Ik moest lachenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:33 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Sorry, dat kwam door het tijdsverschil tussen limburg en jou![]()
Ja sorry ik doe dat soms..quote:
dan moet je zelf zoeken en niet afwachtenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:52 schreef stFz het volgende:
Omdat de kandidaten niet aan mijn eisen voldoen![]()
Misschien trek je juist labiele jongens aan. Dat zegt ook wat over jou. Jaloers is meestal gekoppeld aan bezitterigheid, onzekerheid en dominantie. Reflecteer die zaken eens naar jezelf toe, en vraag je af wat de motivatie is voor je verliefdheid op die knapen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef Jett het volgende:
[..]
Als ik mensen makkelijk toeliet dan zouden ze me niet stalken en jaloers gedrag tonen en 24/7 willen weten waar ik ben. Misschien ga ik eens op Nederlandse jongens vallen
Dat heb ik dan weer niet in mijn lijstje staan. Is denk ik een teken dat m'n zelfvertrouwen een beetje opgekrabbeld isquote:
Tijdelijke opleving?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet in mijn lijstje staan. Is denk ik een teken dat m'n zelfvertrouwen een beetje opgekrabbeld is.
misschien sla ik morgen weer aan het krassen. of met de haarborstel in m'n gezicht slaan, vond ik vroeger ok tof.quote:
Daar zal het niet veel mooier op worden. Of je trekt er misschien gothic jongens meequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
misschien sla ik morgen weer aan het krassen. of met de haarborstel in m'n gezicht slaan, vond ik vroeger ok tof.
Tss, arrogant..quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet in mijn lijstje staan. Is denk ik een teken dat m'n zelfvertrouwen een beetje opgekrabbeld is.
Maar daar kan het alsnog aan liggen.
Dan is ze iig van mijn gestalk af.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:01 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Daar zal het niet veel mooier op worden. Of je trekt er misschien gothic jongens mee
Kan ik wel. Alleen altijd oppervlakkige contacten. Mensen vinden mij best ok om mee om te gaan, maar ik heb gewoon een erg lastig karakter. Je komt niet snel dichtbij, en dan moet je ook nog wel door dingen heen prikken. Ik heb maar twee vrienden die dat echt helemaal kunnen. Ik kom gewoon anders over dan ik ben. Kom arrogant over, of afstandelijk en hard, terwijl ik juist best onzeker kan zijn en veel behoefte heb aan gezelschap, steun en optimisme. Maar ik heb het gewoon heel lang in m'n eentje moeten redden en blijkbaar is dit mijn manier van 'overleven'. Als ik eenmaal een goede band heb met iemand, dan gaat dat niet zomaar over. Met die jongen die ik leuk vind, ik kanker wel tegen 'm (ook niet aan de lopende band hoor) maar zeg het ook als ie wat goed doet en bied ook m'n excuses wel aan als ik onredelijk geweest ben, maar niemand anders hoeft ook maar iets negatiefs over 'm te zeggen, dan word ik heel boos.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 01:28 schreef BunnyHunter het volgende:
[..]
Ja ik zou nu ook niet bepaalt warmlopen voor een meid die altijd tegen mij kankertDan weet/denk je toch al dat het in de relatie het zelfde zal zijn en daar hou ik persoonlijk niet echt van..
ben meer van het niet zeuren type![]()
Was leuk met je geslowchat te hebben ... ben naar bed (bidden dat ik meerkeuze vragen krijg)
Edit.. toch nog een vraagje..
Waarom kun je aleen op vakantie dan wel zo goed contact leggen en hier niet?
Zei ik ook vroegah tegen m'n beste vriendin. Ze kan gewoon niet van die boomnegers afblijven! Neem godverdomme een saaie hollander die alles voor je betaald, men!quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef Jett het volgende:
[..]
Als ik mensen makkelijk toeliet dan zouden ze me niet stalken en jaloers gedrag tonen en 24/7 willen weten waar ik ben. Misschien ga ik eens op Nederlandse jongens vallen
Dat natuurlijk ook, ben in jaren geen dame meer tegengekomen waarmee het klikte. Denk dat er voor mij maar één iemand was, en dat was m'n vrouw . . .quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:27 schreef Frezer het volgende:
Een gebrek aan "de klik" natuurlijk.
Nah lelijk ben je zeker nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 18:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar daar kan het alsnog aan liggen.
ik vind je niet hard of arrogant overkomen hoorquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:24 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Kan ik wel. Alleen altijd oppervlakkige contacten. Mensen vinden mij best ok om mee om te gaan, maar ik heb gewoon een erg lastig karakter. Je komt niet snel dichtbij, en dan moet je ook nog wel door dingen heen prikken. Ik heb maar twee vrienden die dat echt helemaal kunnen. Ik kom gewoon anders over dan ik ben. Kom arrogant over, of afstandelijk en hard, terwijl ik juist best onzeker kan zijn en veel behoefte heb aan gezelschap, steun en optimisme. Maar ik heb het gewoon heel lang in m'n eentje moeten redden en blijkbaar is dit mijn manier van 'overleven'. Als ik eenmaal een goede band heb met iemand, dan gaat dat niet zomaar over. Met die jongen die ik leuk vind, ik kanker wel tegen 'm (ook niet aan de lopende band hoor) maar zeg het ook als ie wat goed doet en bied ook m'n excuses wel aan als ik onredelijk geweest ben, maar niemand anders hoeft ook maar iets negatiefs over 'm te zeggen, dan word ik heel boos.![]()
We gaan er geen CL en Q. koppeltopic van maken hè?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:15 schreef dawg het volgende:
Cherrylips, heb jij Q al ooit ontmoet eigenlijk? En ja, dat is een serieuze vraag.
eh nee, ik ben geen meeting-persoontje eigenlijkquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:15 schreef dawg het volgende:
Cherrylips, heb jij Q al ooit ontmoet eigenlijk? En ja, dat is een serieuze vraag.
Het is dat jij geen single bent, anders konden we het over jou hebben.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
We gaan er geen CL en Q. koppeltopic van maken hè?
Ik wilde hier al heel blij meeposten en een hele lijst met eigenschappen noemen waarom ik een eeuwige vrijgezel ben. Tot ik me bedacht dat ik dat niet meer benquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:25 schreef dawg het volgende:
[..]
Het is dat jij geen single bent, anders konden we het over jou hebben.
Ach, wat ik van mezelf teruglees...quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eh nee, ik ben geen meeting-persoontje eigenlijk.
quote:Op donderdag 14 april 2005 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik date trouwens geen Fok!sters meer. Nare ervaringen mee. Je kan je te makkelijk verbergen achter het scherm.
Soulmatequote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:26 schreef coltje87 het volgende:
Heb net 3,5 jaar verkering achter de rug, is nog niet zo gek lang uit. Ik merk dat ik nu verschrikkelijk geniet van m'n vrijheid, voel me (raar om te zeggen) iedere dag een stukje beter. Ik begin pas weer aan een relatie als ik stapelverliefd ben. Mis af en toe wel iemand op tegenaan te kruipen, maar goed.. Ik vind iemand wel heel erg leuk, maar hij woont zo ver weg![]()
Meer een date-persoontje?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eh nee, ik ben geen meeting-persoontje eigenlijk.
Thanks. Maar doe dan ook erg m'n best om het te veranderen na jarenlang kritiek uit verschillende hoeken. En ken je ook al een tijdje en je bent geen jongen, dat scheelt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik vind je niet hard of arrogant overkomen hoor.
Ik herken mezelf er wel in, heb het ook jarenlang in m'n ééntje moeten rooien zonder enige vorm van hulp en dat heeft me toch wel veranderd. Ben harder geworden, zie dingen meer in zwart/wit dan in kleur (zeker op het werk) ga altijd van het ergste uit (kan het ook nooit tegenvallen, alleen maar mee), tenminste dat straal ik uit terwijl het tegendeel vaak hetgeval is. Ik laat het alleen niet merken . . .quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 19:24 schreef Maeghan het volgende:
Alleen altijd oppervlakkige contacten. Mensen vinden mij best ok om mee om te gaan, maar ik heb gewoon een erg lastig karakter. Je komt niet snel dichtbij, en dan moet je ook nog wel door dingen heen prikken. Ik heb maar twee vrienden die dat echt helemaal kunnen. Ik kom gewoon anders over dan ik ben. Kom arrogant over, of afstandelijk en hard, terwijl ik juist best onzeker kan zijn en veel behoefte heb aan gezelschap, steun en optimisme. Maar ik heb het gewoon heel lang in m'n eentje moeten redden en blijkbaar is dit mijn manier van 'overleven'. Als ik eenmaal een goede band heb met iemand, dan gaat dat niet zomaar over.
Ja ,uhm. Je hebt er 1 als usericon. Het zijn best debiele beesten namelijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:40 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Ze hebben zo'n geil snoetje.
Ja wat moet ik daar nou op zeggen?![]()
Oja, CK, alsjeblieft zegquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:24 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Thanks. Maar doe dan ook erg m'n best om het te veranderen na jarenlang kritiek uit verschillende hoeken. En ken je ook al een tijdje en je bent geen jongen, dat scheelt.Alhoewel ik met jou ook niet echt diepzinnigere gesprekken heb dan over Snow Fairy of CK.
(Lekkere combi
NOT
)
Je vindt het geen debiele beesten ?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:57 schreef Maeghan het volgende:
Oh ja, dan zal dat het zijn, dat past wel bij me.
Nee als in: ik ben ook wel een debiel beest.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:02 schreef gelly het volgende:
[..]
Je vindt het geen debiele beesten ?
Ik had ogv je verleden niet verwacht dat je hoge eisen steltquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:10 schreef gelly het volgende:
Maar goed, ik sluit me bij Kasta aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |