abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42988405
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:33 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

Sorry, dat kwam door het tijdsverschil tussen limburg en jou
Ik moest lachen .
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:39:31 #152
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42988543
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:35 schreef Jett het volgende:

[..]

Ik moest lachen .
Ja sorry ik doe dat soms..
Oh en nederlandse jongens kun je best eens uit proberen.. maar ik zou niet aan de meisjes beginnen.. die willen ook nog wel eens stalken en elke minuut bellen en willen weten waar je bent enzo..
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:46:21 #153
93731 Luukzor
Le vent nous portera
pi_42988777
Pff de meeste vrouwen willen alleen maar sex en staan niet open voor een wat diepzinnigere relatie
Een stad is slechts een bos met her en der wat huizen en wat apen
pi_42989096
Ben nu zo'n dikke anderhalf jaar single en het bevalt me tot nu toe wel. Natuurlijk zijn er momenten waarbij je liever had dat je een vriendin had (zowel fysiek als mentaal), maar over het algemeen heb ik nu een stuk minder 'verplichtingen'. Soms voel je jezelf wat eenzaam, maar de laatste tijd heb ik juist totaal geen problemen meer met dat eenzame.
pi_42990638
Omdat de kandidaten niet aan mijn eisen voldoen
hehehehehehehehehehhaeaheaehaehheahaehahaeheheheheheheheh :D;D:D::D;d:D:d;d;d
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:07:26 #156
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_42990961
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 17:52 schreef stFz het volgende:
Omdat de kandidaten niet aan mijn eisen voldoen
dan moet je zelf zoeken en niet afwachten
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_42991068
Omdat niemand aan m'n "eisen" voldoet en ik dus nooit verliefd wordt...
I was an atheist until I realized I was God
pi_42991309
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef Jett het volgende:

[..]

Als ik mensen makkelijk toeliet dan zouden ze me niet stalken en jaloers gedrag tonen en 24/7 willen weten waar ik ben. Misschien ga ik eens op Nederlandse jongens vallen
Misschien trek je juist labiele jongens aan. Dat zegt ook wat over jou. Jaloers is meestal gekoppeld aan bezitterigheid, onzekerheid en dominantie. Reflecteer die zaken eens naar jezelf toe, en vraag je af wat de motivatie is voor je verliefdheid op die knapen.
pi_42991523
Eehhm........... omdat ik een contactgestoorde, neurotische, van tics aan mekaar hangend persoon ben, met autistische trekjes? Ik vind het op zich wel prettig in m'n eentje. Lekker m'n eigen ding doen zoals ik het wil (control-freak) en met niemand rekening hoeven houden.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_42991561
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:31 schreef WesHell het volgende:
Omdat ik lelijk ben...
Dat heb ik dan weer niet in mijn lijstje staan. Is denk ik een teken dat m'n zelfvertrouwen een beetje opgekrabbeld is .
Maar daar kan het alsnog aan liggen .
Tap tap tap
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:37:22 #161
141482 Q.
JurassiQ
pi_42991646
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:33 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat heb ik dan weer niet in mijn lijstje staan. Is denk ik een teken dat m'n zelfvertrouwen een beetje opgekrabbeld is .
Tijdelijke opleving?
For great justice!
pi_42991686
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:37 schreef Q. het volgende:

[..]

Tijdelijke opleving?
misschien sla ik morgen weer aan het krassen. of met de haarborstel in m'n gezicht slaan, vond ik vroeger ok tof.
Tap tap tap
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:01:35 #163
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_42992152
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 18:39 schreef CherryLips het volgende:

[..]

misschien sla ik morgen weer aan het krassen. of met de haarborstel in m'n gezicht slaan, vond ik vroeger ok tof.
Daar zal het niet veel mooier op worden. Of je trekt er misschien gothic jongens mee
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_42992247
quote:

[..]

Tss, arrogant..
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:08:39 #165
141482 Q.
JurassiQ
pi_42992290
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:01 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Daar zal het niet veel mooier op worden. Of je trekt er misschien gothic jongens mee
Dan is ze iig van mijn gestalk af.
For great justice!
pi_42992463
Omdat ik niet interessant genoeg ben, etc.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_42992630
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 01:28 schreef BunnyHunter het volgende:

[..]

Ja ik zou nu ook niet bepaalt warmlopen voor een meid die altijd tegen mij kankert Dan weet/denk je toch al dat het in de relatie het zelfde zal zijn en daar hou ik persoonlijk niet echt van..

ben meer van het niet zeuren type

Was leuk met je geslowchat te hebben ... ben naar bed (bidden dat ik meerkeuze vragen krijg )

Edit.. toch nog een vraagje..
Waarom kun je aleen op vakantie dan wel zo goed contact leggen en hier niet?
Kan ik wel. Alleen altijd oppervlakkige contacten. Mensen vinden mij best ok om mee om te gaan, maar ik heb gewoon een erg lastig karakter. Je komt niet snel dichtbij, en dan moet je ook nog wel door dingen heen prikken. Ik heb maar twee vrienden die dat echt helemaal kunnen. Ik kom gewoon anders over dan ik ben. Kom arrogant over, of afstandelijk en hard, terwijl ik juist best onzeker kan zijn en veel behoefte heb aan gezelschap, steun en optimisme. Maar ik heb het gewoon heel lang in m'n eentje moeten redden en blijkbaar is dit mijn manier van 'overleven'. Als ik eenmaal een goede band heb met iemand, dan gaat dat niet zomaar over. Met die jongen die ik leuk vind, ik kanker wel tegen 'm (ook niet aan de lopende band hoor) maar zeg het ook als ie wat goed doet en bied ook m'n excuses wel aan als ik onredelijk geweest ben, maar niemand anders hoeft ook maar iets negatiefs over 'm te zeggen, dan word ik heel boos.

[ Bericht 8% gewijzigd door Maeghan op 27-10-2006 19:32:28 ]
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:27:57 #168
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_42992703
Een gebrek aan "de klik" natuurlijk.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_42993211
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 16:34 schreef Jett het volgende:

[..]

Als ik mensen makkelijk toeliet dan zouden ze me niet stalken en jaloers gedrag tonen en 24/7 willen weten waar ik ben. Misschien ga ik eens op Nederlandse jongens vallen
Zei ik ook vroegah tegen m'n beste vriendin. Ze kan gewoon niet van die boomnegers afblijven! Neem godverdomme een saaie hollander die alles voor je betaald, men!

of een halfbloedje die z'n vader nooit gekend heeft
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:02:34 #170
87436 ThunderChild
Mighty pirate!
pi_42993459
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:27 schreef Frezer het volgende:
Een gebrek aan "de klik" natuurlijk.
Dat natuurlijk ook, ben in jaren geen dame meer tegengekomen waarmee het klikte. Denk dat er voor mij maar één iemand was, en dat was m'n vrouw . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:17:49 #171
32889 gwreijman
Met mijn balletje
pi_42993811
Ik ben nog vrijgezel omdat ik nadat mijn ex-vriendin het 4 maanden geleden heeft uitgemaakt op dit moment niet aandurf om te denken aan een nieuwe relatie.
Op een dag drink je geen Grolsch meer, maar drink je bier...
pi_42993975
Omdat ik nu echt geen vertrouwen meer heb in vrouwen
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_42994515
quote:

[..]

Nah lelijk ben je zeker niet
٩๏̯͡๏)۶
pi_42995207
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:24 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Kan ik wel. Alleen altijd oppervlakkige contacten. Mensen vinden mij best ok om mee om te gaan, maar ik heb gewoon een erg lastig karakter. Je komt niet snel dichtbij, en dan moet je ook nog wel door dingen heen prikken. Ik heb maar twee vrienden die dat echt helemaal kunnen. Ik kom gewoon anders over dan ik ben. Kom arrogant over, of afstandelijk en hard, terwijl ik juist best onzeker kan zijn en veel behoefte heb aan gezelschap, steun en optimisme. Maar ik heb het gewoon heel lang in m'n eentje moeten redden en blijkbaar is dit mijn manier van 'overleven'. Als ik eenmaal een goede band heb met iemand, dan gaat dat niet zomaar over. Met die jongen die ik leuk vind, ik kanker wel tegen 'm (ook niet aan de lopende band hoor) maar zeg het ook als ie wat goed doet en bied ook m'n excuses wel aan als ik onredelijk geweest ben, maar niemand anders hoeft ook maar iets negatiefs over 'm te zeggen, dan word ik heel boos.
ik vind je niet hard of arrogant overkomen hoor .
Tap tap tap
pi_42995232
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 20:43 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Nah lelijk ben je zeker niet
Tap tap tap
pi_42995277
Cherrylips, heb jij Q al ooit ontmoet eigenlijk? En ja, dat is een serieuze vraag.
pi_42995419
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:15 schreef dawg het volgende:
Cherrylips, heb jij Q al ooit ontmoet eigenlijk? En ja, dat is een serieuze vraag.
We gaan er geen CL en Q. koppeltopic van maken hè?
pi_42995476
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:15 schreef dawg het volgende:
eh nee, ik ben geen meeting-persoontje eigenlijk .
Tap tap tap
pi_42995570
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:21 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

We gaan er geen CL en Q. koppeltopic van maken hè?
Het is dat jij geen single bent, anders konden we het over jou hebben.
pi_42995711
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:25 schreef dawg het volgende:

[..]

Het is dat jij geen single bent, anders konden we het over jou hebben.
Ik wilde hier al heel blij meeposten en een hele lijst met eigenschappen noemen waarom ik een eeuwige vrijgezel ben. Tot ik me bedacht dat ik dat niet meer ben .

Maar goed, ik laat het woord nu weer over aan de vrijgezellen .
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:00:19 #181
141482 Q.
JurassiQ
pi_42996574
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ach, wat ik van mezelf teruglees...
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:31 schreef QyRoZ het volgende:
Ik date trouwens geen Fok!sters meer. Nare ervaringen mee. Je kan je te makkelijk verbergen achter het scherm.
For great justice!
pi_42996859
Omdat ik niet genoeg lef heb om af te stappen op degene die ik leuk vind. Maar er is nu niemand die ik leuk vind dus ik kan nog ff werken aan dat lef. Hihihi.
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 22:24:42 #183
94421 IceHeat
Spiritually bankrupt
pi_42997204
Omdat ik vrouwen niet kan aanspreken.
pi_42998757
Heb net 3,5 jaar verkering achter de rug, is nog niet zo gek lang uit. Ik merk dat ik nu verschrikkelijk geniet van m'n vrijheid, voel me (raar om te zeggen) iedere dag een stukje beter. Ik begin pas weer aan een relatie als ik stapelverliefd ben. Mis af en toe wel iemand op tegenaan te kruipen, maar goed.. Ik vind iemand wel heel erg leuk, maar hij woont zo ver weg
We want happy paintings. Happy paintings. If you want sad things, watch the news
pi_43000919
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 23:26 schreef coltje87 het volgende:
Heb net 3,5 jaar verkering achter de rug, is nog niet zo gek lang uit. Ik merk dat ik nu verschrikkelijk geniet van m'n vrijheid, voel me (raar om te zeggen) iedere dag een stukje beter. Ik begin pas weer aan een relatie als ik stapelverliefd ben. Mis af en toe wel iemand op tegenaan te kruipen, maar goed.. Ik vind iemand wel heel erg leuk, maar hij woont zo ver weg
Soulmate Heb precies hetzelfde meegemaakt..en voel met hetzelfde..
pi_43001435
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Meer een date-persoontje?
pi_43001690
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 21:12 schreef CherryLips het volgende:

[..]

ik vind je niet hard of arrogant overkomen hoor .
Thanks. Maar doe dan ook erg m'n best om het te veranderen na jarenlang kritiek uit verschillende hoeken. En ken je ook al een tijdje en je bent geen jongen, dat scheelt. Alhoewel ik met jou ook niet echt diepzinnigere gesprekken heb dan over Snow Fairy of CK. (Lekkere combi NOT )
pi_43001811
Wat heb je met okapi's
pi_43001940
quote:
Op vrijdag 27 oktober 2006 19:24 schreef Maeghan het volgende:
Alleen altijd oppervlakkige contacten. Mensen vinden mij best ok om mee om te gaan, maar ik heb gewoon een erg lastig karakter. Je komt niet snel dichtbij, en dan moet je ook nog wel door dingen heen prikken. Ik heb maar twee vrienden die dat echt helemaal kunnen. Ik kom gewoon anders over dan ik ben. Kom arrogant over, of afstandelijk en hard, terwijl ik juist best onzeker kan zijn en veel behoefte heb aan gezelschap, steun en optimisme. Maar ik heb het gewoon heel lang in m'n eentje moeten redden en blijkbaar is dit mijn manier van 'overleven'. Als ik eenmaal een goede band heb met iemand, dan gaat dat niet zomaar over.
Ik herken mezelf er wel in, heb het ook jarenlang in m'n ééntje moeten rooien zonder enige vorm van hulp en dat heeft me toch wel veranderd. Ben harder geworden, zie dingen meer in zwart/wit dan in kleur (zeker op het werk) ga altijd van het ergste uit (kan het ook nooit tegenvallen, alleen maar mee), tenminste dat straal ik uit terwijl het tegendeel vaak hetgeval is. Ik laat het alleen niet merken . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_43001977
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 01:31 schreef gelly het volgende:
Wat heb je met okapi's
Ze hebben zo'n geil snoetje.

Ja wat moet ik daar nou op zeggen?
pi_43002187
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 01:40 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Ze hebben zo'n geil snoetje.

Ja wat moet ik daar nou op zeggen?
Ja ,uhm. Je hebt er 1 als usericon. Het zijn best debiele beesten namelijk.
pi_43002230
Oh ja, dan zal dat het zijn, dat past wel bij me.
pi_43002274
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 01:24 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Thanks. Maar doe dan ook erg m'n best om het te veranderen na jarenlang kritiek uit verschillende hoeken. En ken je ook al een tijdje en je bent geen jongen, dat scheelt. Alhoewel ik met jou ook niet echt diepzinnigere gesprekken heb dan over Snow Fairy of CK. (Lekkere combi NOT )
Oja, CK, alsjeblieft zeg .
Tap tap tap
pi_43002301
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 01:57 schreef Maeghan het volgende:
Oh ja, dan zal dat het zijn, dat past wel bij me.
Je vindt het geen debiele beesten ?
pi_43002317
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 02:02 schreef gelly het volgende:

[..]

Je vindt het geen debiele beesten ?
Nee als in: ik ben ook wel een debiel beest.
En nu weer ontopic graag.
pi_43002356
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 02:02 schreef Maeghan het volgende:

[..]

En nu weer ontopic graag.
Goed idee.
pi_43002418
*ontopic is*
pi_43002443
Maar goed, ik sluit me bij Kasta aan.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 02:12:58 #199
104219 Maeksy
an·ti·held (de ~ (m.))
pi_43002469
Omdat ik het moeilijk vind om me emotioneel open te stellen naar mensen vrouwen. Dit in verband met zaken uit het verleden.

Daarnaast heb ik eigenlijk geen ervaring in het spel der liefde wat betreft ontmoeten, versieren, daten etc. Daarom kom ik steeds situaties tegen die ik nog niet ken, waar ik niet weet wat ik er mee aan moet hetgeen zich dan uit in passiviteit. Dan moet ik eerst nadenken en praten over wat er gebeurde, wat er mis ging en wat ik in zo'n situatie kan doen. Ik kom dus maar heel langzaam stapjes vooruit in het hele proces.

Als je het vertaalt in: ontmoeten - versieren - daten - relatie zit ik nu tussen ontmoeten en versieren in. Het versieren lijkt echter wel steeds beter te gaan.
[i]Jah, 't gaat goed; ik slaap goed.
Ik sta paraat wanneer je m'n naam roept.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.
Ik doe m'n dans, zoek de balans.[/i]
pi_43002497
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 02:10 schreef gelly het volgende:
Maar goed, ik sluit me bij Kasta aan.
Ik had ogv je verleden niet verwacht dat je hoge eisen stelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')