abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43003268
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:07 schreef Xennia het volgende:

[..]

Nee, ik zou de vloer met hem aanvegen
Uhuh .

Naja, op basis van de zojuist aangehaalde Fok KastaNova was 1 meid bijna niet bij hetzelfde bedrijf als ik komen werken (want brute, groffe, vrouwonvriendelijke, bikkelharde macho) en een ander is juist bij me in bed beland... (want brute, groffe, vrouwonvriendelijke, bikkelharde macho . )
I was an atheist until I realized I was God
pi_43003275
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Tsja, het lijkt me nou eenmaal niet dat je gelukkig wordt van dat soort relaties, omdat je constant je grenzen moet bewaken (lijkt mij). Vandaar dat ik het zelfdestructie noem.
Ik heb er geen moeite mee m'n grenzen te bewaken. Ik weet wel wat ik wil en wat ik absoluut niet wil. Knappe jongen die over mijn grenzen gaat. Toen ik nog jong en naief was heb ik dat wel laten gebeuren (vooral in vriendschappen, heb me zelfs laten slaan), maar dat gebeurt me echt niet meer. Ik heb echt wel een paar keer op m'n strepen moeten staan, maar ofwel ik krijg m'n zin, of ik ben weg - al dan niet tijdelijk (met echt belangrijke dingen dan hoor, dan hebben we het niet over het avondeten).
Sanity is (not) statistical
pi_43003297
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:08 schreef gelly het volgende:
Zoals dat kankertopic ? Het was vooral beschamend. De Grote Kasta Show. Een fukkin onderhuids puistje. Je zal dus wel enkele psycho's die daar op kicken aantrekken ja.
Naja, het meest beschamende vond ik dat, ondanks alle grote bekken, niemand het daadwerkelijke aandurfde om geld in te zetten op kanker... .
pi_43003304
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:11 schreef kastanova het volgende:

[..]

Uhuh .

Naja, op basis van de zojuist aangehaalde Fok KastaNova was 1 meid bijna niet bij hetzelfde bedrijf als ik komen werken (want brute, groffe, vrouwonvriendelijke, bikkelharde macho) en een ander is juist bij me in bed beland... (want brute, groffe, vrouwonvriendelijke, bikkelharde macho . )
Je kickt er op
pi_43003326
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:13 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, het meest beschamende vond ik dat, ondanks alle grote bekken, niemand het daadwerkelijke aandurfde om geld in te zetten op kanker... .
Sja, wat waren de winstkansen ...
pi_43003327
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:13 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je kickt er op
Nah, dat ze bang worden, okay, kan ik me nog énigszins iets bij voorstellen...
Maar met iemand naar bed gaan vanwege het beeld dat je van hem/haar hebt naar aanleiding van een paar forumposts, ik weet het niet hoor... .
pi_43003332
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:12 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ik heb er geen moeite mee m'n grenzen te bewaken. Ik weet wel wat ik wil en wat ik absoluut niet wil. Knappe jongen die over mijn grenzen gaat. Toen ik nog jong en naief was heb ik dat wel laten gebeuren (vooral in vriendschappen, heb me zelfs laten slaan), maar dat gebeurt me echt niet meer. Ik heb echt wel een paar keer op m'n strepen moeten staan, maar ofwel ik krijg m'n zin, of ik ben weg - al dan niet tijdelijk (met echt belangrijke dingen dan hoor, dan hebben we het niet over het avondeten).
Waarom blijf je dan de behoefte voelen om je vermogen tot het bewaken van je grenzen uit te testen en op de proef te stellen? Ik vind je niet overtuigend
pi_43003360
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef gelly het volgende:

[..]

Sja, wat waren de winstkansen ...
Nah, enkele vrouwen in m'n omgeving waren de begrafenisrede al aan het schrijven .
pi_43003363
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Maar met iemand naar bed gaan vanwege het beeld dat je van hem/haar hebt naar aanleiding van een paar forumposts, ik weet het niet hoor... .
Ach, pluk de vruchten er maar van
pi_43003415
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef kastanova het volgende:

[..]

Daar kan je dan alleen maar netjes gebruik van maken natuurlijk.
pi_43003427
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:17 schreef Xennia het volgende:
Ach, pluk de vruchten er maar van
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Daar kan je dan alleen maar netjes gebruik van maken natuurlijk.
Been there, done that, heb er mee samengewoond .
pi_43003438
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarom blijf je dan de behoefte voelen om je vermogen tot het bewaken van je grenzen uit te testen en op de proef te stellen? Ik vind je niet overtuigend
Ik weet het niet. Ik heb best een aanwezige persoonlijkheid en ik word er echt gestoord van als iemand constant ja en amen knikt, er moet wel een beetje wat te rellen zijn hoor. Geen idee waar het vandaan komt. Ik houd gewoon wel van dominante mannen. Niet op een macho manier, geen 'stoere' man die breder loopt dan hij is en overal bovenop slaat of zo, dat vind ik weer afstotelijk, maar gewoon een sterk, uitgesproken karakter.
pi_43003440
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:20 schreef kastanova het volgende:

[..]

[..]

Been there, done that, heb er mee samengewoond .
Foei, ik neem mijn woorden dat je nooit liegt terug

pi_43003453
Ja, wat Xennia zegt dus.
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:12 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Wat ik bedoel te zeggen is: in een relatie wil ik constant op de hoede zijn. Ik wil niet constant bezig zijn met wat ik niet wil toelaten. De normen en waarden van je partner moeten toch een béétje overeenkomsten tonen met de jouwe, wil het een beetje vredig blijven. Als je bij voorbaat al weet dat jouw grenzen heel anders liggen dan je partner, waarom zou je er dan moeite in steken?
pi_43003459
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:21 schreef Xennia het volgende:

[..]

Foei, ik neem mijn woorden dat je nooit liegt terug

.
pi_43003535
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:23 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, wat Xennia zegt dus.
[..]

Wat ik bedoel te zeggen is: in een relatie wil ik constant op de hoede zijn. Ik wil niet constant bezig zijn met wat ik niet wil toelaten. De normen en waarden van je partner moeten toch een béétje overeenkomsten tonen met de jouwe, wil het een beetje vredig blijven. Als je bij voorbaat al weet dat jouw grenzen heel anders liggen dan je partner, waarom zou je er dan moeite in steken?
Omdat iemand meer is dan zijn/haar gedrag, omdat goede eigenschappen voor slechte eigenschappen kunnen compenseren, omdat ik aan sommige dingen best zou kunnen wennen als het moest en iemand nog veel hele leuke eigenschappen heeft, en omdat iemand misschien nog wel tot inkeer komt. Bepaald onbezonnen gedrag bij mannen gaat meestal toch wel over na een bepaalde leeftijd. Je moet het potentieel zien. Mannen zijn nou eenmaal laat volwassen. Er zijn veel mannen van mijn leeftijd die te veel drinken, heel veel mannen die met drank op rijden, etc. maar het aantal mensen dat dat nog doet op hun 30e is gelukkig een stuk kleiner. Mijn ex droeg nooit een gordel in de auto voor ie mij ontmoette. Ik geloof wel in enige verandering en ontwikkeling in ieder geval. Ik weet ook niet of ik geloof dat je qua grenzen bij elkaar moet passen. Volgens mij is een relatie altijd schipperen. En ja, goed, wat is een 'beetje' overeenkomst? Misschien heb jij meer overeenkomst nodig dan ik.

Nou ja, 't was gezellig, maar ik ga slapen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Maeghan op 28-10-2006 03:38:05 ]
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 04:54:12 #267
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_43004063
iedereen ligt hier al lekker te slapen als ik van mijn werk af kom ..

Als ik iemand zoek hoef zij voor mij echt niet dezelfde normen en waarden te hebben aanpassen is altijd mogelijk. Ik zoek echter wel iemand die goede normen aan waarden heeft (mjah voor mij goed dan, want wat voor mij goede normen en waarden zijn kunnen voor een ander weer slecht zijn)

ik kom me hier morgen wel weer in mengen

[ Bericht 1% gewijzigd door BunnyHunter op 28-10-2006 05:09:47 ]
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 10:47:12 #268
103012 Nies
Die hekse
pi_43005224
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 03:32 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Omdat iemand meer is dan zijn/haar gedrag, omdat goede eigenschappen voor slechte eigenschappen kunnen compenseren, omdat ik aan sommige dingen best zou kunnen wennen als het moest en iemand nog veel hele leuke eigenschappen heeft, en omdat iemand misschien nog wel tot inkeer komt. Bepaald onbezonnen gedrag bij mannen gaat meestal toch wel over na een bepaalde leeftijd. Je moet het potentieel zien. Mannen zijn nou eenmaal laat volwassen. Er zijn veel mannen van mijn leeftijd die te veel drinken, heel veel mannen die met drank op rijden, etc. maar het aantal mensen dat dat nog doet op hun 30e is gelukkig een stuk kleiner. Mijn ex droeg nooit een gordel in de auto voor ie mij ontmoette. Ik geloof wel in enige verandering en ontwikkeling in ieder geval. Ik weet ook niet of ik geloof dat je qua grenzen bij elkaar moet passen. Volgens mij is een relatie altijd schipperen. En ja, goed, wat is een 'beetje' overeenkomst? Misschien heb jij meer overeenkomst nodig dan ik.

Nou ja, 't was gezellig, maar ik ga slapen.
Jeetje, met zo'n instelling kun je net zo goed aan de eerste de beste knuppel blijven hangen
Een beetje spanning zal best leuk zijn, maar dat lijkt me niet de manier. Het is uiteindelijk toch de bedoeling dat je je goed voelt in een relatie? En niet continu op je hoede moeten zijn of misschien dit, of misschien dat....

En ik dacht dat ik een koe was met kerels
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_43005528
Op het moment schijn ik trouwens enorm aantrekkelijk te zijn voor getrouwde mannen met kleine kinderen. Kennelijk werkt de manier waarop ik met mannen omga op deze categorie mannen als een rode lap op een stier. Hetgeen bij mij tot effect heeft dat mijn vertrouwen in de (getrouwde) manheid inmiddels tot rond het nulpunt is gedaald.
Het moet wel een ontzettend geweldige man zijn die mij er ooit van kan overtuigen dat hij betrouwbaar is. En tot dat moment komt geniet ik gewoon (met een nieuw huis in een nieuwe stad in het vooruitzicht) volop van het single-leven met mijn vrienden, vriendinnen en scharrels!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:38:09 #270
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_43005875
ik ben single... maar niet uit vrije wil!
pi_43005892
quote:
Ik geloof wel in enige verandering en ontwikkeling in ieder geval.
Mannen moet je nemen zoals ze zijn, je moet ze alleen niet zo laten?

zaterdag 28 oktober 2006 @ 11:42:30 #272
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_43005938
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 11:39 schreef Xennia het volgende:

[..]

Mannen moet je nemen zoals ze zijn, je moet ze alleen niet zo laten?

Zolang je ze niet volledig wil veranderen zit je nog wel goed denk ik. De ene man is wel kneedbaarder dan de andere. Kies gewoon eentje die het meest aanleunt bij je ideaalbeeld zou ik zeggen
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:12:32 #273
30252 Soempie
Procreating
pi_43006388
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 20:38 schreef timbastiaansen het volgende:
Ze willen me gewoon niet

idem
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_43006412
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef Xennia het volgende:

[..]

De mannen die precies doen wat ik wil, ook al dwing ik ze daartoe, daar ben ik het snelst op uit gekeken
Ik wil zeker geen relatie met je.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:28:43 #275
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_43006647
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:12 schreef Soempie het volgende:

[..]

idem
Same here
pi_43006915
Ik ben single omdat ik gewoon een verschikkelijke schijtert ben
pi_43007109
Nou dat zijn al een hele hoop verhalen en ik ben blij dat ik niet de enige ben met zulke gedachtes.
Betrouwbaarheid van mannen, mensen die vreemd gaan en wil ik een relatie om niet alleen te zijn of hou ik echt van die persoon.

Oh trouwens er zitten wel leuke mannen bij hier

En relatie waarbij ik elke keer mijn grenzen moet bewaken zit ik zeker niet op te wachten.
Ik wil gewoon een lieve,betrouwbare, werkende man die echt 100% voor me wil gaan (offe is dit teveel eisend)
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:06:29 #278
30252 Soempie
Procreating
pi_43007381
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:52 schreef zazou het volgende:

quote:
En relatie waarbij ik elke keer mijn grenzen moet bewaken zit ik zeker niet op te wachten.
Ik wil gewoon een lieve,betrouwbare, werkende man die echt 100% voor me wil gaan (offe is dit teveel eisend)
niet te veel eisend hoor.

ik stel meer/ hogere eisen
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_43008249
quote:
...en omdat iemand misschien nog wel tot inkeer komt. Bepaald onbezonnen gedrag bij mannen gaat meestal toch wel over na een bepaalde leeftijd. Je moet het potentieel zien.
Het klinkt nogal naar het "ik wil vriendje veranderen" syndroom, daar zijn volgens mij nog aardig wat topics over te vinden. Ik vrees dat je op basis van deze instelling nog vaak de mist in zult gaan (mits je wel aan relaties begint natuurlijk, ). Mensen veranderen niet zomaar, zélfs jongens van in de 20 hebben het grootste deel van de pubertijd echt wel achter de rug. Je moet iemand beoordelen op hoe hij is, niet op hoe hij misschien ooit eens zou kunnen zijn.

Ik vind sowieso dat gedrag de belangrijkste maatgever is om te zien hoe iemand is, en niet het gene wat een persoon vertelt.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_43008338
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:52 schreef zazou het volgende:
Dank voor je compliment.
pi_43008361
Geen lef .
pi_43008429
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 12:15 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik wil zeker geen relatie met je.
Playing hard to get siert je niet
pi_43008705
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 13:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

Playing hard to get siert je niet
Je bent al een beetje verliefd he
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:45:56 #284
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_43009438
ik ben single omdat anderen vinden dat ik single ben
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:00:42 #285
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_43009789
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 14:45 schreef MaVeJuH het volgende:
ik ben single omdat anderen vinden dat ik single ben
?
pi_43009952
Ik ben nu meer dan drie jaar single en zou niet weten waarom ik dat nog steeds ben.

Mischien ben ik er wel aan gewend geraakt.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:21:15 #287
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43010233
ik ben te veel eisend.

ik wil een meisje die 100% van me houdt, ook bij tegenslagen.
ik ben lief :)
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:24:12 #288
103012 Nies
Die hekse
pi_43010279
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:21 schreef A_L_N_F het volgende:
ik ben te veel eisend.

ik wil een meisje die 100% van me houdt, ook bij tegenslagen.
Kan ik nou niet echt veeleisend noemen,
dat is toch wel het minimale wat ik van een eventuele partner zou verwachten.
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_43011251
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 04:54 schreef BunnyHunter het volgende:

Als ik iemand zoek hoef zij voor mij echt niet dezelfde normen en waarden te hebben aanpassen is altijd mogelijk. Ik zoek echter wel iemand die goede normen aan waarden heeft (mjah voor mij goed dan, want wat voor mij goede normen en waarden zijn kunnen voor een ander weer slecht zijn)
Maar van altijd aanpassen wordt je ook moe.Iemand moet toch een beetje bij jouw leven passen.Ikzelf ben heel erg van uitgaan en de hort op en gezellig.Dus ik wil geen meisje wat avond aan avond op de bank wil hangen en GTST het gezelligste van de avond vindt.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:23:05 #290
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_43011406
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 16:14 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Maar van altijd aanpassen wordt je ook moe.Iemand moet toch een beetje bij jouw leven passen.Ikzelf ben heel erg van uitgaan en de hort op en gezellig.Dus ik wil geen meisje wat avond aan avond op de bank wil hangen en GTST het gezelligste van de avond vindt.
ik heb een hekel aan gtst wel eens moeten kijken met mijn ex...

Maar wat ik eigenlijk een beetje omslachtig neergezet had was dat iemand totaal niet hetzelfe hoeft te zijn als mij.

Gek genoeg heb ik mij in relaties op een paar punten aangepas (op aandringen natuurlijk), uit verliefdheid ofzo... of voor een bak koffie ... ik ben volgens mij cafeïne verslaafd...

[ Bericht 12% gewijzigd door BunnyHunter op 28-10-2006 16:31:17 ]
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:28:17 #291
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_43011520
/domme ik deed in deze post een quote opmezelf.. hoe geweldig ik ook ben dit kan natuurlijk niet..
pi_43012582
Waarom ben ik single... Omdat ik in een vervelend patroon lijk te zitten van 1 jaar relatie, 3 tot 4 jaar vrijgezel, 1 jaar relatie, 3 tot 4 jaar vrijgezel... Onhandig.
pi_43013278
En je hoeveelste jaar zit je nu?
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:49:06 #294
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_43013362
Dammit... ben toch ook al weer 2,5 jaar single... veel te lang, maar ja. wat doe je eraan he
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:56:20 #295
151582 A_L_N_F
Blanche-Meki :')
pi_43013576
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 15:24 schreef Nies het volgende:

[..]

Kan ik nou niet echt veeleisend noemen,
dat is toch wel het minimale wat ik van een eventuele partner zou verwachten.
een voorbeeldje:
Vreemdgaan verraden: Done or Not done..?

ikzelf zie het zo vaak in mijn omgeving. ooit is een meisje zo half vreemd gegaan bij mij. we hadden officieel niks maar ze beweerde ook dat ik de enigste was.

ach ja, ik ben niet echt op zoek en weet zelf niet eens meer of ik opensta voor een relatie.
ik vind dat liefde meer een commercieel goed is geworden dan dat het nog echt puur is.
ik ben lief :)
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:05:11 #296
149925 jewelsophie
romantisch zieltje
pi_43013797
ik vind dat liefde meer een commercieel goed is geworden dan dat het nog echt puur is.
[/quote]

Dat is nu eens de grootste zever die ik ooit heb gelezen? Commercieel gedoe????? Dat maak je er dan zelf van. Als ik van iemand hou hoef ik helemaal geen cadeautjes hoor, geef mij maar gewoon een overwachte lieve zoen
pi_43014072
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 20:13 schreef ioko het volgende:
Ik ben 26, en niet goed in romantische relaties. Ga makkelijk om met vrouwen, maar kom blijkbaar niet de goede dames tegen. Onzekerheid op dit gebied helpt ook niet echt mee. Maar ik vind mezelf best wel heel erg leuk, dus het komt vast goed!

Maar om nu te zeggen dat ik vrijwillig single ben? Nee, dat niet. Ben wel erg op mijn vrijheid gesteld.
Ik lees hier de post van mijn 3 jaar oudere ik. Tenminste, zo voelt dat.
Heel raar als iemand mij zin post.
When Alexander saw the breadth of his domain, he wept for there were no more worlds to conquer.
pi_43014091
Ik heb het wel gehad met dat single zijn leven....
pi_43014509
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 18:05 schreef jewelsophie het volgende:
Als ik van iemand hou hoef ik helemaal geen cadeautjes hoor, geef mij maar gewoon een overwachte lieve zoen
Ik heb weleens een vriendin gehad die met enige regelmaat cadeautje verwáchtte .
Oftewel, regelmatig gezeur als "Waarom krijg ik nooit cadeautjes van je, m'n vorige vriend *yadayada*"

Nah, op zich best ik behoorlijk vrijgevig, maar in dit soort gevallen ben ik er vrij makkelijk in, kinderen die vragen worden overgeslagen .
Ik bedoel, als ik verplicht ben op regelmatige basis geld of materiele zaken af te dragen, dan kan ik net zo goed naar de hoeren gaan.

Maar vervolgens kreeg ik telkens als ik voor andere, niet vragende vriendinnen wel eens wat leuks mee bracht weer het gezever "Waarom voor haar wel? Dat deed je voor mij nóóóóóit . "

Joh .
pi_43014599
Dat vrouwen dan niet inzien dat ze zo hun eigen glazen ingooien is me nooit echt duidelijk geworden. Vreemde wezens soms .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')