Uhuhquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, ik zou de vloer met hem aanvegen
Ik heb er geen moeite mee m'n grenzen te bewaken. Ik weet wel wat ik wil en wat ik absoluut niet wil. Knappe jongen die over mijn grenzen gaat. Toen ik nog jong en naief was heb ik dat wel laten gebeuren (vooral in vriendschappen, heb me zelfs laten slaan), maar dat gebeurt me echt niet meer. Ik heb echt wel een paar keer op m'n strepen moeten staan, maar ofwel ik krijg m'n zin, of ik ben weg - al dan niet tijdelijk (met echt belangrijke dingen dan hoor, dan hebben we het niet over het avondeten).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, het lijkt me nou eenmaal niet dat je gelukkig wordt van dat soort relaties, omdat je constant je grenzen moet bewaken (lijkt mij). Vandaar dat ik het zelfdestructie noem.
Naja, het meest beschamende vond ik dat, ondanks alle grote bekken, niemand het daadwerkelijke aandurfde om geld in te zetten op kanker...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:08 schreef gelly het volgende:
Zoals dat kankertopic ? Het was vooral beschamend. De Grote Kasta Show. Een fukkin onderhuids puistje. Je zal dus wel enkele psycho's die daar op kicken aantrekken ja.
Je kickt er opquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uhuh.
Naja, op basis van de zojuist aangehaalde Fok KastaNova was 1 meid bijna niet bij hetzelfde bedrijf als ik komen werken (want brute, groffe, vrouwonvriendelijke, bikkelharde macho) en een ander is juist bij me in bed beland... (want brute, groffe, vrouwonvriendelijke, bikkelharde macho. )
Sja, wat waren de winstkansen ...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, het meest beschamende vond ik dat, ondanks alle grote bekken, niemand het daadwerkelijke aandurfde om geld in te zetten op kanker....
Nah, dat ze bang worden, okay, kan ik me nog énigszins iets bij voorstellen...quote:
Waarom blijf je dan de behoefte voelen om je vermogen tot het bewaken van je grenzen uit te testen en op de proef te stellen? Ik vind je niet overtuigendquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee m'n grenzen te bewaken. Ik weet wel wat ik wil en wat ik absoluut niet wil. Knappe jongen die over mijn grenzen gaat. Toen ik nog jong en naief was heb ik dat wel laten gebeuren (vooral in vriendschappen, heb me zelfs laten slaan), maar dat gebeurt me echt niet meer. Ik heb echt wel een paar keer op m'n strepen moeten staan, maar ofwel ik krijg m'n zin, of ik ben weg - al dan niet tijdelijk (met echt belangrijke dingen dan hoor, dan hebben we het niet over het avondeten).
Nah, enkele vrouwen in m'n omgeving waren de begrafenisrede al aan het schrijvenquote:
Ach, pluk de vruchten er maar vanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dat ze bang worden, okay, kan ik me nog énigszins iets bij voorstellen...
Maar met iemand naar bed gaan vanwege het beeld dat je van hem/haar hebt naar aanleiding van een paar forumposts, ik weet het niet hoor....
Daar kan je dan alleen maar netjes gebruik van maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dat ze bang worden, okay, kan ik me nog énigszins iets bij voorstellen...
Maar met iemand naar bed gaan vanwege het beeld dat je van hem/haar hebt naar aanleiding van een paar forumposts, ik weet het niet hoor....
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:17 schreef Xennia het volgende:
Ach, pluk de vruchten er maar van
Been there, done that, heb er mee samengewoondquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar kan je dan alleen maar netjes gebruik van maken natuurlijk.
Ik weet het niet. Ik heb best een aanwezige persoonlijkheid en ik word er echt gestoord van als iemand constant ja en amen knikt, er moet wel een beetje wat te rellen zijn hoor. Geen idee waar het vandaan komt. Ik houd gewoon wel van dominante mannen. Niet op een macho manier, geen 'stoere' man die breder loopt dan hij is en overal bovenop slaat of zo, dat vind ik weer afstotelijk, maar gewoon een sterk, uitgesproken karakter.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan de behoefte voelen om je vermogen tot het bewaken van je grenzen uit te testen en op de proef te stellen? Ik vind je niet overtuigend
Foei, ik neem mijn woorden dat je nooit liegt terugquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
[..]
Been there, done that, heb er mee samengewoond.
Wat ik bedoel te zeggen is: in een relatie wil ik constant op de hoede zijn. Ik wil niet constant bezig zijn met wat ik niet wil toelaten. De normen en waarden van je partner moeten toch een béétje overeenkomsten tonen met de jouwe, wil het een beetje vredig blijven. Als je bij voorbaat al weet dat jouw grenzen heel anders liggen dan je partner, waarom zou je er dan moeite in steken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee m'n grenzen te bewaken. Ik weet wel wat ik wil en wat ik absoluut niet wil. Knappe jongen die over mijn grenzen gaat. Toen ik nog jong en naief was heb ik dat wel laten gebeuren (vooral in vriendschappen, heb me zelfs laten slaan), maar dat gebeurt me echt niet meer. Ik heb echt wel een paar keer op m'n strepen moeten staan, maar ofwel ik krijg m'n zin, of ik ben weg - al dan niet tijdelijk (met echt belangrijke dingen dan hoor, dan hebben we het niet over het avondeten).
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:21 schreef Xennia het volgende:
[..]
Foei, ik neem mijn woorden dat je nooit liegt terug
![]()
Omdat iemand meer is dan zijn/haar gedrag, omdat goede eigenschappen voor slechte eigenschappen kunnen compenseren, omdat ik aan sommige dingen best zou kunnen wennen als het moest en iemand nog veel hele leuke eigenschappen heeft, en omdat iemand misschien nog wel tot inkeer komt. Bepaald onbezonnen gedrag bij mannen gaat meestal toch wel over na een bepaalde leeftijd. Je moet het potentieel zien. Mannen zijn nou eenmaal laat volwassen. Er zijn veel mannen van mijn leeftijd die te veel drinken, heel veel mannen die met drank op rijden, etc. maar het aantal mensen dat dat nog doet op hun 30e is gelukkig een stuk kleiner. Mijn ex droeg nooit een gordel in de auto voor ie mij ontmoette. Ik geloof wel in enige verandering en ontwikkeling in ieder geval. Ik weet ook niet of ik geloof dat je qua grenzen bij elkaar moet passen. Volgens mij is een relatie altijd schipperen. En ja, goed, wat is een 'beetje' overeenkomst? Misschien heb jij meer overeenkomst nodig dan ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, wat Xennia zegt dus.
[..]
Wat ik bedoel te zeggen is: in een relatie wil ik constant op de hoede zijn. Ik wil niet constant bezig zijn met wat ik niet wil toelaten. De normen en waarden van je partner moeten toch een béétje overeenkomsten tonen met de jouwe, wil het een beetje vredig blijven. Als je bij voorbaat al weet dat jouw grenzen heel anders liggen dan je partner, waarom zou je er dan moeite in steken?
Jeetje, met zo'n instelling kun je net zo goed aan de eerste de beste knuppel blijven hangenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:32 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Omdat iemand meer is dan zijn/haar gedrag, omdat goede eigenschappen voor slechte eigenschappen kunnen compenseren, omdat ik aan sommige dingen best zou kunnen wennen als het moest en iemand nog veel hele leuke eigenschappen heeft, en omdat iemand misschien nog wel tot inkeer komt. Bepaald onbezonnen gedrag bij mannen gaat meestal toch wel over na een bepaalde leeftijd. Je moet het potentieel zien. Mannen zijn nou eenmaal laat volwassen. Er zijn veel mannen van mijn leeftijd die te veel drinken, heel veel mannen die met drank op rijden, etc. maar het aantal mensen dat dat nog doet op hun 30e is gelukkig een stuk kleiner. Mijn ex droeg nooit een gordel in de auto voor ie mij ontmoette. Ik geloof wel in enige verandering en ontwikkeling in ieder geval. Ik weet ook niet of ik geloof dat je qua grenzen bij elkaar moet passen. Volgens mij is een relatie altijd schipperen. En ja, goed, wat is een 'beetje' overeenkomst? Misschien heb jij meer overeenkomst nodig dan ik.
Nou ja, 't was gezellig, maar ik ga slapen.
Mannen moet je nemen zoals ze zijn, je moet ze alleen niet zo laten?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:32 schreef Maeghan het volgende:
Ik geloof wel in enige verandering en ontwikkeling in ieder geval.
Zolang je ze niet volledig wil veranderen zit je nog wel goed denk ik. De ene man is wel kneedbaarder dan de andere. Kies gewoon eentje die het meest aanleunt bij je ideaalbeeld zou ik zeggenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:39 schreef Xennia het volgende:
[..]
Mannen moet je nemen zoals ze zijn, je moet ze alleen niet zo laten?
![]()
quote:
Ik wil zeker geen relatie met je.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef Xennia het volgende:
[..]
De mannen die precies doen wat ik wil, ook al dwing ik ze daartoe, daar ben ik het snelst op uit gekeken
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:52 schreef zazou het volgende:
Oh trouwens er zitten wel leuke mannen bij hier![]()
![]()
niet te veel eisend hoor.quote:En relatie waarbij ik elke keer mijn grenzen moet bewaken zit ik zeker niet op te wachten.
Ik wil gewoon een lieve,betrouwbare, werkende man die echt 100% voor me wil gaan (offe is dit teveel eisend)
Het klinkt nogal naar het "ik wil vriendje veranderen" syndroom, daar zijn volgens mij nog aardig wat topics over te vinden. Ik vrees dat je op basis van deze instelling nog vaak de mist in zult gaan (mits je wel aan relaties begint natuurlijk,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:32 schreef Maeghan het volgende:
...en omdat iemand misschien nog wel tot inkeer komt. Bepaald onbezonnen gedrag bij mannen gaat meestal toch wel over na een bepaalde leeftijd. Je moet het potentieel zien.
Dank voor je compliment.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:52 schreef zazou het volgende:
Oh trouwens er zitten wel leuke mannen bij hier![]()
![]()
Playing hard to get siert je nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 12:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik wil zeker geen relatie met je.
?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 14:45 schreef MaVeJuH het volgende:
ik ben single omdat anderen vinden dat ik single ben
Kan ik nou niet echt veeleisend noemen,quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:21 schreef A_L_N_F het volgende:
ik ben te veel eisend.
ik wil een meisje die 100% van me houdt, ook bij tegenslagen.
Maar van altijd aanpassen wordt je ook moe.Iemand moet toch een beetje bij jouw leven passen.Ikzelf ben heel erg van uitgaan en de hort op en gezellig.Dus ik wil geen meisje wat avond aan avond op de bank wil hangen en GTST het gezelligste van de avond vindt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 04:54 schreef BunnyHunter het volgende:
Als ik iemand zoek hoef zij voor mij echt niet dezelfde normen en waarden te hebben aanpassen is altijd mogelijk. Ik zoek echter wel iemand die goede normen aan waarden heeft (mjah voor mij goed dan, want wat voor mij goede normen en waarden zijn kunnen voor een ander weer slecht zijn)
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 16:14 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar van altijd aanpassen wordt je ook moe.Iemand moet toch een beetje bij jouw leven passen.Ikzelf ben heel erg van uitgaan en de hort op en gezellig.Dus ik wil geen meisje wat avond aan avond op de bank wil hangen en GTST het gezelligste van de avond vindt.
een voorbeeldje:quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 15:24 schreef Nies het volgende:
[..]
Kan ik nou niet echt veeleisend noemen,
dat is toch wel het minimale wat ik van een eventuele partner zou verwachten.
Ik lees hier de post van mijn 3 jaar oudere ik. Tenminste, zo voelt dat.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:13 schreef ioko het volgende:
Ik ben 26, en niet goed in romantische relaties. Ga makkelijk om met vrouwen, maar kom blijkbaar niet de goede dames tegen. Onzekerheid op dit gebied helpt ook niet echt mee. Maar ik vind mezelf best wel heel erg leuk, dus het komt vast goed!
Maar om nu te zeggen dat ik vrijwillig single ben? Nee, dat niet. Ben wel erg op mijn vrijheid gesteld.
Ik heb weleens een vriendin gehad die met enige regelmaat cadeautje verwáchttequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 18:05 schreef jewelsophie het volgende:
Als ik van iemand hou hoef ik helemaal geen cadeautjes hoor, geef mij maar gewoon een overwachte lieve zoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |