Afgelopen seizoen hobbelde Ajax vaak als een angstig vogeltje over het veld, nu is de flair terug. ,,Toen we aan de voorbereiding begonnen, zag ik vooral angst,’’ zegt Ten Cate. ,,Ik heb heel veel gehamerd op lef, op dúrven. Nu zie je dat er heel veel vertrouwen is. We stralen ook weer plezier uit. De groei van het team hangt nauw samen met de individuele ontwikkeling van spelers. Kijk maar naar Stam, Sneijder of Emanuelson.’’
Ten Cate heeft nog geen idee hoe zijn ploeg zich verhoudt tot de landskampioen. ,,PSV heeft óók een heel sterke ploeg, maar als elftal zijn we onvergelijkbaar,’’ vindt de Ajax-coach. ,,Zij spelen vaak met zeven man achter de bal. Prima hoor, maar wij doen dat heel anders.’’
Koeman haalt zijn schouders op. ,,Ik vind dat allemaal van die typisch Nederlandse verhalen. Balbezit, mensen achter de bal. Wij spelen gecontroleerd, maar ook met de nodige durf en vrijheid. En dat met zeven spelers achter de bal... Volgens mij speelde FC Kopenhagen ook met veel mensen achter de bal, maar die zitten nu wel in de Champions League.’’
Het duel met de Denen vormt nog altijd een smet op het jonge seizoen van Ajax. ,,Maar het heeft niets aan onze koers veranderd,’’ aldus Van Geel. ,,Onze positie op de ranglijst onderstreept dat. We zijn nog lang niet waar we willen zijn, maar we zijn na drie maanden een stuk verder dan we vooraf hadden gedacht.’’
Zie je wel montana.quote:Huntelaar juicht kort
Van onze Telesportredactie
HEERENVEEN, zaterdag
Indien Ajax-spits Klaas-Jan Huntelaar vandaag scoort tegen zijn oude club SC Heerenveen, zal hij de treffer op bescheiden wijze vieren. ,,Uit respect voor de supporters ga ik niet als een dolle tekeer.” Overigens zwelt de belangstelling uit Spanje, Italië, Duitsland en Engeland voor de topscorer steeds verder aan. „Dat is leuk, maar ik ga ervan uit ook volgend seizoen gewoon bij Ajax te spelen”, aldus Huntelaar. „Ik heb het hier prima naar mijn zin.” Ajax-trainer Henk ten Cate heeft voor het duel met Heerenveen in zijn selectie weer een plaats ingeruimd voor Jaap Stam en Hedwiges Maduro, die tegen ADO Den Haag uit voorzorg aan de kant werden gehouden.
Heerenveen-trainer Gertjan Verbeek heeft goede hoop dat hij toch kan beschikken over Danijel Pranjic. De middenvelder had liesproblemen, maar lijkt tijdig hersteld. Het meespelen van keeper Brian Vandenbussche is twijfelachtig. Hij werd gisteren vader van een zoon en miste de afsluitende groepstraining.
Hoop doet leven niet waar?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:40 schreef PyTh het volgende:
"Ik ga er vanuit" vind ik nou niet super overtuigend
Maar wel realistisch. Ik ga er namelijk ook niet van uit dat Ajax KJH binnen anderhalf jaar voor minder dan 20M laat gaan en ik denk niet dat er een ploeg is die dat wil betalen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:40 schreef PyTh het volgende:
"Ik ga er vanuit" vind ik nou niet super overtuigend
Klopt, zou het ook niet verstandig van hem vinden om na dit seizoen al naar het buitenland te verkassen.quote:
De kwartfinales van de CL halen vind ik altijd nog een ongelofelijk goed resultaat. Dat iedereen alleen nog aan die uitwedstrijd tegen Auxerre denkt, vind ik een beetje sneu.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:28 schreef Freak187 het volgende:
Haha Koeman met z'n Kopenhagen vergelijking. Als iemand zijn harses moet houden over een Europese campagne van Ajax moet het Knoeiman zijn.
Ik teken ervoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:44 schreef manny het volgende:
Op naar Heerenveen. 0-2 zou wel erg lekker zijn.
Volgens mij ligt het meer aan de as. Gomes-Alex-Cocu-Farfan .Daar omheen staan wat leuke spelers: Kone, Salcido, Simons. Maar PSV heeft ook wat spelers waar ik van denk, wat doen die daar: Culina, Lameyquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:40 schreef Chadi het volgende:
Zo geweldig is het bij PSV achterin ook niet. Ze hebben een ijzersterk middenveld door kwaliteit en een overbezetting. Achterin is het bij hun ook matig.. voorin is het ook matig. Middenveld is echt super wat ze daar op kunnen stellen.
Matig? Ik vind dat ze met Farfan en Kone een behoorlijke voorhoede hebben..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:40 schreef Chadi het volgende:
voorin is het ook matig.
Idd. Op een haar na de halve finales missen is een topprestatie.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De kwartfinales van de CL halen vind ik altijd nog een ongelofelijk goed resultaat. Dat iedereen alleen nog aan die uitwedstrijd tegen Auxerre denkt, vind ik een beetje sneu.
Dude. Inzaghi flashback!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Idd. Op een haar na de halve finales missen is een topprestatie.
Precies.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:14 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Idd. Op een haar na de halve finales missen is een topprestatie.
Doet nog steeds pijnquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Precies.
Als je trouwens op YouTube zoekt naar filmpjes van Ajax in de CL, kom je wel heel erg vaak dat filmpje van de laatste minuut-goal van Inzaghi tegen.
Stond toen in dat artikel in het ad, van toen ie net naar Ajax ging. Er stond toen een foto bij van toen ie net bij psv zat en toen had ie chelsea vaantje op z'n kamer. In dat artikel zei ie: Ik vond Chelsea toen een mooie club maar nu niet meer, ze zijn veels te poenerig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:36 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Heeft ie dat gezegd? Want ik betwijfel of ie nog steeds zo koel reageert als hij Arnesen aan de lijn heeft hangen. Voorlopig hebben we genoeg aan Drogba en Sheva, dus het zal toch wel iets anders worden![]()
Domineren in het San Siro stadion met een briljante Jariquote:
Idd, we waren er zo dichtbij, verdomme.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:23 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Domineren in het San Siro stadion met een briljante Jari
Salcido is prutquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:51 schreef manny het volgende:
DIe Salcido is gewoon een hele goede aankoop net als Simons. Wat dat betreft hebben ze dat gewoon goed op orde daaro. Dat aankoopbeleid is prima ( hoe kan het trouwens dat die Koeman bij ons vooral prutsers kocht ?... blijkbaar heeft PSV dat beter geregeld ofzo ? )
PsVau speelt degelijk en behoorlijk uitgekookt, dus we hebben een serieuze concurent voor de titel.
quote:
Jullie zeggen telkens Inzaghi. Doet het te pijn om de goal officieel toe te kennen aan feyenoorder Tomasson. Want dat was de kers op de taart voor mij.quote:
Fijn voor je, leuk was dat wij weer konden lachen om de goal van Ambrosini.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jullie zeggen telkens Inzaghi. Doet het te pijn om de goal officieel toe te kennen aan feyenoorder Tomasson. Want dat was de kers op de taart voor mij.
Ouch.....quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:18 schreef StarGazer het volgende:
leuk was dat wij weer konden lachen om de goal van Ambrosini.
quote:Klaas-Jan Huntelaar heeft laten weten dat hij voorlopig bij Ajax zal blijven. De topclubs uit onder andere Spanje en Italië staan in de rij om de jonge aanvaller te contracteren, maar alles wijst er op dat de speler voorlopig in de Amsterdam ArenA zal spelen.
"Die belangstelling is leuk, maar ik ga ervan uit ook volgend seizoen gewoon bij Ajax te spelen", was het nuchtere commentaar van Huntelaar in De Telegraaf. "Ik heb het hier prima naar mijn zin."
Komend weekend speelt Huntelaar met Ajax tegen zijn voormalig werkgever, SC Heerenveen. De aanvaller gaf aan dat het zaterdag een bijzondere wedstrijd zal worden. Mocht het zo zijn dat hij tegen de Friese ploeg scoort, dan zal de jonge voetballer dit naar eigen zeggen niet te uitbundig vieren. "Uit respect voor de supporters ga ik niet als een dolle tekeer."
Koeman profiteert gewoon van het fundement wat Hiddink heeft gelegd. Datzelfde deed hij bij Ajax door te profiteren van het fundement van Adriaanse. Toen hij wat langer aan het roer stond ging het de verkeerde kant op, en dat zal bij PSV ook wel gebeuren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:14 schreef twi het volgende:
Als bij PSV Alex wegvalt hebben ze daar ook een gigantisch probleem. Koeman koestert gewoon heel erg veel wrok richting Ajax (en Van Gaal) met dat constante gemekker.
Bij Ajax staat er t.o.v. ADO in elk geval tegenover dat ze bij vlagen van de mat werden gespeeld in de eerste 60 minuten, waar PSV niet kon winnen zonder die ontzettend onsportieve goal van Tardelli.
Met Koeman ging het mis toen Chivu vertrok en Litmanen + Witschge werden afgedankt. Chivu was de absolute leider van het elftal, met daarnaast Litmanen en Witschge als de ervaren mannen. Het kampioenschap in 2003-2004 werd met afbraakvoetbal behaald, en daarna ging het alleen nog maar meer bergafwaarts.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Koeman profiteert gewoon van het fundement wat Hiddink heeft gelegd. Datzelfde deed hij bij Ajax door te profiteren van het fundement van Adriaanse. Toen hij wat langer aan het roer stond ging het de verkeerde kant op, en dat zal bij PSV ook wel gebeuren.
Het ging mis omdat er verkeerde aankopen werden gedaan. Bij PSV staat er toch een goed scoutings apparaat dus dat zie ik niet echt fout gaan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 13:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Koeman profiteert gewoon van het fundement wat Hiddink heeft gelegd. Datzelfde deed hij bij Ajax door te profiteren van het fundement van Adriaanse. Toen hij wat langer aan het roer stond ging het de verkeerde kant op, en dat zal bij PSV ook wel gebeuren.
Voetbalprimeur.nlquote:Sneijder in januari naar Barcelona
Door: Roy van den Berghe
Volgens het televisieprogamma Barça TV heeft FC Barcelona haar interesse in Wesley Sneijder kenbaar gemaakt. Het team van Frank Rijkaard zou liefst 22 miljoen euro plus Javier Saviola over hebben voor Sneijder.
Eerder gingen er al sterke geruchten dat FC Barcelona de verrichtingen van de tweebenige middenvelder erg nauwlettend in de gaten hield. Nu is de Spaanse landskampioen dus van plan om werk te gaan maken van Sneijder.
Sneijder's huidige club Ajax lijkt mee te willen werken aan een transfer van zijn groeibriljant. Ondanks dat de Oranje-international een belangrijke schakel is in de ploeg van Henk ten Cate weten de Amsterdammers dat Sneijder niet langer te behouden is.
Behalve Wesley Sneijder liet Hans Kraay jr. in het progamma tevens weten dat Frank Lampard opnieuw in de belanstelling staat van de Catalanen. De middenvelder van Chelsea gaf al eerder aan FC Barcelona een erg mooie club te vinden om ooit nog voor uit te komen. Het is echter maar de vraag of Chelsea, dat geen beste verhouding heeft met Barça, wil meewerken aan een transfer van Lampard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |