Ik ben bang dat ze niet daarom afknappen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef SunChaser het volgende:Vrouwen vinden dat niet aantrekkelijk blijkbaar
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:25 schreef Shades het volgende:
omdat mijn vriendin geen relatie wil....
Same herequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:27 schreef Migwi het volgende:
Omdat ik niemand ben tegengekomen waar ik verkikkerd op ben.
En als er al iemand is die ik wel enigszins zie zitten verpest ik het
Mja, ik ben 'al' weer 23.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:28 schreef Lixi het volgende:
[..]
Same heremaar ik vermaak me eigenlijk ook wel best heel erg goed zo als single. Tijd zat lijkt me ook, ben nog maar 18
![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:32 schreef Migwi het volgende:
[..]
Mja, ik ben 'al' weer 23.
En normaalgesproken zit ik er niet mee, alleen heb 't afgelopen week weer eens verpest dus nu vind ik 't nogal bagger
Alles waar te voor staat is niet goedquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:30 schreef Jett het volgende:
Ik ben te leuk.
Idem.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:13 schreef ioko het volgende:
Ik ben 26, en niet goed in romantische relaties. Ga makkelijk om met vrouwen, maar kom blijkbaar niet de goede dames tegen. Onzekerheid op dit gebied helpt ook niet echt mee. Maar ik vind mezelf best wel heel erg leuk, dus het komt vast goed!
Maar om nu te zeggen dat ik vrijwillig single ben? Nee, dat niet. Ben wel erg op mijn vrijheid gesteld.
Behalve tevredenquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:34 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Alles waar te voor staat is niet goed
Jij ook al? Ik ben dan wel 43, maar verder identiek! Maar goed, ik heb het ook hartstikke gezellig met mijn moeder, dus ik zeur niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:09 schreef SunChaser het volgende:
Ik ben 39 en woon nog thuis. Ik werk in een groentekas voor 24 uur per week en hou van darten en een biertje drinken met vrienden. Vrouwen vinden dat niet aantrekkelijk blijkbaar
Met thuiswonen is niks mis. Dingen die goed zijn moet je niet veranderen.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:39 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Jij ook al? Ik ben dan wel 43, maar verder identiek! Maar goed, ik heb het ook hartstikke gezellig met mijn moeder, dus ik zeur niet.
En tequila.quote:
Precies! Never change a winning team.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:41 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Met thuiswonen is niks mis. Dingen die goed zijn moet je niet veranderen.![]()
Same here... the horror!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:30 schreef Jett het volgende:
Ik ben te leuk.
Jij bent engquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:40 schreef DennisMoore het volgende:
Degenen die ik leuk genoeg vind voor mij, vind ik tevens te leuk voor mij....
Einzelgänger zijn is zo slecht nog niet. 'k Ben geen relatiemateriaal..
Misschien klikt het wel tussen jullie, wie weetquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:44 schreef Lixi het volgende:
[..]
Jij bent engik roep al een tijdje precies hetzelfde
![]()
Misschien moet je even kijken naar het leeftijdsverschilquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:48 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Misschien klikt het wel tussen jullie, wie weet![]()
Oopsquote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:49 schreef Lixi het volgende:
[..]
Misschien moet je even kijken naar het leeftijdsverschilal hoeft dat geen belemmering voor een klik te zijn natuurlijk
![]()
Daarbij komt ook nog dat ik mij maar zelden tot de dames aangetrokken voel.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:49 schreef Lixi het volgende:
Misschien moet je even kijken naar het leeftijdsverschilal hoeft dat geen belemmering voor een klik te zijn natuurlijk
![]()
Dat is erfelijk! Dan kan jouw vriendin het ook niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:30 schreef CasB het volgende:
Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen.
Godver,die wilde ik posten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:30 schreef CasB het volgende:
Mijn schoonouders kunnen geen kinderen krijgen.
Nou, dan probeer je het toch met de mannen?quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:54 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Daarbij komt ook nog dat ik mij maar zelden tot de dames aangetrokken voel..
Dan zou ik ze ook niet moeten neequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Omdat die hoeren weigeren om 12 uur per dag naar Drs. P te luisteren.
I do... Maar homo's zijn zoveel minder aantrekkelijk dan hetero's (m).quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:57 schreef Diederik_Duck het volgende:
Nou, dan probeer je het toch met de mannen?
i'm goodquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:00 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Fhew, gelukkig ben je de flauwste niet![]()
* KonnieKipke too!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:30 schreef Jett het volgende:
Ik ben te leuk.
Je valt dus op heteromannen? Dat lijkt me gecompliceerd.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I do... Maar homo's zijn zoveel minder aantrekkelijk dan hetero's (m).
Het is een vloek..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |