Daar gaat dit topic toch niet over? Ik ben ook onmogelijk om mee samen te leven, maar ik ben geen singlequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:33 schreef CherryLips het volgende:
ik loop altijd op anderen af te geven dat ze zo moeilijk doen over alles, maar volgens mij ben ik zelf juist zo onmogelijk om mee samen te leven.
Niet rottig bedoeld, maar je kan natuurlijk ook een type zijn die op probleempersonen valt. Ik ken er ook wel één of twee in mijn omgeving. Die beginnen dan een relatie, en als ze merken dat het foutgaat, komen ze bij mijn zeuren in plaats van het uit te maken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:26 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Mjah, dat heb ik ook wel. Tenminste, verkeerde mannen. Met schulden, verslavingen, psychische klachten, kind. En mijn huidige <3 gokt en drinkt te veel, rijdt onverantwoordelijk en geeft meer uit dan ie heeft, dus ik leer het nooit denk ik. Ik ben hopeloos. Maar dat wist ik al.
Helaas werkt dit aspect niet door in je partnerkeuzequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:31 schreef Maeghan het volgende:
misschien wel omdat ik zelf zo'n serieuze, verantwoordelijke trut ben.
er zal vast wel ergens iemand zijn die precies doet wat ik wil.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:35 schreef Xennia het volgende:
[..]
Daar gaat dit topic toch niet over? Ik ben ook onmogelijk om mee samen te leven, maar ik ben geen single![]()
Met die instelling blijf je eeuwig vrijgezel, dat weet je, hoop ik?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:37 schreef CherryLips het volgende:
er zal vast wel ergens iemand zijn die precies doet wat ik wil.
Als je daadwerkelijk zo serieus en verantwoordelijk bent, zou je niet met dergelijke mannen eindigen, punt...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:31 schreef Maeghan het volgende:
misschien wel omdat ik zelf zo'n serieuze, verantwoordelijke trut ben.
Hé bah... Geloof me, dat gaat na een paar dagen echt alweer sierlijk vervelen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De mannen die precies doen wat ik wil, ook al dwing ik ze daartoe, daar ben ik het snelst op uit gekekenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan welke medicijnen je gebruikt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk zo serieus en verantwoordelijk bent, zou je niet met dergelijke mannen eindigen, punt....
Nee jij bent enkel narcistisch, afhankelijk, vermijdend, schizofreen en wat was het nog meer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als je daadwerkelijk zo serieus en verantwoordelijk bent, zou je niet met dergelijke mannen eindigen, punt....
Hell, een "serieuze, verantwoordelijke" vrouw uit m'n eigen omgeving was vandaag notabene nog lichtelijk huiverig over een avondje koken mijnerzijds in verband met sléchts een eventuéél zéér lichte vorm van belangenverstrengeling...
En hé, ík heb notabene geen énkel (drank-, geld-. of eventueel drugs-) probleem.
GHB?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan welke medicijnen je gebruikt.![]()
Och, vandaag toevallig nog een sleepover geplanned met een meid die nog slechts 3 Oxazepammetjes over had voor de rest van de maandquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Dat ligt er maar aan welke medicijnen je gebruikt.![]()
ja ok, geen slaafje. kan ik net zo goed iemand inhuren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:40 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hé bah... Geloof me, dat gaat na een paar dagen echt alweer sierlijk vervelen...
Dan nog liever een opstandige bitch die me dagelijks aanrandt; houdt het tenminste nog interessant...
Maar even serieus. Ik vind mezelf zo saai. Ik denk dat ik daarom heel erg iemand zoek die dat niet is. Maar ja, ik overdrijf ook wel een beetje... M'n eerste ex was echt wel een lul maar die andere viel wel mee. Hij had ook zeker hele goede kanten, was heel beschermend naar mij toe. Toen we een eind moesten rijden liet ie gewoon de auto helemaal nakijken bij de garage en alles vervangen wat mss. nodig was, omdat ie bang was dat er iets met mij zou gebeuren. Zo was ie dan ook wel weer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:38 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, nu geef je er weer zo'n negatieve draai aanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee jij bent enkel narcistisch, afhankelijk, vermijdend, schizofreen en wat was het nog meer?
Nah nee, dat is dan weer een ander uiterste... Kan ik ook net zo goed naar de hoeren gaan..quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ja ok, geen slaafje. kan ik net zo goed iemand inhuren.
Typisch narcistisch weer dit. Hoe illustratief!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:48 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, nu geef je er weer zo'n negatieve draai aan.
Nah, zal even voordoen hoe het óók kan:
- Narcistisch => zelfonderhoudend, eigen mening, weet wat ie wil
- Afhankelijk => Trouw, knuffelbeer, monogaam
- Vermijdend => Gaat ruzies uit de weg, zoekt geen problemen
- Schizofreen => Spannend, spontaan, verrassend, veelzijdig
Ja. Nou ja, nee eigenlijk. Die heb ik dus al jaren niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Maeghan, bij jou is de vraag eerder 'waarom heb je relaties?', heb ik het idee.
Wat is dat toch met vrouwenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:48 schreef Maeghan het volgende:
Maar even serieus. Ik vind mezelf zo saai. Ik denk dat ik daarom heel erg iemand zoek die dat niet is.
Verklaar je naderquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen.
Echt al regelmatig gehoord dat vrouwen zich in eerste instantie bij me meldden vanwege m'n, grotendeels in hun eigen breintje gecreëerde, "reputatie".
Is dat niet, sja, beter dan de relaties die zelfdestructie betekenen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:52 schreef Maeghan het volgende:
Ja. Nou ja, nee eigenlijk. Die heb ik dus al jaren niet.
You say potato, I say potato...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Typisch narcistisch weer dit. Hoe illustratief!
![]()
Nah, 1 die doodsbang voor me was vanwege het beeld dat ze van me had en 1 die me juist ópzocht vanwege datzelfde beeld... No shitquote:
Een schizofrene narcist kent vele realiteiten en niet 1 waarin ik mij kan vindenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
You say potato, I say potato...
You say narcism, I say realism...
Ik bedoel meer dat je reputatie ook gebaseerd is op hoe jij je presenteert aan de buitenwereld en dus niet slechts in de geest van een ander wordt geschapenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:57 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, 1 die doodsbang voor me was vanwege het beeld dat ze van me had en 1 die me juist ópzocht vanwege datzelfde beeld... No shit.
Och, het is je anders toch nog een dikke 10 maanden lang geluktquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:58 schreef Xennia het volgende:
[..]
Een schizofrene narcist kent vele realiteiten en niet 1 waarin ik mij kan vinden
Niet op zo'n manier, maar ik vind het gewoon prettig als een man initiatief toont en zo. Ik heb altijd al last gehad van stemmingswisselingen en kan dan nogal initatiefloos en apathisch rondhangen, en dan is het gewoon fijn als je iemand om je heen hebt die daar absoluut geen last van heeft. Nou ja, en soms ben ik ook helemaal niet saai, maar juist impulsief. Het verschilt ook heel erg per bui hoe ik over mezelf denk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:53 schreef kastanova het volgende:
[..]
Wat is dat toch met vrouwen.
Echt al regelmatig gehoord dat vrouwen zich in eerste instantie bij me meldden vanwege m'n, grotendeels in hun eigen breintje gecreëerde, "reputatie".
Wordt lekker penvriendjes met een lustmoordenaar zou ik zeggen, maar laat mij met rust....
Ik zie het niet als zelfdestructie. Het is niet alsof ik me mee liet slepen in hun gedrag, ik dronk er geen druppel meer door en heb nooit schulden opgelopen of zo. Ik heb m'n grenzen wel hoor. Ik stap echt niet in de auto bij iemand die drinkt, ik laat me niet in de schulden werken, of wat dan ook. Het enige wat ik er aan overgehouden heb is dat ik tegenwoordig vrij rationeel bekijk wat er 'mis' is met een man (en van tevoren bedenk of het acceptabel is voor mij...). Er hebben genoeg mannen interesse getoond, maar tot nu toe is er geen een door de schuldenvrij/verslavingvrij/kindervrij-test gekomen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:54 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Is dat niet, sja, beter dan de relaties die zelfdestructie betekenen?
Die vraag beantwoordde ik dus eigenlijk net in bovenstaande stukje, voor ik je post zag. Het wisselt ook of ik mezelf saai vind.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:56 schreef Xennia het volgende:
Overigens Maeghan, je zegt dat je niet de aardigste en makkelijkste bent en wisselvallige buien hebt. Hoezo is dat saai dan?
Nah, laten we voor het gemak even als voorbeeldje nemen hoe ik me hier op het forum presenteer...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:59 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je reputatie ook gebaseerd is op hoe jij je presenteert aan de buitenwereld en dus niet slechts in de geest van een ander wordt geschapen
Tsja, het lijkt me nou eenmaal niet dat je gelukkig wordt van dat soort relaties, omdat je constant je grenzen moet bewaken (lijkt mij). Vandaar dat ik het zelfdestructie noem.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:00 schreef Maeghan het volgende:
Ik zie het niet als zelfdestructie. Het is niet alsof ik me mee liet slepen in hun gedrag, ik dronk er geen druppel meer door en heb nooit schulden opgelopen of zo. Ik heb m'n grenzen wel hoor. Ik stap echt niet in de auto bij iemand die drinkt, ik laat me niet in de schulden werken, of wat dan ook. Het enige wat ik er aan overgehouden heb is dat ik tegenwoordig vrij rationeel bekijk wat er 'mis' is met een man. Er hebben genoeg mannen interesse getoond, maar tot nu toe is er geen een door de schuldenvrij/verslavingvrij/kindervrij-test gekomen.
Onwaar, wat is onwaar? Je vergroot dingen uit, laat details achterwege, legt dingen positief naar je ego uit en bent zo nu en dan een karikatuur van jezelf. Maar leugens, neequote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, laten we voor het gemak even als voorbeeldje nemen hoe ik me hier op het forum presenteer...
Jij kent me enigszins. Dus zeg het maar, verkondig ik onwaarheden over mezelf?
Eensquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, het lijkt me nou eenmaal niet dat je gelukkig wordt van dat soort relaties, omdat je constant je grenzen moet bewaken (lijkt mij). Vandaar dat ik het zelfdestructie noem.
Nah, laat ik het anders stellen, zou je bang voor de grote boze Fok KastaNova worden?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:04 schreef Xennia het volgende:
[..]
Onwaar, wat is onwaar? Je vergroot dingen uit, laat details achterwege, legt dingen positief naar je ego uit en bent zo nu en dan een karikatuur van jezelf. Maar leugens, nee![]()
Nee, ik zou de vloer met hem aanvegenquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:06 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, laat ik het anders stellen, zou je bang voor de grote boze Fok KastaNova worden?.
Zoals dat kankertopic ? Het was vooral beschamend. De Grote Kasta Show. Een fukkin onderhuids puistje. Je zal dus wel enkele psycho's die daar op kicken aantrekken ja.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, laten we voor het gemak even als voorbeeldje nemen hoe ik me hier op het forum presenteer...
Jij kent me enigszins. Dus zeg het maar, verkondig ik onwaarheden over mezelf?
Ik ben er nog niet over uit of het beschamend of nonchalant schaamteloos wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:08 schreef gelly het volgende:
[..]
Zoals dat kankertopic ? Het was vooral beschamend. De Grote Kasta Show. Een fukkin onderhuids puistje. Je zal dus wel enkele psycho's die daar op kicken aantrekken ja.
Uhuhquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Nee, ik zou de vloer met hem aanvegen
Ik heb er geen moeite mee m'n grenzen te bewaken. Ik weet wel wat ik wil en wat ik absoluut niet wil. Knappe jongen die over mijn grenzen gaat. Toen ik nog jong en naief was heb ik dat wel laten gebeuren (vooral in vriendschappen, heb me zelfs laten slaan), maar dat gebeurt me echt niet meer. Ik heb echt wel een paar keer op m'n strepen moeten staan, maar ofwel ik krijg m'n zin, of ik ben weg - al dan niet tijdelijk (met echt belangrijke dingen dan hoor, dan hebben we het niet over het avondeten).quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:04 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Tsja, het lijkt me nou eenmaal niet dat je gelukkig wordt van dat soort relaties, omdat je constant je grenzen moet bewaken (lijkt mij). Vandaar dat ik het zelfdestructie noem.
Naja, het meest beschamende vond ik dat, ondanks alle grote bekken, niemand het daadwerkelijke aandurfde om geld in te zetten op kanker...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:08 schreef gelly het volgende:
Zoals dat kankertopic ? Het was vooral beschamend. De Grote Kasta Show. Een fukkin onderhuids puistje. Je zal dus wel enkele psycho's die daar op kicken aantrekken ja.
Je kickt er opquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Uhuh.
Naja, op basis van de zojuist aangehaalde Fok KastaNova was 1 meid bijna niet bij hetzelfde bedrijf als ik komen werken (want brute, groffe, vrouwonvriendelijke, bikkelharde macho) en een ander is juist bij me in bed beland... (want brute, groffe, vrouwonvriendelijke, bikkelharde macho. )
Sja, wat waren de winstkansen ...quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:13 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, het meest beschamende vond ik dat, ondanks alle grote bekken, niemand het daadwerkelijke aandurfde om geld in te zetten op kanker....
Nah, dat ze bang worden, okay, kan ik me nog énigszins iets bij voorstellen...quote:
Waarom blijf je dan de behoefte voelen om je vermogen tot het bewaken van je grenzen uit te testen en op de proef te stellen? Ik vind je niet overtuigendquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:12 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ik heb er geen moeite mee m'n grenzen te bewaken. Ik weet wel wat ik wil en wat ik absoluut niet wil. Knappe jongen die over mijn grenzen gaat. Toen ik nog jong en naief was heb ik dat wel laten gebeuren (vooral in vriendschappen, heb me zelfs laten slaan), maar dat gebeurt me echt niet meer. Ik heb echt wel een paar keer op m'n strepen moeten staan, maar ofwel ik krijg m'n zin, of ik ben weg - al dan niet tijdelijk (met echt belangrijke dingen dan hoor, dan hebben we het niet over het avondeten).
Nah, enkele vrouwen in m'n omgeving waren de begrafenisrede al aan het schrijvenquote:
Ach, pluk de vruchten er maar vanquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dat ze bang worden, okay, kan ik me nog énigszins iets bij voorstellen...
Maar met iemand naar bed gaan vanwege het beeld dat je van hem/haar hebt naar aanleiding van een paar forumposts, ik weet het niet hoor....
Daar kan je dan alleen maar netjes gebruik van maken natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 03:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah, dat ze bang worden, okay, kan ik me nog énigszins iets bij voorstellen...
Maar met iemand naar bed gaan vanwege het beeld dat je van hem/haar hebt naar aanleiding van een paar forumposts, ik weet het niet hoor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |